Threads: 137
Bredanaar Wrote::roll: .....schijnt idd voor de mindergeproportioneerden het enige middel te zijn om het toch lekker strak te kunnen vinden :wink:
Dit vraagt om een opmerking die niet door de beugel kan, if you know what i mean :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 3
Frits Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik neuk ze alledrie in de kont, geen probleem!
hier in de randstad loopt wel wat beters vret....
maar in de kont kan natuurlijk altijd
hoef je die koppen niet te zien he 
he frits nou niet ineens gaan doen alsof je kritisch bent he :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Threads: 36
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 137
Dat zei ik ook Frits, maar ik ruk ook nog wel steeds af samen met mijn collega's :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 36
Vret Mien Gras Wrote:Dat zei ik ook Frits, maar ik ruk ook nog wel steeds af samen met mijn collega's :wink:
:|
Utrecht, it's vocking delicious