Threads: 57
Dre Wrote:T00L Wrote:Milad, luie donder!
Quote: 5 DL Milad Acda 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0% 0 5
neem een voorbeeld aan Dre, die gewoon 2 assists geeft
Jaja wat ben ik goed :8:
waren 2 splijtende passes vanaf eigen helft, volgende keer weer he
Threads: 17
Ahum
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Adder Wrote:Vietjes Wrote:T00L Wrote:Vietjes, heb je wel goed gelezen? voor de zekerheid zal ik het nog een keer herhalen
Quote:De Klop kan overigens wel beter "Schiet vanop afstand" uitzetten. Elke keer legt ie aan vanaf randje 16 en op 1 keer na haalde de bal steeds het 5 meter gebied maar net.
Ja, en?
Gewoon op passen zetten, ballen inleveren bij Onno die legt ze er wel in.
Klop moet ff pas op de plaats maken.
Jouw taak is net als Milad, balletje veroveren en inleveren.
Ahum
Adder Wrote:Vietjes Wrote:T00L Wrote:Vietjes, heb je wel goed gelezen? voor de zekerheid zal ik het nog een keer herhalen
Quote:De Klop kan overigens wel beter "Schiet vanop afstand" uitzetten. Elke keer legt ie aan vanaf randje 16 en op 1 keer na haalde de bal steeds het 5 meter gebied maar net.
Ja, en?
Gewoon op passen zetten, ballen inleveren bij Onno die legt ze er wel in.
Klop moet ff pas op de plaats maken.
Jouw taak is net als Milad, balletje veroveren en inleveren.
Dat klinkt niet als de Klop. Klopperinho is een ambitieus menneke. Eenmaal aan de bal zal ie z'n uitzonderlijke spelinzicht extra in werking zetten en dan komt ie nou eenmaal snel tot de conclusie dat ie het als ster maar beter zelf kan doen. Geef 'm eens ongelijk. Zonder Klop was het waarschijnlijk weer een schamel 1-0-letje geworden. Kijk eens naar die stats! 31% van de wedstrijd het spel verdeeld. Als het dan 0-8 wordt dan heb je het goed gedaan.
O ja, deed Acda mee?
ehmm, bij spelverdelen speel je de bal ook wel es naar je teamgenoten :lol:
momenteel worden de wedstrijdbeelden geupload bij megaupload.com.. bestand is 44 mb (en dat voor een paar minuten), maar dat boeit ff niet.. indien gewenst zal ik dit bij elke (competitie)wedstrijd gaan doen.
et voila:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.megaupload.com/?d=1WHUZK9F">http://www.megaupload.com/?d=1WHUZK9F</a><!-- m -->
Threads: 10
Jammer van dat Megaupload, want dat is Windows gericht. Tja, ik ben een graficus/Aplle groepie. Hoe je het ook noemt. Nu moet ik weer VirtPC installeren. GVD. Dan moet wel een heel goed filmpje zijn.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Nr. 12 Wrote:Tja, ik ben een graficus/Aplle groepie. Hoe je het ook noemt.
gewoon hippie dus :p
Threads: 114
Grappig om dat filmpje te zien;
- Acda die stijf langs de zijlijn loopt en op een gegeven moment zelfs buiten het veld loopt....
(viel me op dat alle ballen richting zijn kant, al vroegtijdig onderschept werden door de ML (Bostoen en van Pijperen)
- De 'schoten' van Kloppenberg
- De mooie dribbels van onze vleugelspelers
- Een keeper die wakker schrikt van het rustsignaal.
- En de goals die wij maken, doordat hun keeper de bal verspeeld aan 1 van onze aanvallers. 2 of 3 keer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 24
Mukkus Wrote:Grappig om dat filmpje te zien;
- Acda die stijf langs de zijlijn loopt en op een gegeven moment zelfs buiten het veld loopt....
(viel me op dat alle ballen richting zijn kant, al vroegtijdig onderschept werden door de ML (Bostoen en van Pijperen)
- De 'schoten' van Kloppenberg
- De mooie dribbels van onze vleugelspelers
- Een keeper die wakker schrikt van het rustsignaal.
- En de goals die wij maken, doordat hun keeper de bal verspeeld aan 1 van onze aanvallers. 2 of 3 keer.
Ook mooi om te zien dat er altijd maar 1 spits jaagt en de rest op onze eigen veld loopt te kijken wie wat doet. Onze verdedigers kunnen trouwens mooi op 1 lijn verdedigen
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 10
T00L Wrote:Nr. 12 Wrote:Tja, ik ben een graficus/Aplle groepie. Hoe je het ook noemt.
gewoon hippie dus :p
Toch mooi dat Vista wannabe OSX is. :
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]