19-11-2006, 07:44 PM
dat zeg jij.....
welles nietes.... kortom, niemand punten
Utrecht, it's vocking delicious
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
ADO-VIT
|
19-11-2006, 07:44 PM
dat zeg jij.....
19-11-2006, 07:52 PM
Ik neem aan dat SD net zo handelt als destijds met ADO-PSV. Kortom punten voor Vitesse.
19-11-2006, 07:57 PM
Tukker_Rulez Wrote:Ik neem aan dat SD net zo handelt als destijds met ADO-PSV. Kortom punten voor Vitesse. Je weet het nooit met de jongens van SD ![]()
19-11-2006, 08:05 PM
Waarom zit er bij ADO eigenlijk nooit iemand achter dat ene doel?
19-11-2006, 08:21 PM
waf Wrote:Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel. Ik vind het te treurig voor woorden dat het weer zo uit de hand kan lopen daar! Jij moet echt PvdA stemmen! Die zijn ook van theedrinken en zand erover (dat laatste helaas niet letterlijk)
19-11-2006, 09:29 PM
Peter Wrote:Waarom zit er bij ADO eigenlijk nooit iemand achter dat ene doel? Dat mag niet uit veiligheidsoverwegingen. Is namelijk naast het uitvak. Maar goed, ook al mocht het wel, dan zat er nog niemand.
19-11-2006, 10:16 PM
=D> =D> =D>
Dat deden ze bij ADO-PSV toen ook, dus gerechtigheid!
Bangkok resident.
19-11-2006, 10:20 PM
Tukker_Rulez Wrote:Peter Wrote:Waarom zit er bij ADO eigenlijk nooit iemand achter dat ene doel? Dus voor een beetje uitvak mag meteen een hele stadionzijde niet gebruikt worden. Doen ze goed daar. Waarom krijgt ADO dan een nieuw stadion als ze deze niet eens volkrijgen?
19-11-2006, 10:34 PM
Frits Wrote:denk niet dat die wedstrijd dan nog mee telt.hij heeft geeneens gespeeld ![]()
19-11-2006, 10:35 PM
Het was zeer waarschijnlijk 0-3 of meer geworden, dus niet meer dan terecht dan deze punten worden toegekend. Eigenlijk lopen managers met Vitesse meer punten mis en ontlopen managers met ADO extra minpunten.
A.S.V. Apeldoornse Boys
19-11-2006, 11:18 PM
Quote:Beste Manager,
Wie dit leest is gek
19-11-2006, 11:26 PM
Peter Wrote:Waarom krijgt ADO dan een nieuw stadion als ze deze niet eens volkrijgen? Stadion wordt geloof ik te oud. En volgens mij denken ze in Den Haag dat ze het publiek afschrikken met het Zuiderpark. Een moderner stadion zal mischien meer 'dagjes mensen' lokken wat gunstig is voor de financiën.
19-11-2006, 11:27 PM
Veiligheid, puur veiligheid. Kijk enkel naar de ligging van het nieuwe stadion en de aanrij-routes voor combibussen etc. Nu moet elke keer half Den Haag dicht.
20-11-2006, 02:53 AM
Fabian Wrote:Veiligheid, puur veiligheid. Kijk enkel naar de ligging van het nieuwe stadion en de aanrij-routes voor combibussen etc. Nu moet elke keer half Den Haag dicht. D'r an met de lippe Wrote:Peter Wrote:Waarom krijgt ADO dan een nieuw stadion als ze deze niet eens volkrijgen? Het is niet zo moeilijk hoor Peter. ![]()
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
20-11-2006, 02:53 AM
D'r an met de lippe Wrote:Kinderachtige brabantse infantiel Wrote:Waarom krijgt ADO dan een nieuw stadion als ze deze niet eens volkrijgen? Fabian Wrote:Veiligheid, puur veiligheid. Kijk enkel naar de ligging van het nieuwe stadion en de aanrij-routes voor combibussen etc. Nu moet elke keer half Den Haag dicht. Het is niet zo moeilijk hoor Peter. ![]()
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
20-11-2006, 09:15 AM
EJR Wrote:Het is niet zo moeilijk hoor Peter. Mischien is het handig voor jou om niet automatisch aan te nemen dat alles negatief bedoeld is als men het over Den Haag heeft. Er zijn vast wel eens ouders die eens met hun kinderen een westrijdje willen bezoeken. Het is in dat geval best aannemelijk dat ze eerder naar de Kuip zullen gaan dan naar het Zuiderpark. Als ADO ook een modern stadion krijgt gaan ouders met hun kinderen wellicht eerder naar ADO. En ik bedoel al helemaal niet met mijn citaat dat ADO veel dagjes mensen heeft want dat is echt niet zo, ik heb respect voor de ADO supporter. Bovendien ben ik 1 van de weinigen die de gebeurtenissen van gisteren opblaast. Ik praat ze zeker niet goed maar een paar jaar geleden gebeurde het ook bij PSV (tegen Kaiserslautern?) en ook bij Feyenoord. Maar als er wat gebeurd in Den Haag staan er meteen kranten mee vol.
20-11-2006, 10:17 AM
D'r an met de lippe Wrote:EJR Wrote:Het is niet zo moeilijk hoor Peter. Dat dit stadion totaal niet veilig is bleek gisteren maar weer als gasten van midden noord gewoon rustig naar de andere kant kunnen komen en daar het veld bestormen...
20-11-2006, 10:36 AM
Ricochan Wrote:Dat dit stadion totaal niet veilig is bleek gisteren maar weer als gasten van midden noord gewoon rustig naar de andere kant kunnen komen en daar het veld bestormen... Ook dat kan een reden zijn voor het Forepark...
20-11-2006, 12:27 PM
Zagen jullie trouwens weer eens waarom het Rijnfront nog wel eens het RENfront wordt genoemd =D> ! hahaha... er zit gvd een gracht van 3 meter diep met dikke drek eronderin tussen!
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
20-11-2006, 12:29 PM
harry_bierdop Wrote:Zagen jullie trouwens weer eens waarom het Rijnfront nog wel eens het RENfront wordt genoemd =D> ! hahaha... er zit gvd een gracht van 3 meter diep met dikke drek eronderin tussen! Ja haha, zag ze tippelen. We moeten natuurlijk niet vergeten dat een Ado supporter de cornervlag in hun vak gooide waardoor uiteraard het hele vak die moest ontwijken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-11-2006, 12:41 PM
Vret Mien Gras Wrote:harry_bierdop Wrote:Zagen jullie trouwens weer eens waarom het Rijnfront nog wel eens het RENfront wordt genoemd =D> ! hahaha... er zit gvd een gracht van 3 meter diep met dikke drek eronderin tussen! haha ja idd, al stonden er toen die cornervlag gegooid werd nog maar 10 gasten! De rest stond al bovenin of buiten het vak toen ADO aan kwam rennen.. en heb je gezien wat er aan kwam rennen! ADO youth... mennekes van 16-17jaar, maar gek als een deur : ![]()
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
20-11-2006, 12:56 PM
Frappant en veelzeggend over de huidige voetbalsupporter dat een supporterschare wordt beoordeeld op hun heldhaftigheid! =D> #-o
Maar goed, kan er niet over oordelen, was er niet bij en heb het ook niet gezien. Ik zat nog heldhaftiger thuis (alhoewel ik wel in Den Haag ben geweest afgelopen weekend, had er wel even kunnen blijven ![]()
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
20-11-2006, 01:31 PM
Marshall Wrote:Frappant en veelzeggend over de huidige voetbalsupporter dat een supporterschare wordt beoordeeld op hun heldhaftigheid! =D> #-o Ach daar gaat het niet zozeer om! Het gaat er meer om, en dat is al 10 x eerder besproken hier, dat zo goed als het hele vak uit aan het dagen is, liedjes aan het zingen over "Franssie houd van Jupiler" etc etc en als er vervolgens 30 man voor het vak verschijnen ze niet weten hoe snel ze boven moeten zijn om vervolgens als de 30 man ADO weer bij de middencirkel staan nogmaals met uitdagende gebaren en liederen te beginnen... Kijk naar Heerenveen, die supporters worden dan miss uitgemaakt voor Klapvee maar ze staan niet luidkeels stoer te doen op de eerste rij om vervolgens de deksel op de neus te krijgen! Die zullen dus ook nooit daarop beoordeeld worden..
Simr ('90+2)
20-11-2006, 02:31 PM
Mwah, er wordt via diverse media gemaakt van 150 tot enkele honderden. En eerlijk is eerlijk: voor 150 of 200 man ga ik ook wel even aan de kant, of ze nu 16 zijn of 30... Maar nogmaals, ben er niet bijgeweest dus kan er moeilijk over oordelen... Bovendien heb ik uberhaupt een afwijkende mening ivm de gemiddelde voetbalsupporter. Elkaar uitdagen via 'grappige leuzen' tijdens de wedstrijd, elkaars website bestoken of middenstipjes stelen, allemaal leuk en aardig maar zodra er klappen uitgedeeld gaan worden of de situatie bedreigend wordt houd ik mij ook afzijdig. Ik ben een type die zonder problemen naast een NEC'er kan zitten tijdens een wedstrijd en er zelfs nog wel meer lol aan beleefd denk ik...
![]()
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
20-11-2006, 02:55 PM
harry_bierdop Wrote:Marshall Wrote:Frappant en veelzeggend over de huidige voetbalsupporter dat een supporterschare wordt beoordeeld op hun heldhaftigheid! =D> #-o Beaam !
20-11-2006, 03:40 PM
Adelaar is zojuist opgestapt !
Adelaar stapt op bij ADO Den Haag Trainer Frans Adelaar is niet langer trainer van ADO Den Haag. Zijn vertrek komt een dag nadat het competitieduel met Vitesse in het Zuiderpark gestaakt werd, nadat een honderdtal ontevreden Haagse fans het speelveld had betreden. Na 66 minuten werd bij een 3-0 stand in het voordeel van de Arnhemmers een hek geforceerd, waarna een deel van de fans vanuit het tribunevak Midden-Noord het veld opliep. Arbiter Ruud Bossen besloot daarop de wedstrijd staken. Na overleg van Adelaar met het bestuur is de conclusie getrokken dat de coach niet meer normaal kan functioneren. ADO Den Haag staat laatste in de eredivisie met vijf punten uit twaalf wedstrijden.
20-11-2006, 03:44 PM
Mooi !
Kom maar op met die bonuspunten bij de TTT \ ![]()
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|