The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
en tegen
Reply
Quote:Florén voor drie jaar naar Zweedse kampioen

17/1/2007 15:59

Mathias Florén is weg bij FC Groningen. De Zweed tekende woensdagmiddag een contract bij IF Elfsborg, de kampioen van zijn vaderland.
Florén zette zijn handtekening onder een driejarige verbintenis. Daarmee kwam een einde aan zijn vijfjarige verblijf bij FC Groningen, waarvoor de dertigjarige linksback 151 competitieduels speelde. 'Ik vertrek met pijn in mijn hart', vertelt hij op de website van zijn oude club. 'Het was een hele leuke tijd en vanaf de eerste dag heb ik het enorm naar mijn zin gehad.'

'Elfsborg heeft veel moeite gedaan me naar de club te halen en heeft laten zien dat ze me erg gaan wil hebben. Ik moest op een gegeven moment de knoop doorhakken en had niet de garantie dat ik voor twee jaar bij FC Groningen kon blijven. Dus is het Zweden geworden.'

'Elfsborg lijkt veel op FC Groningen. Het heeft ook net sinds een jaar een prachtig nieuw stadion en het is een club met toekomstperspectief. De club heeft grote plannen. Komende zomer speelt Elfsborg in de tweede voorronde van de Champions League doordat het afgelopen seizoen kampioen is geworden.'
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.
Aissati zal komende weken wel gaan spelen aangezien Bakkal geschorst is ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Aukinho Wrote:lijkt mij toch logisch dat dit ten koste gaat van el ahmadi..

Nee, Karim blijft in de basis. Rutten heeft aangegeven dat Assati geen basisplaats krijgt. Hij lijkt mij logisch dat hij Aissati op de bank houd om de basisspelers scherp te houden; niet presteren is plaats maken voor Aissati. Tevens zal Aissati denk ik wel elke wedstrijd zijn minuten als invaller krijgen.
Aissati zal komende weken wel gaan spelen aangezien Bakkal geschorst is ?

Dat wel ja.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:Mac, Jazz, valt onderstaande ook te regelen ?
Nu blijf ik die verdomde irritante en domme uitspraken van onze forumkleuter zien....

Balthazar Wrote:
Peter Wrote:You have added this person to your Ignore List. Click HERE to view this post.

Fabje vind het stoer dat ie iemand geignored heeft en roept dat daarom te pas en te onpas. Xtragaap4de
Reply
W2 lijkt alsnog een spits aan te trekken. Vond het altijd wel een aardige voetballer. Ben benieuwd op welk niveau ie tegenwoordig zit

Quote:Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano

Na het mislopen van Romano Denneboom en Glen Salmon heeft Willem II de pijlen met meer succes gericht op Cristiano als een impuls voor de Tilburgse aanval.
Geleerd van de ervaringen met Denneboom en Salmon, die beiden ondanks Tilburgs optimisme op het laatste moment niet naar Tilburg kwamen, wilde Willem II niet te zeer vooruitlopen op de komst van Cristiano.

Maar de Tilburgse club heeft met de Braziliaan meer succes. Woensdagavond bereikten de partijen een mondeling akkoord. Als de medische keuring geen problemen oplevert wordt de overeenkomst vandaag met handtekeningen bezegeld.

Cristiano verhuisde afgelopen zomer van Roda JC naar FC Basel, waar hij tot nu toe tot maar zeven competitiewedstrijden is gekomen. De 25-jarige aanvaller is in Zwitserland niet helemaal naar de achtergrond verdwenen. In het oefenduel met FC Wohlen kwam de Braziliaan woensdag de tweede helft in het veld om twee keer te scoren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, want ik was altijd zeer van hem gecharmeerd, en voordat hij geblesseerd raakte bij Roda stond hij in de top met zijn assists en scoorde zelf ook regelmatig, maar hij kreeg bij Huub nooit echt een kans meer...
Bangkok resident.
Reply
kut, heb de fauw als captain... gelijk tegen z'n oude cluppie Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:kut, heb de fauw als captain... gelijk tegen z'n oude cluppie Sad

Ja dat wordt wraak Icon_twisted
Reply
Quote:Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano

18/1/2007 8 :05

Na het mislopen van Romano Denneboom en Glen Salmon heeft Willem II de pijlen met meer succes gericht op Cristiano als een impuls voor de Tilburgse aanval.
Geleerd van de ervaringen met Denneboom en Salmon, die beiden ondanks Tilburgs optimisme op het laatste moment niet naar Tilburg kwamen, wilde Willem II niet te zeer vooruitlopen op de komst van Cristiano.

Maar de Tilburgse club heeft met de Braziliaan meer succes. Woensdagavond bereikten de partijen een mondeling akkoord. Als de medische keuring geen problemen oplevert wordt de overeenkomst vandaag met handtekeningen bezegeld.

Cristiano verhuisde afgelopen zomer van Roda JC naar FC Basel, waar hij tot nu toe tot maar zeven competitiewedstrijden is gekomen. De 25-jarige aanvaller is in Zwitserland niet helemaal naar de achtergrond verdwenen. In het oefenduel met FC Wohlen kwam de Braziliaan woensdag de tweede helft in het veld om twee keer te scoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk eens 3 berichten boven je... :eeeek:
Reply
Sorry, niet gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop hop hop, W2 aan de shop....

Quote:Delano Hill na zes jaar terug bij Willem II

18/1/2007 13:19

Willem II heeft zich verzekerd van de diensten van een oude bekende. De Tilburgse club, die ook Cristiano strikte, heeft Delano Hill als derde tussentijdse aanwinst vastgelegd.
De 31-jarige Hill komt over van Austria Wien, waar de verdediger niet meer tot de A-selectie behoorde. Het trainingskamp in Turkije ging aan hem voorbij. De Rotterdammer kende sowieso een weinig gelukkig verblijf in Oostenrijk. In de laatste anderhalf jaar kwam hij in totaal tot slechts twaalf wedstrijden voor Austria Wien.

Hill is een bekende voor Willem II. De centrale verdediger speelde vanaf 1998 drie seizoenen voor De Tricolores, dat hem hadden overgenomen van RKC Waalwijk. In 2001 verkaste hij naar Hansa Rostock.

Met de komst van Cristiano en Hill heeft Willem II in de winterstop drie nieuwe spelers vastgelegd. De Tilburgse club nam eerder Saïd Boutahar over van NEC
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kut Cristiano is wel een goeie koop, en dan heb ik net davy als ©
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Zeer opmerkelijk. Volgens de snor wil ten Cate Feher (geflopt bij PSV) en Babos (geflopt bij Feyenoord) naar Ajax halen omdat hij met beiden zo prettig heeft samengewerkt bij NAC. :razz:
Reply
Stekelenburg er dus uit. Jammer.

Villareal wil Henkie Timmer hebben. Geloof er niet zo in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan Feyenoord Stekelenburg mooi kopen! Idea
Reply
Hij stond in de belangstelling van diverse clubs (waaronder Anderlecht en Feyenoord), maar toch is het FC Twente gelukt om de 23-jarige linksback Edson Braafheid te strikken. De verdediger van FC Utrecht tekent een contract voor drie jaar, dat na de zomer ingaat. Braafheid speelde tot dusver 82 duels in de eredivisie, waarin hij tweemaal het net wist te vinden. Het contract van de geboren Surinamer loopt na dit seizoen af, waardoor FC Twente geen afkoopsom op tafel hoeft te leggen. Edson Braafheid speelde tot afgelopen zomer nog voor Jong Oranje, in een elftal waarin hij onder andere samen met Ramon Zomer en Ismail Aissati de Europese titel veroverde. Trainer Fred Rutten is erg tevreden met zijn aanwinst: 'Hij is transfervrij, een linkspoot, zeer talentvol en jong’, zegt de coach in de Twentsche Courant Tubantia.



Goede aankoop :!:
Reply
Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!

Volgend jaar horen wij bij de Top3 :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!

Volgend jaar horen wij bij de Top3 :wink:

Van Overijssel?
Reply
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!

ik vind het niet zo'n bijzondere speler. bij gebrek aan beter stond hij in jong oranje, maar komt imo tekort voor een topclub.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Idd goede aankoop van Twente! Denk alleen dat Braafheid stiekem op een betere club had gehoopt en daarmee bedoel ik een top 3 in NL!

ik vind het niet zo'n bijzondere speler. bij gebrek aan beter stond hij in jong oranje, maar komt imo tekort voor een topclub.

ben ik helemaal met je eens!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'AZ en Burnley eens over Gudjónsson'

21/1/2007 12:56

Joey Gudjónsson staat voor een terugkeer naar Engeland. AZ heeft een akkoord bereikt met Burnley over een transfer van de IJslandse middenvelder, meldt De Telegraaf.
Ondanks dat Gudjónsson pas een half seizoen onder contract staat bij AZ, gaf hij onlangs aan alweer te willen vertrekken. De 26-jarige middenvelder kwam nog nauwelijks aan spelen toe.

De dertigvoudig international is zondag in Burnley om een persoonlijk akkoord te bereiken. Hij diende in Engeland eerder Aston Villa en Leicester City.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Henk Timmer naar Villarreal
Keeper Henk Timmer verruilt Feyenoord voor Villareal. Dat heeft de commercieel directeur van de Rotterdamse club, Chris Woerts, zondagavond gezegd in het programma Studio Voetbal.

Eerder op de dag liet Timmer al weten de kans dat hij zou vertrekken bij Feyenoord te schatten op 50%. De geboden transfersom bleek echter dermate hoog dat de Rotterdammers geen nee konden zeggen.

De transfer zal maandag worden afgerond. Timmer kwam pas begin dit seizoen over van AZ.

Daar zijn we rap vanaf. Nou Vandenbussche maar aanschaffen, dan. :|
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Lodewijks is toch weer fit?

Ben benieuwd hoeveel Fey hier aan verdiend heeft!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
joep Wrote:Henk Timmer naar Villarreal
Keeper Henk Timmer verruilt Feyenoord voor Villareal. Dat heeft de commercieel directeur van de Rotterdamse club, Chris Woerts, zondagavond gezegd in het programma Studio Voetbal.

Eerder op de dag liet Timmer al weten de kans dat hij zou vertrekken bij Feyenoord te schatten op 50%. De geboden transfersom bleek echter dermate hoog dat de Rotterdammers geen nee konden zeggen.

De transfer zal maandag worden afgerond. Timmer kwam pas begin dit seizoen over van AZ.

Daar zijn we rap vanaf. Nou Vandenbussche maar aanschaffen, dan. :|


Wil je die kerel echt hebben? :eeeek:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
joep Wrote:Henk Timmer naar Villarreal
Keeper Henk Timmer verruilt Feyenoord voor Villareal. Dat heeft de commercieel directeur van de Rotterdamse club, Chris Woerts, zondagavond gezegd in het programma Studio Voetbal.

Eerder op de dag liet Timmer al weten de kans dat hij zou vertrekken bij Feyenoord te schatten op 50%. De geboden transfersom bleek echter dermate hoog dat de Rotterdammers geen nee konden zeggen.

De transfer zal maandag worden afgerond. Timmer kwam pas begin dit seizoen over van AZ.

Daar zijn we rap vanaf. Nou Vandenbussche maar aanschaffen, dan. :|


Wil je die kerel echt hebben? :eeeek:

Is in potentie de beste keeper van de eredivisie en onder Doesburg is nog nooit een keeper slechter geworden, dus ja, doe maar.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Quote:Is in potentie de beste keeper van de eredivisie
Ik denk dat Vorm in potentie beter is
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Is in potentie de beste keeper van de eredivisie
Ik denk dat Vorm in potentie beter is
dat mag :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply


Forum Jump: