The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
ljubicic wint de 1e set van andreev met 6-3! gunstig
Reply
Ljubicic wint 6-3, 6-4 :lol:
Maar Rusedski heeft mijn dag al verprutst... :x
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mooi zo! nu beck en melzer nog en ik heb een topdag!
Reply
Arnoud kan mijn dag nog een beetje goed maken :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
team EB Sports

Beck
Berdych
Johansson J.
Ljubicic
Lopez
Nadal
Nalbandian
Rusedski

Denkt hij dat er maar 1 toernooi is....... (op Nadal na dan) :roll:
Schalken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
die saulnier weer 1e set 6-1 ? :roll:
Reply
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!

Hij zou het toernooi maar winnen?

Novak - Saulnier 2-6 2-6

GOGOGO Saulnier! Keep the Saul alive!

Behalve dit:
Saulnier - Zib 6-1 7-6
heb ik hier niks meer aan toe te voegen!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Mac Wrote:mooi zo! nu beck en melzer nog en ik heb een topdag!

Jij hebt dus een topdag... :wink:
Reply
yes! iedereen door tot nu toe alleen mirnyi (die wint wel denk ik) en ginepri nog (die krijgt t wat moeilijker)
Reply
Ik keek even naar m'n team bij MV-game en ik schrok me rot... Ginepri?! Ik wist niet eens dat ik die in m'n team had. Dus ik verder kijken; wie heb ik dan niet? Heb ik een verkeerde lijst doorgemaild naar Michiel? Ik heb Ginepri namelijk niet omcirkelt in het toernooischema... Het blijkt dus dat ik Zib helemaal niet heb en die had ik dus wel omcirkelt. En ik nog wel balen dat ie verloren had :Big Grin Forza Ginepri!!!!
Reply
hehe lekker geno...geluk van de nummer 1!

mirnyi wint ook! alleen ginepri nog en ik heb een grandioze mv-game dag achter de rug!
Reply
Dat kun je van mij weer eens niet zeggen Sad .. Na Canas, ben ik er nu alweer 3 kwijtgeraakt (Zib,Kim en Nalbandian) en Ginepri heeft het ritme ook nog helemaal niet te pakken (2-5 voor Enqvist). Gaat weer lekker slecht! Icon_evil

Heb ook nog goede spelers in mijn team. Ik wilde Nadal en Johansson bedanken voor hun overwinning =D> en ik wil Carlsen en Zabaleta succes wensen tegen respectievelijk Agassi en Almagro :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:hehe lekker geno...geluk van de nummer 1!

mirnyi wint ook! alleen ginepri nog en ik heb een grandioze mv-game dag achter de rug!

Geluk, geluk, geluk? Pech zal je bedoelen!!!! Scheelt me toch 5 hele euro's!! :wink:

Maar goed. Enqvist is een leuke speler, dus die gun ik het wel. Een top kwart-finale is in aankomst: Roddick-Enqvist.
Reply
Haggie Wrote:Dat kun je van mij weer eens niet zeggen Sad .. Na Canas, ben ik er nu alweer 3 kwijtgeraakt (Zib,Kim en Nalbandian) en Ginepri heeft het ritme ook nog helemaal niet te pakken (2-5 voor Enqvist). Gaat weer lekker slecht! Icon_evil

Heb ook nog goede spelers in mijn team. Ik wilde Nadal en Johansson bedanken voor hun overwinning =D> en ik wil Carlsen en Zabaleta succes wensen tegen respectievelijk Agassi en Almagro :wink:

En Almagro en Agassi winnen :x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heel langzaam wordt mijn team een beetje wakker. Al 2 dagen met 6 spelers over ...
Sportshag
Reply
Nu Sjeng eruit is kan niet alle finalisten meer hebben.

Ik ga dan maar voor de volgende finales:

Acasuso-Nadal
De Chaunac :Big Grin -Johansson
Haas-Agassi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nu Sjeng eruit is kan niet alle finalisten meer hebben.

Ik ga dan maar voor de volgende finales:

Acasuso-Nadal
De Chaunac :Big Grin -Johansson
Haas-Agassi

Nadal - Gaudio 6-0 0-6 1-6 :eeeek:
Melzer - Agassi 6-3 6-1 :eeeek: :eeeek:

Jou "gehoopte" finales zullen niet helemaal uitkomen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-0 0-6 1-6 ... dat is toch ook geen uitslag?
Reply
Beetje jammer van Enqvist, maar voor de rest gaat het wel ok (alhoewel een weekwinst nu toch lastig wordt)
Reply
Code:
Mitch_____ Aca ______ - AncLju ______ - ___Haa ___Mel      
Brigit____ ___ ___Gau - AncLju JohLop - ______ ______      
Kratovsk__ Aca ______ - AncLju Joh___ - ______ ___Mel      
Gauss_____ Aca Mar___ - ___Lju Joh___ - ___Haa ______      
Weertenaar ___ ______ - Anc___ JohLop - ___Haa ___Mel
Dat valt toch wel mee? Roddick heeft niemand in de top. Als Haas verliest van Roddick ben je toch vrij kansrijk lijkt me zo. Ik zal tegen Joachim zeggen dat hij zijn best moet doen... Al denk ik wel dat Acasuso eraf gaat tegen Puerta. Dan heb je aan die Mar/Gau combi van Gauss en Brigit wel een kwaaie.
Reply
Tsja, het kan ook wel makkelijk bij nader inzien, maar het kan ook nog net zo makkelijk fout gaan. Lopez kan makkelijk van Johansson winnen, Gaudio haalt de finale wel, Haas zou nog wel eens van Roddick kunnen winnen etc.
Reply
kratovsk Wrote:Tsja, het kan ook wel makkelijk bij nader inzien, maar het kan ook nog net zo makkelijk fout gaan. Lopez kan makkelijk van Johansson winnen, Gaudio haalt de finale wel, Haas zou nog wel eens van Roddick kunnen winnen etc.

Alles kan.....koffiekan, waterkan, theekan.... :wink:
Reply
Deze opmerking kreeg ik van onze Amerikaanse deelnemer (El Gringo Colombiano):
Hij stond na de update van de Australian Open op een gegeven moment bovenaan, maar eindigde als 45e:

Yeah, tough to see my #1 goto #45! The Safin-Federer
semifinal match was classic. Federer is human & can
lose. If only Nadal would've beat Hewitt & Olivier
Rochus beat Safin - I may have won! But with this
game, any player could say a few what ifs and win!

Vond ik heel treffend Smile
Reply
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!

Hij zou het toernooi maar winnen?

Novak - Saulnier 2-6 2-6

GOGOGO Saulnier! Keep the Saul alive!

Behalve dit:
Saulnier - Zib 6-1 7-6
heb ik hier niks meer aan toe te voegen!
Je zou nog kunnen toevoegen:

Saulnier - Melzer: 6-7 6-3 6-3

Maar dat is alleen voor de liefhebbers natuurlijk Idea
Reply
Sorry jongens, maar zelfs aan dit scenario had ik in het begin van het toernooi niet aan gedacht. Maar vervelend is anders....

Keep the SAUL alive!
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ik zit er serieus over te denken niemand in Rotterdam te kiezen... Vind 't wel een heel vreemd idee, maar lijkt me misschien toch de beste tactiek.

Finale Federer-J.Johansson. Federer te duur en Johansson teveel te verdedigen.

Lopez, Dent en Ljubicic kunnen de halve finale halen, maar voor het bedrag dat je voor ze moet neerleggen vind ik de zekerheid daarvan toch te klein. De andere kwart-finalisten (Davydenko, Henman, Ferrero/Nalbandian en Coria) zijn ook te duur (voor Ferrero teveel te verdedigen) voor 12 pnt.

Edit: Uiteindelijk toch nog wat euro's overgehouden en Dent maar 'ns in m'n team opgenomen.
Reply
In Rotterdam Rochus en Stepanek.
Sportshag
Reply
Even een vraagje:

Heeft iemand 1 van de volgende spelers:
Mantilla
Montanes
Mello
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In Rotterdam Berdych, Llodra, Rochus, T. Johansson en Ferrero(riskant, maar je moet toch wat).

De tactiek om in Rotterdam niemand te nemen spreekt me niet aan. Neem er liever in Brazilie wat minder, al is dat ook niet gelukt. De goedkope Ventura's enz die al in ronde 2 zitten en ook nog Corretja als tegenstander hebben zijn toch wel zeer aanlokkelijk.

Voor m'n laatste geld kon ik kiezen uit Mantilla, Calatrava, Montanes en Garcia Lopez. Alleen de laatste was door, maar weinig uitzicht op meer want in de volgende ronde wacht Zabaleta. Dus maar voor Mantilla gegaan, hij stond op dat moment immers voor met 2-1 in de 3e set. 5 min na de deadline stond ie 5-2 achter! Sad

Begint lekker weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Damn, ik wachten tot 0.15 uur om m'n team te versturen. Merk ik net dat de computerklok zo'n 3 minuten voorloopt, dus mail rond 0.18 uur verstuurd.

(Edit: Achteraf maakt 't niet uit want het verschil zat 'm in Mantilla en Montanes. Dus dat scheelt weer...)

Voor het eerst heb ik een team met vele kleintjes. Ik heb één of ander voorgevoel dat ik toch Johansson niet moet nemen. Hij is toch af en toe geblesseerd en heeft toch al veel gespeeld de laatste dagen. Zeker als ie vroeg uitgeschakeld wordt, is het dubbel zo zuur aangezien hij ook nog de nodige euro's te verdedigen heeft.

Deze week gok ik op Ferrero. Heb vertrouwen in 'm!!!! Forza JC!!

M'n team:
Ancic
Ferrero
Schalken

Ginepri
Labadze
Melzer
Mirnyi
Spadea
Malisse
Haas

Montanes
Ventura
Nadal
Zabaleta
Martin
Costa
Reply


Forum Jump: