The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord
Dat jij je op die site begeeft is idd :crazy:
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Riekki Wrote:Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:

[Image: ajax_bloodysunday.jpg]

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Schandalige actie.
Zijn ze vergeten dat diezelfde bommenwerper ook mede-verantwoordelijk was voor de jodenvervolging......

Ook belachelijk is dat ze de Palestina vlag uit het Feyenoord vak afpakken en deze vlag mocht blijven. Ik las dat hij na de wedstrijd nog een keer omhoog werd gehezen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Matador! Wrote:Dat jij je op die site begeeft is idd :crazy:

Op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jaggle.nl">http://www.jaggle.nl</a><!-- w --> bedoel je? :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ekslem Wrote:Inhaken maar....

En als de lente komt, gooien we bommem op Rotterdam.... :8:

dat werd in het verleden gek genoeg regelmatig gezongen door mensen die vervolgens heel verbolgen reageerden als er over joden werd gezongen.

ach ja, het kan er bij mij niet in dat iemand het serieus leuk vindt dat er zoveel mensen, op welke wijze dan ook, gestorven zijn in woII.
Reply
Ronnie D. Wrote:Die scheer ik inderdaad over één kam.

dan hebben wij kennelijk verschillende normen en waarden.

ik vind overal en altijd dat mensen die een voorbeeldfunctie hebben extra verantwoordelijkheid dragen. jij kennelijk niet. ik begrijp dat niet, maar zal omdat dat kennelijk de enige oplossing voor je is wel opvliegen (treurige opmerking trouwens :roll: ).
Reply
Sorry dat jij dat treurig vind, maar ik vind dat, behalve de spelers, ook de supporters die voor een club staan een voorbeeldfunctie uit horen te dragen. Ze zijn tenslotte het eerste visitekaartje van een club wat de buitenwacht ziet en opmerkt. En daar hoort het uitschelden van voormalige clubspelers o.a. niet bij in mijn ogen.

Dus wie zijn normen en waarden zijn dan raar?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Sorry dat jij dat treurig vind, maar ik vind dat, behalve de spelers, ook de supporters die voor een club staan een voorbeeldfunctie uit horen te dragen. Ze zijn tenslotte het eerste visitekaartje van een club wat de buitenwacht ziet en opmerkt. En daar hoort het uitschelden van voormalige clubspelers o.a. niet bij in mijn ogen.

Dus wie zijn normen en waarden zijn dan raar?

ik vind niet je mening treurig, maar het feit dat je wilt dat iemand opvliegt als hij een andere mening heeft dan jij.

feyenoordsupporters nogal een goeie naam voor wat betreft respect naar voormalig clubspelers. dat is anders bij mensen die de club verraden, zich ondankbaar tonen en bovendien naar ajakkes gaan. dan gaan bij velen alle remmen los.

als jij de voorbeeldfunctie van een willekeurige supporter (zo die er al is) net zo'n zwaar gewicht geeft als de voorbeeldfunctie van een speler, die wekelijks op tv is en idool is van vele kinderen dan zijn we uitgepraat. ik weet dan welke normen en waarden raar zijn.

leuk, de zoveelste ajakkessied die het gedrag probeert te bagatelliseren. :roll: (deze opmerking zul je ook wel niet begrijpen, maar omdat ik uitgepraat ben met je zal ik niet meer uitleggen waarom ook dat consequent is met mijn mening).
Reply
Toch wel raar als iemand aanmerkingen op jou uitspraken heeft dat je die raar vind.
En ik snap inderdaad niet welk gedrag ik volgens jou afzwak, eerder dat jij het gedrag van de supporters afzwakt.

En wat dat opvliegen betreft. Dat kwam alleen maar door de inconsequentie van je uitspraken. Niks persoonlijks verder.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
poeh poeh, wat neemt ons bestuur toch weer een geweldige maatregelen nav o.a. dat spandoek:

Quote:Gisteren werd er tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord een spandoek op Vak 410 getoond waarover discussie ontstaan is. Op het spandoek werd gerefereerd aan het bombardement op Rotterdam in 1940. Ajax is van mening dat door dit spandoek onderlinge afspraken zijn geschonden - er mogen immers enkel spandoeken worden gebruikt die de club positief steunen - en heeft aangekondigd dat besloten dat Vak 410 tot en met de laatste competitiewedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker uitgesloten is van georganiseerde sfeeracties.

Er waren voor deze beslissing meer redenen dan enkel het spandoek. Ajax stelt dat heeft meegewogen dat er de afgelopen tijd meerdere afspraken zijn geschonden, zoals:

* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - Feyenoord
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters

Ook bekijkt Ajax of er via beelden individuele Ajacieden bekend kunnen worden, deze zullen een 'extra passende straf', zoals een stadionverbod, opgelegd krijgen. Dat stadionverbod komt er wat Ajax betreft in ieder geval voor degenen die voorafgaan aan de wedstrijd zijn opgepakt.
Reply
T00L Wrote:poeh poeh, wat neemt ons bestuur toch weer een geweldige maatregelen nav o.a. dat spandoek:

Quote:Gisteren werd er tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord een spandoek op Vak 410 getoond waarover discussie ontstaan is. Op het spandoek werd gerefereerd aan het bombardement op Rotterdam in 1940. Ajax is van mening dat door dit spandoek onderlinge afspraken zijn geschonden - er mogen immers enkel spandoeken worden gebruikt die de club positief steunen - en heeft aangekondigd dat besloten dat Vak 410 tot en met de laatste competitiewedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker uitgesloten is van georganiseerde sfeeracties.

Er waren voor deze beslissing meer redenen dan enkel het spandoek. Ajax stelt dat heeft meegewogen dat er de afgelopen tijd meerdere afspraken zijn geschonden, zoals:

* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - Feyenoord
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters

Ook bekijkt Ajax of er via beelden individuele Ajacieden bekend kunnen worden, deze zullen een 'extra passende straf', zoals een stadionverbod, opgelegd krijgen. Dat stadionverbod komt er wat Ajax betreft in ieder geval voor degenen die voorafgaan aan de wedstrijd zijn opgepakt.


Hele spandoek niet gezien, wat een hufters meteen het stadion uitflikkeren en nooit meer binnenlaten.
Het liedje "bommen op rotterdam" vind ik al niet kunnen zelfde geld voor het "Hamas Hamas alle joden aan het gas" en de gas geluiden in het uitvak.
Rookbommetje was wat irritant maar niet heel erg hinderlijk ofzo.
Tsja als ze idioten een vinger geeft nemen ze meteen je hele arm gewoon optyfen.
En dat het bestuur zo optreed is al beter dan helemaal niets doen, maar ik hoop dat het nieuwe kabinet er eens een voetbalwet maakt want dit slaat echt nergens meer op.
Snap niet dat die wet er nog steeds niet is, heeft in Engeland wonderen gedaan en hier blijft het ergens hangen in het geneuzel van de KNVB/Politiek, denk dat de mensen die dat spandoek hebben verzonnen/omhoog hielden zich heel diep moeten schamen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het spandoek kwam toch uit vak 410, het sfeervak? Het is toch zo dat Ajax aan deze sfeeracties meebetaalt of heb ik het nu mis? Als dit zo is dan vind ik het helemaal onbegrijpelijk dat het heeft kunnen gebeuren!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
T00L Wrote:poeh poeh, wat neemt ons bestuur toch weer een geweldige maatregelen nav o.a. dat spandoek:

Quote:Gisteren werd er tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord een spandoek op Vak 410 getoond waarover discussie ontstaan is. Op het spandoek werd gerefereerd aan het bombardement op Rotterdam in 1940. Ajax is van mening dat door dit spandoek onderlinge afspraken zijn geschonden - er mogen immers enkel spandoeken worden gebruikt die de club positief steunen - en heeft aangekondigd dat besloten dat Vak 410 tot en met de laatste competitiewedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker uitgesloten is van georganiseerde sfeeracties.

Er waren voor deze beslissing meer redenen dan enkel het spandoek. Ajax stelt dat heeft meegewogen dat er de afgelopen tijd meerdere afspraken zijn geschonden, zoals:

* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - Feyenoord
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters

Ook bekijkt Ajax of er via beelden individuele Ajacieden bekend kunnen worden, deze zullen een 'extra passende straf', zoals een stadionverbod, opgelegd krijgen. Dat stadionverbod komt er wat Ajax betreft in ieder geval voor degenen die voorafgaan aan de wedstrijd zijn opgepakt.


Het wordt tijd dat de KNVB maatregelen neemt maar zoals johan derksen gisteren zei, daar blijft het weer eens angstvallig stil.
Reply
als je opgepakt bent krijg je kennelijk automatisch een stadionverbod. dus dan ben je per definitie terecht opgepakt? dat is wel heel veel vertrouwen in onze dienders. :|
Reply
waf Wrote:als je opgepakt bent krijg je kennelijk automatisch een stadionverbod. dus dan ben je per definitie terecht opgepakt? dat is wel heel veel vertrouwen in onze dienders. :|

Tsja je word niet voor jan lul opgepakt...100 agenten in burger daaro als je dan een flesje naar een ME'er gooit ben je rap de lul
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ronnie D. Wrote:En wat dat opvliegen betreft. Dat kwam alleen maar door de inconsequentie van je uitspraken. Niks persoonlijks verder.

die inconsequentie is inmiddels genoeg weerlegd. je onderbouwt je aanval bovendien zwak. dat had je wss zelf ook in de gaten, vandaar je 'vlieg toch op vent'. duidelijk wat krachttermen nodig.

wel wil ik even toevoegen dat het niet zomaar om een scheldende sneijder ging, maar om een tegen de scheidsrechter scheldende sneijder.
dat spelers elkaar verrot schelden interesseert me ook weinig, hoewel ik het kwalijker vind dan als supporters maar wat roepen.
Reply
Feyenoord Netwerk Wrote:5/2/2007 - Voorzitter Supportersvereniging haalt uit naar Ajax en journalisten (Gepost door K)

De voorzitter van de Supportersvereniging van Feyenoord heeft in een open schrijven aan journalisten uitgehaald naar Ajax en naar journalisten (lees gehele brief op website Supportersvereniging).
'Feyenoord is zeer kritisch naar de spandoeken in eigen stadion en accepteert bijv. ook geen Palestinashirts.
In de ArenA is dat al enige jaren anders. De club Ajax heeft boter op het hoofd. (...) Gisteren was voor mij een absoluut dieptepunt. Wanneer er anti-Ajax of anti-joodse geluiden komen uit Den Haag, Utrecht of Rotterdam is de wereld te klein en komen de Frits Barendsen en Jack van Gelders van deze wereld achter hun bureau vandaan om dit aan de kaak te stellen. Overigens nog terecht ook. Als er gisteren een enorm spandoek in de ArenA zichtbaar wordt gemaakt waarop het
bombardement van 14 mei 1940 wordt uitgebeeld en verheerlijkt waarbij vele, vele honderden Rotterdammers de dood vonden, reageert er niemand.
Journalisten die het spandoek niet gezien hebben, dienen direct naar Hans Anders af te reizen en de journalisten die het wel gezien hebben en er op Talpa-achtige wijze, willens en wetens, geen melding van maken, kunnen zich beter afvragen of ze het juiste vak hebben gekozen.'
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:als je opgepakt bent krijg je kennelijk automatisch een stadionverbod. dus dan ben je per definitie terecht opgepakt? dat is wel heel veel vertrouwen in onze dienders. :|

Tsja je word niet voor jan lul opgepakt...100 agenten in burger daaro als je dan een flesje naar een ME'er gooit ben je rap de lul

toch ben je nog altijd verdachte. misschien hebben ze wel de verkeerde opgepakt? ze zijn er lomp genoeg voor bij de politie.. 'hij had een amsterdams accent een een ajakkesshirtje aan' :wink:
Reply
Woutiknout Wrote:
Feyenoord Netwerk Wrote:5/2/2007 - Voorzitter Supportersvereniging haalt uit naar Ajax en journalisten (Gepost door K)

De voorzitter van de Supportersvereniging van Feyenoord heeft in een open schrijven aan journalisten uitgehaald naar Ajax en naar journalisten (lees gehele brief op website Supportersvereniging).
'Feyenoord is zeer kritisch naar de spandoeken in eigen stadion en accepteert bijv. ook geen Palestinashirts.
In de ArenA is dat al enige jaren anders. De club Ajax heeft boter op het hoofd. (...) Gisteren was voor mij een absoluut dieptepunt. Wanneer er anti-Ajax of anti-joodse geluiden komen uit Den Haag, Utrecht of Rotterdam is de wereld te klein en komen de Frits Barendsen en Jack van Gelders van deze wereld achter hun bureau vandaan om dit aan de kaak te stellen. Overigens nog terecht ook. Als er gisteren een enorm spandoek in de ArenA zichtbaar wordt gemaakt waarop het
bombardement van 14 mei 1940 wordt uitgebeeld en verheerlijkt waarbij vele, vele honderden Rotterdammers de dood vonden, reageert er niemand.
Journalisten die het spandoek niet gezien hebben, dienen direct naar Hans Anders af te reizen en de journalisten die het wel gezien hebben en er op Talpa-achtige wijze, willens en wetens, geen melding van maken, kunnen zich beter afvragen of ze het juiste vak hebben gekozen.'
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Nu moet ik heel eerlijk zijn, zat in 413 en ik heb serieus dat spandoek niet gezien...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:als je opgepakt bent krijg je kennelijk automatisch een stadionverbod. dus dan ben je per definitie terecht opgepakt? dat is wel heel veel vertrouwen in onze dienders. :|

Tsja je word niet voor jan lul opgepakt...100 agenten in burger daaro als je dan een flesje naar een ME'er gooit ben je rap de lul

toch ben je nog altijd verdachte. misschien hebben ze wel de verkeerde opgepakt? ze zijn er lomp genoeg voor bij de politie.. 'hij had een amsterdams accent een een ajakkesshirtje aan' :wink:

Ach, die gasten zitten allemaal nog in voorarrest 18 stuks dus tsja wat moet je er van zeggen het kan me niet echt boeien als je niets verkeerds doet en de politie en ME uit de weg gaat is de kans op een arrestatie ook een stuk kleiner.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Het spandoek kwam toch uit vak 410, het sfeervak? Het is toch zo dat Ajax aan deze sfeeracties meebetaalt of heb ik het nu mis? Als dit zo is dan vind ik het helemaal onbegrijpelijk dat het heeft kunnen gebeuren!

Het is TIFO, geen sfeervak, alles wordt uit eigen zak bekostigd. Voor alle acties dient alleen wel goedkeuring van Ajax te zijn. Dit doek is dus 'stiekem' een dag eerder in hun honkje, in de arena, gelegd.

Het is een triest doek, maar het 'hoort' bij de wedstrijd. Als die 1600 man mogen hamassen (wat al bij aankomst gebeurde) en nog triestere liedjes over Leo mogen zingen, vind ik zo'n doek niet zo frappant.

Overigens is het natuurlijk geheel naar eigen inzicht, er staat geen datum bij, geen hakenkruis, niets.... Dus waarom het meteen gelinkt wordt aan een bombardement uit '40 ??? Kan net zo goed een gewenst bombardement voor as zondag zijn :wink: :wink: !

Bij Utrecht uit hadden we al een doek met 'Gas d'r op' en bij de kakkies hadden ze 'Brandjes maken je PARA' (nav de dood van Para ) en 'Joden rennen altijd weg' verwijzing naar de dood van Carlo P.

Dat gehuil van die feyenoorders vind ik zowaar nog triester dan het calimero - gedrag van de gemiddelde psv-supporter, ontzettend zielig hoor. Want dat kuip-volk is blijkbaar nog roomser dan de paus. Rot toch op.....

En dat ajaxbestuur, mag tegen de welbekende......
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Het spandoek kwam toch uit vak 410, het sfeervak? Het is toch zo dat Ajax aan deze sfeeracties meebetaalt of heb ik het nu mis? Als dit zo is dan vind ik het helemaal onbegrijpelijk dat het heeft kunnen gebeuren!

Het is TIFO, geen sfeervak, alles wordt uit eigen zak bekostigd. Voor alle acties dient alleen wel goedkeuring van Ajax te zijn. Dit doek is dus 'stiekem' een dag eerder in hun honkje, in de arena, gelegd.

Het is een triest doek, maar het 'hoort' bij de wedstrijd. Als die 1600 man mogen hamassen (wat al bij aankomst gebeurde) en nog triestere liedjes over Leo mogen zingen, vind ik zo'n doek niet zo frappant.

Overigens is het natuurlijk geheel naar eigen inzicht, er staat geen datum bij, geen hakenkruis, niets.... Dus waarom het meteen gelinkt wordt aan een bombardement uit '40 ??? Kan net zo goed een gewenst bombardement voor as zondag zijn :wink: :wink: !

Bij Utrecht uit hadden we al een doek met 'Gas d'r op' en bij de kakkies hadden ze 'Brandjes maken je PARA' (nav de dood van Para ) en 'Joden rennen altijd weg' verwijzing naar de dood van Carlo P.

Dat gehuil van die feyenoorders vind ik zowaar nog triester dan het calimero - gedrag van de gemiddelde psv-supporter, ontzettend zielig hoor. Want dat kuip-volk is blijkbaar nog roomser dan de paus. Rot toch op.....

En dat ajaxbestuur, mag tegen de welbekende......

maar dan nog Fab..dit kan je toch nooit goedkeuren? Moet toch ergens een grens getrokken worden? Snap ook niet dat ze die F'noorders bij binnenkomst met het gehamas meteen terug hebben gestuurd, maar die cirkel moet toch ergens gestopt worden?
En ben het wel met je eens dat het gejank van 010 en consorten ook mag stoppen, het is niet dat die gasten niets doen hypocriet as usual...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
@Fab: bedankt voor de toelichting :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:Dat gehuil van die feyenoorders

stel je niet aan man. wie huilt er dan? je doet net of het voor alle fainodders geldt. alleen de voorzitter van de supportersvereniging, die zich net zo sterk uitspreekt tegen de verwijzing naar de oorlog door fainoidders.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Dat gehuil van die feyenoorders

stel je niet aan man. wie huilt er dan? je doet net of het voor alle fainodders geldt. alleen de voorzitter van de supportersvereniging, die zich net zo sterk uitspreekt tegen de verwijzing naar de oorlog door fainoidders.

Palestina shirtjes, maar geen woord over 15 minuten Hamas alle joden aan het gas, of de sssshhhht geluiden...Leo die voor van alles en nog wat word uitgemaakt...
Maakt het nog niet dat het spandoek goed is of wat dan ook, maar hij loopt te blaten dat ze bij Feyenoord allemaal zo goed opletten op de eigen supporters....hebben we gezien in Nancy en afgelopen zondag...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Dat gehuil van die feyenoorders

stel je niet aan man. wie huilt er dan? je doet net of het voor alle fainodders geldt. alleen de voorzitter van de supportersvereniging, die zich net zo sterk uitspreekt tegen de verwijzing naar de oorlog door fainoidders.

Palestina shirtjes, maar geen woord over 15 minuten Hamas alle joden aan het gas, of de sssshhhht geluiden...Leo die voor van alles en nog wat word uitgemaakt...
Maakt het nog niet dat het spandoek goed is of wat dan ook, maar hij loopt te blaten dat ze bij Feyenoord allemaal zo goed opletten op de eigen supporters....hebben we gezien in Nancy en afgelopen zondag...

hij heeft het over de controle op spandoeken. dat is me dunkt het minste dat je kunt doen. hij keurt als ik het goed begrijp verwijzingen naar de oorlog af.

en daarbij: de mensen die dat allemaal riepen zullen vast niet zo huilen over dat spandoekje. fabian generaliseert zowel de huilers als de schelders en wijst vervolgens op tegenstrijdigheid. dat slaat nergens op.
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Dat gehuil van die feyenoorders

stel je niet aan man. wie huilt er dan? je doet net of het voor alle fainodders geldt. alleen de voorzitter van de supportersvereniging, die zich net zo sterk uitspreekt tegen de verwijzing naar de oorlog door fainoidders.

Palestina shirtjes, maar geen woord over 15 minuten Hamas alle joden aan het gas, of de sssshhhht geluiden...Leo die voor van alles en nog wat word uitgemaakt...
Maakt het nog niet dat het spandoek goed is of wat dan ook, maar hij loopt te blaten dat ze bij Feyenoord allemaal zo goed opletten op de eigen supporters....hebben we gezien in Nancy en afgelopen zondag...

hij heeft het over de controle op spandoeken. dat is me dunkt het minste dat je kunt doen. hij keurt als ik het goed begrijp verwijzingen naar de oorlog af.

en daarbij: de mensen die dat allemaal riepen zullen vast niet zo huilen over dat spandoekje. fabian generaliseert zowel de huilers als de schelders en wijst vervolgens op tegenstrijdigheid. dat slaat nergens op.

Doet de voorzitter ook, trekt even de vergelijking tussen honderden doden bij de bombardementen op R'dam en als er iets over joden word gezegd.(waren er een paar miljoen)
Snap de voorzitter ook wel een beetje, maar Feyenoord en zeker ADO hebben nu eenmaal een "naam" dus daar word zeker meer opgelet. (Helemaal ADO daar lopen percentueel gezien de meeste debielen rond)
En bij Talpa of Tien of hoe het ook heet is het al sinds dag een huilen en het is alleen maar erger geworden, blazen allereerst rellen op (zware rellen met 3 zwaargewonde agenten) en missen niet alleen het spandoek, maar ook spreekkoren over Leo, Davids en Buys...
Verder, is het niet zo gek dat een commentator het spandoek niet ziet, die is met de wedstrijd bezig inplaats van op het sfeervak te letten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:honderden doden bij de bombardementen op R'dam

oh, waren dat er honderden. :|

doet er lekker veel toe trouwens, hoe veel het er waren.
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:honderden doden bij de bombardementen op R'dam

oh, waren dat er honderden. :|

doet er lekker veel toe trouwens, hoe veel het er waren.

Je begrijpt de context niet (beetje lomp neergezet ook) maar als je dat vergelijkt dan kan je zelf ook wel begrijpen dat je met de bombardementen uitbeelden alleen de R'dammers raakt, en met de joden niet alleen Ajax maar een heel volk. Lastig neer te zetten wat ik precies bedoel.
In ieder geval, lomp spandoek, lompe supportersvereniging voorzitter, calimero gedrag heet dat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
mmmm dit doek lijkt mij niet goed te lullen. Ze hebben genoeg mooie dingen gedaan maar dit sloeg (Na Ruud als hoer van Amsterdam) de plank volledig mis.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:mmmm dit doek lijkt mij niet goed te lullen. Ze hebben genoeg mooie dingen gedaan maar dit sloeg (Na Ruud als hoer van Amsterdam) de plank volledig mis.

Dat is imo een understatement
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: