The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
Genomico Wrote:Murray aanvallend? Potverdrie, dat moet ik zien!!

Vamos Rafa!!

Ik zal het nog een keer roepen aangezien het helpt :Big Grin

Vamos Rafa!!
Reply
Hoe zijn nu de krachtsverhoudingen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Hoe zijn nu de krachtsverhoudingen?

Nadal is beter, Murray lijkt geblesseerd ergens aan...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
buurs Wrote:Hoe zijn nu de krachtsverhoudingen?

Murray begint in te zakken.
Staat nu op 1-2* en Nadal lijkt de zaak weer onder controle te hebben.
Murray heeft al een paar keer naar zijn zij gepakt, dus of er sprake is van een blessure?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Thxs
Zoals verwacht houdt Murray het niet vol.
Het is en blijft een mietje. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Nadal gaat dit echt nog wel winnen
Het is helemaal in de hande van Murray. Sowieso om deze set te winnen, maar ook de partij.
Murray overpowert Nadal momenteel en Nadal heeft niet de vorm om alles terug te brengen.
Als Murray dit niveau vasthoudt, pakt hij hem gewoon.
Maar ja, je weet het nooit met Murray al heeft hij wel erg veel lekkere partijen in zijn tas om op te teren.

Ik concludeer hieruit dat Murray op zijn top speelt en Nadal heel zwakjes speelt.
Nadal zal dit dus in 4 sets winnen, want Murray houdt dit nooit vol :wink:

Goed gezien buurs. Wat ben je toch ook een kenner! :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Nadal gaat dit echt nog wel winnen
Het is helemaal in de hande van Murray. Sowieso om deze set te winnen, maar ook de partij.
Murray overpowert Nadal momenteel en Nadal heeft niet de vorm om alles terug te brengen.
Als Murray dit niveau vasthoudt, pakt hij hem gewoon.
Maar ja, je weet het nooit met Murray al heeft hij wel erg veel lekkere partijen in zijn tas om op te teren.

Ik concludeer hieruit dat Murray op zijn top speelt en Nadal heel zwakjes speelt.
Nadal zal dit dus in 4 sets winnen, want Murray houdt dit nooit vol :wink:


Goed gezien buurs. Wat ben je toch ook een kenner! :lol:

:wink:

(Managers met Haas en Davy in de gelederen kunnen er ook wat van :8: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Hoe zijn nu de krachtsverhoudingen?

Nadal is beter, Murray lijkt geblesseerd ergens aan...

Tripple, jij was toch degene die veel weet van tennis in Nederland. Ik heb gisteren gedynamic tennist tegen Renate Boers. Die schijnt erg goed te zijn? Kun je daar iets over vinden?
Reply
Murray breakt terug :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-4* Murray in de 3e
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:5-4* Murray in de 3e

Dan zeg ik het nog maar een keer aangezien het echt lijkt te helpen.

Vamos Rafa!!
Reply
2-1 Murray
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Murray wint de 3e met 6-4 :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoop dat Murray wint ook al heb ik een hekel aan die gast. Sowieso vind ik het Britse tennis walgelijk (dankzij Tim Henman). Nadal is nog erger dan Murray. Als Federer wint vind ik alles best Big Grin.
Reply
Ik ben het precies helemaal met je oneens!! Icon_twisted
Behalve dan dat ik ook hoop dat Murray wint.

En wat the hell is Brits tennis?? Of bedoel je tennis gespeeld door Britten? Of bedoel je Britse tennissers?
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Spanning en sensatie ten top tussen deze twee jonge honden van de tennis-tour.
Maar ook ik hoop op een winst van Murray.

Scotland the Brave zullen we maar zeggen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Baald at im het niet kan zien! #-o
Gezien de scores kan het niet anders dan een mooie pot zijn!!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Heeft Murray al kramp? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Heeft Murray al kramp? :8:

Praat me niet over kramp Sad Gisteren stond ik tijdens de finale van het grootste Dynamic Tennis toernooi na het NK voor met 16-10 in de beslissende set. Krijg ik kramp Sad Half hinkelend naar het net (waardoor ik kramp in mijn andere kuit kreeg) en alles of niets spelend uiteindelijk verloren met 21-23 23-21 20-22.

Maar goed, als Andy kramp krijgt, zal ik dat niet betreuren Icon_twisted
Reply
Is Geno dus ook een exponent van het britse tennis?
Kramp krijgen op cruciale momenten.... :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Heeft Murray al kramp? :8:

Praat me niet over kramp Sad Gisteren stond ik tijdens de finale van het grootste Dynamic Tennis toernooi na het NK voor met 16-10 in de beslissende set. Krijg ik kramp Sad Half hinkelend naar het net (waardoor ik kramp in mijn andere kuit kreeg) en alles of niets spelend uiteindelijk verloren met 21-23 23-21 20-22.

Maar goed, als Andy kramp krijgt, zal ik dat niet betreuren Icon_twisted

Hoe kun je met Dynamic Tennis kramp krijgen??? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
KOMOP ANDY!!!
Reply
Ik zie andy hem niet meer winnen! Het zit echt tussen de oren... 9 bp's in set4 en set5! Rafa maakt er 3 van de 4!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Heeft Murray al kramp? :8:

Praat me niet over kramp Sad Gisteren stond ik tijdens de finale van het grootste Dynamic Tennis toernooi na het NK voor met 16-10 in de beslissende set. Krijg ik kramp Sad Half hinkelend naar het net (waardoor ik kramp in mijn andere kuit kreeg) en alles of niets spelend uiteindelijk verloren met 21-23 23-21 20-22.

Maar goed, als Andy kramp krijgt, zal ik dat niet betreuren Icon_twisted

Hoe kun je met Dynamic Tennis kramp krijgen??? :8:

DT is velen maler intensiever dan gewoon tennis, omdat punten niet zo snel gemaakt kunnen worden.
Reply
Na een slechte vorige nacht is deze weer uitstekend verlopen. Bleek en Berdych gesneuveld en Nadal die Murray eruit knikkert :Big Grin ..

Ik zie weer mogelijkheden om mijn achterstand in te lopen, maar dan moet Fish mij nog wel een klein beetje helpen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kan iemand meneer Murray ff een scheermes opsturen? Wat een flapdrol
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
:letitallout:

Berdych, Murray EN Blake eruit! Vooral Blake doet pijn, echt niet verwacht. En ook gewoon in 3 gladde setjes. En dan ook nog eens Haas in de kwartfinale. Waar heeft hij 't laatste jaar gezeten dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote::letitallout:

Berdych, Murray EN Blake eruit! Vooral Blake doet pijn, echt niet verwacht. En ook gewoon in 3 gladde setjes. En dan ook nog eens Haas in de kwartfinale. Waar heeft hij 't laatste jaar gezeten dan?

Bij mij thuis. Vandaar dat ik hem ook genomen heb. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
centre court Wrote::letitallout:

Berdych, Murray EN Blake eruit! Vooral Blake doet pijn, echt niet verwacht. En ook gewoon in 3 gladde setjes. En dan ook nog eens Haas in de kwartfinale. Waar heeft hij 't laatste jaar gezeten dan?

Bij mij thuis. Vandaar dat ik hem ook genomen heb. :wink:

Uitstekende keuze inderdaad Kuiper! Ook Davy is sterk gekozen, al wist iedereen van hem hoe goed hij is. Wie heb je eigenlijk laten vallen voor Haas en Davy?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kuiper Wrote:
centre court Wrote::letitallout:

Berdych, Murray EN Blake eruit! Vooral Blake doet pijn, echt niet verwacht. En ook gewoon in 3 gladde setjes. En dan ook nog eens Haas in de kwartfinale. Waar heeft hij 't laatste jaar gezeten dan?

Bij mij thuis. Vandaar dat ik hem ook genomen heb. :wink:

Je hebt hem bij jou thuis genomen? Toe maar
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: