The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Spa - Ajax
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ajax speelt kut en zal dit jaar wederom geen kampioen worden, dat is inmiddels wel duidelijk. Als Huntelaar uit vorm is scoort Ajax gewoon niet. Jammer dat het nu al zo afhankelijk is van KJ, want van de vleugels hoef je het ook niet te hebben. Het wordt tijd dat Babel weer fit is, want daar komt tenminste nog dreiging vanaf. En de scheidsrechter moet je niet de schuld geven, Sneijder moet gewoon zijn kop houden en gaan voetballen.
Dit vind ik daarentegen een stuk objectiever....... :wink:

Heel goed... zou toch verwachten dat deze nieuwbakken hobbitpappa toch eindelijk volwassen gaat worden
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Wes, voor intimi zoals Fabfabfabian, bij Talpa: "en toen zei ik wat tegen een speler van Sparta." cry

Staat gewoon glashard te liegen. De actie van vlugge Vlug was niet eens een overtreding. Wes ging gewoon voor de vrijetrap en kreeg geel. Huilebalkje.

En Ten Cate begint zich ook steeds meer aan te passen aan de amsterdamse calimero mentaliteit met zijn 'Moraalridder' tegen Bossen. Als Bossen een beetje rechtlijnig was geweest had die wedstrijd gewoon gestaakt geweest met een dikke boete voor Ajax en een wedstrijd zonder publiek. Maar staken doen we alleen bij ADO (Temmink: ADO-PSV) natuurlijk om de statistieken een beetje geloofwaardig te houden. :Big Grin

Enfin, een heerlijke verrassende dag!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Wes, voor intimi zoals Fabfabfabian

:lol:

Ekslem Wrote:Uit Fabian zijn post druipen de frustraties

Hakkuh

Heerlijk op maandagochtend Fab zijn frustratie van gisteren te zien.
Reply
EJR Wrote:Wes, voor intimi zoals Fabfabfabian, bij Talpa: "en toen zei ik wat tegen een speler van Sparta." cry

Staat gewoon glashard te liegen. De actie van vlugge Vlug was niet eens een overtreding. Wes ging gewoon voor de vrijetrap en kreeg geel. Huilebalkje.

En Ten Cate begint zich ook steeds meer aan te passen aan de amsterdamse calimero mentaliteit met zijn 'Moraalridder' tegen Bossen. Als Bossen een beetje rechtlijnig was geweest had die wedstrijd gewoon gestaakt geweest met een dikke boete voor Ajax en een wedstrijd zonder publiek. Maar staken doen we alleen bij ADO (Temmink: ADO-PSV) natuurlijk om de statistieken een beetje geloofwaardig te houden. :Big Grin

Enfin, een heerlijke verrassende dag!

wat heb je dan gezegd wesley?

nou dat ga ik niet herhalen, maar zo bijzonder was het niet, geen erge ziektes of zo.

klopt het dat je typhushond hebt gezegd?

ja, dat klopt. Undecided

het is weer ajakkes he, als iemand van een andere club dit had gezegd was er moord en brand geschreeuwd, nu zullen ze het wel niet bewezen achten dat hij het tegen bossen zei. de spartanen die erbij waren hebben inmiddels in het voordeel van de sleutelhanger verklaard.... lafaards.
Reply
De beelden waren vrij duidelijk!
Sinds wanneer is tyfus trouwens geen ziekte meer? :roll:
Reply
Kezmania Wrote:Sinds wanneer is tyfus trouwens geen ziekte meer? :roll:

jij bent niet echt de slimste he...? :|
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Typhus">http://en.wikipedia.org/wiki/Typhus</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Sinds wanneer is tyfus trouwens geen ziekte meer? :roll:

jij bent niet echt de slimste he...? :|

Leg uit wafmans, volgens mij is tyfus nog altijd een ziekte, verder is het niet aan Wesley om te bepalen wat een erge ziekte is. Laat ze Sneijder en Perez maar mooi schorsen.

Voel jij je trouwens niet hondsberoerd na die 4-1 nederlaag tegen NEC :wink:
Reply
Na het sms-je van Fabian met de uitslag vanuit Rotterdam besloten om de wedstrijden niet te gaan kijken. In plaats daarvan heerlijk naar de DVD van Gooise Vrouwen gekeken (die Anouk is echt lekker!).

Perez, die vuile Deense kankerallochtoon, moeten ze natuurlijk 5 wedstrijden schorsen waarvan twee voorwaardelijk.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
In mijn bericht van maandag 27 november 10:05 uur heb ik mij in het vuur van het typen ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken aan het adres van Ajacied en voormalig Deens international Kenneth Perez.

Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Perez, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.

De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.

Met schaamte,

Bumme
Reply
Bumme Wrote:Na het sms-je van Fabian met de uitslag vanuit Rotterdam besloten om de wedstrijden niet te gaan kijken. In plaats daarvan heerlijk naar de DVD van Gooise Vrouwen gekeken (die Anouk is echt lekker!).

Perez, die vuile Deense kankerallochtoon, moeten ze natuurlijk 5 wedstrijden schorsen waarvan twee voorwaardelijk.

Vond het al vrij apart dat je niets meer terugstuurde Bum! Wel een goede zondag gehad verder ? Leuk uitje ?

Donderdag laat ik schieten, ga gourmetten met vrienden en dan voor de buis hangen met een kouwe klats. Heb het even 'gehad' met Ajax (lees uitkaarten excelsior, fietstas gekocht en twijfel nog over NEK, dus sloeberpraktijken momenteel ...) :lol:

@ Kletsmania, leuk dat ik je maandag goed maak pik.....
Reply
Kezmania Wrote:Leg uit wafmans

ik ben geduldig, tuurlijk wil ik het uitleggen:

-als ik het interview even in mijn woorden opschrijf
-en laat weten dat sneijder van mening was dat hij geen erge ziektes had toegewenst
-en uit zijn eigen woorden blijkt dat hij wel gewoon een erge ziekte toewenst

zou dat dan misschien, heel misschien hoor niet de reden zijn dat ik deze smiley plaats ' Undecided '

dus OMDAT tyfus een ziekte is, plaats ik die smiley. en dan maak jij de opmerking:
Quote:Sinds wanneer is tyfus trouwens geen ziekte meer?

waarom anders zou ik het interview uitschrijven. wat zou er anders imo zo grappig aan zijn?

nou, veel duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Reply
waf Wrote:...

Helemaal duidelijk maar goed, ik begreep dat je lachtte omdat meneer niet wilde vertellen wat hij gezegd had, maar wel wilde toegeven dat hij blinde tyfushond had gezegd.

Ik neem in elk geval nog een kop koffie :8:
Reply
Kezmania Wrote:

Helemaal duidelijk maar goed, ik begreep dat je lachtte omdat meneer niet wilde vertellen wat hij gezegd had, maar wel wilde toegeven dat hij blinde tyfushond had gezegd.

En pak je grammatica-boek er ook maar even bij :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:

En pak je grammatica-boek er ook maar even bij :wink:

eerst nog een kop koffie :8:
Reply
waf Wrote:het is weer ajakkes he, als iemand van een andere club dit had gezegd was er moord en brand geschreeuwd, nu zullen ze het wel niet bewezen achten dat hij het tegen bossen zei. de spartanen die erbij waren hebben inmiddels in het voordeel van de sleutelhanger verklaard.... lafaards.
Hij heeft toch rood gekregen waardoor Ajax verloren heeft, nog niet tevereden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:het is weer ajakkes he, als iemand van een andere club dit had gezegd was er moord en brand geschreeuwd, nu zullen ze het wel niet bewezen achten dat hij het tegen bossen zei. de spartanen die erbij waren hebben inmiddels in het voordeel van de sleutelhanger verklaard.... lafaards.

Nee, normaal gesproken krijg je ook een schorsing als je een rode kaart hebt gekregen. Die kabouter moet dus ook een schorsing krijgen.
Reply
Ad Wim Wrote:

nee. 'ajakkes moet dood en az moet kapot, en 's zondag dan slaan we de treinen verrot.' :razz:

de media zijn het weer aan het bagatelliseren, de trainer loopt al te huilebalken, de spelers van sparta zijn omgekocht om een goed verhaal te vertellen, (mede) hierdoor zal sneijder, maar ook kennerd, max 1 wedstrijd krijgen (en 2 voorwaardelijk) en kunnen ze gewoon ingezet worden tegen az.
Reply
Haha, als je nu naar de Ajax-website gaat krijg je eerst een foto te zien met Sneijder met daarbij de woorden "Ik vind dat een Ajacied altijd sportief moet zijn. Met respect voor de tegenstander.... (etc)

Lekkere timing :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Haha, als je nu naar de Ajax-website gaat krijg je eerst een foto te zien met Sneijder met daarbij de woorden "Ik vind dat een Ajacied altijd sportief moet zijn. Met respect voor de tegenstander.... (etc)

Lekkere timing :lol:

zie je wel dat hij het niet tegen vlug zei maar tegen de scheids. voor vlug heeft hij wel respect. :wink:
Reply
Bij mij staat er

Ik steun rood. Ik steun wit. Ik ben een vuile kankerajacied :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En dan dat vreselijke "Sparta speelde fantastisch, mooie vlagen van aanvallend voetbal" dat in elk programma te horen was Puke

Tuurlijk, ze speelden leuk en speelden het goed uit, maar voor de rode kaart van Sneijder waren ze niet eens op de helft van Ajax geweest. Ze speelden vijf kwartier tegen tien man die drie dagen ervoor ook al een uur met tien man stonden. Het was echt niet de verdienste van Sparta dat ze wonnen, het was dat Ajax zo slecht was na de rode kaart.
Ze deden in alle programma's net alsof Sparta tegen 11 man stond te voetballen...

En Bouaouzan die weergaloos was Puke
Heitinga had hem echt de hele wedstrijd in zijn zak. Hij heeft een paar schoten afgelverd, maar toen ontweek ie bewust Heitinga.
De penalty forceerde ie wel mooi, dat moet ik toegeven, maar dat was echt zijn enige goede moment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: , and the story goes on
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad, na de rode kaart zijn 'we' gewoonweg overklast.

Face it....
Reply
Ekslem Wrote::lol: , and the story goes on

Ach, jullie hebben Peter, wij Adje............
Reply
Fabian Wrote:Ad, na de rode kaart zijn 'we' gewoonweg overklast.

Face it....
We zijn bij vlagen overklast, maar dat is toch ook niet zo heel gek als je vijf kwartier tegen 10 man staat die donderdag ook al een uur met 10 man stonden?
Ajax was slecht, had geen motivatie/inspiratie/kracht na de 1-0 om er nog iets van te maken.
Nogmaals, ik vind niet dat Sparta fantastisch speelde, ze hebben goed gebruik gemaakt van het zwakke Ajax.
Het stoort me dat al die analisten dan zeggen dat Sparta zo fantastisch gespeeld heeft.
Reply
Bumme Wrote:

En bedankt...
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:

En bedankt...

Ach, die eer heb je geheel aan jezelf te danken.
Je bent net als Peter nooit objectief, ook niet als we verdiend verloren hebben. Ik baal net zo hard als jij maar durf dat gewoon toe te geven.
Reply
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Ad, na de rode kaart zijn 'we' gewoonweg overklast.

Face it....
We zijn bij vlagen overklast, maar dat is toch ook niet zo heel gek als je vijf kwartier tegen 10 man staat die donderdag ook al een uur met 10 man stonden?
Ajax was slecht, had geen motivatie/inspiratie/kracht na de 1-0 om er nog iets van te maken.
Nogmaals, ik vind niet dat Sparta fantastisch speelde, ze hebben goed gebruik gemaakt van het zwakke Ajax.
Het stoort me dat al die analisten dan zeggen dat Sparta zo fantastisch gespeeld heeft.

Heb je jezelf gisteren nog niet voldoende belachelijk gemaakt en ga je voor de verlenging? Doe het dan ff hier :http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:

En bedankt...

Ach, die eer heb je geheel aan jezelf te danken.
Je bent net als Peter nooit objectief, ook niet als we verdiend verloren hebben. Ik baal net zo hard als jij maar durf dat gewoon toe te geven.
Peter geniet ervan als Ajax slecht gaat en laat dat ook graag horen. Dat doe ik niet over PSV, omdat ik dat kinderachtig vind. Ik heb het alleen af en toe over hun vaak resultaatvoetbal, omdat ik daar persoonlijk gewoon echt niet van houd.

Ik baalde gisteren vreselijk en had echt het gevoel dat Bossen ons genaaid had. Die frustratie schrijf ik graag van me af hier op het forum. Ik ben niet iemand die alleen maar post als het goed gaat.
Reply

Forum Jump: