The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Dat doe je er toch ff bij joh, dat Rusland. Kon met "aussies" ook toch! En aangezien Chelsea russisch is lijtk me dat allemaal niet zo'n probleem.
Reply
Dat mag niet van de Russen. Is in zijn contract opgenomen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:Maaskant houdt het voor gezien bij RBC Roosendaal

12/1/2007 22:29

Kampioensschap of niet, ongeacht de uitkomst van het seizoen vertrekt Robert Maaskant bij RBC Roosendaal. De trainer maakte zijn besluit bekend na de nederlaag tegen De Graafschap.
Maaskant (38) wil niet uitweiden over de achtergronden van zijn aanstaande vertrek. De coach, die bezig is aan zijn derde periode bij RBC, heeft zijn redenen voor het afscheid. Maar daar zal hij pas te zijner tijd mee naar buiten treden.

Onder Maaskant promoveerde RBC in 2000 en 2002 naar de Eredivisie. Begin 2003 keerde hij na een verblijf bij Go Ahead Eagles terug op het oude nest, zoals hij dat ook in januari 2006 na een mislukt avontuur bij Willem II deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MIJAS - FC Twente biedt drie A-junioren een contract aan. Het zijn doelman Melvin Koetsier en de veldspelers Wout Droste en Jules Reimerink. Ze krijgen een jeugdcontract.
Koetsier en Droste maakten met de A-selectie deze week het trainingskamp in Spanje mee. Koetsier is afkomstig van NEO, Droste en Reimerink begonnen in de jeugd van Quick’20. Onlangs tekende A-junior Qays Shayesteh, die ook mee is op traininsgkamp, al een jeugdcontract. FC Twente keert zaterdagmiddag naar huis terug.
Reply
Code:
Luque niet naar PSV
Datum: 13-jan 15:31

Alberto Luque verhuist niet naar PSV. Trainer Ronald Koeman was geïnteresseerd en zelf had de Spaanse spits ook wel oren naar een overgang. Bij Newcastle United komt hij nauwelijks aan spelen toe. De clubs kwamen er echter niet uit. "In principe kunnen we het wel vergeten", zei technisch manager Stan Valckx van PSV zaterdag tegen De Telegraaf.

Toch jammer. Goeie voetballer die ik graag in Nederland zie voetballen (uiteraard liever bij een andere club, maar ja)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zei al dat het niet ging Luque!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Stilletjes hopen we op de Kromkamp-truc. Toen zei Valckx ook dat het niet zou lukken en lukte het uiteindelijk toch.
Mocht het doorgaan is het wel weer een korte termijn oplossing, ik zie liever iets constructievers......
Reply
Djabs Wrote:Stilletjes hopen we op de Kromkamp-truc. Toen zei Valckx ook dat het niet zou lukken en lukte het uiteindelijk toch.
Mocht het doorgaan is het wel weer een korte termijn oplossing, ik zie liever iets constructievers......

Huren is eigenlijk zonde van het geld!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:Ik zei al dat het niet ging Luque!

:lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Marshall Wrote:en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.

Ik heb deze gast vrijdag zien spelen tegen Zwolle. Grote sterke blonde krullenbol. Vond hem goed spelen, beetje type Van Bommel, maar niet zoveel dreiging naar voren. Controleerde en heerste op het middenveld en deed bijna niks fout. Lijkt me een aanwinst voor Heerenveen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Marshall Wrote:en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.

Ik heb deze gast vrijdag zien spelen tegen Zwolle. Grote sterke blonde krullenbol. Vond hem goed spelen, beetje type Van Bommel, maar niet zoveel dreiging naar voren. Controleerde en heerste op het middenveld en deed bijna niks fout. Lijkt me een aanwinst voor Heerenveen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Marshall Wrote:en de volgende speler van 14miljoen is al aangetrokken Wink

SC Heerenveen strikt talent Loohuis van BV Veendam
Voetbal - Het gaat snel met de carrière van Niek Loohuis. De 20-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen nog op amateurbasis bij BV Veendam, maar heeft inmiddels een driejarig contract getekend bij SC Heerenveen.
Loohuis speelde in zijn eerste seizoen al negentien wedstrijden in het eerste elftal van trainer Joop Gall. Dit seizoen kwam hij als contractspeler al tot twintig wedstrijden. Daarin scoorde de verdediger één keer.

Ik heb deze gast vrijdag zien spelen tegen Zwolle. Grote sterke blonde krullenbol. Vond hem goed spelen, beetje type Van Bommel, maar niet zoveel dreiging naar voren. Controleerde en heerste op het middenveld en deed bijna niks fout. Lijkt me een aanwinst voor Heerenveen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
jij was druk op vrijdag :wink:
Reply
Balthazar Wrote:jij was druk op vrijdag :wink:

Huh :eeeek:

1 x was wel genoeg geweest.... :oops:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Donald imponeert en verdient Ajax-contract

14/1/2007 19:54

Mitchell Donald kan bij terugkeer in Amsterdam een contract verwachten. De achttienjarige middenvelder heeft tijdens het trainingskamp met de hoofdmacht in Zuid-Afrika een uitstekende indruk gemaakt op de technische staf.
'Hij is fysiek sterk', looft technisch directeur Martin van Geel de belofte uit de A1 tegenover RTV Noord-Holland. 'Mitchell is behoorlijk tweebenig en heeft een behoorlijke handelingssnelheid. Hij valt absoluut niet uit de toon. Sterker nog, hij doet het prima.'

Donald zit al sinds zijn negende bij Ajax. Door zijn postuur en spel wordt hij wel vergeleken met Patrick Vieira, de Franse reus op het middenveld van Internazionale.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Niemeyer per direct naar Werder Bremen. Er ligt een transfersom klaar en hij wordt woensdag verwacht in Bremen. Het wachten is op de goedkeuring van FC Twente.
Aissati gaat naar Roda JC. Roda heeft nml geen problemen met de voorwaarden van PSV.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Niemeyer per direct naar Werder Bremen. Er ligt een transfersom klaar en hij wordt woensdag verwacht in Bremen. Het wachten is op de goedkeuring van FC Twente.
Aissati gaat naat naar Roda JC. Roda heeft nml geen problemen met de voorwaarden van PSV.

Ben benieuwd ten koste van wie dat zal gaan op het Roda middenveld!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Bas Sibum verlaat FC Twente per direct, de middenvelder gaat naar Roda JC. Sibum kwam in 2003 over van Emmen en speelde 84 duels voor FC Twente.

Bas, succes daar.
Hij tekent voor 4,5 seizoen. Hij zal spelen met rugnummer 7. Hij zal wel een basisspeler worden, SD toevoegen!

Nu laat ik mij verassen door Rutten betreft versterkingen. Na het vertrek van Rahim, Schuurman, Gakho, en Peter en nu ook Sibum moeten we wel spelers bij de selectie halen aangezien Rutten gek is op een volle kleedkamer. Wellenberg zal ook nog wel vetrekken aangezien hij net iets te kort komt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Bas Sibum verlaat FC Twente per direct, de middenvelder gaat naar Roda JC. Sibum kwam in 2003 over van Emmen en speelde 84 duels voor FC Twente.

Bas, succes daar.
Ekslem Wrote:Ben benieuwd ten koste van wie dat zal gaan op het Roda middenveld!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Niemeyer per direct naar Werder Bremen. Er ligt een transfersom klaar en hij wordt woensdag verwacht in Bremen. Het wachten is op de goedkeuring van FC Twente.
Aissati gaat naat naar Roda JC. Roda heeft nml geen problemen met de voorwaarden van PSV.

Ben benieuwd ten koste van wie dat zal gaan op het Roda middenveld!

Meeuwis is verdedigende middenvelder, dus die blijft. Ramzi is Roda's beste, dus die blijft. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie er nog meer op Roda's middenveld speelden, maar daar zal Aisatti dan wel bij komen te staan.

EDIT oh ja Agustien en Bodor..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ach, de Agustienen en Meeuwissen van deze wereld zijn best inwisselbaar. Alleen Ramzi lijkt me een zekerheidje
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ach, de Agustienen en Meeuwissen van deze wereld zijn best inwisselbaar. Alleen Ramzi lijkt me een zekerheidje

Meeuwis is dit seizoen de beste man aan Roda zijde. Die speelt wel lijkt me....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Meeuwis. Afgelopen donderdag Guusje nog live gezien tijdens het jubileumfeest van uitgeverij Piep. Het spreekt voor zich dat ik voor het eind van die drie kwartier schnabbel al 4 Palmen naar binnen had gewerkt Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sibum weg, dan zal Twente er misschien toch nog zijn uitgekomen met PSV?

Of staat het ook al vast dat Aisatti naar Roda gaat?
Reply
Sportweek: Koeman sprak met Kanu
Volgens het blad Sportweek lijkt Kanu na Lazovic en Luque de volgende optie te zijn voor de spitspositie. Ronald Koeman zou inmiddels al een eerste oriënterend gesprek hebben gevoerd met de aanvaller.

Het is echter zeer de vraag of zijn huidige club Portsmouth hem tussentijds wil laten gaan.

--
Die wilde toch naar Ajax? En volgens mij is ie over de hill. :|
Reply
Laat Kanu alsjeblieft daar blijven!!
Reply
Wil Koeman een soort Oud-Ajax starten bij de lampies ofzo... :lol:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Niemeyer per direct naar Werder Bremen. Er ligt een transfersom klaar en hij wordt woensdag verwacht in Bremen. Het wachten is op de goedkeuring van FC Twente.
Aissati gaat naar Roda JC. Roda heeft nml geen problemen met de voorwaarden van PSV.

Quote:'Aissati nog deze week naar FC Twente'
16 januari 2007


Ismaïl Aissati vertrekt nog deze week van PSV naar FC Twente. Althans, dat verwacht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant speelt het vertrek van Bas Sibum naar Roda JC hierbij een belangrijke rol. Door het vertrek van de Nieuw-Amsterdammer is er ruimte ontstaan op het middenveld en Aissati moet deze ruimte opvullen.


Direct nadat bekend werd dat PSV Aissati wilde verhuren aan een andere club uit de Eredivisie, werd FC Twente genoemd als belangrijkste kandidaat om de middenvelder over te nemen. De Tukkers haakten echter af, mede omdat ze moeite hadden met een aantal eisen van PSV. Zo eisen de Eindhovenaren dat Aissati vrijwel wekelijks speelt en willen ze hem voor maximaal een half seizoen verhuren, waar Twente eigenlijk dacht aan een huurperiode van anderhalf seizoen.

Twente dreigt door het vertrek van Sibum en Peter Niemeyer nu echter een dusdanig smalle selectie te krijgen, dat het eieren voor haar geld wil kiezen. De club neemt de eisen van PSV voor lief en wil de jeugdinternational nog deze week aan de selectie toevoegen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Aissati is volgens het AD deze maand al door Twente, Heerenveen, Utrecht, Roda JC en RKC aangetrokken, maar misschien dat ze het deze keer wel goedhebben. :p

Van mij mag Aissati gewoon bij PSV blijven zolang er geen extra spits is aangetrokken.
Reply
Peter Wrote:Aissati is volgens het AD deze maand al door Twente, Heerenveen, Utrecht, Roda JC en RKC aangetrokken, maar misschien dat ze het deze keer wel goedhebben. :p

Van mij mag Aissati gewoon bij PSV blijven zolang er geen extra spits is aangetrokken.

Nee, er stond dat deze clubs 'in de markt waren' voor Aissati, maar o.a. Heerenveen heeft officieel laten weten 'geen belangstelling' te hebben en dat kan ik me ook wel voorstellen als PSV slechts een half jaar wil verhuren en een speelgarantie wil afdwingen. Dat geeft zo'n jonkie namelijk een vrijbrief om de kantjes er vanaf te lopen op trainingen.

Edit: en NAC heeft ook bedankt.
Reply


Forum Jump: