The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Depor Wrote:Correct, haal al die negers door elkaar maar dan nog never nooit die Sankoh want dramatisch speelt ie wel...

Weet je zeker dat je 'm niet verward met een andere neger?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Depor Wrote:Correct, haal al die negers door elkaar maar dan nog never nooit die Sankoh want dramatisch speelt ie wel...

Weet je zeker dat je 'm niet verward met een andere neger?
Weet je zeker dat het niet 'verwarT' is? :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Marschall Wrote:(alhoewel ik qua tijdstip van posten vermoed dat Depor hier ook al weer eens flink aan de fles had gezeten)

Ach, begrijpelijk als je in Lelystad woont :razz:

Neuh vakantie en een feestje na het kerstzaalvoetbal toernooi, laatste wedstrijd die ik voorlopig kan spelen ivm kruisbandoperatie die eraan zit te komen
Ik begrijp het ook wel. Moet zelf nog even een presentatie en twee papers inkoppen en dan ga ik ook aan de zuip.

Succes met die operatie trouwens, de knie is een klote-gewricht om geblesseerd aan te raken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:
Depor Wrote:Correct, haal al die negers door elkaar maar dan nog never nooit die Sankoh want dramatisch speelt ie wel...

Weet je zeker dat je 'm niet verward met een andere neger?

Nee deze niet, zijn zat wedstrijden dat ik me afvraag waarom Jans em laat staan. (bij de 7-1 tegen Twente en de 5-1 tegen Utrecht ging meneer Sankoh meerdere malen opzichtig in de fout) En hij heeft gewoon niet een top3 niveau en zal hij ook niet krijgen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Marschall Wrote:(alhoewel ik qua tijdstip van posten vermoed dat Depor hier ook al weer eens flink aan de fles had gezeten)

Ach, begrijpelijk als je in Lelystad woont :razz:

Neuh vakantie en een feestje na het kerstzaalvoetbal toernooi, laatste wedstrijd die ik voorlopig kan spelen ivm kruisbandoperatie die eraan zit te komen
Ik begrijp het ook wel. Moet zelf nog even een presentatie en twee papers inkoppen en dan ga ik ook aan de zuip.

Succes met die operatie trouwens, de knie is een klote-gewricht om geblesseerd aan te raken.

Mis al 2 jaar een kruisband, en nu vinden ze botgruis + meniscus fragmenten + ingescheurde voorste kruisband, donderdag hoor ik wanneer ik waar en door wie word gepijnigd
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ha lekkere operatie. Hou je er ook rekening mee dat je misschien nooit meer kan voetballen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Marinus Dijkhuizen zal in januari de overstap maken van zijn huidige club Excelsior naar Cambuur Leeuwarden. De 34-jarige spits heeft in Friesland een contract getekend dat hem 1,5 jaar aan de club moet binden.

Het is niet de eerste keer in zijn carrière dat Dijkhuizen voor Cambuur uit gaat komen. Tussen 1996 en 1999 speelde hij ook al drie jaar voor de Friese formatie. Destijds wist hij in negentig duels 26 keer het net te vinden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Romario naar NAC?

Van de categorie “nog niet bevestigd, maar interessant genoeg om toch maar te plaatsen”: een zeer hardnekkig gerucht blijft via insiders maar terugkeren.
Romario zou een kortlopend contract tot het einde van dit seizoen bij onze Bredase trots gaan tekenen.

Hoewel dit ook bij de RATdaxie in eerste instantie als zeer ongeloofwaardig overkwam, heeft research toch wel het e.e.a. aan twijfel bij ons weggenomen.

Het balletje schijnt te zijn gaan rollen, nadat Earnest Stewart een balletje voor een “betaalbare goalgetter” bij Kees Ploegsma (spelersmakelaar en oud psv-manager) had opgegooid. Aangezien Ploegsma en Romario nog steeds close zijn EN Romario altijd nog graag een keer in de Nederlandse competitie wil ballen, was de interesse snel opgewekt.

Na wat telefoongesprekken over en weer tussen Leonardo en Romario (ziet Leonardo als een soort van voetbalzoon van hem) en een aantal ronduit beledigende uitspraken over hem op radio Cidade (fanatics-zender van zijn huidige club Vasco da Gama) schijnt de kleine dribbelkont besloten te hebben, het land waar hij groot is geworden de eer te geven om getuige te zijn van zijn 1000e doelpunt in officiële wedstrijden.
Op dit moment staat zijn teller op 987 overigens.

Wat hiervan waar is? Kein idee, maar: waar rook is, is vuur…
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ha lekkere operatie. Hou je er ook rekening mee dat je misschien nooit meer kan voetballen?

Zoals het nu gaat kan het toch nooit meer (zaalvoetbal uber laag niveau maar dan nog) veld voetbal is en blijft een gevaar en aangezien ik het vooruitzicht van een kunstknie niet erg fijn vind zit de kans er dik in dat ik totaal stop met voetbal en me op een andere sport (waterpolo) ga richten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Van den Bergh terug bij FC Utrecht
Uitgegeven op woensdag 20 december 2006 om 11:31:52
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Dave van den Bergh maakt binnenkort zijn opwachting bij FC Utrecht. De 30-jarige aanvaller heeft zijn oude werkgever gevraagd of hij in de winterstop met de selectie van trainer Foeke Booy mee mag trainen, nu de Amerikaanse competitie stil ligt. De geboren Amsterdammer vertrok eerder deze zomer bij Utrecht om zijn loopbaan voort te zetten bij Kansas City.

Van den Bergh speelde sinds 2000 voor de Utrechters. In die periode kwam hij tot 184 competitieduels, waarin hij 29 keer scoorde. Eerder kwam hij drie seizoenen uit voor het Spaanse Rayo Vallecano. Hij begon zijn professionele loopbaan in het seizoen 1995/1996 bij Ajax.

Van den Bergh haalde in zijn Utrechtse periode zelfs het Nederlands elftal. De linker aanvaller maakte in 2004 tegen Zweden en Liechtenstein zijn opwachting in het elftal van bondscoach Marco van Basten.



JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:Van den Bergh terug bij FC Utrecht
Uitgegeven op woensdag 20 december 2006 om 11:31:52
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Dave van den Bergh maakt binnenkort zijn opwachting bij FC Utrecht. De 30-jarige aanvaller heeft zijn oude werkgever gevraagd of hij in de winterstop met de selectie van trainer Foeke Booy mee mag trainen, nu de Amerikaanse competitie stil ligt. De geboren Amsterdammer vertrok eerder deze zomer bij Utrecht om zijn loopbaan voort te zetten bij Kansas City.

Van den Bergh speelde sinds 2000 voor de Utrechters. In die periode kwam hij tot 184 competitieduels, waarin hij 29 keer scoorde. Eerder kwam hij drie seizoenen uit voor het Spaanse Rayo Vallecano. Hij begon zijn professionele loopbaan in het seizoen 1995/1996 bij Ajax.

Van den Bergh haalde in zijn Utrechtse periode zelfs het Nederlands elftal. De linker aanvaller maakte in 2004 tegen Zweden en Liechtenstein zijn opwachting in het elftal van bondscoach Marco van Basten.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Tsja, Zweden heeft toppers als Petter Hansson als vaste kracht achterin, dan kun je het met spelers als v/d Bergh idd wel winnen, of niet Mukkus. :razz:
Stond die overbehaarde schopper die bij Feyenoord een tijdje als rechtsback speelde ook niet in de basis bij Zweden? :lol:
Reply
Quote:'Man City aast op trefzekere Alves'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 december om 12:11

Volgens The Mirror is Afonso Alves van SC Heerenveen dé oplossing voor de magere scoringsdrift van Manchester City. Naar verluidt zou trainer Stuart Pearce al enkele malen op de tribune hebben gezeten voor de 25-jarige Braziliaan.

Pearce is dit seizoen niet tevreden over het aanvalsduo Georgios Samaras en Bernardo Corradi. Zowel de Griek, eerder op de loonlijst bij de Friezen, als de Italiaan vonden dit seizoen slechts tweemaal het doel van de tegenstander. In totaal hebben The Citizens maar zestien maal gescoord in het Premiership, evenveel als de gehele doelpuntenproductie van Alves op de Nederlandse velden.

Volgens de Britse tabloid hoeft de trefzekere spits uit Belo Horizonte ‘slechts’ zes miljoen euro te kosten, een prijskaartje dat bij lange na niet in de buurt komt van de twintig miljoen euro die voorzitter Koos Formsma begin deze maand in gedachten had.

De belangenbehartiger van Alves, Paulo Cesar, gaf eerder al aan een bedrag van 10 miljoen euro in het achterhoofd te hebben. De topscorer van de Eredivisie heeft bij de Friese club nog een contract tot medio 2011.

Kan dat Manchester City eerst even zijn eigen tweedehandsjes aan het voetballen krijgen voordat ze weer gaan shoppen bij Heerenveen?

En die Paulo Cesar heeft 10 miljoen in zijn achterhoofd? Dat zal er dan gauw uitwaaien door dat gat dat er ook zit. :roll:
Reply
Peter, doe maar geen moeite. Niemand kan je posts meer lezen. Mac geeft mij net door dat ik de laatste was die je nog niet op ignore heeft staan.

Bij deze.

*klik*
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Man City aast op trefzekere Alves'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 december om 12:11

Volgens The Mirror is Afonso Alves van SC Heerenveen dé oplossing voor de magere scoringsdrift van Manchester City. Naar verluidt zou trainer Stuart Pearce al enkele malen op de tribune hebben gezeten voor de 25-jarige Braziliaan.

Pearce is dit seizoen niet tevreden over het aanvalsduo Georgios Samaras en Bernardo Corradi. Zowel de Griek, eerder op de loonlijst bij de Friezen, als de Italiaan vonden dit seizoen slechts tweemaal het doel van de tegenstander. In totaal hebben The Citizens maar zestien maal gescoord in het Premiership, evenveel als de gehele doelpuntenproductie van Alves op de Nederlandse velden.

Volgens de Britse tabloid hoeft de trefzekere spits uit Belo Horizonte ‘slechts’ zes miljoen euro te kosten, een prijskaartje dat bij lange na niet in de buurt komt van de twintig miljoen euro die voorzitter Koos Formsma begin deze maand in gedachten had.

De belangenbehartiger van Alves, Paulo Cesar, gaf eerder al aan een bedrag van 10 miljoen euro in het achterhoofd te hebben. De topscorer van de Eredivisie heeft bij de Friese club nog een contract tot medio 2011.

Kan dat Manchester City eerst even zijn eigen tweedehandsjes aan het voetballen krijgen voordat ze weer gaan shoppen bij Heerenveen?

En die Paulo Cesar heeft 10 miljoen in zijn achterhoofd? Dat zal er dan gauw uitwaaien door dat gat dat er ook zit. :roll:

Komt van de Mirror, zegt al genoeg. Dit is hetzelfde wanneer de 'Weekend' de primeur heeft dat Heidi Klum een geheime relatie heeft met EB.....

Pearce zat wel op de tribune tijdens Heerenveen - Lens. Vooral voor een speler van Lens, die niet meedeed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Lindenbergh wilt weg bij Ajax

Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan speeltijd toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Olaf Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover de Sportweek.

Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.

Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.

cry
Ik voorspelde het al :razz:
Zou het een slechte aankoop vinden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Lindenbergh wilt weg bij Ajax

Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan speeltijd toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Olaf Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover de Sportweek.

Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.

Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.

cry
Ik voorspelde het al :razz:
Zou het een slechte aankoop vinden!

knap voorspeld! (kijk even op eind pagina 257 en begin 258 van deze draad :razz: )
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Lindenbergh wilt weg bij Ajax

Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan speeltijd toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Olaf Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover de Sportweek.

Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.

Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.

cry
Ik voorspelde het al :razz:
Zou het een slechte aankoop vinden!

knap voorspeld! (kijk even op eind pagina 257 en begin 258 van deze draad :razz: )

Zie midden pagina 255 :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Lindenbergh wilt weg bij Ajax

Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan speeltijd toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Olaf Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover de Sportweek.

Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.

Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.

cry
Ik voorspelde het al :razz:
Zou het een slechte aankoop vinden!

knap voorspeld! (kijk even op eind pagina 257 en begin 258 van deze draad :razz: )

Zie midden pagina 255 :razz:

geen zin in, maar ok, jij wint. :wink:

ik denk dat het publiek dit slecht trekt, helemaal als ook leo nsbeenhakker voor de duizendste keer thuiskomt.

ik vind het wel een goeie speler, maar de zoveelste az-speler die overgewaardeerd werd en het ongelijk van de media aantoont...
Reply
Hij is op zich wel bruikbaar, maar meer een stofzuiger. Ik denk niet dat Feyenoord naar zo'n type speler op zoek zou moeten zijn op het moment (alhoewel er heel wat te stofzuigen valt :razz: )
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hij is op zich wel bruikbaar, maar meer een stofzuiger. Ik denk niet dat Feyenoord naar zo'n type speler op zoek zou moeten zijn op het moment (alhoewel er heel wat te stofzuigen valt :razz: )

we zijn op zoek naar een goeie verdediger, een stofzuiger, een creatieve middenvelder en een scorende spits. :wink:
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hij is op zich wel bruikbaar, maar meer een stofzuiger. Ik denk niet dat Feyenoord naar zo'n type speler op zoek zou moeten zijn op het moment (alhoewel er heel wat te stofzuigen valt :razz: )

we zijn op zoek naar een goeie verdediger, een stofzuiger, een creatieve middenvelder en een scorende spits. :wink:

Alex is al bezet :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hij is op zich wel bruikbaar, maar meer een stofzuiger. Ik denk niet dat Feyenoord naar zo'n type speler op zoek zou moeten zijn op het moment (alhoewel er heel wat te stofzuigen valt :razz: )

we zijn op zoek naar een goeie verdediger, een stofzuiger, een creatieve middenvelder en een scorende spits. :wink:

Ik denk niet dat ie van Arsenal naar Feyenoord wil, als Feyenoord hem al kan betalen.....
[Image: HENRY.JPG]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Feyenoord.netwerk.to Wrote:Slory wil naar Feyenoord

Excelsior-speler Andwélé Slory wil graag naar Feyenoord, zo zegt hij in Voetbal International. De 24-jarige aanvaller maakt daarmee een einde aan de speculaties. "Een mooie club, de sfeer is fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond."

Verder gaat er een gerucht dat Feyenoord serieus met Bouma in gesprek is..... Wat er van waar is, geen idee.......... :roll:
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hij is op zich wel bruikbaar, maar meer een stofzuiger. Ik denk niet dat Feyenoord naar zo'n type speler op zoek zou moeten zijn op het moment (alhoewel er heel wat te stofzuigen valt :razz: )

we zijn op zoek naar een goeie verdediger, een stofzuiger, een creatieve middenvelder en een scorende spits. :wink:

Dan zou ik Niemeyer van ons FCT kopen, die kun je op alle posities laten ballen Idea
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Het schijnt dat Heracles bezig is met van der Haar of Hoogendorp. Lijkt me sterk, Hoogendorp is financieel bij lange niet haalbaar voor ons zou je denken. Overigens gaf voorzitter Jan Smit onlangs ook nog aan dat nieuwe spelers alleen worden gehaald als het ook echt versterkingen zijn. Daar kan ik mij goed in vinden, kwalitatief kunnen wij ons echt wel meten met de concurrenten. Alleen mist Heracles haar grootste wapen momenteel.
Reply
Het schijnt dat Heracles bezig is met van der Haar of Hoogendorp. Lijkt me sterk, Hoogendorp is financieel bij lange niet haalbaar voor ons zou je denken. Overigens gaf voorzitter Jan Smit onlangs ook nog aan dat nieuwe spelers alleen worden gehaald als het ook echt versterkingen zijn. Daar kan ik mij goed in vinden, kwalitatief kunnen wij ons echt wel meten met de concurrenten. Alleen mist Heracles haar grootste wapen momenteel.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Het schijnt dat Heracles bezig is met van der Haar of Hoogendorp. Lijkt me sterk, Hoogendorp is financieel bij lange niet haalbaar voor ons zou je denken. Overigens gaf voorzitter Jan Smit onlangs ook nog aan dat nieuwe spelers alleen worden gehaald als het ook echt versterkingen zijn. Daar kan ik mij goed in vinden, kwalitatief kunnen wij ons echt wel meten met de concurrenten. Alleen mist Heracles haar grootste wapen momenteel.

en dat is?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Het schijnt dat Heracles bezig is met van der Haar of Hoogendorp. Lijkt me sterk, Hoogendorp is financieel bij lange niet haalbaar voor ons zou je denken. Overigens gaf voorzitter Jan Smit onlangs ook nog aan dat nieuwe spelers alleen worden gehaald als het ook echt versterkingen zijn. Daar kan ik mij goed in vinden, kwalitatief kunnen wij ons echt wel meten met de concurrenten. Alleen mist Heracles haar grootste wapen momenteel.

en dat is?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
1 keer is genoeg Frits!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: