The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Techniek op 3, Ik wilde postion doen, maar ik had al 3x op techniek getraind. Toen vond ik zonde om deze training te laten lopen. Nu Position en daarna Visjes-zoenen
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Quote:The player Sjaak Born has raised to 2 on the Out of Area (GK) skill

En ik ben weer de keeper met de hoogste value Levi Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:The player Sjaak Born has raised to 2 on the Out of Area (GK) skill

En ik ben weer de keeper met de hoogste value Levi Wink

Tja als de aanvallers van de tegenstander niet in de buurt komen, dan moet je maar wat naar voren gaan keepen? Wink
Reply
Die 'Area' trok mij niet zo en Milad gaf aan dat het bij zijn 'Area' wel intressant was Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Postion naar 3 en nu ga ik voor Ga-maar-vis-zoenen
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Quote:The player Sjaak Born has raised to 2 on the Agility (GK) skill
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
EB, denk je niet dat je wat heel erg veel fitness traint?? Wink

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
00:00 Snelheid Fitness Snelheid Having Fun
08:00 Snelheid Fitness Snelheid Fitness
16:00 Snelheid Fitness Snelheid Fitness


Vrijdag Zaterdag Zondag
00:00 Kracht Having Fun Kracht
08:00 Kracht Fitness Kracht
16:00 Kracht Fitness Kracht
Reply
En om nou te zeggen dat dit de belangrijkste skills zijn.........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
2 keer Having Fun is trouwens ook overdreven. Ik heb al 15 dagen geen having fun meer getraind, maar zolang mijn moraal op 100% staat vind ik het prima zo.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik heb al 15 dagen geen having fun meer getraind, maar zolang mijn moraal op 100% staat vind ik het prima zo.

Bij mij hetzelfde, alleen die smiley wordt paarser en paarser. Verder gebeurt er niks.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik heb het 52 dagen volgehouden.. maar toen begonnen we te verliezen, waardoor mijn moraal zakte tot 84% ofzo.. toen was het dat groen ventje met x'jes op zen ogen
Reply
Oh. We verliezen alleen als ik niet speel, dus ik doe het lekker niet. Zolang mijn moraal op 100% staat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Joepie ik kan een klein beetje scoren. Als de spitsen het niet doen dan train ik het zelf wel =P~
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Als die hufter van een coach nou eens online komt en me een vrije transfer geeft doe ik het wel...

The player Joep Segeren has raised to 3 on the Finishing skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
De klop naar 4 op spelinzicht
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
long passes naar 1
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Handling naar 3 op naar de 4. :razz:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Levi Wrote:Handling naar 3 op naar de 4.

pffffffff... hoe train jij in godsnaam ???

ik zit nog steeds op 1-2-1-2-1 .... en jij hebt al een 4 ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Levi Wrote:Handling naar 3 op naar de 4.

pffffffff... hoe train jij in godsnaam ???

ik zit nog steeds op 1-2-1-2-1 .... en jij hebt al een 4 ?

Ik heb een 3 voor handling nu en ga nu voor de 4 zal wel een dagje of 12 gaan kosten.
Reply
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Levi Wrote:Handling naar 3 op naar de 4.

pffffffff... hoe train jij in godsnaam ???

ik zit nog steeds op 1-2-1-2-1 .... en jij hebt al een 4 ?

Ik heb een 3 voor handling nu en ga nu voor de 4 zal wel een dagje of 12 gaan kosten.

maar jij traint de andere skills dus niet ? Zo nee, waarom train je dan specifiek handling. Heb jij info die ik niet heb. ben nog steeds van mening dat reflexes een belangrijke skill behoort te zijn...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
4 op strength....

I'm the hulk, rrrrrrr....


Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Levi Wrote:Handling naar 3 op naar de 4.

pffffffff... hoe train jij in godsnaam ???

ik zit nog steeds op 1-2-1-2-1 .... en jij hebt al een 4 ?

Ik heb een 3 voor handling nu en ga nu voor de 4 zal wel een dagje of 12 gaan kosten.

maar jij traint de andere skills dus niet ? Zo nee, waarom train je dan specifiek handling. Heb jij info die ik niet heb. ben nog steeds van mening dat reflexes een belangrijke skill behoort te zijn...

Ik weet niet of handling beter is dan reflexes of agility. Het is wat dat betreft een gevoelskwestie mijnerzijds. Heb alleen het idee dat zo lang een skill bad of very bad is het weinig invloed heeft of ik een bal tegen hou. De reddingen zijn waarschijnlijk meer een combinatie van geluk en het feit dat de spitsen ook nog bagger zijn.
Dus daarom kies ik er nu voor om 1 skill eerst een aantal levels te trainen. Dan kan ik in ieder geval iets een klein beetje.
Reply
gamevisje naar 3. nu tekkel naar 5 - 6, om vervolgens speed en hulk te trainen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
De regels zij neht niet met je eens Forever. Daarin staat dat je beter een aantal dingen redelijk kan, dan 1 ding goed. Maar ook dat moet nog blijken. Wat dat betreft kan je dat nog niet echt uit de wedstrijden halen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:De regels zij neht niet met je eens Forever. Daarin staat dat je beter een aantal dingen redelijk kan, dan 1 ding goed. Maar ook dat moet nog blijken. Wat dat betreft kan je dat nog niet echt uit de wedstrijden halen.

redelijk is heel wat niveautjes hoger dan slecht of erg slecht. Ik ben nog nergens redelijk in. Wink
Reply
Lamme Lennie Wrote:De regels zij neht niet met je eens Forever. Daarin staat dat je beter een aantal dingen redelijk kan, dan 1 ding goed. Maar ook dat moet nog blijken. Wat dat betreft kan je dat nog niet echt uit de wedstrijden halen.

Ik denk zelf (als spits) dat ik eerst op mijn hoofdstat beter kan worden en daarna de bijstats (speed, game visje etc) kan trainen.
Aangezien scoren toch een grote factor is voor een spits..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Forever Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De regels zij neht niet met je eens Forever. Daarin staat dat je beter een aantal dingen redelijk kan, dan 1 ding goed. Maar ook dat moet nog blijken. Wat dat betreft kan je dat nog niet echt uit de wedstrijden halen.

redelijk is heel wat niveautjes hoger dan slecht of erg slecht. Ik ben nog nergens redelijk in. Wink

In navolging van Levi ga ik eerst mijn reflexes naar 5 of 6 brengen voordat er weer iets anders getrained zal worden, wel pak ik elke week mijn teamtraining (handling (GK)) mee.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De regels zij neht niet met je eens Forever. Daarin staat dat je beter een aantal dingen redelijk kan, dan 1 ding goed. Maar ook dat moet nog blijken. Wat dat betreft kan je dat nog niet echt uit de wedstrijden halen.

redelijk is heel wat niveautjes hoger dan slecht of erg slecht. Ik ben nog nergens redelijk in. Wink

In navolging van Levi ga ik eerst mijn reflexes naar 5 of 6 brengen voordat er weer iets anders getrained zal worden, wel pak ik elke week mijn teamtraining (handling (GK)) mee.

Lijkt me goed idee om op 2 paarden te gokken. Zo spreiden we onze kansen. Als er meer bekend wordt over het belang van de verschillende skills voor het keepen, dan zit in ieder geval 1 van ons goed.

p.s. Ik heb footstar ff op Nederlands ingesteld. En train dus nu behandeling. Wat heerlijk direct vertaald. :lol:
Reply
Forever, Vlaams is nog leuker Wink
Reply
T00L Wrote:Forever, Vlaams is nog leuker Wink

Balgevoel. Volgens mij kan ik dus al aardig wat leuke tricks met de bal. Wink
Waarom gebruikzen ze niet bijvoorbeeld positionering. Of is dit geen Nederlands?
Reply


Forum Jump: