The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Vietjes Wrote:
Marshall Wrote:
T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
"volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...

T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.
Snap ik maar leg die %grens dan anders...

T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk
Is ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?

Ge zijt helemaal correct Marshall. Dat de coach de fitness wil reguleren, ala, maar de trainingskeuze voor de andere stats en de frequentie daarvan lijkt me idd vrij aan speler.

Tuurlijk is iedereen vrij om te doen wat hij wilt.
Maar er zijn mensen(waaronder ik) die alle wedstrijden willen winnen, dus dat betekent fitte mensen in de basis. Ik kies er voor dat als mijn mannetje naar de 90% afzakt, dat hij een fitness training krijgt. Dan maar niet zo snel in de stats. Dat is dus mijn keuze.
iemand anders kiest dus voor een lage fitness en degene kiest er dus voor dat de kans groot is dat hij bij rust wordt gewisseld.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Marshall Wrote:
T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
"volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...

T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.
Snap ik maar leg die %grens dan anders...

T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk
Is ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?

De door mij gestelde grens van 80 of 85% houdt al rekening met 2 trainingen op zaterdag, zodat je dicht tegen de 100% aan zit voordat de wedstrijd begint..
Reply
Vietjes Wrote:Ge zijt helemaal correct Marshall. Dat de coach de fitness wil reguleren, ala, maar de trainingskeuze voor de andere stats en de frequentie daarvan lijkt me idd vrij aan speler.

Wat iemand verder traint maakt me geen donder uit, al gaan onze spitsen met z'n 3en trainen om vanaf de zijlijn de bal de goal in te gooien... Zo lang ze de fitness maar in de gaten houden
Reply
T00L Wrote:
Marshall Wrote:
T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
"volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...

T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.
Snap ik maar leg die %grens dan anders...

T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk
Is ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?

De door mij gestelde grens van 80 of 85% houdt al rekening met 2 trainingen op zaterdag, zodat je dicht tegen de 100% aan zit voordat de wedstrijd begint..

Maar de grens is dus 80-85% op vrijdagavond? Ook al wordt er geen fitness meer getraind op zaterdag?

Het lijkt me dat we dat percentage nu maar eens vast moeten stellen, en dan het liefst een vast percentage.

Zoals Adder aangeeft wil ik ook alles winnen (zelfs het liefst alles spelen) en baal dus als er iemand speelt met een veel te lage fitness terwijl ik op de bank zit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
heb het topic maar weer gekickt... daarin doe ik nl al een tijdje terug een voorstel, zonder dat er ook maar iemand op reageert Wink
Reply
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Ge zijt helemaal correct Marshall. Dat de coach de fitness wil reguleren, ala, maar de trainingskeuze voor de andere stats en de frequentie daarvan lijkt me idd vrij aan speler.

Wat iemand verder traint maakt me geen donder uit, al gaan onze spitsen met z'n 3en trainen om vanaf de zijlijn de bal de goal in te gooien... Zo lang ze de fitness maar in de gaten houden

En zo hoort het coach.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Cas is trouwens weer een beetje sneller geworden vandaag.

Qua fitness ben ik van mening dat die gewoon op orde moet zijn op de wedstrijddagen. Dat Cas nu een 2 heeft op Strength, zou 1x door de week en 2x op zaterdag fitness trainen genoeg moeten zijn om tijdens de wedstrijd 98%+ fitness te zitten. Wat tot nu toe ook waarheid blijkt te zijn.
Er is echter 1 probleem. Cas heeft nog nooit op game vision getraind en wil dat eigenlijk doen tijdens een teamtraining, maar die is dus op zaterdag. Kan daar binnenkort niet iets aan veranderd worden?
Reply
Na m'n vakantie wil ik de team training om gaan gooien Fred. Dus als jullie nou es met z'n allen een mooi schema uitdokteren, dan hoef ik het alleen maar aan te klikken Wink
Reply
Harold ook een tandje snelheid erbij...
De komende dagen wordt alles op Strength ingezet zodat die naar 2 stijgt, zelfde verhaal als Fred...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hmm, matige conditie, maar wel snel?!
The player Henk Lips has raised to 2 on the Speed skill
The great old Ludwig von...
Reply
Dankzij de trainingen met zijn broer Adri is Giel van de Poel gestegen in zijn snelheid.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Snelheid is het modewoord zie ik al Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hier ook Speed 2!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Zoals al eerder gemeld, Eddie doet alles uit stand dus geen speed voor De Klop.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mijn nieuwe PT heeft zijn best gedaan, na 11 trainingen gestegen naar Tackling 3.

Of dit aan mijn nieuwe PT ligt of aan het feit dat ik vaker boven de 90% fitness zat, zal nooit iemand weten :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Waarom blijft mijn menneke nou maar op nul staan :letitallout:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Waarom blijft mijn menneke nou maar op nul staan :letitallout:

Van 0 naar 1 kost ongeveer 5 trainingen per skill. Van 1 naar 2 tussen de 10 en de 12 trainingen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Milad Acda op Speed naar 3, training gistermiddag 16:00 uur en met de training van vannacht Positioning naar 1!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
20/12/06
The player Christiaan de Bruin has raised to 2 on the Positioning skill
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Long shots naar 1 voor De Klop
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
The player Emile Bostoen has raised to 2 on the Crosses skill
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
En ook de technique omhoog
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En ook de techniek naar 2 waarmee alle MC majors op 2 staan
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
positiespel = 2
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
The player Emile Bostoen has raised to 1 on the Strength skill
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:The player Emile Bostoen has raised to 1 on the Strength skill

Heeft dat neuken toch nog geholpen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
25/12/06
The player Joep Segeren has raised to 1 on the Finishing skill


24/12/06
The player Joep Segeren has raised to 1 on the Game Vision skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik krijg sinds kort (Game)visionen binnen van level 2.

&

En ik schop je kont om ver met mijn Tackling op 4.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
En sinds vandaag staat long passes op 1.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Dribbelen naar 3
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: