The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Heracles Almelo
#31
goa Wrote:Ik ben net gebeld door de vrouw van mijn neef. Haar opa komt uit Eendhoven en die was net aan het rummikubben met de oudere broer van de materiaalman van PSV. Deze fluisterde de opa van de vrouw van mijn neef in dat er vanmorgen iets mis is gegaan met het waterstofperoxide in het haar van Kone. Zijn haar is thans ernstig gemuteerd en naar verluidt zal dit zijn spel negatief gaan beinvloeden en dat Koeman uit voorzorg Beerens gaat opstellen. Doe er je voordeel mee!

Beerens was ook niet op de training dus de vrouw van je neef heeft het fout.
Reply
#32
Peter, heb jij ditt oevallig ook getypt?
Quote:Kezman9
Speler 2e elftal
Member # 35163

Member Rated:
posted 12-12-2006 17:34 Profile for Kezman9 Author's Homepage Send New Private Message Edit/Delete Post Reply With Quote

quote:Originally posted by Alex-gomes-kampioen:
Misschien een 3 4 3 zoals tegen groningen?

ZOu graag Kluivert Kone farfan zien spelen in de aanval.


Farfan is er niet bij tege heracles volges my

Komt van het PSV-forum :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Lamme Lennie Wrote:Peter, heb jij ditt oevallig ook getypt?
Quote:Kezman9
Speler 2e elftal
Member # 35163

Member Rated:
posted 12-12-2006 17:34 Profile for Kezman9 Author's Homepage Send New Private Message Edit/Delete Post Reply With Quote

quote:Originally posted by Alex-gomes-kampioen:
Misschien een 3 4 3 zoals tegen groningen?

ZOu graag Kluivert Kone farfan zien spelen in de aanval.


Farfan is er niet bij tege heracles volges my

Komt van het PSV-forum :|

Nogmaals: Ik denk dat Farfan speelt. Hij heeft alleen sinds Groningen niet meer getraind en op psv.nl staat dat hij voor verzorging binnen bleef vandaag. Kluivert trainde met de basis9 mee, Mendez met de reserves. Ik denk dat Kluivert, Koné en Farfan allemaal spelen en dat de minst fitte op tijd gewisseld wordt.
Reply
#34
Kan het niet zo zijn dat Kluivert in de "basis 9" mocht staan omdat Kone en Farfan er allebei niet waren en er dus geen spitsen waren?
Wie dit leest is gek
Reply
#35
Idea
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#36
Ik trap ook maar even een deur in hoor...
Wie dit leest is gek
Reply
#37
Kleine Jan Wrote:Ik trap ook maar even een deur in hoor...

Een dichte of een open deur, Kleine Jan?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Kleine Jan Wrote:Kan het niet zo zijn dat Kluivert in de "basis 9" mocht staan omdat Kone en Farfan er allebei niet waren en er dus geen spitsen waren?

Nee, want het ging om oefeningen waarbij de opbouw van achteruit naar de middenvelders werd geoefend. Afellay speelde hierbij rechtshalf en voor Mendez bleek geen plek. Vind ik nogal vreemd als je hem in de wedstrijd dan wel gaat opstellen als rechtshalf maar we zien wel.
Reply
#39
goa Wrote:Ik ben net gebeld door de vrouw van mijn neef. Haar opa komt uit Eendhoven en die was net aan het rummikubben met de oudere broer van de materiaalman van PSV. Deze fluisterde de opa van de vrouw van mijn neef in dat er vanmorgen iets mis is gegaan met het waterstofperoxide in het haar van Kone. Zijn haar is thans ernstig gemuteerd en naar verluidt zal dit zijn spel negatief gaan beinvloeden en dat Koeman uit voorzorg Beerens gaat opstellen. Doe er je voordeel mee!

Ik had dit al van de gebroeders Bever gehoord, maar toch bedankt.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#40
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik trap ook maar even een deur in hoor...

Een dichte of een open deur, Kleine Jan?

Een dichte natuurlijk..
Wie dit leest is gek
Reply
#41
Ik vind het wel ver gaan van sportdreams om de feestdagen te wijzigen.

Quote:LET OP: WIJZIGING FEESTDAGEN! De indeling van de speelrondes rond de feestdagen is gewijzigd. De wedstrijden op 22, 23, 24 en 26, 27 december vormen één speelronde in Competitie Manager. De database is dan gesloten van woensdag 20 december 19.00 uur tot donderdag 28 december 12.00 uur. Vanaf dan tot vrijdag 29 december 19.00 uur is de database open en kunnen de teams voor de wedstrijden op 29, 30 en 31 december gemaakt worden. Op woensdag 3 januari om 12.00 uur gaat de database dan weer open en zal open blijven tot woensdag 10 januari 2007 19.00 uur om je team voor de wedstrijd op 14 januari te maken. Vanaf dat moment gelden weer de normale tijden en rondes.


--------------------------------------------------------------------------------
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#42
Opnieuw uit betrouwbare bron. :wink:

PSV-drietal onzeker voor Heracles
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 14 december om 13:43

PSV zal het komende vrijdag in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo mogelijk moeten doen zonder de licht geblesseerden Jefferson Farfán en Arouna Koné. Ook Philip Cocu is onzeker, hij heeft last van de griep.

De beslissing over het meespelen van het drietal zal pas vlak voor de wedstrijd worden genomen. Arouna Koné lijkt echter op tijd fit te zijn, hij ondervindt lichte hinder van zijn voet, terwijl Farfán kampt met een geïrriteerde hamstring. De vooruitzichten voor de Peruaan zijn iets minder rooskleurig.

Naast deze drie belangrijke pionnen moet trainer Ronald Koeman het in ieder geval stellen zonder Manuel da Costa. De jonge Portugees is geblesseerd aan zijn enkel, maar de verwachting is dat hij snel weer zijn rentree kan maken.

De blessures van met name Farfán en Koné lijken de weg te openen naar een plaats in de basiself voor Patrick Kluivert, maar Koeman acht de spits nog niet fit genoeg om de volle negentig minuten vol te kunnen maken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#43
Wordt idd billenknijpen....

Twijfelgevallen voor vrijdagavond



Wedstrijd : PSV - Heracles Almelo
Datum : 15 - 12 - 2006
Tijd : 20.15
Stadion : Philips Stadion
Locatie : Eindhoven

PSV kampt met een paar twijfelgevallen voor de wedstrijd tegen Heracles Almelo op vrijdag. Aanvoerder Phillip Cocu is ziek en Jefferson Farfán en Arouna Koné hebben beide klachten. Een volledige update vanaf De Herdgang.



© PSV Media - Koeman staat de pers te woord op De Herdgang.

Vrijdag, 20.15 uur
De wedstrijd tegen Heracles Almelo is vrijdagavond (aftrap 20.15 uur) in het Philips Stadion. Het duel is nagenoeg uitverkocht (alleen vandaag nog kaartverkoop), maar de wedstrijd wordt ook rechtstreeks uitgezonden op RTL7. Hoofdcoach Ronald Koeman zal op de wedstrijddag nog een besluit moeten nemen over een aantal spelers, omdat hij kampt met een paar twijfelgevallen in zijn selectie.

Vraagtekentjes
Aanvoerder Phillip Cocu was vandaag niet op de training, hij bleef ziek thuis. "Phillip gaf aan niet fit genoeg te zijn om te komen trainen", aldus Ronald Koeman op het wekelijkse persgesprek. Dat werd logischerwijs met een dag vervroegd vanwege de vrijdagwedstrijd. Ook achter de namen van Jefferson Farfán en Arouna Koné staan vraagtekentjes. "Farfán heeft lichte irritatie aan zijn hamstring, Koné heeft last onder zijn voet. We moeten even afwachten." Koeman sluit overigens niet uit dat Farfán gewoon speelt. "En Koné is minder een twijfelgeval dan Farfán. De vraag is ook: hoe gaat een speler met wat pijn om?"



© PSV Media - Jefferson Farfán heeft lichte irritatie aan zijn hamstring.

Manuel da Costa
Goed nieuws is dat de blessure van Manuel da Costa (enkel) meevalt. "Mogelijk is hij er volgende week zaterdag tegen Willem II weer bij. Maar daar loop ik niet op vooruit. Er is niks kapot, hij heeft een behoorlijke tik gehad. Ik doe nu daarom nog geen voorspellingen." Patrick Kluivert zal tegen Heracles nog niet beginnen in de basis, maar zal opnieuw speeltijd meepakken. Een andere aanvaller, Roy Beerens, doet vanavond één helft mee met Jong PSV. Hij wordt morgen toegevoegd aan de groep. Diego Tardelli wordt door Koeman daarentegen nog niet klaar geacht voor de wedstrijd.

Wedstrijdinstelling
Koeman verwacht dat PSV tegen een verdedigingsblok komt te spelen van de gasten uit Almelo. "Daar willen we het maximale uit halen, niet alleen qua punten maar ook qua veldspel en doelpunten. En dat doen we met de groep die er is. Die is goed genoeg om te moeten winnen van Heracles. Er staat veel kwaliteit in het veld en als dat weer gepaard gaat met een goede wedstrijdinstelling, zijn we er gewoon klaar voor."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Bij deze wil ik Peter bedanken voor zijn mededelingen van de trainingen. Goed werk =D>
Make tea, not war
Reply
#45
Tardelli niet fit, Kluivert niet fit voor een hele, Beerens eerst bij de beloften spelen dus ook niet basis.

Kone en Farfan spelen dus gewoon. Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#46
En als ze beide niet spelen scoort Kluivert al helemaal niet, dus dat alternatief was ook niet boeiend :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#47
Alex in de spits?
(niet omdat het mijn captain is.......)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
owee als farfan niet speeld
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#49
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Ik vind het toch een risico hem gewoon de band te geven.

Maar jij bent dan ook een gruwelijke lafaard :razz:

Waarom is de Koef dan wel uit je team? :p Hij blijft heus geen weken ziek lafaard. :Big Grin

Dit is gewoon het team dat ik maandag om 12:02 had staan, hoor :wink:

Verder: Farfan is (a) niet zeker en (b) ALS ie speelt, issie niet in topvorm na zondag, maandag, dinsdag en woensdag niet getraind te hebben

Hakkuh

Ik vraag me af wanneer je erachter komt dat niemand hier die eeuwige paniekzaaierij van je serieus neemt, meneer ik-ben-op-de-training-geweest...

Xtragaap4de

Hakkuh

Cocu en Farfan gaan gewoon rusten tegen Heracles. Koné zal wel spelen omdat er ander wel een hele zwakke aanval staat en als de nood echt aan de man komt zie ik Kluivert zelfs wel ondanks de woorden van Koeman in de basis. Maar ach.. het is Heracles thuis maar (met alle respect) en met lichte irritatie aan een hamstring moet je dan gewoon gespaard worden voor je hem afscheurd ofzo. :|

Opstelling:
Gomes - Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger - Afellay, Simons, Mendez - Aisatti, Koné, Culina
(Afellay, Mendez, Aisatti, Culina kunnen natuurlijk onderling van positie wisselen)
Bank:
Moens, Lamey, Addo, Feher, Beerens, Farfan (voor als de nood aan de man komt), Kluivert
Reply
#50
Heb ik met Alex en Kone toch voor de goede spelers gekozen waarschijnlijk. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Kluivert moet in de basis hoor!
Wie dit leest is gek
Reply
#52
PSV Eindhoven - Heracles Almelo 1-0

WEDSTRIJDDETAILS

Competitie: Eredivisie
Datum: 11 / 02 / 2006
Lokatie: Philips Stadion| Eindhoven| Ned
Aantal toeschouwers: 32900
Arbitrage: Nijhuis

SCOREVERLOOP

72. Farfán (vrije trap) 1 - 0

Ik denk dat Farfan wel speelt. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
EJR Wrote:PSV Eindhoven - Heracles Almelo 1-0

En andersom werd het 1-1. :| Dit seizoen zal alles anders zijn. Geen goal van Farfan, geen kleine zege, wel goals in de eerste 70 minuten. Enige wat hetzelfde blijft is het aantal goals dat Heracles gaat maken. =D>
Reply
#54
Winstonicus Wrote:owee als farfan niet speeld

Owee als je niet heel snel terug naar school gaad!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Peter Wrote:En andersom werd het 1-1. :|

Wat een magische wedstrijd was het toen, als ik er aan terug denk krijg ik nog altijd kippevel. Onze terugkeer in de eredivisie, helaas niet beloond met hetgeen wat wij toen verdienden; 3 punten. Heracles steeg boven zijn eigen kunnen uit en domineerde de hele wedstrijd. Vanaf dat moment nam ik media overigens ook nooit meer serieus; vrijwel elke krant kopte dat Heracles met alle geluk ter wereld overeind was gebleven tegen PSV. Dat terwijl PSV goed weg kwam met een puntje. Ik hoor Cocu ons nog zo loven na de wedstrijd, nog altijd verbijsterd hoe goed Heracles had gespeeld.

Tja en die 1-0 in Eindhoven die voort kwam uit een kinderachtig gegeven vrije trap terwijl Hirayama 2 minuten eerder de paal raakte. Toen was PSV trouwens wel de betere ploeg. Maar we kunnen toch stellen dat PSV het vorig jaar behoorlijk moeilijk had met de zwart-witte strijders.

Peter Wrote:Dit seizoen zal alles anders zijn. Geen goal van Farfan, geen kleine zege, wel goals in de eerste 70 minuten. Enige wat hetzelfde blijft is het aantal goals dat Heracles gaat maken. =D>

Bovenstaande zijn fraaie herinneringen die er morgen niet toe doen. Ik verwacht dat PSV inderdaad eenvoudig de winst zal pakken tegen Heracles die volledig de weg kwijt is.
Reply
#56
Het is onzeker of Jefferson Farfán vanavond tegen Heracles van de partij kan zijn. De topscorer van PSV (elf goals) heeft last van een hamstringblessure en trainde gisteren apart van de selectie. In Eindhoven zullen ze er alles aan doen om Farfán aan de aftrap te krijgen, maar de beslissing wordt pas op het allerlaatste moment genomen.

Arouna Koné (pijnlijke voet) is ook niet helemaal fit, maar denkt zelf klaar te zijn voor het duel met de Almeloërs. Phillip Cocu was gisteren ziek. Het is evenmin zeker of de routinier aan de aftrap zal verschijnen. Michael Reiziger speelt in plaats van Salcido linksback.
-

Meer dan dat zullen we tot een uur voor de wedstrijd niet te weten komen. Gewoon billenknijpen dus.
Reply
#57
Hoorde ik mijn naam?

[Image: 0285a.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#58
spuit er in en spelen!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#59
Whahahaha:

Dan volgt nog een melding van vandalisme. Kwajongens hebben donderdag van zich doen laten spreken. De auto van Ajax-huurling Robbert Schilder werd hier het slachtoffer van, met een spuitbus werden enkele rake boodschappen achtergelaten op het voertuig van de middenvelder. De mogelijke daders - twee kale heren - zijn nog voortvluchtig.

[Image: 01-141206.jpg]

[Image: 02-141206.jpg]

[Image: 03-141206.jpg]

[Image: 04-141206.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#60
Moet je gewoon rondrijden in een auto vol met taalfouten #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: