The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2007
Soderling meteen gebroken. Clement wint makkelijk een love game! Bah! :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Xavier gaat eraan nu! Hij toont ook totaal geen vechtlust!
Reply
Ik zie het helemaal niet meer zitten met Malisse. Hij had maar iets beter hoeven te spelen om te winnen, maar hij heeft het gewoon niet vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ook Soderling. De nummer 1 vaart wel hier met Clement en zonder Soderling in zijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch zijn eigen game gehouden :Big Grin .. Je weet het nooit! Al heb ik er met Malisse een hard hoofd in.

Laat Soderling en Malisse niet allebei eruit gaan.
Reply
Soderling is over. Dubbele break achter. Wat een kneus!
Reply
Dubbele break voor Mayer, echt heel gek dit.

Soderling absoluut de drol van de week :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
Sjonge jonge, die Mathieu toch. Het begint nu wel echt triest te worden. Gewoon op rozen zitten en dan door je enkel gaan. Zoiets kan ook alleen maar hem gebeuren...
Reply
Mathieu gaat door zijn enkel terwijl ie 2-0 in sets en 3-0 in de tiebreak voor staat, Verdasco door....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Horna verkloot het ook helemaal. Ze gaan daar nu de vijfde set in, hup Lucho!
Reply
En als Clement wint van Malisse krijgen we een mooi Frans duel:

Clement vs Santoro....
Allez Arnaud.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En ja hoor, Horna gebroken in de vijfde. Wat een eikel!
Reply
Wat een kutzooi, Soderling eruit: das toch niet te geloven! Als Malisse niet wint is het alsnog een verloren dag
Reply
Dat gebeurt dus niet, wat een kut einde van de dag zo. Iedereen die moet verliezen wint en degenen die nog moeten winnen, verliezen Icon_evil
Reply
Dag 2: Soderling en Malisse eruit: een topklassering is ondenkbaar geworden
Reply
Ik wist wel dat Clement een lastige klant was, maar de H2H (4-1 voor X) en met de goede vorm ging ik er vanuit dat hij dit wel zou winnen.
Maar hij had het niet vandaag, mooi kut.

CC, de nummer 1 en 2 hebben hem niet, kut dus. Maar Blake en Gasquet zijn belangrijker.

Hopen nog dat Mirnyi alsnog verliest.
Reply
En ja hoor, Mirnyi wint hem ook nog. Wat een kutzooi!

Hewitt, Mirnyi, Ollie en Ginepri, allemaal meer dan 10x gekozen, winnen allemaal op wonderlijk wijze. Geen enkele 5-setter gaat de goede kant op vandaag. En bij die Tottor valt alles juist goed...
Reply
Hebben ze nog een tijdslimiet daar?
Seppi - Reynolds zou nog wel eens 2 sets kunnen gaan duren en het is nu al 2 uur in Melbourne!
Reply
omyaca Wrote:Hebben ze nog een tijdslimiet daar?
Seppi - Reynolds zou nog wel eens 2 sets kunnen gaan duren en het is nu al 2 uur in Melbourne!
Ik denk dat ze een eventuele 5e set morgen afspelen.
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Hebben ze nog een tijdslimiet daar?
Ik denk dat ze een eventuele 5e set morgen afspelen.
3 uur 'Melbourne time' en Seppi en Reynolds beginnen aan de 5de set!
Zullen er nog veel toeschouwers zijn...
Reply
Seppi gaat een 2-0 voorsprong. Ik denk dat hij er genoeg van heeft :8:
Reply
Seppi wint in de 5e met 6-3 midden in de nacht! :8:

Wat een stumper die Mathieu zeg. Icon_twisted

Klote dat Mirnyi, Nalbi, Ollie, Ginepri, Hewitt etc... allemaal hele rare partijen winnen.

Wel goed dat Malisse eruit is!

Soderling is een faler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oh oh oh wat kom ik hier goed weg met Stepanek zeg. 2-0 achter in sets tegen Dlouhy, maar 'm toch nog met 3-2 pakken.

Steppie! =D>
Reply
Roddick wint in 3! Erg belangrijk. Fish wint ook en de veel gekozen ToJo en dlouhy er dus uit. Goed nachtje tot nu toe.

Djoko is echt sterk, hopen dat Federer hem gewoon verslaat.
Reply
Zeer tevreden over mijn Djokovic, Fish en Ferrer. Jammer van Stepanek, maar nu moet Ferrer hem maar naar Hingis toesturen.

Nu Safin en Serra vandaag nog.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Zeer tevreden over mijn Djokovic, Fish en Ferrer. Jammer van Stepanek, maar nu moet Ferrer hem maar naar Hingis toesturen.

Nu Safin en Serra vandaag nog.

Jammer dat Dhouly niet even door kon trekken idd! Ferrer uitstekende prestatie :Big Grin ! Nu nog even Steppie eruit knallen!!

Melzer - Robredo, zometeen wordt ook belangrijk voor me!

Safin nu op de baan! Niet zo'n scherp begin tot nu toe!
Reply
Break voorsprong voor Safin.
Reply
en de 1e set ook al binnen. gaat goed!
Reply
Nu 2-1 achter tegen nobody Sela. Nou ja, nobody, hij roste wel Srichaphan keihard van de baan.
Reply
centre court Wrote:Roddick wint in 3! Erg belangrijk. Fish wint ook en de veel gekozen ToJo en dlouhy er dus uit. Goed nachtje tot nu toe.

Djoko is echt sterk, hopen dat Federer hem gewoon verslaat.
Inderdaad prima nachtje.
Veel gekozen Spadea en Tojo eruit en Stepa, Gasquet en Fish door.

En Gasquet gaat minstens net zo goed als Djoko. En die komt Federer pas een rondje later tegen :razz:
Reply

Forum Jump: