Threads: 103
Weer even een korte update, en niet omdat ik zelf de hoogste weekscore heb van de subleague, want daar zal ik het uiteraard niet over hebben.
Kuiper staat al sinds mensenheugenis bovenaan en doet het deze week ook gewoon weer redelijk. Uiteraard enigszins teleurgesteld in zijn niet-spelende aanvoerder, maar gewoon nog steeds op nummer 1. Zijn voorsprong is nog steeds erg groot te noemen, maar liefst 29 punten op de nummer 2 Treesong (die deze week veen hoog scoorde als Kuiper) Het moet raar lopen wil Kuiper niet de winterstopprijs mee naar huis nemen, maar de bal is rond (blablablabla).
Opvallend is de weg naar beneden die Dugarry maakt, leeft deze manager nog wel? op het forum is hij ook weinig meer te vinden. Ook opvallend zijn de posities van Peter en Ricochan (want dat is toch de manager van FC Real da Prico?), die normaal gesproken meedoen om de plaatsen bovenin. Maar wat wil je ook in een subleague die gewoon 3e staat in het subleague-klassement.
De domper van de week was er voor de managers van Simply the best en Francos favorites, die niet boven de 30 punten kwamen deze week. Van Franco ben ik er echter van overtuigd dat hij dat snel goed zal maken, daar ken ik hem inmiddels goed genoeg voor.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 5
dank je lamme lennie voor het vertrouwen in me..... ik ben er behoorlijk ziek :cry: van dat het nog niet zo goed als ik zou willen.....
maar ik ga er nu weer voor !!
'play offs are for losers'
franco Wrote:dank je lamme lennie voor het vertrouwen in me..... ik ben er behoorlijk ziek :cry: van dat het nog niet zo goed als ik zou willen.....
maar ik ga er nu weer voor !!
Door al die reizen die je wint heb je gewoon niet genoeg tijd over om een fatsoenlijk team op te stellen :wink:
Threads: 5
haha..... : is een mooie smoes....
heb kuiper al mijn geheimen prijs gegeven laatst onder het genot van een pilsje, daarom staat hij zo hoog :wink:
'play offs are for losers'
Threads: 89
de weekscore gaat er in ieder geval aan!
Wie dit leest is gek
Threads: 122
Kleine Jan Wrote:de weekscore gaat er in ieder geval aan! Treesong 75!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
In het totaalklassement ondanks het nodige verschil in puntenaantal weinig verschuivingen! Treesong heeft een zeer goede week en haalt het magistrale aantal van 75 punten. Iets zegt me dat dat dit seizoen niet meer ingehaald zal worden.
Kuiper staat nog steeds eerste, maar zijn voorsprong is in 1 keer flink geslonken. Hij zal alle zeilen bij moeten zetten om winterstopkampioen te worden want hij staat nog maar 12 punten voor.
Verder is het niveau nog steeds erg hoog met 6 man bij de eerste 100.
Threads: 18
wat is er aan de hand dit seizoen met die tree? :eeeek:
Bangkok resident.
Spanning ten top!! Treesong is Kuiper tot op 3 punten genaderd na wederom een goede week. Bij Kuiper verandert niet alles meer wat hij aanraakt in goud. Zelfs hij moet nu moeite doen om scores te halen waardoor hij mee blijft doen. Gitter, Goa en Jansoe doen het deze week onder de maat, al vraag ik me af of laatstegneomede nog serieus meespeelt (18 punten in de quiz). Peter maakt een goede sprong en stijgt met stip naar plek 9.
Threads: 166
Het wordt idd tijd dat er weer eens een topscore komt. Ik kan mij vanaf komende week weer volledig richten op de CM, nadat de Tennismanager tot een einde is gekomen en een verdienstelijke 16e plaats (met de daarbijbehorende +/- 100 euro aan prijzengeld) is gehaald.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Hoogste weekscore + plek 1.. kon niet beter! :8:
Wie dit leest is gek
Het is weer eens zover! Kleine Jan staat weer op de plek die we van hem gewend zijn en wat misschien ook wel door megineen werd verwacht: de eerste plaats. Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft knap dat KJ het elk jaar presteert om in de top mee te draaien. Aangezien hij niet de enige is die dat doet, bevestigt toch maar weer eens dat het spel niet alleen op geluk gebaseerd is. Met de eerste plaats neemt hij ook meteen de hoogste weekscore over. Dat was de score waarvan ikzelf zei dat deze voorlopig en misschien helemaal niet meer verbeterd zou worden. Nu zeg ik dat maar niet meer.
Kuiper is bezig met een wat mindere fase en zakt deze week met 'slechts' 43 punten naar plaats 3 in de subleague, maar doet het met een 11e plaats in het algemene klassement nog steeds erg goed. ASV Apeldoornse boys stijgt weer een plaatsje naar plek 2 (wie is dit ook alweer??)
EJR maakt een grote sprong van 15 naar 8 met een mooie 70 punten score. Bor is de verliezer van de week, hij zakt van 10 naar 17.
Zelf heb ik mijn 5e plek geconsolideerd (ondanks 4 niet spelende spelers), wat toch staat voor een :8: van de sponsor :
Mooie woorden, Lennie!
P.S. ASV Apeldoornse boys = RR = de nummer 2 van vorig jaar
Wie dit leest is gek
Threads: 132
ASV Apeldoornse Boys is RR...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Dacht ik al, ook iemand die elk jaar in de top meedraait =D>
Threads: 11
Lamme Lennie Wrote:Dacht ik al, ook iemand die elk jaar in de top meedraait =D>
En dan nu al vergeten zijn wie ik ben... :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Kwestie van niet meer zeker weten na een paar
:
best spannend... de strijd van herfstkampioen kan nog alle kanten op.... :o
Hup Luca! :wink:
Wie dit leest is gek
Threads: 11
Kleine Jan Wrote::8:
Netjes hoor. En hoe voelt dat nu? :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Threads: 132
Feli KJ met je verdiende 25 eurootjes.....
=D>
Die 100 zijn opgenomen in mijn begroting voor 2007 :8:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Feli kleine jan !
Ik ben iig de laatste 5 weken van plek 20 naar plek 6 oid gestegen dus ik doe weer redelijk mee...
Feli KJ met de prijs voor winterstopkampioen!! Ik zal het geld morgen overmaken.
Threads: 312
Lamme Lennie Wrote:Ook opvallend zijn de posities van Peter en Ricochan (want dat is toch de manager van FC Real da Prico?), die normaal gesproken meedoen om de plaatsen bovenin.
Ondertussen nog maar 14 punten verwijderd van plek 2 en ook Rico is helemaal terug. :wink: Een maand geleden stond ik volgens mij nog iets van 100 punten achter de top 5. :eeeek: De spanning is trouwens sowieso te snijden op dit moment. KJ lijkt niet te achterhalen aangezien hij nooit een dip heeft, maar verder hebben nog 9 mensen goede kans om 2e worden (al zal Ekslem dan wel een keer een klapper moeten maken).
1 Lucaòúúú 1315
2 Team CSI 1266
3 Dreamteam Kuiper 1261
4 FC Real da Prico 1257
5 A.S.V. Apeldoornse Boys 1256
6 Dredevils 1255
7 FC Peter van 't Forum 1252
8 Zo lam als een balletje 1251
9 Dick Laurent is dead 1245
10 We cannot get enough!! 1229
Volgens mij hebben de meeste forummers in de GG-subleague last van het PSV syndroom. Fantastisch tot de winterstop, nauwelijks punten daarna. Gelukkig geldt voor mij voorlopige het omgekeerde.
Komt omdat jij geen psv ers had opgesteld lafbek :
Ik wel en dat heeft me een plek gekost...
Bangkok resident.
Ricochan Wrote:Komt omdat jij geen psv ers had opgesteld lafbek :
Nou. Leer ervan en laat ze tegen NAC en NEC lekker thuis. :wink:
Peter Wrote:Ricochan Wrote:Komt omdat jij geen psv ers had opgesteld lafbek :
Die verdediging was tot nu toe goed voor megaveel punten, maar de rest van het seizoen is het daarmee idd over.
Ricochan Wrote:Peter Wrote:Ricochan Wrote:Komt omdat jij geen psv ers had opgesteld lafbek :
Die verdediging was tot nu toe goed voor megaveel punten, maar de rest van het seizoen is het daarmee idd over.
:-k Zul je zien dat ze beide potjes lucky met 0-1 winnen.
Threads: 208
Met die klapper maken komt het wel goed.... Is het geen positieve dan zeker wel een negatieve :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
|