03-07-2011, 05:42 PM
Wat een punt zeg, serve-volley op zo'n moment.
Mp [-o<
Mp [-o<
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Wimbledon 2011
|
03-07-2011, 05:42 PM
Wat een punt zeg, serve-volley op zo'n moment.
Mp [-o<
03-07-2011, 05:43 PM
Djoko
03-07-2011, 05:46 PM
:letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
03-07-2011, 05:48 PM
buurs Wrote::letitallout: Triest figuur ben je ook he.
03-07-2011, 05:50 PM
Wat gebeurde daar nou? Rafa lijkt een beetje geirriteerd, of maakt hij nou een grapje?
03-07-2011, 05:54 PM
Het geluid deed het niet in het stadion dus hij zat alles voor lul te vertellen :
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
03-07-2011, 05:55 PM
Buurs : is het huis nog heel?
03-07-2011, 05:56 PM
ja hoor, maar ik gun het die Serviërs niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
03-07-2011, 05:58 PM
Ach ik ben ook Nadal fan maar ik vind het prima dit. Iemand anders als Rafa of Fedex die Wimbledon wint
03-07-2011, 06:24 PM
Op het laatste kanaal van sport1 gaat over een paar minuten een leuke dubbel beginnen.
De woodies tegen haarhuis/eltingh
03-07-2011, 06:44 PM
Nee Woodbridge/Bjorkman tegen Haarhuis/Eltingh :
03-07-2011, 07:07 PM
Helaas, maar het is Djoko zeer gegund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-07-2011, 08:53 AM
Tennistempel en Overdune: =D> =D> =D>
Heel het jaar is ie al top, en toch maar 2 man die er vertrouwen in hebben. Wat laten we ons toch makkelijk weer verleiden richting de geëikte keuze Federer.
04-07-2011, 12:40 PM
Als ik nog in de top tien had gestaan had ik niet zo gegokt denk ik, maar na mn dramatische RG wilde ik wat forceren. Mn plek in het AK is weer enigzins acceptabel nu.
04-07-2011, 12:47 PM
Mooie gedurfde keuze.
Feli met je zilveren plak!
04-07-2011, 01:32 PM
Ik ben iig nog "best-of-the-rest" geworden (van degene zonder Djoko). Dat valt me reuze mee.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|