The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - Feyenoord
Ricochan Wrote:rookbom op het veld er is bijna niks te zien.... hoeveel EURO boete is dat ?

Rookbom was niet op het veld. Misschien heb je toch niet genoeg aan je 42 inch scherm. Terecht dat de TT-kijkers af en toe wat minder zien :wink:
Reply
Volgens mij hebben ze daar in 410 5 minuten niets kunnen zien :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Damned, heb hem wel, maar niet als cappie en stiekem toch wel een aantal die dat wel hebben!

maar de meeste niet en veel hebben hem zelfs helemaal niet...

Precies, dus niet zeiken als je hem hebt [-X
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hoef Wrote:
Ricochan Wrote:rookbom op het veld er is bijna niks te zien.... hoeveel EURO boete is dat ?

Rookbom was niet op het veld. Misschien heb je toch niet genoeg aan je 42 inch scherm. Terecht dat de TT-kijkers af en toe wat minder zien :wink:

Hoe kan je nou zeggen, als je goddomme nog achter de tv zit, dat er een rookbom op het veld is gegooid ? Was gewoon in het vak, hoog in de nok van het stadion, door de wind daalde de rook weer. Heb inderdaad een minuut of 5 niets gezien...!

'Rellen' was ook niets. Bij aankomst wilden ze gewoon het plein preventief leegvegen, en dat lokt, uiteraard, weer reacties uit. Ik kon niet eens het stadion in, en anderen kregen onnodig tikken etc.

En 'tussen het feyenoordpubliek' kwam helemaal niets terecht, want die afstand is zo'n 400 mtr en het loopt nog op ook...

Lekker subjectief weer Rico'tje... :eeeek: :roll:
Reply
FC Petr Wrote:Dit wordt de belangrijkste wedstrijd van ´t weekend....

:roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:
Hoef Wrote:

Hoe kan je nou zeggen, als je goddomme nog achter de tv zit, dat er een rookbom op het veld is gegooid ? Was gewoon in het vak, hoog in de nok van het stadion, door de wind daalde de rook weer. Heb inderdaad een minuut of 5 niets gezien...!

'Rellen' was ook niets. Bij aankomst wilden ze gewoon het plein preventief leegvegen, en dat lokt, uiteraard, weer reacties uit. Ik kon niet eens het stadion in, en anderen kregen onnodig tikken etc.

En 'tussen het feyenoordpubliek' kwam helemaal niets terecht, want die afstand is zo'n 400 mtr en het loopt nog op ook...

Die reactie van jou ook jan de ajaks hooligan, het is nooit wat als er rellen zijn met ajaks supporters, zet die roze bril eens af.

Wat ik zei over die rookbom en de rellen waren de woorden van sjek op de radio, dus dan is hij ook al een leugenachtige tyfyshond, maar ja als je voor ajaks bent is dat al gauw zo.
Reply
Fabian Wrote:
Hoef Wrote:

Rookbom was inderdaad gewoon in het vak, rellen niets van mee gekregen huilende kinderen al helemaal niet gezien.
Vond Davids wel redelijk spelen al moet hij zeker nieuwe noppen aanschaffen want hij lag te vaak op de grond. Leonardo irriteerde me mateloos, stoppen als je een tikje krijgt niet doorlopen niet meeverdedigen etc.
Zit nog wel met 4 vragen...
Waarom geen Huntelaar als je 4-3-3 speelt, hoge ballen op Sneijder of Babel werkt imo niet echt.
Wat stond er op het spandoek wat ongelovelijk stonk en over de zuidtribune werd getrokken?
Wat moesten die opgeblazen vuilniszakken voorstellen?
Welke idioot heeft het Humpapa lied verzonnen? (Werden uitgelachen door en de F'noord supporters en een zooi andere supporters.)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
- Huntelaar heeft het even verbruid en Babel doet het altijd goed bij Ten Cate. Op zich niet slecht, maar hem niet in laten vallen...
Maar je hebt gelijk, Huntelaar is veel beter aanspeelbaar. Ik heb ook een kwartier om Huntelaar geschreeuwd, maar toen kwamen die twee knappe assists van Babel.

- Volgens mij: "Deze slag wordt jullie ondergang" met een batavierenschip erboven. Wel geinig. Iig beter dan die Rembrandt van een paar weken geleden.

- Niet meegekregen.

- Was idd niet best. Maar Feyenoordpubliek hield zich ook alleen maar bezig met het uitschelden van Ajacieden ipv hun eigen ploeg aan te moedigen #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Fabian Wrote:
Hoef Wrote:

Rookbom was inderdaad gewoon in het vak, rellen niets van mee gekregen huilende kinderen al helemaal niet gezien.
Vond Davids wel redelijk spelen al moet hij zeker nieuwe noppen aanschaffen want hij lag te vaak op de grond. Leonardo irriteerde me mateloos, stoppen als je een tikje krijgt niet doorlopen niet meeverdedigen etc.
Zit nog wel met 4 vragen...
Waarom geen Huntelaar als je 4-3-3 speelt, hoge ballen op Sneijder of Babel werkt imo niet echt.
Wat stond er op het spandoek wat ongelovelijk stonk en over de zuidtribune werd getrokken?
Wat moesten die opgeblazen vuilniszakken voorstellen?
Welke idioot heeft het Humpapa lied verzonnen? (Werden uitgelachen door en de F'noord supporters en een zooi andere supporters.)

Koeman neem je rotzooi mee, koeman neem je rotzooi mee!
Reply
Ah ja, dat heb ik ook gehoord. Dat was het dus, ook wel geinig.
Reply
Zelfde zakken als onder v Marwijk :wink: !

Hoempapa is echt een ouwerwetse, is er meer 1 voor als je met z'n allen in de bus zit, of in de tram, en maar shaken dat ding...

Rico, jij verdient geen reactie, zielig rukkertje met je blabla inch schermpje... =D>
Reply
Fabian Wrote:Zelfde zakken als onder v Marwijk :wink: !

Hoempapa is echt een ouwerwetse, is er meer 1 voor als je met z'n allen in de bus zit, of in de tram, en maar shaken dat ding...

Rico, jij verdient geen reactie, zielig rukkertje met je blabla inch schermpje... =D>

Je hebt al 2 x gereageerd.
Reply
Ben benieuwd hoe PSV met dit tikkie omgaat. Sparta uit is niet heel eenvoudig en daarna weer CL en tussendoor nog Groningen thuis en NAC uit.
Ze zijn natuurlijk nog steeds favoriet voor de titel, maar het wordt ze nu wel wat moeilijker gemaakt, godzijdank.
Reply
Ben ook erg benieuwd hoe we hiermee omgaan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ach, we moeten nog altijd 6 punten meer halen als psv. En we moeten nog naar AZ, psv en Twente...

Aangezien ik niet geloof dat wij dit allemaal gaan winnen, zal psv zelfs nog meer moeten laten liggen.
Reply
Depor Wrote:huilende kinderen al helemaal niet gezien.
Ik wel. Huilend jochie van een jaar of 9. Zegt z'n vader: "Doe eens normaal joh, het is maar vuurwerk." :|

Werd verschillende keren aan de noordkant vuurwerk/flesjes/stenen gegooid richting ME, maar heel erg was 't niet.

Natuurlijk leuke wedstrijd, met name gezien de uitslag. Toch waren er niet veel Ajacieden die écht goed speelden. Babel vond ik, ondanks zijn twee assists, matig. Aannames waren vaak niet goed en veel balverlies. Had graag gezien dat hij was vervangen door Huntelaar. Minder snel en een mindere individuele actie, maar kan de bal veel beter vasthouden.
Davids had ook redelijk wat balverlies, maar bracht enigszins rust op het middenveld. De Mul redelijk goed, was gevaarlijk met z'n acties vanaf rechts.
Emanuelson en Greene werden gewisseld met een gele kaart op zak, omdat ze daarna nog enkele lichte overtredingen maakten. Lindenbergh (vervanger Urby) viel niet slecht in.
Stekelenburg redde een aantal keer knap, maar was twee of drie keer onzeker met pakken/wegstompen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Sneijder trouwens weergaloos in de eerste helft =D>
Reply
Na de wedstrijd liep een deel van 410 richting het uitvak, maar dit werd verhinderd door de vele stewards die er stonden en blokkeerden de weg. Niet dat de supporters zoveel uit konden halen, maar het heeft toch even geduurd voordat het hele stadion leeg was.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
heerlijke pot.
Jammer dat mijn cappie niet gespeeld heeft...
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Ben benieuwd hoe PSV met dit tikkie omgaat. Sparta uit is niet heel eenvoudig en daarna weer CL en tussendoor nog Groningen thuis en NAC uit.
Ze zijn natuurlijk nog steeds favoriet voor de titel, maar het wordt ze nu wel wat moeilijker gemaakt, godzijdank.

NAC is voor de beker. Tussen de CL speelt PSV gelukkig 2x thuis. Sparta en Heracles uit winnen en je kunt in een zetel gaan kijken hoe AZ-Ajax afloopt, alhoewel ik niet weet welke winnaar daar positief is. AZ heeft een veel gemakkelijker resterend programma dan Ajax en in Almaar geef ik ze ook de beste kansen. Denk dat AZ eerder kampioen wordt dan Ajax.
Reply
Slecht commentaar trouwens van die sjap van 10: "De muur gaat uit elkaar en daardoor is Timmer kansloos." :roll:

Er stapt 1 speler van Feyenoord opzij, maar die stond aan rechterkant van de muur en de bal wordt aangeraakt door de speler die gewoon blijft staan aan de linkerkant....

Het valt me trouwens op dat er echt verdomd slecht verdedigd wordt, ook door Ajax. Bij die 2e goal van Sneijder staat iedereen te kijken wat Babel aan het doen is en bij de goal van Harry staat Schijtinga te kijken hoe Vincken die bal voorgooit.

En Henk ten Cate weet niet wat een derby is. :lol:

Edit: correctie, het is wel 'de schuld' van Vincken, die achter de muur stap... :oops:
Reply
Davids zijn commentaar was alweer meteens des Ajax :lol:
Reply
Peter Wrote:Denk dat AZ eerder kampioen wordt dan Ajax.
Je moet niet zoveel denken :Big Grin
Reply
FC Wageningen Wrote:Na de wedstrijd liep een deel van 410 richting het uitvak, maar dit werd verhinderd door de vele stewards die er stonden en blokkeerden de weg. Niet dat de supporters zoveel uit konden halen, maar het heeft toch even geduurd voordat het hele stadion leeg was.

Ontzettend zinloos gedrag is dit, net als de 'rellen' voor de wedstrijd. 'Vecht' dit lekker ergens op een weiland uit ofzo, maar goed.

Wedstrijd was 30 minuten goed, voor de rest vrij matig allemaal. De 4-1 is leuk, maar ik ben niet echt te spreken over de gatenkaas achterin. Hopen dat Gryga en Stam dat weer recht gaan zetten...
Reply
Fabian Wrote:De 4-1 is leuk, maar ik ben niet echt te spreken over de gatenkaas achterin.

Ach, tegen Feyenoord kan dat nog wel. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
gittermaster Wrote:heerlijke pot.
Jammer dat mijn cappie niet gespeeld heeft...

De mijne wel, maar z'n 30 punten zijn nog niet bijgewerkt... En Gitter, doe mij 's ff credits voor m'n uitslagvoorspellende gave! :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Sneijder trouwens weergaloos in de eerste helft =D>

hij had natuurlijk gewoon geschorst moeten zijn, maar zijn treurige actie tegen groningen zit wss in de overvolle doofpot?
Reply
Na dat op tv gezien te hebben kan ik het me voorstellen waf, er zat duidelijk niets van opzet in. Ik had, persoonlijk, wel even 'sorry' gezegd oid, maar goed.
Reply
Fabian Wrote:Na dat op tv gezien te hebben kan ik het me voorstellen waf, er zat duidelijk niets van opzet in. Ik had, persoonlijk, wel even 'sorry' gezegd oid, maar goed.

geen opzet, mijn reet!
Reply
Fabian Wrote:Na dat op tv gezien te hebben kan ik het me voorstellen waf, er zat duidelijk niets van opzet in. Ik had, persoonlijk, wel even 'sorry' gezegd oid, maar goed.

ik heb het alleen op tv gezien en ik vind het gewoon een schandalige actie, en gelukkig heb ik van die (vieze) ajakkessieden in mijn omgeving die het van harte met me eens zijn. dit was imo 100% opzet.

en dan wel farfan voor zo iets onbeduidends achterna gaan, beter kunnen ze hun voorkeur in zeist niet etaleren... :roll: dat talpa is ook ontzettend pro-ajakkes trouwens, wat een enorm kutpprogramma is dat (hoewel dat met name komt door dat debiele gelul van die mulder. Puke

feli, overigens.
Reply

Forum Jump: