The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
Elikian Wrote:Is het een beetje een leuke partij of niet?

De wedstrijd begon met goed niveau, maar het is nu al 1,5 set echt bagger... Zeker Hewitt maakt nu veel meer fouten.

Edit: 2-2 30-30 en Hewitt slaat 2 dubbele fouten :letitallout: Hewitt, je gaat m'n goede week nu niet verpesten!! Icon_evil
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tennis.webz.cz/res/1995/Wimbledon-26.txt">http://tennis.webz.cz/res/1995/Wimbledon-26.txt</a><!-- m -->

Alexander Mronz in de 4e ronde, Dick Norman, Matsuoka in de QF... leuk toernootije hoor.
Was dat niet waar Agassi de eerste ... 17 punten ofzo van de partij maakte tegen Eltingh?
Reply
Bryan Shelton d. (12)Richard Krajicek 7-6(2) 6-3 6-3

pfff das wel heel zielig
Reply
Waarom is Gambill niet te kiezen, hij staat 100e op de ranking...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/players/entrysystem/default.asp?range=101-150">http://www.atptennis.com/en/players/ent ... ge=101-150</a><!-- m -->

Ik weet niet welke ranking jij gebruikt, maar in Roggel staat hij op 103.
Reply
(Ik had hem zelf ook gekozen als het ging ja)
Reply
Hoewel het sowieso een flutweek is natuurlijk...
Reply
Ik gebruikte de ranglijst van de beste 18 die is inderdaad wat anders (o.a. Baghdatis en Vanek)
Reply
Zo, mijn teampie is klaar. Dat was ie gisterenavond al en aangezien alle spelers die vandaag nog moesten spelen hebben gewonnen, blijft m'n team zo...

Gaudio is pas enigzins rendabel als ie wint; voor elk ander resultaat is ie te duur (2000 euro voor 24 pnt kun je via 'kleintjes' makkelijker halen), dus heb 'm niet opgenomen in m'n team...

Enige twijfel was óf Gonzalez óf Carlsen en Zabaleta, maar die laatste 2 gaan bij elkaar hooguit 16 pnt halen en ik verwacht toch enigzins dat Gonzalez (de enige uit m'n team die de 2e ronde nog niet heeft gehaald) de finale wel haalt (zo niet wint). In ieder geval de halve finale moet ie wel halen...

In totaal 12 spelers. 5 in Vina del Mar, 5 in Delray Beach en ik heb getracht om de 2 finalisten te kiezen in Milaan. Ik hoop daar op een finale tussen Ancic en Ljubicic.
Reply
Mijn team voor deze week

Milan:
-Ancic
-Stepanek
-Ljubicic

Vina del Mar:
-Acasuso
-Calleri
-Gonzalez
-Volandri

Delray Beach:
-Carlsen
-Kohlschreiber
-Kim
-Malisse
-Mello

Gok op de finales Ancic-Ljubicic en Calleri-Gonzalez. En dan maar hopen dat de ''kleintjes'' het in de USA beter doen dan Spadea en Novak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij Stepanek en Carlsen, ik Ferrer en Spadea... Weinig verschil dus.
Reply
Mijn team voor deze week

Milan:
-Ancic
-Ljubicic

Vina del Mar:
-Gaudio
-Calleri
-Volandri
-Gonzalez

Delray Beach:
-Spadea
-Malisse
-Mello

Vet zijn mijn Finalisten van deze week. Gaudio gaat zeker wel ver komen. Onderling tegen Sanchez en Calleri staat hij 4-1 voor, kat in het bakkie dus. Jammer voor degene die hem niet gekocht hebben :lol: !
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Milan:
-Pavel
-Ancic
-Stepanek
-Ljubicic

Vina del Mar:
-Acasuso
-Calleri
-Volandri
-Zabaleta

Delray Beach:
-Kim
-Malisse
-Kohlschreiber
-Wessels

Heb van alles wat genomen, ga er vanuit dat Wessels onze nieuwe Nederlandse Held wordt :Big Grin .. in Milan en Vina del Mar wil ik natuurlijk gewoon de halve finales helemaal bezet hebben :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
spadea
malisse
mello
saulnier (out)
carlsen

mirnyi
soderling
bjorkman
stepanek

ferrer
calleri
volandri
zabaleta


lekker weinig te verdedigen allen dus een heerlijk budgetweekje
Reply
jij hebt dus geen vertrouwen in Schalken :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gambill won in 2001 en 2003 in Delray Beach. Dus ook dit jaar. Jammer voor Wessels Wink

En Schalken staat met 6-2 voor tegen Bjorkman. Tja, allebei die mannen weten niet meer wat winnen is, maar er moet er eentje.
Reply
neuh niet echt...heeft nog geen partij gewonnen dit jaar volgens mij en bjorkman is vrij goed op indoorbanen dus geef m kleine kans. Maar ik zou t niet erg vinden als ie wel wint hoor!
Reply
Bjorkman, Sanchez en Clement zijn 3 tennissers die ik dit jaar definitief ga afschrijven.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Sjeng wint dus gewoon en Wessels laat Gambill ook kansloos. Gambill denkt dat hij nu even met zijn enkelhandige forehand iedereen kan pakken, Wessels daarentegen zal hem genadeloos afmaken :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ljubicic-Heuberger 6-1 6-2
Karlovic-MacKin 6-7 6-3 7-6

Lekker snel zijn ze bij Livescore.com weer.

Klote dat die rare Karlovic toch weer wint.

Dan Mirnyi maar verliezen zometeen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In mijn zoektocht weer een uitslag gevonden die nog niet op de gebruikelijke livescoressites staat.

Ferrer def. Puerta 6-2 6-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
http://sports.espn.go.com/sports/tennis/dailyResults

Hier zijn ze wat eerder te vinden dan op livescore
Reply
Daar staan ze idd wel! Tnx Genomico.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar geen Livescores op die site helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een kerel die Ancic. Zoveel talent en dan zo falen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verschrikkelijk. Hij kon zich vast niet genoeg opladen en dan ga je af tegen ene Stakhovsky :eeeek: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Donderdag 17.28 ... En ik heb nog al mijn spelers. Volgens mij is dit een unicum Smile
Reply
Jappiesevic (voorheen: Monsterse Wielen) is overigens de enige nog met 14. Onze Londense debutant Wengeruk is wel een heel gevaarlijke kandidaat aan het worden, samen met São Paulo, Arco en mij staat hij op 13.

Verliezer van de week op dit moment is Robert-vdL.
Reply
Normaal gesproken had ik er ook nog 12 MOETEN hebben, maarja die Kroaat (Ancic) laat het vies afweten. ONbegrijpelijk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
pffffff wat gaan de (top)manager doen, de toppers of de floppers?
dus geen moya of agassi of roddick of goria? gezien vorig jaar kan agassi al vroeg eruit liggen of hij wint het toernooi :roll: , dat geldt ook voor moya. Roddick zal de finale wel halen of gaat haasje er een stokje voor stekken....
Het is helemaal niet leuk meer als je budget maar 10467 is. Kan ik van iemand een paar milj. lenen, je krijgt het echt weer terug plus rente...
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply


Forum Jump: