The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Moet je een officiele wedstrijd spelem om terug te keren? Dat jij een eigen interpretatie geeft aan terugkeren, is niet mijn probleem! :8:

Aha, en wat versta jij dan precies onder terugkeren? Dat hij even gaat praten met de terreinknecht, wasvrouw en kantinebeheerder?

Dan is Johan Cruijff inmiddels 100.000 keer weggegaan en teruggekeerd bij Ajax... :roll:

Nee, maar daar gaat het in dit geval niet om. Jij begint te zeveren over terugkeren....

Nee hoor, dat doet PSV zelf. Die wil hem alleen maar een halfjaar verhuren, zodat hij daarna weer kan TERUGKEREN.
Reply
welles nietes welles nietes

Kap eens met dat betweterige irritante gedoe
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Quote:'Aissati nog deze week naar Vitesse'
16 januari 2007


Ismaïl Aissati vertrekt nog deze week van PSV naar Vitesse. Althans, dat verwacht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant speelt het vertrek van Hersi naar FC Twente een belangrijke rol. Door het vertrek van de Oud Ajaxied is er ruimte ontstaan op het middenveld en Aissati moet deze ruimte opvullen.


Direct nadat bekend werd dat PSV Aissati wilde verhuren aan een andere club uit de Eredivisie, werd Vitesse als een van de weinige clubs niet genoemd als belangrijkste kandidaat om de middenvelder over te nemen. Het is nog niet bekend of de geelzwarte narren met hun playmobil stadion moeite hebben met een aantal eisen van PSV. Zo eisen de Eindhovenaren dat Aissati vrijwel wekelijks speelt en willen ze hem voor maximaal een half seizoen verhuren.

:wink:



Rutten zou in de winterstop de huidige selectie intact houden, maar met het vertrek van Sibum en Niemeyer is ook bij FC Twente de transfercaroussel op stoom gekomen. Youssouf Hersi versterkt naar alle waarschijnlijkheid de Twentse gelederen vanaf deze zomer. De Vitesse-middenvelder tekent volgens diverse bronnen tot zomer 2010.

De plek van Sibum wordt ingenomen door Ismail Aissati. Roda was de voornaamste kandidaat om het jonge PSV-talent een half jaar te huren, maar nu Sibum naar Roda verkast is hij in Kerkrade niet en in Enschede extra welkom. Door de komst van Hersi kan Twente leven met de korte huurperiode, onbekend is of de andere PSV-eis (Aissati moet minimaal 9 wedstrijden spelen) ook gehonoreerd is. :wink:
Reply
´FC Twente wil Aissati vanavond presenteren´
Volgens De Telegraaf wil FC Twente Aissati vanavond als nieuwe aanwinst presenteren op de nieuwjaarsreceptie. PSV en FC Twente werken momenteel aan de laatste details van de huurovereenkomst voor de duur van een half jaar.
Reply
waarom gaat die aissati eigenlijk niet gewoon naar twente? hij kent de trainers, en twente is net wat middenvelders kwijt. perfect fit zou je zeggen.

gek dat niemand daarover begint hier.
Reply
Hij zal wel niet haalbaar zijn ofzo.
Reply
Quote:FC Twente wint de strijd om Ismail Aissati

16/1/2007 20:38

Ismail Aissati maakt het seizoen af bij FC Twente. De jonge middenvelder hoopt bij coach Fred Rutten meer aan spelen toe te komen dan in het laatste half jaar bij PSV.
Dinsdagavond maakte FC Twente tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend dat Aissati tijdelijk overkomt van de koploper van de Eredivisie. 'Dit is een goede stap voor mijn ontwikkeling', reageerde de achttienjarige jeugdinternational via de website van PSV.

Aissati maakte voor het tweede seizoen deel uit van de selectie van PSV, maar onder coach Ronald Koeman zat hij vooral op de bank. Deze competitie kwam hij tien duels in actie, alle als invaller. Vorig seizoen mocht hij zeventien keer opdraven, waarvan zes keer als basisspeler.

Destijds waren Fred Rutten en René Eijkelkamp assistenten van de toenmalige coach Guus Hiddink. Het duo maakt nu deel uit van de technische staf van FC Twente. Rutten is zowel coach als technisch directeur.


Het is toch Twente geworden..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Bocaloca Wrote:welles nietes welles nietes

Kap eens met dat betweterige irritante gedoe

Boeiend.
Reply
Bocaloca Wrote:welles nietes welles nietes

Kap eens met dat betweterige irritante gedoe

Als we daarmee stoppen kan dit forum net zo goed opgedoekt worden, dan wordt er toch niks meer gepost. :p
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:welles nietes welles nietes

Kap eens met dat betweterige irritante gedoe

Als we daarmee stoppen kan dit forum net zo goed opgedoekt worden, dan wordt er toch niks meer gepost. :p


Welles
Reply
Mac, Jazz, valt onderstaande ook te regelen ?
Nu blijf ik die verdomde irritante en domme uitspraken van onze forumkleuter zien....

Balthazar Wrote:
Peter Wrote:You have added this person to your Ignore List. Click HERE to view this post.
Reply
waf Wrote:waarom gaat die aissati eigenlijk niet gewoon naar twente? hij kent de trainers, en twente is net wat middenvelders kwijt. perfect fit zou je zeggen.

gek dat niemand daarover begint hier.

Dat komt omdat Rutten hem voor 1,5 jaar wou huren en niet 0,5 jaar.
Dat is al eerder gezegd volgens mij.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:waarom gaat die aissati eigenlijk niet gewoon naar twente? hij kent de trainers, en twente is net wat middenvelders kwijt. perfect fit zou je zeggen.

gek dat niemand daarover begint hier.

Dat komt omdat Rutten hem voor 1,5 jaar wou huren en niet 0,5 jaar.
Dat is al eerder gezegd volgens mij.

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat lach je?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Wat lach je?

Uit je bericht maak ik op dat je ervan uitgaat dat ie niet komt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Voyou Wrote:
Quote:FC Twente wint de strijd om Ismail Aissati

16/1/2007 20:38

Ismail Aissati maakt het seizoen af bij FC Twente. De jonge middenvelder hoopt bij coach Fred Rutten meer aan spelen toe te komen dan in het laatste half jaar bij PSV.
Dinsdagavond maakte FC Twente tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend dat Aissati tijdelijk overkomt van de koploper van de Eredivisie. 'Dit is een goede stap voor mijn ontwikkeling', reageerde de achttienjarige jeugdinternational via de website van PSV.

Aissati maakte voor het tweede seizoen deel uit van de selectie van PSV, maar onder coach Ronald Koeman zat hij vooral op de bank. Deze competitie kwam hij tien duels in actie, alle als invaller. Vorig seizoen mocht hij zeventien keer opdraven, waarvan zes keer als basisspeler.

Destijds waren Fred Rutten en René Eijkelkamp assistenten van de toenmalige coach Guus Hiddink. Het duo maakt nu deel uit van de technische staf van FC Twente. Rutten is zowel coach als technisch directeur.


Het is toch Twente geworden..

En vret wie gaat zijn plek verliezen in de basis volgens jou?
Reply
lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.

Dat denk ik niet! Mss de eerste weken niet, maar na een tijdje van gewenning zal ie wel in de basis gaan spelen denk ik!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat aissati naar twente gaat!

Voetbalzone bevestigt dat, maar ja, daar staat wel vaker onzin op! ik ben benieuwd!

voetbalzone Wrote:FC Twente huurt Ismaïl Assati voor de rest van het seizoen van PSV. Trainer Fred Rutten verklaarde dat de 18-jarige middenvelder geen basisplaats gegarandeerd kan worden, maar zegde PSV toe veel gebruik van het talent te gaan maken.

Eerder leken de Enschedeërs af te haken voor de diensten van de speler, omdat Aissati’s werkgever een basisplaats bij zijn tijdelijke onderkomen zou eisen. Ook wilde Twente hem voor 1,5 jaar overnemen, waar PSV niet op in wilde gaan. De onderhandelingen tussen beide clubs hebben nu alsnog een positief einde gekregen.

"Dit is een goede stap voor mijn ontwikkeling", liet Aissati in een reactie op de officiële website van PSV weten. Zijn contract loopt medio 2009 af in Eindhoven.

Dit seizoen werd de jeugdinternational bij PSV meestentijds als invaller gebruikt. Voor de ontwikkeling van de geboren Utrechter leek het de landskampioen zinvoller hem tijdelijk af te staan.
Reply
Ekslem Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.

Dat denk ik niet! Mss de eerste weken niet, maar na een tijdje van gewenning zal ie wel in de basis gaan spelen denk ik!

Dat denk ik niet Ekslem, Karim is beter. Met het team wat we nu hebben zie ik maar 2 mogelijke oplossingen; wegens blessures komt hij erin of Heubach moet plaats maken en moet er zo gewisseld worden dat hij erin past.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:en moet er zo gewisseld worden dat hij erin past.

joh? :lol:
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:en moet er zo gewisseld worden dat hij erin past.

joh? :lol:

ja, erin, dat telt! :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
VI: Operatie ´Niemand mag weg´ lijkt te gaan slagen, miljoenen voor Farfan afgeslagen

Voetbal International meldt dat de technische staf erin lijkt te gaan slagen om de selectie bijeen te houden in de winterstop. Onder het motto ´Niemand mag weg´ wil Koeman de selectie bijeen houden tot het einde van het seizoen en hij krijgt daarvoor steun van de leiding van de club.

Er zou onder andere interesse zijn voor Jefferson Farfan. Zowel PSV als de spits zelf zouden echter een miljoenenbod van het Russische Zenith van Spartak Moskou hebben weerstaan. Farfan geeft in een reactie zelf aan niet tussentijds te willen vertrekken en pas in de zomer te willen kijken naar een eventuele transfer.
--
Zenith en Spartak Moskou. Undecided Hulde voor Farfan natuurlijk die voor de zoveelste keer bij intresse dat afslaat omdat hij nog niet wil gaan.
Reply
Quote:'AZ heeft Nourdin Boukhari op de korrel'

17/1/2007 8 :06

Terwijl AZ de Georgiër Levan Zkitishvili aftestte, ziet de Alkmaarse club volgens het AD Nourdin Boukhari wél als een aanwinst.
De belangstelling voor Boukhari (26) is ook ingegeven door de afwezigheid van Stijn Schaars. De international ondergaat eind januari een enkeloperatie, die hem zo'n zes weken buitenspel zet.

Boukhari staat open voor een terugkeer naar Nederland. Zijn avontuur bij FC Nantes is niet geworden wat hij ervan had verwacht. De Franse club is dan ook bereid mee te werken aan een transfer van de Marokkaanse international. FC Twente was eerder in de markt voor Boukhari, maar haakte af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scheringa en van Gaal zijn de kluts kwijt. Boukhari, uit de gratie bij Nantes. Ik dacht dat ze wel iets geleerd hadden van het aantrekken van Sinouh.
Reply
Waarom zijn ze de kluts kwijt? Omdat ie bij zijn club uit de gratie is? Dan is de hele voetbalwereld de kluts kwijt.

Neem nou bijv. zo'n Kluivert.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Scheringa en van Gaal zijn de kluts kwijt. Boukhari, uit de gratie bij Nantes. Ik dacht dat ze wel iets geleerd hadden van het aantrekken van Sinouh.

Wat heeft dat met Boukhari te maken?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Peter Wrote:Scheringa en van Gaal zijn de kluts kwijt. Boukhari, uit de gratie bij Nantes. Ik dacht dat ze wel iets geleerd hadden van het aantrekken van Sinouh.

Je bent wel zo'n ongelofelijke eigenwijze flapdrol. Je berichtjes beginnen me echt te irriteren Icon_evil

Boukhari is een hele logische keuze. AZ heeft niemand voor links en Boukhari is gewoon een goede voetballer. Dat kun je toch niet vergelijken met een doelman?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.

Dat denk ik niet! Mss de eerste weken niet, maar na een tijdje van gewenning zal ie wel in de basis gaan spelen denk ik!

Dat denk ik niet Ekslem, Karim is beter. Met het team wat we nu hebben zie ik maar 2 mogelijke oplossingen; wegens blessures komt hij erin of Heubach moet plaats maken en moet er zo gewisseld worden dat hij erin past.

Aisatti gaat niet zonder reden naar Twente, hij gaat om te spelen. Anders kon hij net zo goed bij PSV blijven, daar viel hij ook in.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply


Forum Jump: