The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Aldus die voorzitter. Als hij echter echt meer dan 20 miljoen vraagt denk ik dat de Heerenveenfans nog lang van Alves kunnen genieten. :eeeek:

Dat lijkt me een enorme straf als hij de komende 8, 9 seizoenen gemiddeld 25 goals maakt. :lol:

Voorlopig is dit het 1e seizoen in zn carriere dat hij meer dan 14x kan scoren he. Eigenlijk ist een soort Charisteas. :razz:

Icon_question Leg deze eens even uit, Pedor, want heel veel manker heb ik ze zelden (ook van jou) voorbij zien komen... :lol:

Mwoah, in Zweden in 90 wedstrijden meer dan 50 keer scoren, maakt hem niet echt een Charisteas.

Peter is gewoon een beetje jaloers dat Heerenveen 100% eigenaar is van hun braziliaantje. Kunnen ze bij PSV niet zeggen.....

PS. uiteraard ben ik zeer jaloers op SC Heerenveen. :lol:
Reply
Binnen 2 minuten: *HAP*

Wat zegt ie trouwens?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Aldus die voorzitter. Als hij echter echt meer dan 20 miljoen vraagt denk ik dat de Heerenveenfans nog lang van Alves kunnen genieten. :eeeek:

Dat lijkt me een enorme straf als hij de komende 8, 9 seizoenen gemiddeld 25 goals maakt. :lol:

Voorlopig is dit het 1e seizoen in zn carriere dat hij meer dan 14x kan scoren he. Eigenlijk ist een soort Charisteas. :razz:

Icon_question Leg deze eens even uit, Pedor, want heel veel manker heb ik ze zelden (ook van jou) voorbij zien komen... :lol:

Mwoah, in Zweden in 90 wedstrijden meer dan 50 keer scoren, maakt hem niet echt een Charisteas.

Peter is gewoon een beetje jaloers dat Heerenveen 100% eigenaar is van hun braziliaantje. Kunnen ze bij PSV niet zeggen.....

het is een goeie speler, maar dit soort bedragen zou ik pas betalen als hij wat langer in nederland zo goed presteert. ik vind het wel opvallend dat hij (net als inertijd huntelaars) 0 assists heeft. als het scoren even wat minder gaat lopen, heb je er weinig aan.....

maar eerlijk is eerlijk, als je zoveel geld ontvangt voor een prutser als samaras, dan handel je slim. :wink:
Reply
Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin

klopt, en kuijt op zijn beurt leverde net zoveel op als huntelaars en samaras samen. :wink:
Reply
Mukkus Wrote:Binnen 2 minuten: *HAP*

Wat zegt ie trouwens?

PS. uiteraard ben ik zeer jaloers op SC Heerenveen. Yellow Laugh
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.

vermeld gelijk ff dat abe lenstra is overleden.
Reply
waf Wrote:
Marshall Wrote:en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.

vermeld gelijk ff dat abe lenstra is overleden.

Waarom, dat doe jij nu al voor mij toch? Waarom zelf werken als mensen dat voor je doen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin

klopt, en kuijt op zijn beurt leverde net zoveel op als huntelaars en samaras samen. :wink:

En dan kopen ze Charisteas? :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin

klopt, en kuijt op zijn beurt leverde net zoveel op als huntelaars en samaras samen. :wink:

En dan kopen ze Charisteas? :lol:

Die ze zowat wilden lynchen, en 2 wedstrijden later is hij alweer geaccepteerd.
Reply
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin

klopt, en kuijt op zijn beurt leverde net zoveel op als huntelaars en samaras samen. :wink:

En dan kopen ze Charisteas? :lol:

Die ze zowat wilden lynchen, en 2 wedstrijden later is hij alweer geaccepteerd.

geaccepteerd? hoe weet je dat? omdat de krant het schrijft? was hij eerst niet geaccepteerd? door wie? zijn dat dezelfde die hem nu wel accepteren? of gooi je maar iedereen op 1 hoop?

voor de goede orde: niet iedereen was tegenstander van gareneus. de pijlen waren gericht op het beleid. maar belangrijker, als 'normale' tegenstanders van gareneus juichen als hij scoort, wil dat niet zeggen dat men juicht voor gareneus. men juicht namelijk voor fainoid. je kan daar dus niet net als een groot deel van de domme media uit afleiden dat hij geaccepteerd is.

als er al mensen waren die hem wilden lynchen, willen die dat nu nog. ik weet niet waar je vandaan haalt dat deze primaten van gedachten zijn veranderd, als dat uberhaupt al mogelijk is.
Reply
'Beckham in onderhandeling met LA Galaxy'

David Beckham zou de onderhandelingen met de Amerikaanse topclub LA Galaxy gestart zijn. De Engelsman heeft geen basisplaats bij zijn huidige club Real Madrid en zou dan ook graag willen vertrekken.

De 31-jarige ex-international werd de afgelopen tijd gelinkt aan clubs als Internazionale en Tottenham Hotspur.

De club die uitkomt in de Major League Soccer zou Beckham dolgraag naar Amerika willen halen. Dit meldt Sky Italia.



Dat ze hem dolgraag willen kan ik me voor een Amerikaanse club voorstellen maar Beckham naar USA? Lijkt me (hopelijk) een kulverhaal...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Idd, prutser Samaras was bijna even duur als Kalou en van der Vaart samen. :Big Grin

klopt, en kuijt op zijn beurt leverde net zoveel op als huntelaars en samaras samen. :wink:

En dan kopen ze Charisteas? :lol:

Die ze zowat wilden lynchen, en 2 wedstrijden later is hij alweer geaccepteerd.

geaccepteerd? hoe weet je dat? omdat de krant het schrijft? was hij eerst niet geaccepteerd? door wie? zijn dat dezelfde die hem nu wel accepteren? of gooi je maar iedereen op 1 hoop?

voor de goede orde: niet iedereen was tegenstander van gareneus. de pijlen waren gericht op het beleid. maar belangrijker, als 'normale' tegenstanders van gareneus juichen als hij scoort, wil dat niet zeggen dat men juicht voor gareneus. men juicht namelijk voor fainoid. je kan daar dus niet net als een groot deel van de domme media uit afleiden dat hij geaccepteerd is.

als er al mensen waren die hem wilden lynchen, willen die dat nu nog. ik weet niet waar je vandaan haalt dat deze primaten van gedachten zijn veranderd, als dat uberhaupt al mogelijk is.
Laat nou eens gewoon die eerste alinea weg! Altijd maar dat zinloze gehamer op één woordje uit een post met louter als doel om de media of de desbetreffende forummer zogenaamd belachelijk te maken Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:.......
Laat nou eens gewoon die eerste alinea weg! Altijd maar dat zinloze gehamer op één woordje uit een post met louter als doel om de media of de desbetreffende forummer zogenaamd belachelijk te maken Puke

[Image: onthoofding.jpg]

:waf:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ad Wim Wrote:Laat nou eens gewoon die eerste alinea weg! Altijd maar dat zinloze gehamer op één woordje uit een post met louter als doel om de media of de desbetreffende forummer zogenaamd belachelijk te maken Puke

blijf jij zelf anders ff lekker helemaal weg Puke Hakkuh

maar omdat jij zo dom bent wil ik best wel even uitleggen dat ik niet reageer op 1 woord maar op de gehele zin, omdat het een onthutsend slechte weergave is van de werkelijkheid en omdat (oa) ik met deze zin belachelijk wordt gemaakt.

toch jammer dat jij zo ontzettend goed bent in dictee Undecided , maar zo ontzettend slecht in begrijpend lezen. :-k

een en ander nog afgezien van je laffe algemene beschuldiging 'altijd maar dat'. dat moet je zeggen als het zich voordoet zodat ik me kan verdedigen en niet met algemeenheden gaan strooien als je je (kennelijk) opgekropte frustraties niet meer de baas kunt. en dat klemt te meer nu je beschuldiging in dit geval kolder is.
Reply
waf Wrote:blijf jij zelf anders ff lekker helemaal weg Puke Hakkuh

maar omdat jij zo dom bent wil ik best wel even uitleggen dat ik niet reageer op 1 woord maar op de gehele zin, omdat het een onthutsend slechte weergave is van de werkelijkheid en omdat (oa) ik met deze zin belachelijk wordt gemaakt.

toch jammer dat jij zo ontzettend goed bent in dictee Undecided , maar zo ontzettend slecht in begrijpend lezen. :-k

een en ander nog afgezien van je laffe algemene beschuldiging 'altijd maar dat'. dat moet je zeggen als het zich voordoet zodat ik me kan verdedigen en niet met algemeenheden gaan strooien als je je (kennelijk) opgekropte frustraties niet meer de baas kunt. en dat klemt te meer nu je beschuldiging in dit geval kolder is.
En dan zeggen dat ik gefrustreerd en dom ben cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
"Ladies and gentlemen, boys and girls.... Presenting, in the blue cornerrrrrrr..........."
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:blijf jij zelf anders ff lekker helemaal weg Puke Hakkuh

maar omdat jij zo dom bent wil ik best wel even uitleggen dat ik niet reageer op 1 woord maar op de gehele zin, omdat het een onthutsend slechte weergave is van de werkelijkheid en omdat (oa) ik met deze zin belachelijk wordt gemaakt.

toch jammer dat jij zo ontzettend goed bent in dictee Undecided , maar zo ontzettend slecht in begrijpend lezen. :-k

een en ander nog afgezien van je laffe algemene beschuldiging 'altijd maar dat'. dat moet je zeggen als het zich voordoet zodat ik me kan verdedigen en niet met algemeenheden gaan strooien als je je (kennelijk) opgekropte frustraties niet meer de baas kunt. en dat klemt te meer nu je beschuldiging in dit geval kolder is.
En dan zeggen dat ik gefrustreerd en dom ben cry

maar je moest dat ene zinnetje nog wel even aanpassen.

Zat er soms weer een spelfout in?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:'Beckham in onderhandeling met LA Galaxy'

David Beckham zou de onderhandelingen met de Amerikaanse topclub LA Galaxy gestart zijn. De Engelsman heeft geen basisplaats bij zijn huidige club Real Madrid en zou dan ook graag willen vertrekken.

De 31-jarige ex-international werd de afgelopen tijd gelinkt aan clubs als Internazionale en Tottenham Hotspur.

De club die uitkomt in de Major League Soccer zou Beckham dolgraag naar Amerika willen halen. Dit meldt Sky Italia.



Dat ze hem dolgraag willen kan ik me voor een Amerikaanse club voorstellen maar Beckham naar USA? Lijkt me (hopelijk) een kulverhaal...

Het is dus geen kulverhaal:

Beckham gaat voor vijf jaar naar Amerika

11/1/2007 16:28

David Beckham zal vanaf komende zomer in de Amerikaanse Major League Soccer uitkomen. De 31-jarige Engelsman zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Los Angeles Galaxy.
Volgens Beckham was het zijn eigen beslissing om zijn contract bij Real Madrid niet te verlengen en niet die van de Spaanse club. 'Real had me gevraagd deze week een beslissing te nemen over mijn toekomst en over het nieuwe tweejarige contract dat ze me hadden aangeboden', verklaarde Becks aan Reuters.

'Ik heb de verschillende opties besproken met mijn familie en mijn adviseurs. Ik kon ervoor kiezen in Madrid te blijven of voor een Britse of Europese topclub te gaan spelen, maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om vanaf augustus voor LA Galaxy te gaan spelen.'

Dat Beckham Real zou gaan verlaten stond al min of meer vast. Predrag Mijatovic, technisch directeur bij de Spaanse club, liet zich woensdag ontvallen dat het contract met de Engelse middenvelder niet zou worden verlengd. Bovendien beschikt Beckham dit seizoen niet meer over een basisplaats.

Het Amerikaanse avontuur lijkt met name ingegeven door de financiën. In de vijf seizoenen dat Beckham in de MLS zal uitkomen kan hij in totaal liefst 180 miljoen euro op zijn bankrekening bijschrijven.

:eeeek: :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
WTF :eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja, dan begrijp je WaterGiant ook steeds beter! :wink:
Reply
Beckham naar LA:

HOLLLLYWWOOOOOOODDD!!!!!!(uitgesproken als die Jap in 1941,die Zaterdagavond weer eens op TV komt....jeugdsentiment en wereldfilm)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hoorde het gisteravond ook, dacht in eerste instantie dat er iemand een wereldgrap had uitgehaald met een gerucht de markt in te strooien (klinkt bekend...) maar het blijkt echt waar te zijn...
Dit slaat echt nergens op! Als ze dit soort bedragen willen neertellen voor een Beckham, waarom investeren ze dat niet eens in een fatsoenlijke opbouw van het Amerikaanse voetbal?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Davids ook naar US?

Quote:'Edgar Davids onderhandelt met FC Dallas'

12/1/2007 9 :59

In navolging van David Beckham zou ook Edgar Davids wel eens de overstap kunnen maken naar de Amerikaanse profcompetitie. FC Dallas meldt dat het 33-jarige Nederlander nog deze maand hoopt aan te trekken.
'We zijn in onderhandeling met Edgar Davids, we spreken al een aantal weken met hem', vertelde coach Steve Morrow aan de BBC. 'Tottenham Hotspur is bereid hem te laten gaan. De transfermarkt in de Verenigde Staten is nu open. Als we de transfer vóór de aanvang van de nieuwe competitie willen afronden, moet dat vóór het einde van de maand.'

Bij Tottenham Hotspur komt Davids nauwelijks meer aan spelen toe. Dit seizoen deed coach Martin Jol slechts tijdens negen competitieduels een beroep op de middenvelder.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Robben terug in basis, weet niets van Bayern

12/1/2007 11:04

Arjen Robben start zaterdag in het basiselftal van Chelsea in de thuiswedstrijd tegen Wigan Athletic. Robben speelde voor het laatst op 23 december van het afgelopen jaar, toevalligerwijs uit tegen Wigan Athletic.
De Nederlandse vleugelaanvaller maakte toen in blessuretijd de winnende treffer voor de Londenaren: 2-3. Sindsdien zat Robben langs de kant met een hamstringblessure.

Robben en Ton Smit, een van zijn zaakwaarnemers, zeggen niet op de hoogte te zijn van de vermeende interesse van Bayern München in de Oranje-international.

De Duitse boulevardkrant Bild meldt vandaag dat Chelsea en Bayern München in gesprek zijn over een ruil tussen Owen Hargreaves en Arjen Robben, waarbij Bayern tien miljoen euro toe zou krijgen. De ruil zou deze zomer zijn beslag moeten krijgen
.

Als dat doorgaat kan hij in de Bundesliga de nieuwe 'Andy Möller' worden. :8:
Reply
Sun zorgt zelf voor doorbraak
door onze Telesportredactie


SJANGHAI - De Chinese linksback Xiang Sun heeft hoogstpersoonlijk de vastgelopen gesprekken over zijn verhuur aan PSV vlot getrokken. De international deed een klemmend beroep op zijn club Shanghai Shenhua, die nu alsnog wil meewerken aan een overgang. PSV hoopt nu snel tot zaken te komen.
Toevallig werkt de Chinese nationale ploeg vanaf vrijdag een trainingsstage af in het Spaanse Valencia. Als de zaken snel worden afgehandeld, kan Sun nog aansluiten bij het trainingskamp van PSV in het Spaanse La Manga. Over Albert Luque heeft PSV gisteren nog geen uitsluitsel gekregen, zoals was verwacht.
Reply
Quote:Chelsea voert eerste gesprekken met Hiddink

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 12 januari 2007 16:44 - Nu de verwijdering tussen coach José Mourinho en het bestuur van Chelsea met de dag groter lijkt te worden, nemen de speculaties over de opvolging van de Portugees toe. Alle Engelse kranten zijn het erover eens dat Guus Hiddink de grote favoriet is om het roer op Stamford Bridge over te nemen.
De respectabele Independent zegt dat vertegenwoordigers van Chelsea al de eerste voorzichtige gesprekken hebben gevoerd met de bondscoach van Rusland. Daarnaast zou gesproken zijn met Juventus-coach Didier Deschamps. De krant zegt evenwel dat beide trainers vooralsnog afwijzend staan over een transfer naar Londen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik neem aan dat het niet al deze zomer is en dat Guus pas na het EK naar Chelsea gaat, anders is zijn werk in Rusland voor niets geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik neem aan dat het niet al deze zomer is en dat Guus pas na het EK naar Chelsea gaat, anders is zijn werk in Rusland voor niets geweest.


Welk werk?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: