The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennisteams voor Excell Sheet
kuiper Wrote:Ik zie nog niet veel Roddick's. Ik denk toch echt dat hij gaat winnen en 50 punten gaat pakken.

Te duur... ik gok op vriend Murray
Reply
kuiper Wrote:Ik zie nog niet veel Roddick's. Ik denk toch echt dat hij gaat winnen en 50 punten gaat pakken.

Hij moet weer tegen de betere Andy. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Is juist mooi voor jou toch Smile .. Dan heb je hem ongeveer als enige!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog niemand met Haas, dat lijkt me gewoon de finalist worden.

En ik zie veel Malisses, ik heb er geen goed gevoel bij. Gabashvili zou heel goed te sterk kunnen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ook maar 2x Moya, leek me ook een must pick gezien zijn prestaties in BA de afgelopen jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nog niemand met Haas, dat lijkt me gewoon de finalist worden.

En ik zie veel Malisses, ik heb er geen goed gevoel bij. Gabashvili zou heel goed te sterk kunnen zijn.

En dan neem je Haas omdat ie in vorm is? Kijk eens naar Xaviers uitslagen. 2 vd 3 toernooien waar ie meedeed won ie. En 1e ronde nederlaag op AO tegen Clement.

Haas heeft alleen een 5 sets zege op davy in de AO als goed resultaat naast de DC.
Reply
Ad Wim Wrote:En ook maar 2x Moya, leek me ook een must pick gezien zijn prestaties in BA de afgelopen jaren.

1 woord: Starace Wink
Reply
Ad Wim Wrote:En ook maar 2x Moya, leek me ook een must pick gezien zijn prestaties in BA de afgelopen jaren.

Moya is gewoon te slecht in vorm. lijkt net gaudio, maar deze poule moet ie nu toch wel kunnen overleven lijkt me.
Reply
Hij was neit best inderdaad, maar had vorige week gewoon moeten winnen en heeft prima HC-toernooien gespeeld begin van het seizoen. Ik verwacht er veel van. Het was hem of Almagro en vond Moya toch een makkelijkere loting hebben.
Reply
Tja, we moeten het allemaal maar zien. Ik ben momenteel niet heel tevreden, maar ja... Jongens als Monfils, Guccione, Kim etc. kunnen ook gewoon allemaal in de eerste ronde verliezen en dan zit ik wel goed.
Reply
Zoals Ad zegt, kan het alle kanten op.... erg leuke week!
Reply
Ad Wim Wrote:Hij was neit best inderdaad, maar had vorige week gewoon moeten winnen en heeft prima HC-toernooien gespeeld begin van het seizoen. Ik verwacht er veel van. Het was hem of Almagro en vond Moya toch een makkelijkere loting hebben.

waarom niet zowel almagro en moya? beide goed voor 8 punten en komen elkaar niet snel tegen.
Reply
Almagro goed voor 8 punten weet ik zo net nog niet. Vassallo behoorlijk in vorm en speelt voor eigen publiek. En Almagro voor 8 punten is ook niet echt rendabel...
Reply
1 Haas,Tommy €2020 Verkoop
2 Acasuso,Jose €840 Verkoop
3 Almagro,Nicolas €928 Verkoop
4 Malisse,Xavier €990 Verkoop
5 Stepanek,Radek €1325 Verkoop
6 De Voest,Rik €342 Verkoop
7 Djokovic,Novak €1625 Verkoop
8 Kim,Kevin €359 Verkoop
9 Di Mauro,Alessio €428 Verkoop
10 Koubek,Stefan €524 Verkoop
11 Guccione,Chris €397 Verkoop
12 Pavel,Andrei €374 Verkoop
13 Rochus,Olivier €895 Verkoop
14 Andreev,Igor €305 Verkoop
15 Karlovic,Ivo €416 Verkoop
16 Del Potro,Juan Martin €535 Verkoop
€12303
Reply
Ad Wim Wrote:Almagro goed voor 8 punten weet ik zo net nog niet. Vassallo behoorlijk in vorm en speelt voor eigen publiek. En Almagro voor 8 punten is ook niet echt rendabel...
je zegt tegen mij neem nooit dure mensen ik nleine toernooien. kom je mat davy, djoko en haas op de proppen. als ze niet allemaal niet minstens de halve finale halen heb je al een slechte week.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Almagro goed voor 8 punten weet ik zo net nog niet. Vassallo behoorlijk in vorm en speelt voor eigen publiek. En Almagro voor 8 punten is ook niet echt rendabel...
je zegt tegen mij neem nooit dure mensen ik nleine toernooien. kom je mat davy, djoko en haas op de proppen. als ze niet allemaal niet minstens de halve finale halen heb je al een slechte week.
1. Dit zijn geen kleine toernooien.
2. Ik denk dat ze allemaal minstens de halve finale halen.
Reply
Djokovic ligt er al uit tegen de Spaanse held, let maar op =D>
Reply
ok 2 kan je vinden.maar ik vind het zeker geen grote toernooien
Reply
RobbieDK Wrote:Djokovic ligt er al uit tegen de Spaanse held, let maar op =D>
pavel is ook in vorm hoor
Reply
50 punten voor de winnaar, dat is een stuk meer dan 35.
Reply
kooltje Wrote:
Djokovic moet je deze week, net als Youzhny vorige week, gewoon hebben, klaar!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
je heb weer zo een bui...dat alleen jij gelijk heb he?! 50 niet eens 150% van 35 dus dat valt heel erg mee. 4tje lijkt alleen veel meer dan een 7
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
je heb weer zo een bui...dat alleen jij gelijk heb he?! 50 niet eens 150% van 35 dus dat valt heel erg mee. 4tje lijkt alleen veel meer dan een 7
Blijf jij maar gewoon je eigen tactieken behouden, we zien aan het eind wel waar we allebei staan...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Blijf jij maar gewoon je eigen tactieken behouden, we zien aan het eind wel waar we allebei staan...
laten we eerst nu even kijken Wink :razz: =D> Hakkuh
Reply
Knap joh, door een falen van SD =D>
Reply
771+50=821 om 873 =D>
Reply
THE MAILMAN Wrote:1 Lee,Hyung-Taik €695 Verkoop
2 Malisse,Xavier €990 Verkoop
3 Koubek,Stefan €524 Verkoop
4 Berdych,Tomas €1785 Verkoop
5 Querrey,Sam €442 Verkoop
6 Simon,Gilles €625 Verkoop
7 Ginepri,Robby €765 Verkoop
8 Chela,Juan Ignacio €845 Verkoop
9 Djokovic,Novak €1625 Verkoop
10 Rochus,Olivier €895 Verkoop
11 Karlovic,Ivo €416 Verkoop
13 Melzer,Jurgen €955 Verkoop
14 Fish,Mardy €1079 Verkoop
15 Lopez,Feliciano €446 Verkoop

Ik heb deze week duidelijk een voorkeur voor de spelers in Memphis.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
THE MAILMAN Wrote:1 Lee,Hyung-Taik €695 Verkoop
2 Malisse,Xavier €990 Verkoop
3 Koubek,Stefan €524 Verkoop
4 Berdych,Tomas €1785 Verkoop
5 Querrey,Sam €442 Verkoop
6 Simon,Gilles €625 Verkoop
7 Ginepri,Robby €765 Verkoop
8 Chela,Juan Ignacio €845 Verkoop
9 Djokovic,Novak €1625 Verkoop
10 Rochus,Olivier €895 Verkoop
11 Karlovic,Ivo €416 Verkoop
13 Melzer,Jurgen €955 Verkoop
14 Fish,Mardy €1079 Verkoop
15 Lopez,Feliciano €446 Verkoop

Ik heb deze week duidelijk een voorkeur voor de spelers in Memphis.

Moeten wij dat niet over jou team zeggen, dat ons dat opvalt? Of wil je gewoon reactie hebben? :8:
Reply
Ik zie trouwens best wel een paar keer Youzhny. Gewaagde keuze moet ik zeggen. Het zal een close call worden, maar ik denk toch dat Berdych dit gaat winnen. Ik heb hem ook bij MV als troef, dus hij moet winnen!
Reply
Ik kan de TM-Sheet vooralsnog niet afmaken! Heb van Omyaca,Tampie,Cruijff en Aadje nog geen team.

En omdat SD het niet toelaat om elkaars team te zien kan ik ze ook niet van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tennismanager.nl">http://www.tennismanager.nl</a><!-- w --> afhalen!

Even geduld nog!
Reply

Forum Jump: