15-11-2006, 05:12 PM
Vietjes Wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat we ons vreselijk gaan amuseren met dit spelletje :
BEAM!
\/
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FOOTSTAR
|
15-11-2006, 05:12 PM
Vietjes Wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat we ons vreselijk gaan amuseren met dit spelletje : BEAM! \/
15-11-2006, 05:14 PM
Box Brother Wrote:Vietjes Wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat we ons vreselijk gaan amuseren met dit spelletje : Idd, maar een paar reserves zijn toch ook wel handig bij kaartenlast. Over blesures ben ik trouwens nog niks tegengekomen. Voorlopig een paar van die teamopvullers houden is misschien wel handig. Teammanager zijn gaat denk ik wel aardig wat tijd kosten. Ik heb die niet. Wie wil zich "opofferen"?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
15-11-2006, 05:15 PM
Kan iemand me kort uitleggen wat het spel inhoudt.
Kan natuurlijk van alles gaan lezen, maar als iemand dit even kort uit wil leggen, heel graag...
The great old Ludwig von...
15-11-2006, 05:20 PM
In het begin kan je een speler kiezen (17 jaar), met nog 0 aan skills. Het is de bedoeling aan de hand van trainingen (3 per dag, om 00.00, 08.00 en om 16.00) om deze speler beter te maken, zodat deze zal kunnen spelen. Op het moment, hebben we zoals je weet, vrijwel alle CT-spelers in één team zitten (RBC Zwolle). Dit is momenteel een BOT-team, wat dus geen manager heeft. Hierbij komen we gelijk op het volgende punt. Je hebt bot-teams en teams met een eigenaar, genaamd human teams. Wat precies de voor/- en nadelen daar van zijn weet ik ook nog niet precies..
15-11-2006, 05:21 PM
oke en jij hebt/bent dus maar 1 speler...
Je kunt je gewoon bij een team aanmelden? in dit geval RBC Zwolle...
15-11-2006, 05:23 PM
gittermaster Wrote:oke en jij hebt/bent dus maar 1 speler... klopt ja.. voor de rest lijkt het wel een beetje op hattrick, met het trainen van een speler op verschillende skills (positioning, heading, technique etc.). Eigenlijk moet je er van uitgaan dat je hattrick speelt, alleen dan uit het oogpunt van de carriére van één speler..
15-11-2006, 05:24 PM
oke. ben benieuwd....
Wachten tot aanmelding is geaccepteerd...
15-11-2006, 05:30 PM
gittermaster Wrote:Kan iemand me kort uitleggen wat het spel inhoudt. Pfff, volgens mij is er nog niemand hier die het naadje van de kous weet. Het komt erop eer dat je jezelf moet gaan trainen. Je kan een personage kiezen en deze binnen een Bot-team of een human controlled team allelei vaardigheden bijtrainen. Ook moet je goed voor jezelf zorgen en zo je moraal stek houden. bv door jezelf te verwennen (mobieltje, nieuwe auto ed.). Ook moet je zorgen dat je in conditie en vorm blijft. Je moet de contacten met je "vrienden" (lees teamgenoten) onderhouden en zo de teamspirit hooghouden. Verder is er 3 maal daags een trainingsupdate en je kan per tijdstip een trainingsvorm instellen. Dit effe kort.
15-11-2006, 05:37 PM
El Parasito Wrote:Wat precies de voor/- en nadelen daar van zijn weet ik ook nog niet precies.. Footstar.org Wrote:Basically when you are looking for a team, you have two options: selecting a human-controlled team or a server-controlled team (known as bot team). There are some really big differences you should know that we'll explain in the next paragraphs. To join a team, just go to the team details page and select the "Join the team" option on the right information box. To search for a team you can go to the Search >> Division page on the top menu and start looking for teams on top or lower divisions (your choice).
15-11-2006, 05:39 PM
Devlin Wrote:El Parasito Wrote:Wat precies de voor/- en nadelen daar van zijn weet ik ook nog niet precies.. Ik wilde al zeggen, een van de eerste hoofdstukjes van de regels... Ik ben gisterenavond opgehouden bij hoofdstuk 10, ga vanavond weer verder
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
15-11-2006, 05:42 PM
Quote:What is the Having Fun training all about? zullen we dit met z'n allen standaard op dezelfde tijd doen dan, lijkt me het meest positieve voor ons allemaal...elke zondag om 16:00 ?!
15-11-2006, 05:48 PM
Dit is zoals er op het forum op dit moment over gedacht wordt qua belangrijke skills voor de posities:
Goalkeeper - Handling - Reflexes - Agility - Out of Area - Throwing Defenders - Tackling - Strenght - Short Passes - Long Passes - Game Visoon - Technique Midfielders - Positioning - Technique - Game Vision - Dribbling - Short Passes - Long Passes Wingers - Dribbling - Speed - Crosses - Short Passes - Long Passes - Positioning - Game Vision Attackers - Finishing - Heading - Strenght - Speed - Technique - Game Vision
15-11-2006, 06:01 PM
Ok, heb voorlopig dan maar even mn trainingsschema er op aangepast:
Maandag: 00.00: Short Passes 00.08: Short Passes 16.00: Short Passes Dinsdag: 00.00: Crosses 00.08: Crosses 16.00: Crosses Woensdag: 00.00: Dribbling 00.08: Dribbling 16.00: Dribbling Donderdag: 00.00: Speed 00.08: Speed 16.00: Speed Vrijdag: 00.00: Positioning 00.08: Positioning 16.00: Game Vision Zaterdag: 00.00: Fitness 00.08: Fitness 16.00: Game Vision Zondag: 00.00: Long Passes 00.08: Long Passes 16.00: Having Fun
15-11-2006, 06:08 PM
Ik wil best teammanager worden. En als we dan meer dan 11 SD spelers krijgen, dan moeten we maar gaan rouleren ofzo..
@Para: ik zou meer positioning doen. In het help gedeelte staat dat dat een hele belangrijke skill is.
15-11-2006, 06:09 PM
Ik ga 1 skill 2 dagen achter elkaar trainen. Ik heb ergens gelezen dat dat meer effect heeft. Zal nog effe uitzoeken wat daar "waar" van is :wink:
15-11-2006, 06:11 PM
T00L Wrote:Ik wil best teammanager worden. En als we dan meer dan 11 SD spelers krijgen, dan moeten we maar gaan rouleren ofzo.. Ok, maar wat moet ik dan minder doen? En even in het algemeen: Na de training van vandaag staat mijn speler ook in de basis-11, dus wie weet staan we allemaal wel in de basis zaterdag.. Hij staat bovendien als ML, volgens mij exact de goede positie..
15-11-2006, 06:13 PM
El Parasito Wrote:Ok, heb voorlopig dan maar even mn trainingsschema er op aangepast:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
15-11-2006, 06:14 PM
Box Brother Wrote:Having fun option: Go out with friends Ja dat heb ik ook veranderd, dat moet je niet vergeten idd
15-11-2006, 06:14 PM
Dit lijkt me wel nuttige info :wink:
You can also get training "bonuses" if you train the same skill twice or thrice in a row in the same day. Example: you train Crosses at 0:00 on a Monday at your regular progression/potential. If at 8:00 you change the training to dribbling you won't get any bonus for this training. But if keep training Crosses, you'll get a bonus on the second training. Now let's continue to 16:00. Let's imagine the previous 2 trainings were Crosses: if at 16:00 you keep the Crosses training you'll another bonus, even higher as the second bonus. But if you change the training to another skill the bonus is gone. This kind of bonus only works with trainings on the same day. For example, if you train Finishing at 16:00 on a Monday and then on Tuesday at 0:00 you continue with the same training (Finishing) you won't get a bonus at all.
15-11-2006, 06:22 PM
Vietjes Wrote:Dit lijkt me wel nuttige info :wink: Nou aan de hand hiervan heb ik m'n trainingsschema weer aangepast. ipv Fitness heel de zaterdag Game Vision en op vrijdag gewoon heel de dag Positioning.
15-11-2006, 06:27 PM
El Parasito Wrote:T00L Wrote:Ik wil best teammanager worden. En als we dan meer dan 11 SD spelers krijgen, dan moeten we maar gaan rouleren ofzo.. Mooi zo! Maar daar stond ik dus : Ik loop nu ineens in de spits :|
15-11-2006, 06:30 PM
Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para
Bij wedstrijden verlies je immers ook fitness
15-11-2006, 06:32 PM
Mijn schema ziet er zo uit:
Maandag en dinsdag: Lange pass Woensdag en donderdag: Positie vrijdag en zaterdag: Spelinzicht Zondag: 0.00 en 8.00: Kracht en om 16.00 uur: Lol trappen met m'n vrienden :lol: :lol: :lol:
15-11-2006, 06:33 PM
Heb me aangemeld. Eens kijken of het wat is
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
15-11-2006, 06:39 PM
Birger Wrote:Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para Na aanleiding van Birger zijn opmerking heb ik de minst productieve dag tot fitness-dag aangewezen ... de zondag dus... nu maar afwachten hoeveel % je er bij een fitnesstraining bij krijgt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
15-11-2006, 06:48 PM
Fred Naaigaren Wrote:Lamme Lennie Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Ik heb me ook aangemeld en zo te zien kunnen jullie nog wel een meedogenloze verdediger gebruiken. Dan kies ik voor een linksbenige speler!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
15-11-2006, 06:58 PM
Vietjes Wrote:Dit lijkt me wel nuttige info :wink: Aan wat voor bonus moeten we dan denken?
15-11-2006, 06:58 PM
ik ga in ieder geval ook op zaterdag om 16.00 fitness trainen, om die wat te boosten voor de wedstrijd
schema nu: maandag, dinsdag, woensdag positioning donderdag strength vrijdag short passes zaterdag 2x short passes 1x fitness zondag 2x fitness 1x having fun
15-11-2006, 07:06 PM
Ok weer aangepast dan, haha:
Maandag: 3x Short Passes Dinsdag: 3x Crossing Woensdag: 3x Dribbling Donderdag: 3x Speed Vrijdag: 3x Positioning Zaterdag: 2x Fitness, 1x Game Vision Zondag: 2x Long Passes, 1x Having Fun
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
15-11-2006, 07:14 PM
Het lijkt me voordelig als we in een human controlled team komen gezien de volgende voordelen:
Quote:- If you're playing on a bot team you'll only have a wage (and a low one). On the other side, if you play on a human-controlled team you'll have the possibility to discuss all the other terms with the manager. De nadelen zijn: Quote:- One disadvantage when you're playing in a human-controlled team is that you might be required to train fitness by your manager and therefore waste valuable opportunities to train your skills (maar wanneer je geen fitness traint, presteer je slechter) De voordelen wegen zeker op tegen de nadelen. Nu alleen iemand vinden die ons wil leiden :
|
« Next Oldest | Next Newest »
|