The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
zucht... :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
Beetje jaloers jongens? Naja jullie Kolkka zullen we maar zeggen :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
de nieuwe Wrote:
Bocaloca Wrote:Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
Zou Perez hen dan ook wel eens voor kankerneger uitmaken? Of ten Cate ?
Blijkbaar vinden sommigen (ook binnen Ajax) het alleen maar normaal als ie dat tegen anderen zegt....

Wat maakt het scheldwoord discriminerend?
Denk dat iederen een tikkeltje doorgeslagen is.
Het enige wat aanstootgevend is, is dat hij er kanker voor zet. Het woord neger is volgens mij niet, of nauwelijks te clasificeren als iets discriminerends.
Denigrerend misschien wel.

Maar dan kun je iedereen die hier op het forum joden als neuzen aanduidt ook wel aan gaan pakken.

Boter op vele hoofden dus.....
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
de nieuwe Wrote:
Bocaloca Wrote:Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
Zou Perez hen dan ook wel eens voor kankerneger uitmaken? Of ten Cate ?
Blijkbaar vinden sommigen (ook binnen Ajax) het alleen maar normaal als ie dat tegen anderen zegt....

Waar baseer je het in hemelsnaam op dat sommigen het binnen Ajax normaal vinden wanneer je iemand kankerneger noemt?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Leonardo is een irritant kutkind, maar wel eentje die soms (en de laatste tijd meestal) goed kan voetballen. Voetballend gaat Ajax er zeker op vooruit en kunnen ze Leo voorin erg goed gebruiken. Voor 750k lijkt het me wel de gok waard.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Leonardo is een irritant kutkind, maar wel eentje die soms (en de laatste tijd meestal) goed kan voetballen. Voetballend gaat Ajax er zeker op vooruit en kunnen ze Leo voorin erg goed gebruiken. Voor 750k lijkt het me wel de gok waard.

Leo naar Ajax is beetje hetzelfde verhaal als Kluivert bij PSV.. als hij een keer een paar maanden fit kan blijven (wat Leo dit seizoen lukt tot nu toe) en ook zn persoonlijkheid in het gareel kan worden gehouden ga je er leuke momenten mee beleven. Maar vergeet niet dat het bij Feyenoord ook niet zomaar mislukte. Meneer voelt zich snel te goed en benadeeld.. ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Waarschijnlijk blijft Leo net zoveel mooie tv opleveren als nu bij NAC. :8:
Reply
Hup Cohenardo!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zondag 9 november 2003: Feyenoord wint uit bij FC Volendam met 1-3, maar verliest aanvaller Leonardo de Vitor Santiago. De destijds 20-jarige aanvaller verdraait kort voor de rust zijn knie en scheurt zijn kniebanden af. Een lange revalidatie volgt, Leonardo heeft het moeilijk.

Zaterdag 29 november 2003: het NRC publiceert een interview met een geëmotioneerde Leonardo. Het interview wordt afgesloten met het volgende citaat: "Mijn enige vrienden zijn de supporters. Die hebben mij deze maand ook meer dan tweeduizend emails gestuurd. Ik wil ze daarvoor bedanken op het veld. Alleen voor hen ben ik nog bij Feyenoord."

December 2006: het gerucht doet al langer de rondte, maar nu lijkt het toch echt te gebeuren: Leonardo maakt in de winterstop de overstap van NAC Breda naar Ajax.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Leonardo is een irritant kutkind, maar wel eentje die soms (en de laatste tijd meestal) goed kan voetballen. Voetballend gaat Ajax er zeker op vooruit en kunnen ze Leo voorin erg goed gebruiken. Voor 750k lijkt het me wel de gok waard.

Leo naar Ajax is beetje hetzelfde verhaal als Kluivert bij PSV..
Lijkt me niet echt een relevante vergelijking...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:
Bocaloca Wrote:Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
Zou Perez hen dan ook wel eens voor kankerneger uitmaken? Of ten Cate ?
Blijkbaar vinden sommigen (ook binnen Ajax) het alleen maar normaal als ie dat tegen anderen zegt....

Waar baseer je het in hemelsnaam op dat sommigen het binnen Ajax normaal vinden wanneer je iemand kankerneger noemt?
Dit voorval wordt door Ajax naar buiten toe aardig gebagatelliseerd, Perez wordt de hand boven het hoofd gehouden, hij wordt geprezen om zijn "mea culpa" (nadat het voorval in de media is verschenen....), en niemand die ook maar overweegt om zich van dit soort uitspraken te distantieren.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wat moeten ze dan? Hem ontslaan? Perez heeft het boetekleed aangetrokken en daarmee is voor mij de kous af. En dat zou ik ook vinden als het om een speler ging van een andere club.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wat moeten ze dan? Hem ontslaan? Perez heeft het boetekleed aangetrokken en daarmee is voor mij de kous af. En dat zou ik ook vinden als het om een speler ging van een andere club.

Inderdaad, op staande voet ontslaan. Hoe vaak hebben we niet actie ondernomen richting UEFA, als er weer eens oerwoudgeluiden van de tribunes kwamen? Als je als club ook maar een klein beetje ballen hebt, dan laat je zien dat je hier helemaal niks mee van doen wil hebben...
Reply
Tuurlijk Tool.
Gewoon ontslaan. Misschien ook nog aangifte tegen m doen.
Hou nou toch op man, think clear...
The great old Ludwig von...
Reply
Liep gisteren gelijk met Leonardo het VU in Amsterdam uit en vroeg hem "en hoeveel jaar?" hij lachte mij vriendelijk toe maar gaf geen antwoord.
Keuring was dus gisteren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Barcelona wil Sneijder komende zomer inlijven

EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.

Zou een mooie transfer voor hem zijn. Voetballend zal ie er imo prima passen. Het alleen maar op doel schieten zullen ze hem daar ook zo afgeleerd hebben! En mss dat Rijkaard hem nog wat normen en waarden kan bijbrengen, want volgens Giuly is Ten Cate daar uitermate ongeschikt voor! :8:

Quote:Giuly: "Ten Cate was niet verfijnd"

De disciplinaire problemen die zich de laatste tijd vaak bij Ajacieden voordoen, worden onder andere toegeschreven aan het soms onbehouden gedrag van trainer Henk ten Cate. Dit laatste verbaast Barcelona-speler Ludovic Giuly niet echt, want hij liet in een interview met Franse journalisten weten dat Ten Cate vaak de botte bijl gebruikte.

"Rijkaard is een innemelijk mens," zegt de Fransman. "Maar Ten Cate was niet bepaald verfijnd. Van hem heb ik in het Spaans leren schelden. Hij gooide werkelijk alles eruit op de training als iets niet naar wens verliep. Soms kon ik mijn oren niet geloven wat hij eruit gooide. Dat is nu met Neeskens wel een beetje anders. Met Rijkaard kan je net als bij Deschamps ook wel eens lachen, maar bij Ten Cate dacht ik dat hij zichzelf een beetje te serieus nam en daarom soms te gespannen was. Ik ben daarom benieuwd hoe hij het bij Ajax doet, want het effect van alleen maar schelden op spelers is snel uitgewerkt en kan averechts werken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Barcelona wil Sneijder komende zomer inlijven

EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.

Zou een mooie transfer voor hem zijn. Voetballend zal ie er imo prima passen. Het alleen maar op doel schieten zullen ze hem daar ook zo afgeleerd hebben! En mss dat Rijkaard hem nog wat normen en waarden kan bijbrengen, want volgens Giuly is Ten Cate daar uitermate ongeschikt voor! :8:

Quote:Giuly: "Ten Cate was niet verfijnd"

De disciplinaire problemen die zich de laatste tijd vaak bij Ajacieden voordoen, worden onder andere toegeschreven aan het soms onbehouden gedrag van trainer Henk ten Cate. Dit laatste verbaast Barcelona-speler Ludovic Giuly niet echt, want hij liet in een interview met Franse journalisten weten dat Ten Cate vaak de botte bijl gebruikte.

"Rijkaard is een innemelijk mens," zegt de Fransman. "Maar Ten Cate was niet bepaald verfijnd. Van hem heb ik in het Spaans leren schelden. Hij gooide werkelijk alles eruit op de training als iets niet naar wens verliep. Soms kon ik mijn oren niet geloven wat hij eruit gooide. Dat is nu met Neeskens wel een beetje anders. Met Rijkaard kan je net als bij Deschamps ook wel eens lachen, maar bij Ten Cate dacht ik dat hij zichzelf een beetje te serieus nam en daarom soms te gespannen was. Ik ben daarom benieuwd hoe hij het bij Ajax doet, want het effect van alleen maar schelden op spelers is snel uitgewerkt en kan averechts werken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ronnie D. Wrote:
de nieuwe Wrote:
Bocaloca Wrote:Perez voetbalt toch ook samen met babel en Emanuelson, dus deze opmerking slaat weer nergens op
Zou Perez hen dan ook wel eens voor kankerneger uitmaken? Of ten Cate ?
Blijkbaar vinden sommigen (ook binnen Ajax) het alleen maar normaal als ie dat tegen anderen zegt....

Wat maakt het scheldwoord discriminerend?
Denk dat iederen een tikkeltje doorgeslagen is.
Het enige wat aanstootgevend is, is dat hij er kanker voor zet. Het woord neger is volgens mij niet, of nauwelijks te clasificeren als iets discriminerends.
Denigrerend misschien wel.

Maar dan kun je iedereen die hier op het forum joden als neuzen aanduidt ook wel aan gaan pakken.

Boter op vele hoofden dus.....

en weer iemand die het bagatelliseert.

jullie daar, althans, ajakkessieden, noemen zichzelf joden. niet dat het ergens op slaat, maar toch noemen jullie jezelf zo. als je dan door een ander joden genoemd wordt moet je niet piepen.

daarnaast is een verschil dat het een speler is die het roept en niet een supporter. perez heeft een voorbeeldfunctie.

gister ging het in meerdere praatprogrammas over die spreekkoren. ik word daar zo moe van. ach gut, riepen ze bij ajakkes 'braamhaar je moeder is een hoer?', nou echt vreselijk zeg. gaan ze nou echt om dit soort teksten wedstrijden stil leggen? ik ben bang van wel na 1 januari... :roll:
Reply
Quote:jullie daar, althans, ajakkessieden, noemen zichzelf joden. niet dat het ergens op slaat, maar toch noemen jullie jezelf zo. als je dan door een ander joden genoemd wordt moet je niet piepen.

hohoho Waf, een selecte groep noemt zichzelf Joden, lang niet iedereen. Daarnaast zal er ook een groep negers zijn die zichzelf met trots een neger noemt. In die zin vind ik het geen onjuiste vergelijking van Ronnie
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:jullie daar, althans, ajakkessieden, noemen zichzelf joden. niet dat het ergens op slaat, maar toch noemen jullie jezelf zo. als je dan door een ander joden genoemd wordt moet je niet piepen.

hohoho Waf, een selecte groep noemt zichzelf Joden, lang niet iedereen. Daarnaast zal er ook een groep negers zijn die zichzelf met trots een neger noemt. In die zin vind ik het geen onjuiste vergelijking van Ronnie

nou, als ze daar 2 vakken in de kuip bevolken zie ik weinigen hun mond houden. :wink: zo select is die groep niet volgens mij. maar idd, het zal niet iedereen zijn. maar die zijn dan ook weer geen geadresseerde van de spreekkoren. :wink:
Reply
dat is wel zo, maar als het uitvak in de arena vol zit met feyenoordsupporters zie ik niemand niet sissen Wink
Anyway, you know what I mean Waf...
Ik moet toegeven dat mijn laatste sms zondag niet geheel terecht was, daar ik toen de beelden nog niet had gezien, maar blufde dat ik ze wel had gezien. Idd geen pingel (of een hele lichte)...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:dat is wel zo, maar als het uitvak in de arena vol zit met feyenoordsupporters zie ik niemand niet sissen Wink
Anyway, you know what I mean Waf...
Ik moet toegeven dat mijn laatste sms zondag niet geheel terecht was, daar ik toen de beelden nog niet had gezien, maar blufde dat ik ze wel had gezien. Idd geen pingel (of een hele lichte)...

oh, ik dacht dat je vriendin per ongeluk met jouw mobiel zat te spelen. :wink:

als feyenoord supporters sissen doen ze dat alleen als de bal lek is of als gerard meijer zijn toverspuitbus te voorschijn haalt bij een geblesseerde speler. :razz:
Reply
a kijk dat verklaart een hoop, dan heb ik niets gezegd. :razz: Ik zie in ieder geval nooit iemand verzuimen. Wellicht omdat ik onder het uitvak zit, maar dat terzijde
The great old Ludwig von...
Reply
En de nieuwe spits van W2 is bekend...
Ik zie in hem niet de doelpuntenmachine die ze nodig hebben om er bovenop te komen!

Quote:Salmon vertrekt naar Willem II

Glen Salmon stapt in januari over naar Willem II. De spits van FC Groningen hoopt deze week overeenstemming te bereiken met de Tilburgers, die verlegen zitten om aanvallende versterking, meldt RTV Noord.
Salmon kan bij FC Groningen niet langer rekenen op een basisplaats. Trainer Ron Jans verkiest normaliter Erik Nevland en Luis Suarez boven de Zuid-Afrikaan.

Willem II zal een afkoopsom betalen voor Salmon, die een contract had tot het einde van het lopende seizoen. Daarna zou de aanvaller sowieso vertrekken uit het Hoge Noorden. Eerder werd Salmon gelinkt aan NAC, dat een vervanger zoekt voor Leonardo. Het feit dat de Zuid-Afrikaan uitgerekend kiest voor Willem II, aartsrivaal van NAC, is bijzonder pikant. Dat Salmon overstapt naar Willem II is reeds zeker, alleen dienen beide partijen nog te onderhandelen over de duur van het contract.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
heee, was dit niet het Ajax topic.... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Het Belgische nieuwsblad Het Laatste Nieuws weet vandaag te melden dat Fiorentina op korte termijn een poging zal doen om Johnny Heitinga los te weken bij Ajax. De Italianen zouden bereid zijn om drie miljoen euro op tafel te leggen voor de 23-jarige verdediger.

Fiorentina staat momenteel op een zestiende plaats in de Serie A, maar had zonder strafpunten de vierde plaats in bezit gehad. Met enkele aankopen in de winterstop hoopt men nog Europees voetbal te kunnen bereiken.

Het is nog niet duidelijk of Ajax Heitinga wil laten gaan. De international kan onder trainer Henk ten Cate rekenen op een basisplaats en bovendien loopt het contract nog tot medio 2008.
Ik heb een droom.
Reply
Zal iig wel niet voor 'slechts' 3miljoen vertrekken, ajax inschattende...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Het is nog niet duidelijk of Ajax Heitinga wil laten gaan. De international kan onder trainer Henk ten Cate rekenen op een basisplaats en bovendien loopt het contract nog tot medio 2008

HIj heeft lang nodig gehad, maar speelt de laatste weken erg goed. Ik heb vertrouwen in hem en zou het erg jammer vinden als hij weggaat...
The great old Ludwig von...
Reply
als ze de vorige keer 7 mio af hebben gewezen, waarom zouden ze dan nu ineens akkoord gaan met 3 ? Echt een gerucht dus...
Reply
Fabian Wrote:als ze de vorige keer 7 mio af hebben gewezen, waarom zouden ze dan nu ineens akkoord gaan met 3 ? Echt een gerucht dus...

er staat alleen maar in wat fiorentina biedt, niet wat ajakkes vraagt.

ik vind 3 mio veel trouwens.

ik hoor ook een vaag bericht dat feyenoord lindenbergh zou willen huren. mag hopen dat dat niet waar is.
Reply
Marshall Wrote:Zal iig wel niet voor 'slechts' 3miljoen vertrekken, ajax inschattende...

ajax kennende zal het wel 2 miljoen worden, te betalen in 60 maandelijkse termijnen
Reply


Forum Jump: