16-11-2006, 04:16 PM
Ik zou me graag een ongeluk willen klikken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FOOTSTAR
|
Ik zou me graag een ongeluk willen klikken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Vietjes Wrote:Hmmm, ons team wordt door toch wel een aantal vreemde eenden bekenen. Men krijgt lucht van ons!! : Hoezo bekeken? Waar zie je dat nou weer?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
16-11-2006, 04:17 PM
Begin nu toch wel zo zoetjes aan nieuwsgierig te worden wie de FC CT popp-primeur gaat hebben
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
16-11-2006, 04:19 PM
Marshall Wrote:Vietjes Wrote:Hmmm, ons team wordt door toch wel een aantal vreemde eenden bekenen. Men krijgt lucht van ons!! : Rechts Team FC CT aanklikken. Linksonder staat vervolgens een overzicht van de laatste bezoekers. Tenminste dat vermoed ik. Als het goed is moet deze lijst zo dadelijk aangevuld worden met Harald van Merkenstein
16-11-2006, 04:22 PM
Vietjes, onze shirts gaan nog gecreeerd worden. Wil graag iets met het CT groen doen, maar daarvoor heb ik de (hexadecimale) kleurcode nodig en die heb ik nog niet (vraag ligt bij mac).
En Nr12 heeft de pop primeur al weggekaapt, gisteren zelfs al.
16-11-2006, 04:27 PM
T00L Wrote:Vietjes, onze shirts gaan nog gecreeerd worden. Wil graag iets met het CT groen doen, maar daarvoor heb ik de (hexadecimale) kleurcode nodig en die heb ik nog niet (vraag ligt bij mac). Ah, dat wist ik niet. Feli 12! Maar ik zie nu dat Twelve al 6 dagen langer bezig is!!??
16-11-2006, 04:36 PM
T00L Wrote:Vietjes, onze shirts gaan nog gecreeerd worden. Wil graag iets met het CT groen doen, maar daarvoor heb ik de (hexadecimale) kleurcode nodig en die heb ik nog niet (vraag ligt bij mac). Probeer #509F28 eens. Volgens mij zijn die codes universeel
16-11-2006, 05:06 PM
Ik ben approved
16-11-2006, 05:10 PM
wat voor contract opties moet ik selecteren?
16-11-2006, 05:14 PM
Bocaloca Wrote:wat voor contract opties moet ik selecteren? dat zou ik ook graag willen weten Quote: Player Information
16-11-2006, 05:17 PM
Bocaloca Wrote:wat voor contract opties moet ik selecteren? Welkom Boca! Welkom Devlin! salaris ââ¬500. Gaat na eerste wedstrijd veranderen de rest ââ¬0 lengte contract: expires end of season team role: Important first team player Verder kan je nog een happy line naar keuze maken
16-11-2006, 05:17 PM
Christiaan de Bruin hiero
Ik heb maar wage 500 gedaan en 2 jarig verder niets. Komt wel goed Draag de achternaam van mn schoonfamilie :8:
16-11-2006, 05:19 PM
Vietjes Wrote:Bocaloca Wrote:wat voor contract opties moet ik selecteren? Nu effe een effectieve training instellen, een personal trainer nemen en flink vrienden gaan maken
16-11-2006, 05:21 PM
kan pas trainen als ik toegewezen ben bij de club
16-11-2006, 05:23 PM
Mss een idee om een overzicht te maken van nickname, spelersnaam, rugnummer, positie enz.
Is het al tijd voor een apart subforum?! :lol:
16-11-2006, 05:27 PM
Ik mis het trainingstopic! =D>
16-11-2006, 05:27 PM
Devlin Wrote:Mss een idee om een overzicht te maken van nickname, spelersnaam, rugnummer, positie enz. Daar is al een aanzet toe gemaakt, moet alleen aangevuld worden. Dat subforum zal er wel komen ja. Waarom dan niet gelijk..... :wink:
16-11-2006, 05:28 PM
Bocaloca Wrote:Draag de achternaam van mn schoonfamilie :8: Dat wordt weer huilen over twee maandjes! :lol:
Waar vind je die personal trainer, of kan dat ook pas weer als je bij een cluppie zit
Marshall Wrote:Ik mis het trainingstopic! =D> Dat wordt een bezig topic dan met 3 trainingen per dag :lol:
16-11-2006, 05:30 PM
Bocaloca Wrote:Waar vind je die personal trainer, of kan dat ook pas weer als je bij een cluppie zit Dat denk ik wel. T00L zal jullie wel moet accepteren als nieuwe spelers
16-11-2006, 05:31 PM
Box: Sjaak Born - Keeper
Nr 12: Giel van de Poel - Linksback Fred Naaigaren: - Centrale verdediger Lamme Lennie: - Centrale verdediger Boca: Christiaan de Bruin - Rechtsback Parasito: Wiebe van IJperen - Linkerwing Vietjes: Eddy Kloppenberg - Centrale middenvelder T00L: Ed van Meerte Janse - Centrale middenvelder Devlin: Jelle de Leede - Rechterwing Adder: Onno van de Berg - Spits Marshall: Harold van Merkensein - Spits
16-11-2006, 05:40 PM
kan je op elk moment een BOT-team verlaten? anders kunnen Boca en ik mss nog eerst even snel bij een BOT-team aansluiten en de training van 17:00 daar meepikken, om dan vervolgens vanavond bij jullie aan te sluiten...
16-11-2006, 05:44 PM
Harold Devlin, Harold! Kearel toch! Rijd ik, putvurdeurieh, iedere dag driemaal daags heen en weer tussen het Gooi en Zwolle om als een brave burger mijn trainingen te volgen, ga jij mijn naam verkeerd spellen. Kearel, wat moet ik dan, putvurdeurieh, nog doen?
16-11-2006, 05:45 PM
:lol:
16-11-2006, 05:46 PM
Kan wel, kost alleen wel een boete in je moraal als je het weer verlaat, maar is een optie
16-11-2006, 05:46 PM
Marshall Wrote:Harold Devlin, Harold! Kearel toch! Rijd ik, putvurdeurieh, iedere dag driemaal daags heen en weer tussen het Gooi en Zwolle om als een brave burger mijn trainingen te volgen, ga jij mijn naam verkeerd spellen. Kearel, wat moet ik dan, putvurdeurieh, nog doen? ik heb 'm gecopy-paste van pagina 4 Marsh, Vietjes is dus de schuldige :wink:
16-11-2006, 05:47 PM
Harold Vietjes, Harold! Kearel toch! Rijd ik, putvurdeurieh, iedere dag driemaal daags heen en weer tussen het Gooi en Zwolle om als een brave burger mijn trainingen te volgen, ga jij mijn naam verkeerd spellen. Kearel, wat moet ik dan, putvurdeurieh, nog doen?
16-11-2006, 05:47 PM
die ene training maakt niet zoveel uit
16-11-2006, 06:06 PM
Elke training is belangrijk!!! Een training is 1/5e deel van je skill-stijging!
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem) |
« Next Oldest | Next Newest »
|