The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Wie wil er nou toch naar Willem II :|

De tricolores zullen een dezer jaren weer groot zegevieren, mark my words.

1 dezer dagen hoop ik... tegen rkc
Reply
Frits Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Wie wil er nou toch naar Willem II :|

De tricolores zullen een dezer jaren weer groot zegevieren, mark my words.

1 dezer dagen hoop ik... tegen rkc
Reply
Quote:PSV wil Mendez definitief overnemen

Uitgegeven: 24 november 2006 10:35

EINDHOVEN - PSV wil de Ecuadoriaan Edison Mendez definitief aan zich binden. De Eindhovense club heeft een optie op de middenvelder bij zijn oude club LDU Quito waarin alle voorwaarden voor een overgang zijn geregeld. Op dit moment speelt hij op huurbasis voor de landskampioen.

Als de raad van commissarissen van PSV de overgang goedkeurt, speelt Mendez ook de komende drie seizoenen in Brabantse dienst.


Normaal gesproken had PSV pas aan het einde van het seizoen een beslissing hoeven nemen over Mendez. De technische staf van de club is echter zo tevreden over de ontwikkeling en aanpassing van de international dat ze hem graag nu al zekerheid willen bieden. Met Mendez is al een akkoord over de definitieve overgang.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De deal tussen Denneboom en Willem II lijkt rond. Als Willem II echt de hoofdprijs betaalt (anderhalf-twee miljoen?) lach ik me suf; dat is een spits van het niveau-Denneboom niet waard, en al helemaal niet met een aflopend contract.

Quote:Denneboom: 'Willem II betaalt hoofdprijs'

Romano Denneboom is vanaf 1 januari te bewonderen in het rood-wit-blauw van Willem II. Dat beweert de 25-jarige aanvaller in het Algemeen Dagblad. Zijn huidige club NEC houdt echter vol dat Denneboom ondanks een aflopend contract in de winterstop niet weg mag.
'Ik ben zelf helemaal rond met Willem II', zegt Denneboom in het AD. 'Ook de clubs zijn er nagenoeg uit. Hoewel NEC volhoudt dat er nog lang geen akkoord is, weet ik dat het anders is. NEC vroeg de hoofdprijs, Willem II is bereid die te betalen.'

In een verklaring op de website van NEC laten algemeen directeur Jacco Swart en technisch directeur Leen Looyen weten dat er in de winterstop geen basisspelers zullen vertrekken. En al helemaal niet naar directe concurrenten. 'Om de prestaties te verbeteren, is het onder meer belangrijk dat de kracht van de selectie minimaal op peil blijft. Het is al helemaal niet verstandig om spelers uit onze selectie te laten vertrekken naar clubs die zich om en nabij dezelfde sportieve omgeving bevinden als NEC.'

'Op basis van bovenstaande beslissing hebben wij gisteren Romano, zijn zaakwaarnemer en de voorzitter van Willem II op de hoogte gesteld verder af te zien van gesprekken over een overgang in de winterstop.'

Mocht de transfer toch rondkomen zoals Denneboom beweert, dan zou het de tweede keer zijn dat de aanvaller voor Willem II gaat spelen. Eerder huurden de Tilburgers hem in het seizoen 2003/2004 van SC Heerenveen. Aan het einde van dat seizoen tekende hij een driejarig contract bij NEC.

In Nijmegen maakte Denneboom al in een vroegtijdig stadium bekend zijn komende zomer aflopende contract niet te willen verlengen. Naast Willem II toonde ook zijn andere ex-werkgever Heerenveen belangstelling.
Reply
Willem II wil Breuer en Meerdink. Denneboom is rond, Vertonghen komt ook in de winter...


met dit 4-tal lijkt handhaving een stuk dichterbij te komen denk ik
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Denneboom komt zeker niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Email Nieuws
Romano Denneboom lijkt het seizoen gewoon in Nijmegen te gaan afmaken. Vanochtend werd nog gemeld dat de aanvaller zelf al akkoord zou zijn met Willem II, maar NEC is niet bereid om aan een transfer mee te werken.

"Romano gaat zeker niet naar Willem II in de winterstop. Wij vinden dat wij één van onze scorende spelers niet naar een concurrent kunnen laten vertrekken", zo laat Jacco Swart weten aan Omroep Gelderland. Denneboom zelf al weten interesse te hebben naar een overstap naar Brabant, maar dat lijkt nu definitief van de baan.


je hebt gelijk, als was ie zelf wel al rond geloof ik
Reply
Al dat gedoe om zo'n matige voetballer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was vanmorgen op Omroep Brabant dat ie zeker niet komt. W2 richt pijlen nu op andere aanvallers....

Verwacht (hoop) vanavond een 1-1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Romano is te goed voor W2
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Volgens Johan Derksen in Voetbal Insite heeft PSV vergaande interesse om Maxwell terug te halen naar de Nederlandse competitie. De Braziliaanse linksback komt bij Internazionale niet aan spelen toe, terwijl trainer Ronald Koeman versterking op linksachter goed kan gebruiken.

Bij de Eindhovenaren spelen immers de rechtsbenige verdedigers Michael Lamey en Michael Reiziger op die positie, terwijl nu de Mexicaan Carlos Salcido voorlopig op deze positie zal worden neergezet.

Koeman en Maxwell zijn oude bekenden van elkaar. De oefenmeester had bij Ajax de Braziliaan drie jaar onder zijn hoede waarin de verdediger tot een grote waarde uitgroeide. Hoogtepunt was de Gouden Schoen in 2004 als beste speler van de Eredivisie, terwijl een zware knieblessure één jaar als het absolute dieptepunt beschouwd mag worden.

Maxwell maakte deze zomer de overstap naar de Milanese grootmacht, maar mede door de aanwezigheid van Fabio Grosso kwam hij slechts vier maal in actie, waarvan drie maal als invaller.

Overigens meldde Derksen dat ook Andy van der Meyde van Everton op het verlanglijstje van de lichtstedelingen staat. De rechtsbuiten komt bij The Toffees amper aan spelen toe, terwijl in Eindhoven een echte rechtsbuiten ontbreekt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Volgens Johan Derksen in Voetbal Insite heeft PSV vergaande interesse om Maxwell terug te halen naar de Nederlandse competitie. De Braziliaanse linksback komt bij Internazionale niet aan spelen toe, terwijl trainer Ronald Koeman versterking op linksachter goed kan gebruiken.

Bij de Eindhovenaren spelen immers de rechtsbenige verdedigers Michael Lamey en Michael Reiziger op die positie, terwijl nu de Mexicaan Carlos Salcido voorlopig op deze positie zal worden neergezet.

Koeman en Maxwell zijn oude bekenden van elkaar. De oefenmeester had bij Ajax de Braziliaan drie jaar onder zijn hoede waarin de verdediger tot een grote waarde uitgroeide. Hoogtepunt was de Gouden Schoen in 2004 als beste speler van de Eredivisie, terwijl een zware knieblessure één jaar als het absolute dieptepunt beschouwd mag worden.

Maxwell maakte deze zomer de overstap naar de Milanese grootmacht, maar mede door de aanwezigheid van Fabio Grosso kwam hij slechts vier maal in actie, waarvan drie maal als invaller.

Overigens meldde Derksen dat ook Andy van der Meyde van Everton op het verlanglijstje van de lichtstedelingen staat. De rechtsbuiten komt bij The Toffees amper aan spelen toe, terwijl in Eindhoven een echte
rechtsbuiten ontbreekt.

Mandy mag lekker naar Twente, Maxwell is welkom
Reply
Maxwell bij PSV, dan worden ze zeker kampioen. Wat een geweldige voetballer die Maxwell, raar dat hij geen speelminuten krijgt bij Inter.
Laat hem maar fijn terug komen en hier de velden sieren.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:‘Leonardo is bijna Ajacied’

Volgens het programma Voetbal Insite zou Ajax bijna overeenstemming hebben bereikt met Leonardo. De Braziliaanse aanvaller van NAC zou een samenwerking met Henk ten Cate zeer zien zitten.

Naast de Amsterdammers hebben ook PSV en Tottenham Hotspur de afgelopen weken hun interesse in het voormalige probleemkind duidelijk gemaakt. PSV zou echter al zijn afgevallen om de 23-jarige voormalig Feyenoorder te contracteren.

Mocht Leonardo er overigens alsnog voor kiezen om naar Engeland te gaan, dan zal hij dit pas aan het eind van dit seizoen doen. Wanneer hij voor Ajax kiest, dan komt hij de club hoogstwaarschijnlijk al in de winterstop versterken.

Naast Leonardo zou Ajax volgens het programma ook geïnteresseerd zijn om Andy van der Meyde terug naar Amsterdam te halen. Trainer Henkt ten Cate zou echter nog zijn twijfels hebben bij de capaciteiten van de voormalige Oranje-international.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:PSV wil Mendez definitief overnemen

Uitgegeven: 24 november 2006 10:35

EINDHOVEN - PSV wil de Ecuadoriaan Edison Mendez definitief aan zich binden. De Eindhovense club heeft een optie op de middenvelder bij zijn oude club LDU Quito waarin alle voorwaarden voor een overgang zijn geregeld. Op dit moment speelt hij op huurbasis voor de landskampioen.
Als de raad van commissarissen van PSV de overgang goedkeurt, speelt Mendez ook de komende drie seizoenen in Brabantse dienst.
Normaal gesproken had PSV pas aan het einde van het seizoen een beslissing hoeven nemen over Mendez. De technische staf van de club is echter zo tevreden over de ontwikkeling en aanpassing van de international dat ze hem graag nu al zekerheid willen bieden. Met Mendez is al een akkoord over de definitieve overgang.
Quote:Edison Mendez maakt definitief de overstap naar PSV. De Ecuadoriaanse middenvelder werd afgelopen zomer voor één seizoen gehuurd van LDU Quito, maar heeft de voorbije maanden dusdanig veel indruk gemaakt dat PSV hem heeft aangekocht.

Mendez tekent bij de Eindhovense club een verbintenis tot medio 2010. Trainer Ronald Koeman heeft het nieuws vanmiddag medegedeeld aan de spelersgroep. Nadien werd het nieuws bekend gemaakt op de clubsite.

De 27-jarige Mendez zelf is blij met zijn definitieve overgang naar PSV, zo vertelde hij in een eerste reactie tegenover PSV Media. "Ik ben heel blij en dankbaar. De trainers, de directie, de mensen van de club. Ik wil het vertrouwen dat al na vier maanden in mij is gesteld graag terugbetalen. Dit geeft me ook rust, zowel op als buiten het veld. Ik ben heel blij dat dit is bewerkstelligd."

"Als je verhuurd bent, speelt het toch altijd in je hoofd mee dat je je móet bewijzen. Nu geeft me dat ook nog meer rust in mijn spel. De komende drie-en-een-half jaar blijf ik PSV'er. Ik voel me hier goed, met mijn gezin woon ik in de stad en dat bevalt ons prima. Verder zijn de omstandigheden in Eindhoven ideaal om op het hoogste clubniveau in Nederland en Europa te presteren. Het stadion, het trainingscomplex, de mensen om het team heen. Ik ben blij dat ik een onderdeel van dit team kan blijven."
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Gelukkig Leonardo naar Ajax. Verbaasde me dat PSV intresse had; iedereen weet toch dat hij alleen voor problemen zorgt als hij niet in de basis staat. :roll:

Maxwell is natuurlijk welkom, maar er is geen plek in de achterhoede op dit moment. Eerst moet hij maar eens fit zien te blijven dan om en dan Da Costa maar uit de ploeg zien te spelen.
Reply
Als Alex in de winterstop vertrekt is Maxwell natuurlijk wel een welkome aanvulling.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Gelukkig Leonardo naar Ajax.

Ik denk dat ze hem liefkozend 'die luie kutbraziliaan' gaan noemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Gelukkig Leonardo naar Ajax. Verbaasde me dat PSV intresse had; iedereen weet toch dat hij alleen voor problemen zorgt als hij niet in de basis staat. :roll:

Maxwell is natuurlijk welkom, maar er is geen plek in de achterhoede op dit moment. Eerst moet hij maar eens fit zien te blijven dan om en dan Da Costa maar uit de ploeg zien te spelen.

Da Costa willen wij wel voor een prikkie overnemen......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Maxwell kan ook heel goed op 't middenveld ballen, daarnaast is hij geen centrumverdediger. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Maxwell kan ook heel goed op 't middenveld ballen, daarnaast is hij geen centrumverdediger. :|

Ja, en? Daarom willen de tukkers Da Costa nog steeds wel voor een prikkie overnemen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:Maxwell kan ook heel goed op 't middenveld ballen, daarnaast is hij geen centrumverdediger. :|

Ja, en? Daarom willen de tukkers Da Costa nog steeds wel voor een prikkie overnemen....

:lol: Oh, die "spek en bonen" post.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
En een bos wortelen erbij :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:En een bos wortelen erbij :wink:

Mogen wij dan Kennedy en Kufo overnemen??? in ruil voor Tiendalli, Kolkka, Charisteas en Boussabon (vooruit krijgen jullie Greene erbij)
Make tea, not war
Reply
FC Petr Wrote:Maxwell kan ook heel goed op 't middenveld ballen, daarnaast is hij geen centrumverdediger. :|

Da Costa is wel de (nog steeds ijzersterke) zwakste schakel in de PSV defensie. Als iemand zn plek verliest aan een Maxwell is hij het; Salcido kan dan weer in het centrum langs Alex spelen (daar deed Salcido het nog beter dan nu als linksback) en kan Maxwell als linksback de ploeg in. Of het blijkt een goede opvolger voor Cocu komend seizoen als linkshalf. Beter dan Tokkie Theo die Koeman op het oog heeft. :x
Reply
Riekki Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:En een bos wortelen erbij :wink:

Mogen wij dan Kennedy en Kufo overnemen??? in ruil voor Tiendalli, Kolkka, Charisteas en Boussabon (vooruit krijgen jullie Greene erbij)

:Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote: Oud-Ajacied Tobiasen duikt op bij MVV
30 november 2006

Ole Tobiasen traint deze week mee met de selectie van MVV. De 31-jarige Deense verdediger is met zijn vrouw op bezoek in Maastricht en houdt op eigen verzoek zijn conditie op peil bij de club uit de Jupiler League. Tobiasen speelde in het verleden onder meer jarenlang voor SC Heerenveen en Ajax.

"Hier hoeven we geen conclusies aan te verbinden", haast trainer Jurrie Koolhof zich in De Limburger te zeggen. "Eind deze week is hij weer weg en hij staat nog onder contract in Noorwegen. Maar goed, ik sluit ook niets uit. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt", aldus de oefenmeester.

Tobiasen staat momenteel nog onder contract bij het Noorse Sandefjord.

Hee, een 'oude bekende'! En spelen voor Ajax deed hij niet zoveel. Hij stond wel onder contract en zat vaak op de tribune wegens blessures...
Reply
FCT heeft interesse in Dollinger van Rapid Wien. Freiburg en Koln ook.
Ellery Cairo mag vertrekken bij Hertha BSC.

Laat Cairo maar terug komen naar Enschede, we zullen hem een warm ontvangen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Laat Cairo maar terug komen naar Enschede, we zullen hem een warm ontvangen.

Che cosa?
Reply
Heel wat intresse voor de 7e keus op het PSV-middenveld.
'Culina in de belangstelling van Britten'
Volgens Skysports zou PSV middenvelder Jason Culina in de belangstelling staan van de Britse clubs Aston Villa, Bolton, Fulham, Portsmouth, Celtic en Glasgow Rangers. Volgens zijn zaakwaarnemer is diens spel uitermate geschikt voor de Premier League. Skysports denkt dat PSV de Australier voor een miljoen pond wel wil laten gaan.
Reply


Forum Jump: