The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Zweeler RG Game
Tegenvaller dat Li wint, hopelijk zorgt Sharapova er voor dat het niet nog erger wordt.
Reply
12e!... hop hop

Li en Bartoli moeten het doen...!
Reply
We hebben gedeeltelijk dus tegenstrijdige belangen. Sharapova is in naam dan wel favoriet tegen Li, maar ik ben er niet gerust op. Li won ook al tegen de verwachting in van Kvitova en Azarenka.
Reply
Nog weer eens 15 punten voor Li, bah. Zal een flinke tuimeling worden.
Gelukkig is het nu afgelopen met de punten voor Li en kan Djokovic met evt. toernooiwinst nog een hoop goed maken.
Reply
Gezakt naar (gedeeld) 17.

Als Djokovic niet het toernooi wint is het door de nederlaag van Sharapova buiten de prijzen.

Als Djokovic het toernooi wint, haal ik er sowieso 13 in (doordat ze Djokovic niet als toernooiwinnaar voorspeld hebben of doordat ze Bartoli en Schiavone allebei missen).
De andere 3 missen t.o.v. mij: A Schiavone, B Bartoli en Murray, C Murray.
Dus top 3 is zeker bij toernooiwinst Djokovic en alleen als Schiavone en Murray hun SF allebei winnen, kan het nog plek 1 worden.
Hierbij ben ik 1 ding vergeten: de 5 die Li als toernooiwinnares voorspeld hebben (en achter mij in het klassement staan). Als deze ook Djokovic voorspeld hebben, binnen schotsafstand achter mij staan en Li het toernooi wint, kunnen ze mij nog voorbij.
Reply
Hopen dat Murray wint van Nadal en Federer wint van Djokovic.... Federer is toch maar 11x gekozen, dus maakt niks uit. Murray is minder vaak gekozen dan Nadal & zal goed zijn voor FTM. Helaas heb ik wel Nadal als eindwinnaar voorspelt....hmmm... dilemma's! Sta nu 13e, hopelijk zo blijven...
Reply
Li wint...Die heb ik niet :lol:
Reply
Voor winst in de finale krijg je geen extra punten als je de winna(a)r(es) in je team hebt.
Voor de finale krijg je alleen punten als je de winnaar als extra voorspelling hebt voorspeld.
Reply
Precies. Net gekeken....:

- Als Nadal wint dan ben ik 10e geeindigd en krijg 30 euro.
- Als Federer wint ben ik gedeeld 15e, maar 1e met FTM deze week...
Reply
Feli dan met de euro's!
Reply
Bedankt. Zuur dat je Djokovic had voorspelt IPV Nadal... scheelt 20 plekken!
Reply
Het leek mij niet meer dan logisch om Djokovic te voorspellen. Wel terecht dat het redelijk zwaar telt, het voorspellen van de winnaar vind ik belangrijker dan de keuze tussen Azarenka en Li (die ook 25 punten verschil maakt).
Reply
Ook deze keer weer ftm/ftm
Reply
OK, dankzij dit heb ik warempel de laatste tijd een beetje de vrouwen gevolgd.
Reply
Ff binnen 5 min een team gemaakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik doe ook mee maar zit in een andere subleague. Je kan nog maar met 1 subleague tegelijk meedoen.
Reply
ik heb ook 25 namen aangeklikt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat maak je ons nou Tampie.
Mijn team is ook klaar. De keuze tussen Sharapova en S. Williams lijkt me vrij essentieel.
Reply
andre Wrote:Wat maak je ons nou Tampie.
Mijn team is ook klaar. De keuze tussen Sharapova en S. Williams lijkt me vrij essentieel.

Helaas... overigens ben ik vrij zeker van dat de FTM subleague sterker is. Dus die strijd hoeven we niet aan. De individuele scores gaan we uiteraard wel vergelijken. Tussen Sharapova en S. Williams hoefde ik niet te kiezen trouwens.
Reply
Allebei en geen Murray?
Reply
andre Wrote:Allebei en geen Murray?

Yep. Wel jammer dat Sharapova en S. Williams in dezelfde kant van het schema zitten. Maar met Murray heb je ook niet meer dan een halve finalist te pakken, denk ik. Met Sharapova en Serena haal je dat ook, met 50% kans op toernooiwinst. De finalist bij de vrouwen in de onderste helft is echt een complete open aangelegenheid, dus daar voor redelijk wat subtoppers gegaan.
Reply
Vooral dat 3e kwart (en met name het 5e/8e), daar zit werkelijk niemand in. Petkovic dan maar.
Reply
Sterk team van Buurs trouwens. Voorlopig beschaamt Ivanovic het vertrouwen niet.
Reply
Gedeelde 1e plaats met 24 uit 24 door naar de 2e ronde!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb je speciaal een apart topic aangemaakt voor Wimbledon, ga je weer in het RG topic posten. :-k
Reply
andre Wrote:Sterk team van Buurs trouwens. Voorlopig beschaamt Ivanovic het vertrouwen niet.

Zeker een aardig team. Bij mij gaat het ruk, moet zoiets ook niet in 2 minuten proberen te doen.
Reply
Bijgaand dan. Gasquet gaat het doen!

Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Wimbledon.xlsx (Size: 118.01 KB / Downloads: 9)
Reply
Alleen James Ward uitgeschakeld, had hem toch wel zien winnen van Llodra. Als Radwanska en Georges nou even winnen, heb ik ook 24 v/d 25 door... Eerste 25 prijs hebben prijs, dus hopelijk wat FTM'ers in de top-25......
Reply
:roll:
Reply

Forum Jump: