The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
* Verthongen verhuurd aan RKC
* FC Utrecht wil Boussaboun als opvolger Fortune
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Willem dos huurt Poepon van Ajax als vervanger van Redan.
Reply
Geen Heracles maar Portugal voor Douglas

31/1/2007 0 :04

Darl Douglas vertrekt per direct bij FC Utrecht. De 27-jarige aanvaller vervolgt zijn loopbaan in Portugal bij Nacional Madeira. In Nederland trok Heracles Almelo hard aan hem. Douglas zag een dergelijke overstap echter niet zitten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ruil van de Haar(RKC) en Van Beukering(Superboeren) in de maak. Graafschap krijgt er ook nog 75000 hele eurootjes bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dag Zdenek :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
=D>

En niet te vergeten Julius wille van twente naar heracles !
Reply
Hoogendorp doet water bij de wijn


Hoogendorp opgelucht over afronding transfer

31/1/2007 8 :02

Het zong al een tijdje rond, maar nu kan Rick Hoogendorp zich ook daadwerkelijk gaan richten op zijn oude nieuwe club: ADO Den Haag.
ADO Den Haag neemt Hoogendorp per direct over van VfL Wolfsburg, waar de 32-jarige aanvaller in een jaar tijd weinig heeft kunnen laten zien. De spits wordt voor anderhalf jaar gehuurd, waarbij de Haagse club na die periode Hoogendorp definitief kan inlijven.

Hoogendorp is opgelucht over de terugkeer naar de plek waar hij in 1995 zijn carrière begon. 'Ik heb altijd gezegd dat ik bij ADO Den Haag mijn loopbaan wilde afsluiten. Super dat dat is uitgekomen', zegt de spits in het AD.

De overgang had meer voeten in de aarde dan verwacht. 'Wolfsburg wilde wel van mij af, maar niet zonder slag of stoot. ADO Den Haag wilde me graag hebben, maar kon de hoofdprijs niet betalen en ik wilde graag voetballen, dus heb ik ook water bij de wijn gedaan. Dan is het logisch dat er hoog spel gespeeld wordt. Gelukkig zijn nu alle partijen tevreden.'

'Ik heb met de trainer Lex Schoenmaker nog niet over mijn positie gesproken, maar ik heb bewezen ook op de flanken uit de voeten te kunnen', aldus Hoogendorp. 'Alles in het belang van het team, van ADO Den Haag en van lijfsbehoud. Met mij kan de trainer alle kanten op. Ik zie er naar uit om met Michael Mols te voetballen. Een grote voetballer, de beste van Den Haag.'
Bangkok resident.
Reply
Mag die Luque in de CL uitkomen? (als ie tenminste komt)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Mag die Luque in de CL uitkomen? (als ie tenminste komt)

Yep, dat zelfs een belangrijke reden voor zijn aantrekken. In de Nederlandse competitie kunnen Kluivert en Tardelli het ook nog wel aan, Europees komen die 2 tekort. Overigens stond in het Eindhovens Dagblad van vandaag een intressante quote van Valckx: "PSV is helemaal rond met een speler voor het geval Luque niet komt. Deze speler weet waar hij aan toe is, het contract kan a la minute getekent worden, zelf om 23.59." Zal wel een middelmatige speler zijn als die zich zo aan het lijntje laat houden en afschepen als 2e keus. Of het gaat om Robert terughalen van Betis; die scoort behoorlijk daar de laatste weken.
Reply
Robert doet het idd prima daar de laatste tijd en die heeft bij PSV nooit een echte kans gekregen.
Bangkok resident.
Reply
[Image: denneboomad1.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Bocaloca Wrote:Dag Zdenek :cry:

Icon_question

Quote:Grygera maakt seizoen af bij Ajax
31-1-2007 Grygera maakt het seizoen zoals al verwacht af bij Ajax. De Tsjech vertrekt daarna transfervrij naar Juventus. De 26-jarige verdediger tekent daar volgens zijn zaakwaarnemer een vijfjarig contract.
Juventus wilde Grygera aanvankelijk onmiddellijk overnemen. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax heeft de laatste weken echter niets meer van de club uit Turijn vernomen.
Grygera is bezig met zijn vierde seizoen bij Ajax. Hij staat de komende drie weken buitenspel wegens een hamstringblessure. Daarna wordt hij bij Juventus medisch gekeurd.

Goede zet, beter nog een half jaar deze bikkel houden, ipv hem verkopen voor een appel & een ei.
Reply
Inderdaad, hij is ook een van de uitblinkers de laatste weken. Balen dat ie nu geblesseerd is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:PSV lijkt Luque op de valreep te krijgen

31/1/2007 8 :33

PSV lijkt alsnog succes te boeken bij het aantrekken van de Spaanse aanvaller Albert Luque (28). Club en speler zijn al akkoord over een huurperiode van vijf maanden. Newcastle United moet het sein definitief op groen zetten.
Begin januari richtte PSV zijn pijlen al op Luque als versterking van de aanval. Newcastle hoopte op dat moment nog de Spanjaard te kunnen verkopen. Met de transferdeadline in zicht, lijkt dat er niet meer van te komen en is de verhuur aan PSV weer een optie.

Bij Newcastle hoeft Luque in elk geval nergens meer op te rekenen. Ondanks de aanwezigheid van de zelden spelende Luque wil coach Glenn Roeder nog voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller aan de selectie toevoegen. In twee seizoenen kwam de Spanjaard tot slechts twintig optredens in het eerste elftal van The Magpies. Hij scoorde één keer.
Over het salaris wordt niks gezegd. Neem aan dat het geen 3 miljoen zal zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:PSV lijkt Luque op de valreep te krijgen

31/1/2007 8 :33

PSV lijkt alsnog succes te boeken bij het aantrekken van de Spaanse aanvaller Albert Luque (28). Club en speler zijn al akkoord over een huurperiode van vijf maanden. Newcastle United moet het sein definitief op groen zetten.
Begin januari richtte PSV zijn pijlen al op Luque als versterking van de aanval. Newcastle hoopte op dat moment nog de Spanjaard te kunnen verkopen. Met de transferdeadline in zicht, lijkt dat er niet meer van te komen en is de verhuur aan PSV weer een optie.

Bij Newcastle hoeft Luque in elk geval nergens meer op te rekenen. Ondanks de aanwezigheid van de zelden spelende Luque wil coach Glenn Roeder nog voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller aan de selectie toevoegen. In twee seizoenen kwam de Spanjaard tot slechts twintig optredens in het eerste elftal van The Magpies. Hij scoorde één keer.
Over het salaris wordt niks gezegd. Neem aan dat het geen 3 miljoen zal zijn.

Op zeker niet of Newcastle moet mee gaan betalen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:PSV lijkt Luque op de valreep te krijgen

31/1/2007 8 :33

PSV lijkt alsnog succes te boeken bij het aantrekken van de Spaanse aanvaller Albert Luque (28). Club en speler zijn al akkoord over een huurperiode van vijf maanden. Newcastle United moet het sein definitief op groen zetten.
Begin januari richtte PSV zijn pijlen al op Luque als versterking van de aanval. Newcastle hoopte op dat moment nog de Spanjaard te kunnen verkopen. Met de transferdeadline in zicht, lijkt dat er niet meer van te komen en is de verhuur aan PSV weer een optie.

Bij Newcastle hoeft Luque in elk geval nergens meer op te rekenen. Ondanks de aanwezigheid van de zelden spelende Luque wil coach Glenn Roeder nog voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller aan de selectie toevoegen. In twee seizoenen kwam de Spanjaard tot slechts twintig optredens in het eerste elftal van The Magpies. Hij scoorde één keer.
Over het salaris wordt niks gezegd. Neem aan dat het geen 3 miljoen zal zijn.

Dat zou een salarisverhoging van meer dan 50% zijn het gaat maar om een half jaartje. :8: Newcastle betaalt 50% en hoop zijn transferwaarde op te krikken als hij een half jaar goed speelt, PSV betaalt 40% en heeft zijn verlangde versterking voor de voorhoede, Luque levert 10% in en mag naar de club waar hij al een maand lang erg graag heenwil. Iedereen blij.
40% van 1,5 miljoen = 600.000 euro. Dat heeft PSV dus ongeveer over voor een spits die voor maar 5 maanden komt. Vind het nog best duur. Kampioen wordt PSV toch wel en in de CL heb je ook met Luque niet opeens goede kansen.
Reply
Ik neem aan dat Newcastle hem niet voor niets verhuurt. Dat is voor hen ook een kostenpost minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat er geen optie tot koop aan vast zit....
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Jammer dat er geen optie tot koop aan vast zit....

Als Farfan in de zomer voor 15 miljoen+ vertrekt en Luque bevalt goed dan lijkt dat me 1 en 1 is 2. Voor een miljoen of 5 mag je Luque wel overnemen.
Reply
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Dag Zdenek :cry:

Icon_question

Quote:Grygera maakt seizoen af bij Ajax
31-1-2007 Grygera maakt het seizoen zoals al verwacht af bij Ajax. De Tsjech vertrekt daarna transfervrij naar Juventus. De 26-jarige verdediger tekent daar volgens zijn zaakwaarnemer een vijfjarig contract.
Juventus wilde Grygera aanvankelijk onmiddellijk overnemen. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax heeft de laatste weken echter niets meer van de club uit Turijn vernomen.
Grygera is bezig met zijn vierde seizoen bij Ajax. Hij staat de komende drie weken buitenspel wegens een hamstringblessure. Daarna wordt hij bij Juventus medisch gekeurd.

Goede zet, beter nog een half jaar deze bikkel houden, ipv hem verkopen voor een appel & een ei.

had het ook gelezen, maar het is rond, dus alvast dag Zdenek :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat was het anderhalf jaar geleden al... :wink:
Reply
* FC Utrecht heeft ook Gerald Sibon op het oog als vervanger voor Fortune.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:[Image: denneboomad1.jpg]

Wat moet Twente in godsnaam met Denneboom? Speelt af en toe leuk maar als je Kufo, Touma, Bakie, Aiaijippie, Bakal, Engelhaar en talent Zijler al hebt, waar gaat Denneboom dan spelen? :roll:

Met de overgang van Fortune naar Nancy ben ik overigens dik tevree. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
EJR Wrote:Laat Hoogendorp alsjeblieft de redder in nood zijn. [-o<

Sterke aankoop EJR.
De 'kelder' van de eredivisie heeft niet stil gezeten, wij hebben ook een goede slag geslagen met Friend denk ik. De degradatiestrijd klimt nu in een snel tempo richting de climax met (voor ons) vele onderlinge ontmoetingen de komende weken. Daarna volgen een aantal loodzware wedstrijden voor ons; NAC uit, AZ thuis, Ajax uit, fct uit en Feyenoord thuis. Hopelijk hebben we voor die zware reeks wedstrijden al een buffer opgebouwd.

Insgelijks! Ik heb Robbie F. dan ook meteen opgesteld voor a.s. weekend. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:[Image: denneboomad1.jpg]

Wat moet Twente in godsnaam met Denneboom? Speelt af en toe leuk maar als je Kufo, Touma, Bakie, Aiaijippie, Bakal, Engelhaar en talent Zijler al hebt, waar gaat Denneboom dan spelen? :roll:

Met de overgang van Fortune naar Nancy ben ik overigens dik tevree. :8:


We hebben alleen N'Kufo als echte spits, en kan wel een beetje concurrentie gebruiken. Touma gaat aan het eind van het seizoen waarschijnlijk weg. Aissati is gehuurd, Bakkal is gehuurd. Dan hou je niet zo veel meer over aan het einde van het seizoen. Dus als ze Denneboom nou al binnen kunnen halen is dat een goede zet.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dus jij neemt er genoegen mee dat Twente voor volgend seizoen genoegen neemt met een beperkte speler als Denneboom? Ze moeten juist proberen weer minimaal op het niveau waar ze nu zitten te winkelen. :|
Reply
Peter Wrote:Dus jij neemt er genoegen mee dat Twente voor volgend seizoen genoegen neemt met een beperkte speler als Denneboom? Ze moeten juist proberen weer minimaal op het niveau waar ze nu zitten te winkelen. :|

Ik vind Denneboom een sterke spits. Kan in mijn ogen een topper worden.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Dus jij neemt er genoegen mee dat Twente voor volgend seizoen genoegen neemt met een beperkte speler als Denneboom? Ze moeten juist proberen weer minimaal op het niveau waar ze nu zitten te winkelen. :|

Ik vind Denneboom een sterke spits. Kan in mijn ogen een topper worden.....

Dat vind ik nou ook van Johan Pater :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Dus jij neemt er genoegen mee dat Twente voor volgend seizoen genoegen neemt met een beperkte speler als Denneboom? Ze moeten juist proberen weer minimaal op het niveau waar ze nu zitten te winkelen. :|

Ik vind Denneboom een sterke spits. Kan in mijn ogen een topper worden.....

Typisch een geval van een net niet voetballer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Dus jij neemt er genoegen mee dat Twente voor volgend seizoen genoegen neemt met een beperkte speler als Denneboom? Ze moeten juist proberen weer minimaal op het niveau waar ze nu zitten te winkelen. :|

Ik vind Denneboom een sterke spits. Kan in mijn ogen een topper worden.....

Typisch een geval van een net niet voetballer!

beaam! uit de categorie boussaboun:

Quote:FC Utrecht akkoord over Boussaboun

FC Utrecht en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Ali Boussaboun. De 27-jarige aanvaller moet zelf nog een akkoord bereiken met de club van Foeke Booy.

Boussaboun moet de vervanger van de vertrokken Marc-Antoine Fortuné worden. De Marokkaanse international was eerder op proef bij Blackburn Rovers, maar slaagde er niet in een contract in de wacht te slepen.

Eerder zag FC Utrecht al Darl Douglas naar het Portugese Nacional Madeira vertrekken.
Reply


Forum Jump: