Threads: 1
Op zich van zowel Ten Cate als Sneijder was de reactie te begrijpen omdat ze beiden gefrustreerd waren.
Maar gezien de uitlatingen van Perez was het gewoon oliedom om het op dit moment te doen.
En Sparta heeft helaas voor Ajax goed gebruik gemaakt van de door Ajax geboden kans.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Threads: 97
waf Wrote:Ad Wim Wrote:Als ik het goed heb begrepen, zei Sneijder het tegen Bossen maar had hij het over Vlug. heb je dat begrepen? dus wat sneijder zegt is waar? het is toch vele malen aannemelijker dat hij het tegen de scheids had als hij naar de scheids kijkt.
Quote:Volgens mij maakt het qua spelregels niet uit of je het tegen de scheids of tegen een tegenstander hebt.
volgens mij wel.
Quote:En waarom krijgt Sneijder wel geel als hij Vlug opzoekt en krijgt Vlug niks als hij vervolgens Sneijder wegduwt?
de ractie van sneijder was doordrenkt met woede, vlug daarentegen beheerste zichzelf (in de 2de wedstrijd die hij speelde). dat was het verschil. ikzelf vond geel voor sneijder ook overdreven.
Quote:En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoorde
dat heb je dan aan perez te danken en als ajakkes daar zelf de dupe van is kan ik dat billijken.
Quote:Het feit dat hij Ten Cate naar de tribune stuurt vanwege herhaaldelijk commentaar op de leiding ("vreselijke moraalridder") bevestigt dit alleen maar.
dat was niet het enige, hij was al meermalen aan het zeiken geweest bijd e 4de official, dit was 1 van de redenen. op zichzelf al voldoende naar mijn overtuiging. en nog misplaatst ook om hem moraalridder te noemen. -Ik zeg toch ook dat hij het tegen de scheids zei, maar over Vlug. Volgens mij zei hij: "Je moet die witte tyfushond geel geven".
-Kijk de spelregels er maar eens op na. Volgens mij geldt dat het gebruiken van onbehoorlijke taal richting wie dan ook in het veld kan leiden tot uitsluiting.
-Dus allebei geel of allebei geen geel? Daar ben ik ook voor, want ik vind het inconsequent wat hij nu deed.
-Ten Cate is niet iemand die snel een scheids of een vierde official uitscheldt. Dat hij commentaar geeft, is niet meer dan terecht omdat Bossen gewoon de hele wedstrijd slecht floot.
Dat hij dan Ten Cate meteen naar de tribune stuurt, omdat hij hem in de rust opzoekt en "moraalridder" tegen hem zegt, vind ik echt misselijk. Typisch zo'n scheidsrechter die zijn macht wil laten gelden en dus niet de wedstrijd aanvoelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 1
Hij gaf aan dat Ten Cate naar de tribune werd gestuurd voor herhaaldelijke aanmerkingen op de leiding Ad. En niet voor het moraalridder in de rust.
Was hooguit de druppel.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Ronnie D. Wrote:Hij gaf aan dat Ten Cate naar de tribune werd gestuurd voor herhaaldelijke aanmerkingen op de leiding Ad. En niet voor het moraalridder in de rust.
Was hooguit de druppel. Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 132
Ad Wim Wrote:Ronnie D. Wrote:Hij gaf aan dat Ten Cate naar de tribune werd gestuurd voor herhaaldelijke aanmerkingen op de leiding Ad. En niet voor het moraalridder in de rust.
Was hooguit de druppel. Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen.
Je kan je niet voorstellen, je kan je niet aan de indruk onttrekken,je hebt een gevoel bla bla bla. Wat je doet is suggestieve prietpraat uitslaan met een Ajax-pet op.
Die laatste zin alleen al, alsof Ten Cate zo'n heilig boontje is. De man staat bekend om zijn emotionele en ongenuanceerde uitbarstingen.
Threads: 12
Quote:Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen
Kijk nog eens goed naar een foto van ten Cate. Ziet dat er uit als iemand die zich netjes blijft gedragen als tie boos is? [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Wat is er mis met suggestief? En waarom zou ik niet praten met een Ajaxpet op?
Iedereen heeft het er hier over hoeveel wedstrijden Sneijder moet krijgen en hoeveel boete Ten Cate wel niet moet krijgen. En natuurlijk zijn de acties van Sneijder en Ten Cate dom, dat hoor je mij niet ontkennen, maar niemand heeft het erover wat voor een slechte wedstrijd Bossen heeft gefloten. Alleen Jan Mulder heel even tussen neus en lippen door.
Maar goed, ik houd er wel over op. De frustratie is inmiddels al wel iets gezakt.
Threads: 132
Quote:Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen.
Quote:En natuurlijk zijn de acties van Sneijder en Ten Cate dom, dat hoor je mij niet ontkennen
Dit is volgens mij een typisch gevalletje van je eigen woorden tegenspreken....
Tripplexxx Wrote:Quote:Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen.
Quote:En natuurlijk zijn de acties van Sneijder en Ten Cate dom, dat hoor je mij niet ontkennen
Dit is volgens mij een typisch gevalletje van je eigen woorden tegenspreken.... Vind ik dus niet. Het was dom van Ten Cate om naar Bossen toe te gaan in de rust, maar ik hij heeft toen niet gescholden; ik vind "vreselijke moraalridder" echt geen onbehoorlijk taalgebruik.
Threads: 78
Bredanaar Wrote:Quote:Dat weet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate heeft gescholden of zich onbehoorlijk heeft gedragen
Kijk nog eens goed naar een foto van ten Cate. Ziet dat er uit als iemand die zich netjes blijft gedragen als tie boos is? [-X
ten Cate heeft op het veld helemaal niks te zoeken. Na de rode kaart stond meneer ook een meter of 2 in het veld. Allemaal leuk en aardig maar als Lokhoff dat bv. zou doen kon ie meteen vertrekken
Make tea, not war
Threads: 312
Ad Wim Wrote:Ronnie D. Wrote:Hij gaf aan dat Ten Cate naar de tribune werd gestuurd voor herhaaldelijke aanmerkingen op de leiding Ad. En niet voor het moraalridder in de rust.
Ten Cate is gewoon een vuile tyfushond. Punt uit.
Dat bedoel ik natuurlijk niet beledigend, want dat is gewoon straattaal. ](*,)
Threads: 40
Ik vind hem er wel netjes uitzien, dus ik zou zeggen: schone tyfushond
May The Schwartz Be With You
Threads: 76
Berend Botje Wrote:Ik vind hem er wel netjes uitzien, dus ik zou zeggen: schone tyfushond
wil je daarmee zeggen dat netjes per definitie schoon is?
Houd je mond, schone gezonde gekleurde Nederlander!
Threads: 27
En dan heeft/had Bossen ook nog eens 2 seizoenskaarten van Ajax.... =D>
Threads: 312
hij is feyenoorder in hart en nieren...
The great old Ludwig von...
Fabian Wrote:En dan heeft/had Bossen ook nog eens 2 seizoenskaarten van Ajax.... =D> die krijgt iedere scheids toch van de knvb? :razz:
nee volgens mij als je ergens ooit een scc gehad hebt of nog hebt mag je geen wedstrijden fluiten. maar ik sluit niet uit dat voor ajakkes een uitzondering gemaakt is... :wink:
Berend Botje Wrote:Houd je mond, schone gezonde gekleurde Nederlander!
afgeplast door een neger. je mag voor straf de komende 3 dagen alleen in het taalergernissentopic posten. :razz:
Threads: 208
Pffffff, die Jaakke hoe lachwekkender kan het worden #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 131
waf Wrote:Fabian Wrote:En dan heeft/had Bossen ook nog eens 2 seizoenskaarten van Ajax.... =D> die krijgt iedere scheids toch van de knvb? :razz:
nee volgens mij als je ergens ooit een scc gehad hebt of nog hebt mag je geen wedstrijden fluiten. maar ik sluit niet uit dat voor ajakkes een uitzondering gemaakt is... :wink:
Luinge heeft een SCC van de FC alhier en fluit dus nooit van zijn leven een officiële wedstrijd van Groningen.
waf Wrote:Berend Botje Wrote:Houd je mond, schone gezonde gekleurde Nederlander!
afgeplast door een neger. je mag voor straf de komende 3 dagen alleen in het taalergernissentopic posten. :razz:
Binnenkort weer de Wetenschapsquiz.
Threads: 131
Berend Botje Wrote:waf Wrote:Berend Botje Wrote:Houd je mond, schone gezonde gekleurde Nederlander!
Binnenkort weer de Wetenschapsquiz.
Don't even try to think about going there..... :wink:
Threads: 27
gittermaster Wrote:hij is feyenoorder in hart en nieren...
Hmm had het ergens gelezen. Maar is wel een stukkie van jaren terug overigens...
Threads: 52
Ronnie D. Wrote:Op zich van zowel Ten Cate als Sneijder was de reactie te begrijpen omdat ze beiden gefrustreerd waren.
Maar gezien de uitlatingen van Perez was het gewoon oliedom om het op dit moment te doen.
En Sparta heeft helaas voor Ajax goed gebruik gemaakt van de door Ajax geboden kans.
:/\
Kennem, kennemer, kenneminst
http://www.ad.nl/sport/article851495.ece
columpje van hanegem.
gelukkig ziet hij ook de voorkeur van de televisiemakers. :razz:
Threads: 5
waf Wrote:http://www.ad.nl/sport/article851495.ece
columpje van hanegem.
Zelfs een blinde ziet dat :8:
Threads: 74
waf Wrote:http://www.ad.nl/sport/article851495.ece
columpje van hanegem.
Goeie column.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
EJR Wrote:waf Wrote:http://www.ad.nl/sport/article851495.ece
columpje van hanegem.
Goeie column.
ik vind het niet zo goed dat hij het allemaal oke vindt als ze maar ff sorry zeggen. sorry zeggen hoort, maar een straf ook.
anders kun je in het vervolg iedereen verrot schelden en vervolgens ff je excuus maken. dat kan niet de bedoeling zijn.
Threads: 3
De Kromme Wrote:Als ze dat bij mij thuis tegen elkaar durven te roepen, krijgen ze een peer voor hun hoofd.
mijn oren gloeien weer als ik daar aan denk.... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Threads: 12
ze hadden je billenkoek moeten geven =P~ :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
|