The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Dugarry Wrote:Steven Gerrard is op dit moment samen met Frank Lampard Jr. de beste middenvelder van de Premier League.

jij bent niet objectief, want jij bent fan.
Reply
en nu wil die rus Deportivo ook nog gaan overnemen, wat een wous
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:en nu wil die rus Deportivo ook nog gaan overnemen, wat een wous

Een mooi satelietclubje. :wink:
Reply
Forever Wrote::eeeek:

Belachelijke bedragen. Shevchenko is het misschien nog wel waard. Maar 45 miljoen voor een ongecontroleerd projectiel als Gerrard dan wordt je als club niet meer serieus genomen.

Spits nummer 10?

Middenvelder nummer 20?

:eeeek:

Kezman dus in de zomer weg!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
he-he
Reply
Stik
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Everton wilde Davids halen 2005-02-02 10:36:36
Everton heeft maandag, vlak voor het sluiten van de transfermarkt, nog geprobeerd Edgar Davids (31) naar Engeland te halen. Dit meldt de Engelse krant The Sun.

De club uit Liverpool zag toch van de transfer af toen ze te horen kregen wat de salariseisen van de Nederlander waren. Everton wilde Davids voor de rest van dit seizoen huren van Inter, maar de international zou ruim 120.000 euro per week willen. Dit bedrag was voor Everton niet te betalen.


Everton hoopte in Davids een opvolger te vinden voor de naar Real Madrid vertrokken Thomas Gravesen. Davids kwam deze zomer naar Inter Milan, maar hoeft onder trainer Roberto Mancini niet te rekenen op een basisplaats


Davids speelt liever niet dan dat hij een dubbeltje inlevert.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Everton wilde Davids halen 2005-02-02 10:36:36
Everton heeft maandag, vlak voor het sluiten van de transfermarkt, nog geprobeerd Edgar Davids (31) naar Engeland te halen. Dit meldt de Engelse krant The Sun.

De club uit Liverpool zag toch van de transfer af toen ze te horen kregen wat de salariseisen van de Nederlander waren. Everton wilde Davids voor de rest van dit seizoen huren van Inter, maar de international zou ruim 120.000 euro per week willen. Dit bedrag was voor Everton niet te betalen.


Everton hoopte in Davids een opvolger te vinden voor de naar Real Madrid vertrokken Thomas Gravesen. Davids kwam deze zomer naar Inter Milan, maar hoeft onder trainer Roberto Mancini niet te rekenen op een basisplaats


Davids speelt liever niet dan dat hij een dubbeltje inlevert.

Dat was ook de reden dat hij koos voor Inter, in plaats van een goed draaiend Barcelona.
Reply
Normaal gesproken willen spelers liever spelen, zeker als ze toch al steenrijk zijn..
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Normaal gesproken willen spelers liever spelen, zeker als ze toch al steenrijk zijn..

Ach hij heeft vast het advies van Lex Goudsmid opgevolgd.
Die zat ook liever op de tribune met een grote zak geld
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Normaal gesproken willen spelers liever spelen, zeker als ze toch al steenrijk zijn..

Ach hij heeft vast het advies van Lex Goudsmid opgevolgd.
Die zat ook liever op de tribune met een grote zak geld

Was er dan een tribune in Sesamstraat? :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sta- of zittribune?
Reply
Dugarry Wrote:Sta- of zittribune?

Staan of zitten maakt geen drol uit als je achter Pino komt te zitten of staan
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Schokkend nieuws, wie had dit ooit verwacht:

Kim Christensen zal deze zomer geen contractverlenging tegemoet kunnen zien bij FC Twente. "Kim brengt niet wat we van hem verwacht hadden" aldus technisch directeur Johan Plageman. "Met N'Kufo, Afonso en Culina hebben we al drie spelers die in de spits kunnen spelen, in de toekomst verwacht ik niet dat we Kim nog nodig hebben, zeker niet voor het bedrag waarvoor hij op de loonlijst staat." Christensen werd bij de competitiehervatting teruggezet naar Jong FC Twente. Hij keerde te zwaar terug van het winterreces en dat was de spreekwoordelijke druppel voor trainer Rini Coolen. In 2003 nam Twente de Deense aanvaller over van Hamburger SV. Sindsdien heeft hij nooit structureel een basisplaats kunnen veroveren, enkel als invaller deed hij van zich spreken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kim zal wel weer naar de krant gaan om via die weg te laten weten hoe hij erover denkt. Het rendement van Christensen als invaller zullen we waarschijnlijk nooit meer terugkrijgen :cry:
Reply
Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Sta- of zittribune?

Staan of zitten maakt geen drol uit als je achter Pino komt te zitten of staan


Pinho speelt bij PSV!

Wie weet wat er van Lex Goudsmid is geworden?? Traint hij nog steeds mee bij Ajax...Het is toch wat, eerst jarenlang je zakken vullen bij Chelsea, en dan loopt je contract af, en niemand die je wil hebben :wink:
Reply
Dat noem ik slim. Winston heeft principes, één daarvan is altijd je contract uitdienen. Dat deed hij bij Ajax en bij Chelsea. De andere clubs verzochten hem vriendelijk zijn contract niet uit de dienen, daar ze graag aan hem zouden verdienen. Toch is hij nu wel binnen, was ie naar een clubje in NL gegaan dan had ie 9/10 van zijn salaris in moeten leveren, had ik ook niet gedaan. 5/10e is nog tot daar aan toe, in ruil voor het spelen bij bv Everton, Tottenham of Fulham, maar de grotere clubs wilden hem simpelweg nog niet gratis inlijven, daar zijn salarispatroon gewoon wat te hoog was.

Wij lachen hem uit, maar Tonnetje winst heeft nu miljoentjes op zak.... Een echte luie neger dus! :wink:
Reply
Telesport

do 3 feb 2005, 12:14
Loovens niet tegen Feyenoord
door onze Telesportredactie


Glenn Loovens
Foto: Dijkstra bv
DOETINCHEM - Toevallig of niet, maar Glenn Loovens ontbreekt vrijdag als z'n nieuwe club De Graafschap uitkomt tegen z'n oude club Feyenoord. De verhuurde verdediger speelde maandag nog negentig minuten met Feyenoord 2 tegen Excelsior, maar zou daarna last van zijn lies hebben gekregen. Vanwege deze vermeende liesblessure kwam hij niet door de eerste medische keuring, maar werd hij gisteren alsnog goedgekeurd.

Komend weekeinde hervat Loovens de groepstraining in Doetinchem. Volgens betrokkenen heeft Feyenoord geen druk uitgeoefend om Loovens morgen niet te laten spelen.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Telesport

do 3 feb 2005, 12:14
Loovens niet tegen Feyenoord
door onze Telesportredactie


Glenn Loovens
Foto: Dijkstra bv
DOETINCHEM - Toevallig of niet, maar Glenn Loovens ontbreekt vrijdag als z'n nieuwe club De Graafschap uitkomt tegen z'n oude club Feyenoord. De verhuurde verdediger speelde maandag nog negentig minuten met Feyenoord 2 tegen Excelsior, maar zou daarna last van zijn lies hebben gekregen. Vanwege deze vermeende liesblessure kwam hij niet door de eerste medische keuring, maar werd hij gisteren alsnog goedgekeurd.

Komend weekeinde hervat Loovens de groepstraining in Doetinchem. Volgens betrokkenen heeft Feyenoord geen druk uitgeoefend om Loovens morgen niet te laten spelen.

Het woord is aan waf... :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Telesport

do 3 feb 2005, 12:14
Loovens niet tegen Feyenoord
door onze Telesportredactie


Glenn Loovens
Foto: Dijkstra bv
DOETINCHEM - Toevallig of niet, maar Glenn Loovens ontbreekt vrijdag als z'n nieuwe club De Graafschap uitkomt tegen z'n oude club Feyenoord. De verhuurde verdediger speelde maandag nog negentig minuten met Feyenoord 2 tegen Excelsior, maar zou daarna last van zijn lies hebben gekregen. Vanwege deze vermeende liesblessure kwam hij niet door de eerste medische keuring, maar werd hij gisteren alsnog goedgekeurd.

Komend weekeinde hervat Loovens de groepstraining in Doetinchem. Volgens betrokkenen heeft Feyenoord geen druk uitgeoefend om Loovens morgen niet te laten spelen.

Het woord is aan waf... :Big Grin

is toch niets mis mee? jij mag mijn speler huren tegen die en die huurprijs en onder de voorwaarde dat hij niet speelt tegen ons. kun je niet echt druk uitoefenen noemen.

ik snap niet waarom ze het niet openlijk toegeven.
Reply
waf Wrote:is toch niets mis mee? jij mag mijn speler huren tegen die en die huurprijs en onder de voorwaarde dat hij niet speelt tegen ons. kun je niet echt druk uitoefenen noemen.

ik snap niet waarom ze het niet openlijk toegeven.

Ga je hetzelfde zeggen als Culina dit weekend 'opeens' aan de schijterij is en niet mee kan doen? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:is toch niets mis mee? jij mag mijn speler huren tegen die en die huurprijs en onder de voorwaarde dat hij niet speelt tegen ons. kun je niet echt druk uitoefenen noemen.

ik snap niet waarom ze het niet openlijk toegeven.

Ga je hetzelfde zeggen als Culina dit weekend 'opeens' aan de schijterij is en niet mee kan doen? :waf:

laat hem maar lekker op de plee achter, die prutser kan sowieso vrij weinig. maar als die oud ajakkessieden al meedoen is het verdachter, zo kan ik me het kansengemis van afgelopen weekend van cedric vd gun nog helder voor de geest halen. :wink:
Reply
Ex-Feyenoorders lopen bijna nergens, die wil hgeen mensn hebben of ze zijn door Feyenoord pas gekocht als men reeds afgeserveerd was door een andere club. Ze konden dan regelrecht de vut in. Robbie W. voorop.
Reply
Ga je hetzelfde zeggen als Culina dit weekend 'opeens' aan de schijterij is en niet mee kan doen? :waf:[/quote]

laat hem maar lekker op de plee achter, die prutser kan sowieso vrij weinig. maar als die oud ajakkessieden al meedoen is het verdachter, zo kan ik me het kansengemis van afgelopen weekend van cedric vd gun nog helder voor de geest halen. :wink:[/quote]


Cedric v/d gun scoorde in het zuiderpark anders ook tegen ajaks, die gaat echt niet express missen, dat slaat nergens op.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Cedric v/d gun scoorde in het zuiderpark anders ook tegen ajaks, die gaat echt niet express missen, dat slaat nergens op.

waf is nu eenmaal de koning van het selectieve geheugen... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:Cedric v/d gun scoorde in het zuiderpark anders ook tegen ajaks, die gaat echt niet express missen, dat slaat nergens op.

welles, slaat wel ergens op! toen was het ook een gelijkspel. ook toen zal hij heus expres kansen gemist hebben om de winnende te voorkomen. :razz:

ga jij eens een cursus quoten volgen trouwens, want je maakt er elke keer weer een onbegrijpelijke tiefeszooi van.
Reply
je weet waar ik het over heb dus zeik niet zo man.
Bangkok resident.
Reply
PSV bekijkt Chinese middenvelder

[05/02/2005] PSV gaf eerder al aan meer commerciele activiteiten te ontplooien op de Chinese markt, er zou zelfs een Chinese website komen. Gisteren bekeek PSV scout Hans Gillhaus ook nog eens een vriendschappelijk duel tussen Sparta en Shenyang Ginde, zo meldt het Rotterdams Dagblad. Sparta won het oefenduel met 2-0 door goals van Ricky van den Bergh en Danny Koevermans.

Voor Gillhaus was het spel van de verdedigende middenvelder Li Chun Yu belangrijker. De speler was al eens op proef in Eindhoven en is waarschijnlijk een van de mogelijke vervangers van Mark van Bommel deze zomer.

Chinezen kunnen toch niet voetballen Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Van Den Eede naar Nec. Word zo langzamerhand de hoer van de middenmoot.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
en calabro is ook pleite bij utrecht die gaat nu verder bij Voldendam
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: