The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
PSV doet bod op Vitesse-spits Danko Lazovic

3/1/2007 8 :35

Een half jaar en veertien treffers verder vertrekt Danko Lazovic mogelijk al weer bij Vitesse. PSV heeft zich in Arnhem gemeld met een bod op de Servische spits.
PSV is op zoek naar offensieve versterking. Verschillende spitsen passeerden de revue, maar bleken vanwege verschillende oorzaken niet haalbaar. Zo werd tevergeefs getrokken aan Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb) en Leonardo (NAC Breda).

Nu heeft de Eindhovense club de pijlen gericht op Lazovic. Voor de 23-jarige Serviër moet sowieso flink in de buidel worden getast. In Arnhem heeft hij nog een contract tot medio 2010.

Daarbij is het de vraag of Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Lazovic. Trainer Aad de Mos, die de Servische spits voor de toekomst onhoudbaar acht, kondigde deze week aan dat Lazovic voor geen enkele prijs mag vertrekken.

Vitesse plukte Lazovic afgelopen zomer weg bij Feyenoord, waar de aanvaller nooit aan de hoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. De international slaagde ook na tijdelijke verhuizingen naar Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado niet indruk te maken in Rotterdam.
Bangkok resident.
Reply
Quote:Hoogervorst van Real Madrid naar Barcelona

3/1/2007 9 :53

Zijn onvrede over een gebrek aan speeltijd bij Real Madrid Castilla heeft Jeffrey Hoogervorst een verrassende transfer naar Barcelona opgeleverd.

'Ik kreeg gewoon geen kans', zegt Hoogervorst (22) deze week in VI over zijn teleurstellende verblijf in Madrid. 'Het nieuws moet nog in de Madrileense kranten komen. Reken maar dat er een kleine storm losbarst.'

Hoogervorst stapt namelijk over naar Barcelona, waar hij een contract tekent voor de rest van het seizoen. Mocht hij bij Barcelona B, dat uitkomt in de Segunda Division, voldoende indruk maken wordt de optie voor drie extra jaar gelicht en gloort een optreden in de Catalaanse hoofdmacht.

Hoogervorst, die vier jaar geleden zijn heil ging zoeken in Spanje, verdiende afgelopen zomer met zijn goede spel bij Sporting Gijon een contract bij Real Madrid. Maar zijn verblijf bij het filiaal Real Madrid Castilla liep uit op een teleurstelling.

De verdediger moest genoegen nemen met één schamele invalbeurt. Tegen Albacete kwam hij een minuut in het veld. Dat gebrek aan speeltijd was aanleiding een ander club te zoeken, wat een contract bij Barcelona heeft opgeleverd.

Wie is dit? Nog nooit van gehoord...
Reply
Jeffrey Hoogervorst, maakte vier jaar geleden de overstap naar Spanje waar hij voor Sporting Gijon ging voetballen. Door zijn goede prestaties aldaar verdiende hij een contract bij Real Madrid. Nu hij daar te weinig speelminuten krijgt, stapt hij over naar de rivaal Barcelona. Die Jeffrey Hoogervorst.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Jeffrey Hoogervorst, maakte vier jaar geleden de overstap naar Spanje waar hij voor Sporting Gijon ging voetballen. Door zijn goede prestaties aldaar verdiende hij een contract bij Real Madrid. Nu hij daar te weinig speelminuten krijgt, stapt hij over naar de rivaal Barcelona. Die Jeffrey Hoogervorst.

Ahaaaaaaaaaaaaa....maar waar komt ie vandaan, behalve dan dat ie geboren is in Amsterdam?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Jeffrey Hoogervorst, maakte vier jaar geleden de overstap naar Spanje waar hij voor Sporting Gijon ging voetballen. Door zijn goede prestaties aldaar verdiende hij een contract bij Real Madrid. Nu hij daar te weinig speelminuten krijgt, stapt hij over naar de rivaal Barcelona. Die Jeffrey Hoogervorst.

Ahaaaaaaaaaaaaa....maar waar komt ie vandaan, behalve dan dat ie geboren is in Amsterdam?

wikipedia:

Quote:Jeffrey Hoogervorst (Amsterdam, 23 oktober 1984) is een Nederlands profvoetballer. Hij speelt sinds 2007 als centrale verdediger bij FC Barcelona B, het tweede elftal van de Spaanse topclub FC Barcelona dat uitkomt in de Segunda División B.

Hoogervorst speelde in Nederland in de jeugdopleiding van AFC Ajax. In 2002 vertrok hij naar Spanje om bij Sporting Gijón in de Segunda División A te gaan spelen. Na een jaar op huurbasis bij Club Marino de Luanco in de Segunda B, werd Hoogervorst vanaf 2003 een belangrijke speler bij Sporting. In het seizoen 2005/2006 speelde hij 25 competitiewedstrijden, waarvan 17 als basisspeler. Zijn prestaties bij de Asturische club leverden hem uiteindelijk in juli 2006 een transfer op naar Real Madrid Castilla, het tweede elftal van Real Madrid dat uitkomt in de Segunda A. Zijn verblijf in Madrid liep uit op een grote teleurstelling. Hoogervorst speelde in een half jaar tijd slechts één competitieduel; tegen Albacete Balompié kwam de verdediger een minuut voor tijd als invaller in het veld. De Nederlander ging op zoek naar een andere club en FC Barcelona besloot hem een kans te geven. Hoogervorst tekende in januari 2007 bij de Catalaanse club voor een half seizoen met een optie voor nog drie jaar.

hoezo up-to-date :eeeek: dat wikipedia is goed bezig zeg!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Boekenarie wil meer geld

Boukhari twijfelt
door onze Telesportredactie

Nourdin Boukhari
Foto: WIJNBERGEN, MATTY VAN
ENSCHEDE - FC Twente heeft Nourdin Boukhari (26) een contract-aanbieding gedaan. De oud-Ajacied kan in Enschede tot 2009 tekenen, maar twijfelt. "Twente is een mooie club. Ten opzichte van Nantes ga ik in salaris echter een stap terug. Ik zie het wel zitten om terug te keren naar Nederland. Maar niet ten koste van alles."
Veel clubs hebben interesse om Ismaïl Aissati van PSV te huren. SC Heerenveen, NAC, Willem II, FC Twente en FC Utrecht hebben bij de Eindhovense club geïnformeerd naar de mogelijkheden
Bangkok resident.
Reply
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Jeffrey Hoogervorst, maakte vier jaar geleden de overstap naar Spanje waar hij voor Sporting Gijon ging voetballen. Door zijn goede prestaties aldaar verdiende hij een contract bij Real Madrid. Nu hij daar te weinig speelminuten krijgt, stapt hij over naar de rivaal Barcelona. Die Jeffrey Hoogervorst.

Ahaaaaaaaaaaaaa....maar waar komt ie vandaan, behalve dan dat ie geboren is in Amsterdam?

wikipedia:

Quote:Jeffrey Hoogervorst (Amsterdam, 23 oktober 1984) is een Nederlands profvoetballer. Hij speelt sinds 2007 als centrale verdediger bij FC Barcelona B, het tweede elftal van de Spaanse topclub FC Barcelona dat uitkomt in de Segunda División B.

Hoogervorst speelde in Nederland in de jeugdopleiding van AFC Ajax. In 2002 vertrok hij naar Spanje om bij Sporting Gijón in de Segunda División A te gaan spelen. Na een jaar op huurbasis bij Club Marino de Luanco in de Segunda B, werd Hoogervorst vanaf 2003 een belangrijke speler bij Sporting. In het seizoen 2005/2006 speelde hij 25 competitiewedstrijden, waarvan 17 als basisspeler. Zijn prestaties bij de Asturische club leverden hem uiteindelijk in juli 2006 een transfer op naar Real Madrid Castilla, het tweede elftal van Real Madrid dat uitkomt in de Segunda A. Zijn verblijf in Madrid liep uit op een grote teleurstelling. Hoogervorst speelde in een half jaar tijd slechts één competitieduel; tegen Albacete Balompié kwam de verdediger een minuut voor tijd als invaller in het veld. De Nederlander ging op zoek naar een andere club en FC Barcelona besloot hem een kans te geven. Hoogervorst tekende in januari 2007 bij de Catalaanse club voor een half seizoen met een optie voor nog drie jaar.

hoezo up-to-date :eeeek: dat wikipedia is goed bezig zeg!


Hij gaat voor barcelona B spelen dat ergens onderaan staat in de 3e divisie, dus de kans dat hij in het eerste gaat spelen lijkt me erg klein...


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telesport.nl/voetbal/1024437/___Hoogervorst_tekent_bij_Barcelona.html?p=2,1">http://www.telesport.nl/voetbal/1024437 ... html?p=2,1</a><!-- m -->
Reply
Aisatti in de belangstelling van NAC, Willem II, Twente, Utrecht en Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Aisatti in de belangstelling van NAC, Willem II, Twente, Utrecht en Heerenveen.


Lijkt mij dat WII en NAC sowieso afvallen!
Reply
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Aisatti in de belangstelling van NAC, Willem II, Twente, Utrecht en Heerenveen.


Lijkt mij dat WII en NAC sowieso afvallen!

Lijkt mij ook. daarentegen is Aisatti toch geboren in Utrecht? Daar zal ie wel willen spelen, denk ik. Twente en Heerenveen (relatie Aisatti - Jong Oranje - Foppe de Haan) maken ook een goede kans.

Wat mij betreft zie ik hem graag naar Heerenveen komen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Misschien kan hij op het plekkie van Bosvelt spelen...
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Aisatti in de belangstelling van NAC, Willem II, Twente, Utrecht en Heerenveen.


Lijkt mij dat WII en NAC sowieso afvallen!

Lijkt mij ook. daarentegen is Aisatti toch geboren in Utrecht? Daar zal ie wel willen spelen, denk ik. Twente en Heerenveen (relatie Aisatti - Jong Oranje - Foppe de Haan) maken ook een goede kans.

Wat mij betreft zie ik hem graag naar Heerenveen komen.
Aisatti past niet echt in het plaatje van de voetballers van Utrecht. Dat zijn toch vaak fysiek sterke spelers. Maar misschien is het juist daarom wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aisatti schijnt ook gezien te zijn bij de Euroborg. relatie Martin Koeman - Ronald Koeman. Bij Twente kent ie natuurlijk de trainers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zou hij bij FC Groningen een plek af kunnen dwingen? Daar hebben ze toch ook al talenten als Lovre en Holla en vaste waarden als Levchenko, Lindgren en in mindere mate v/d Laak en Seedorf. Lijkt me dat de plekken daar al bezet zijn. Twente zou dus de beste optie zijn hoewel de strijd daar ook pittig is.
Reply
Ik denk dat ze voor aissati graag een plekkie vrijmaken.
Bangkok resident.
Reply
Bij Heerenveen is het middenveld onderbezet. Pranjic en Prager zijn zeker. Bosvelt (sukkelt met zijn gezondheid, indien fit:basisplaats), Yildirim (nog geblesseerd en redelijk uit de gratie bij Verbeek), Poulsen (tijdelijke stand-in, overtuigd niet echt), Hanssen (stand-in, heeft zich goed teruggevochten, nadat ie in de zomer nog mocht vertrekken). Daarnaast is er Suleymani nog, maar die is ook net 18, maar heeft nog niet de ervaring en speelminuten die Aisatti inmiddels wel heeft.

Dan krijg je, op een 4-mans middenveld: Aisatti, Bosvelt, Prager, Pranjic.

Ik zeg: huren met optie tot koop. We weten hier wel om te gaan met afvallige PSV-talenten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik snap sowieso niet waarom hij voorlopig weg moet, hij speelt toch regelmatig...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:PSV doet bod op Vitesse-spits Danko Lazovic

3/1/2007 8 :35

Een half jaar en veertien treffers verder vertrekt Danko Lazovic mogelijk al weer bij Vitesse. PSV heeft zich in Arnhem gemeld met een bod op de Servische spits.
PSV is op zoek naar offensieve versterking. Verschillende spitsen passeerden de revue, maar bleken vanwege verschillende oorzaken niet haalbaar. Zo werd tevergeefs getrokken aan Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb) en Leonardo (NAC Breda).

Nu heeft de Eindhovense club de pijlen gericht op Lazovic. Voor de 23-jarige Serviër moet sowieso flink in de buidel worden getast. In Arnhem heeft hij nog een contract tot medio 2010.

Daarbij is het de vraag of Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Lazovic. Trainer Aad de Mos, die de Servische spits voor de toekomst onhoudbaar acht, kondigde deze week aan dat Lazovic voor geen enkele prijs mag vertrekken.

Vitesse plukte Lazovic afgelopen zomer weg bij Feyenoord, waar de aanvaller nooit aan de hoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. De international slaagde ook na tijdelijke verhuizingen naar Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado niet indruk te maken in Rotterdam.


Quote: Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af

3/1/2007 12:39

Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek.

Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.

Geïnteresseerde clubs als PSV zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Feyenoord en RKC Waalwijk hebben vanochtend een akkoord bereikt over de transfer van Benjamin de Ceulaer. De Belg tekende twee seizoenen geleden in Rotterdam, maar werd vervolgens verhuurd aan de club in Waalwijk. Afgelopen zomer werd hij bij de Feyenoord-selectie gehaald, maar kreeg hij al snel te horen dat hij mocht uitkijken naar een nieuwe club.
De Ceulaer tekent een contract voor drieëneenhalf jaar bij RKC.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Boutahar naar Willem Dos
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
recreantb Wrote:Boutahar naar Willem Dos

Wilkes naar inter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat SD 'm maar snel toevoegt bij Willem II dan!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:PSV doet bod op Vitesse-spits Danko Lazovic

3/1/2007 8 :35

Een half jaar en veertien treffers verder vertrekt Danko Lazovic mogelijk al weer bij Vitesse. PSV heeft zich in Arnhem gemeld met een bod op de Servische spits.
PSV is op zoek naar offensieve versterking. Verschillende spitsen passeerden de revue, maar bleken vanwege verschillende oorzaken niet haalbaar. Zo werd tevergeefs getrokken aan Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb) en Leonardo (NAC Breda).

Nu heeft de Eindhovense club de pijlen gericht op Lazovic. Voor de 23-jarige Serviër moet sowieso flink in de buidel worden getast. In Arnhem heeft hij nog een contract tot medio 2010.

Daarbij is het de vraag of Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Lazovic. Trainer Aad de Mos, die de Servische spits voor de toekomst onhoudbaar acht, kondigde deze week aan dat Lazovic voor geen enkele prijs mag vertrekken.

Vitesse plukte Lazovic afgelopen zomer weg bij Feyenoord, waar de aanvaller nooit aan de hoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. De international slaagde ook na tijdelijke verhuizingen naar Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado niet indruk te maken in Rotterdam.


Quote: Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af

3/1/2007 12:39

Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek.

Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.

Geïnteresseerde clubs als PSV zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.

Lazovic is simpelweg niet haalbaar voor PSV. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Verbaast me zowiezo dat ze 'm willen hebben :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Verbaast me zowiezo dat ze 'm willen hebben :razz:

Waarom Icon_question

Ze hebben nou niet een echte killer in de spits staan, daarnaast blijft Kluivert een onzekere factor.
Maar ze moeten met hun tengels van spelers als Lazovic en Alves afblijven.....stelletje spritz nichten. Icon_evil
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Quote:'Salcido aast al op transfer naar Engeland'

3/1/2007 19:43

Als het aan Carlos Salcido ligt, vertrekt hij spoedig bij PSV. De Mexicaanse verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Chivas, wil zich met de besten meten in het Premiership.
In de Mexicaanse krant Notiver vertelt de 26-jarige international over zijn plannen voor 2007. 'Ik wil kampioen worden met PSV, want ik weet niet hoe het voelt om een landstitel binnen te halen. Met Chivas is dat me niet gelukt, al stonden we een keer in de finale. Met mijn ploeggenoten staan we nu bovenaan en ik wil aan het einde van de rit de schaal optillen.'

Lukt dat, dan wil Salcido hogerop. 'Ik wil naar Engeland. Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging om me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan', meent Salcido.

Volgens Notiver speelde Chelsea een rol bij de transfer van Salcido naar PSV. De Engelse club, die al vaker samenwerkte met de Eindhovenaren, is voor twintig procent eigenaar van Salcido en bedong een optie tot koop op de veelzijdige verdediger. Salcido staat tot medio 2010 onder contract bij PSV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:'Salcido aast al op transfer naar Engeland'

3/1/2007 19:43

Als het aan Carlos Salcido ligt, vertrekt hij spoedig bij PSV. De Mexicaanse verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Chivas, wil zich met de besten meten in het Premiership.
In de Mexicaanse krant Notiver vertelt de 26-jarige international over zijn plannen voor 2007. 'Ik wil kampioen worden met PSV, want ik weet niet hoe het voelt om een landstitel binnen te halen. Met Chivas is dat me niet gelukt, al stonden we een keer in de finale. Met mijn ploeggenoten staan we nu bovenaan en ik wil aan het einde van de rit de schaal optillen.'

Lukt dat, dan wil Salcido hogerop. 'Ik wil naar Engeland. Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging om me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan', meent Salcido.

Volgens Notiver speelde Chelsea een rol bij de transfer van Salcido naar PSV. De Engelse club, die al vaker samenwerkte met de Eindhovenaren, is voor twintig procent eigenaar van Salcido en bedong een optie tot koop op de veelzijdige verdediger. Salcido staat tot medio 2010 onder contract bij PSV.

'Hallo hoogmoed, ik ben het. De val.'
Reply
Bakke Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quote:'Salcido aast al op transfer naar Engeland'

3/1/2007 19:43

Als het aan Carlos Salcido ligt, vertrekt hij spoedig bij PSV. De Mexicaanse verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Chivas, wil zich met de besten meten in het Premiership.
In de Mexicaanse krant Notiver vertelt de 26-jarige international over zijn plannen voor 2007. 'Ik wil kampioen worden met PSV, want ik weet niet hoe het voelt om een landstitel binnen te halen. Met Chivas is dat me niet gelukt, al stonden we een keer in de finale. Met mijn ploeggenoten staan we nu bovenaan en ik wil aan het einde van de rit de schaal optillen.'

Lukt dat, dan wil Salcido hogerop. 'Ik wil naar Engeland. Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging om me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan', meent Salcido.

Volgens Notiver speelde Chelsea een rol bij de transfer van Salcido naar PSV. De Engelse club, die al vaker samenwerkte met de Eindhovenaren, is voor twintig procent eigenaar van Salcido en bedong een optie tot koop op de veelzijdige verdediger. Salcido staat tot medio 2010 onder contract bij PSV.

'Hallo hoogmoed, ik ben het. De val.'

Nou inderdaad :roll:
Reply
Bakke Wrote:'Hallo hoogmoed, ik ben het. De val.'

Onzin. Salcido is echt een klasbak: snel, hard, ervaren, goed inzicht, goede traptechniek. Die zou zich ook in de Premiership makkelijk staande houden. Ondanks het feit dat dit slechts geruchten zijn uit een Mexicaanse krant denk ik dat er een kern van waarheid inzit: het voetbal in de Eredivisie is voor Salcido geen uitdaging.

Het doet me overigens goed dat de spelers die door PSV gehaald zijn met een 'Chelsea-constructie' (Alex en waarschijnlijk ook Salcido) nog niet door Mourihno naar London zijn gehaald. De constructie zit voor PSV misschien beter in elkaar dan veel mensen dachten.....

M.b.t. Lazovic ben ik niet rouwig om de gang van zaken. Liever geen Lazovic in PSV shirt, Patrick Ogunsoto zou een betere keus zijn.
Reply
Djabs Wrote:Het doet me overigens goed dat de spelers die door PSV gehaald zijn met een 'Chelsea-constructie' (Alex en waarschijnlijk ook Salcido) nog niet door Mourihno naar London zijn gehaald. De constructie zit voor PSV misschien beter in elkaar dan veel mensen dachten.....

Als die spelers goed genoeg zijn haalt Chelsea ze alsnog.
Verder zijn ze voor Chelsea niets meer als handelswaar.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: