The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nachtdienst
#31
Ik ben er nu en ben net bezig met de TTT, dus ik blijf nog wel even. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Ik ben er ook.. tot 6.30!

Lekker internetten, Studio Voetbal en Dit was het nieuws kijken
Wie dit leest is gek
Reply
#33
Als mijn printer zo blijft kutten zit ik ook nog wel heel de nacht :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Ekslem Wrote:Als mijn printer zo blijft kutten zit ik ook nog wel heel de nacht :letitallout:

Wat moet je uitprinten dan?
Reply
#35
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Als mijn printer zo blijft kutten zit ik ook nog wel heel de nacht :letitallout:

Wat moet je uitprinten dan?

Ben bezig met de bijlagen van mijn scriptie
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
zit nu ff reportage te kijken... scrry stuff over satan!

schakel zo maar over naar dit was t nieuws.. anders kan ik straks niet slapen :oops:
Wie dit leest is gek
Reply
#37
hehe
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Kleine Jan Wrote:zit nu ff reportage te kijken... scrry stuff over satan!

schakel zo maar over naar dit was t nieuws.. anders kan ik straks niet slapen :oops:

Niet bang zijn, Kleine Jan... kijk maar naar mijn onderschrift :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
Werk ze KJ
Make tea, not war
Reply
#40
Zondagnacht is zoooooo saaaaaaai..*geeeeeeeuwwww*

ga denk straks even tukkie doen...
Wie dit leest is gek
Reply
#41
Ik heb mischien nog wel een leuke opdracht voor je....
Reply
#42
Kleine Jan is nou nie eg het type voor een aanslag, Moker... [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Dat is precies wat ik zoek :Big Grin
Reply
#44
je zoekt iemand die een aanslag voor je wil plegen?
Wie dit leest is gek
Reply
#45
Treesong maakte een grapje hoor...

@Treesong: :-$... dalijk kan hij niet slapen
Reply
#46
wat was je opdracht dan?
Wie dit leest is gek
Reply
#47
7c "1. Noem vier grote accountantskantoren, die wereldwijd werkzaam zijn.
2. Kijk op de websites van de Nederlandse vestigingen van deze grote bedrijven of er iets over IFRS te vinden is ?
Geef per kantoor aan wat en maak een koppeling er naar toe.
3. Zoek ook een website van een kleiner (nationaal of regionaal opererend) accountantskantoor met informatie over IFRS. Maak ook daarheen een koppeling.
"

7d "Er zijn de laatste tijd de nodige artikelen in vakbladen verschenen over IFRS. Zo verscheen er in augustus 2004 een artikel over STORK en IFRS in het FD.
1. Geef de datum en de titel van het artikel. Welke zaken worden m.i.v. het nieuwe jaar bijvoorbeeld bij STORK zichtbaar ? Wat moet STORK onder de nieuwe regels doen met deze zaken ?
2. Zoek in het FD van 2004 een artikel op waarin een topbestuurder van een van de Nederlandse grootste financiële instellingen zijn visie op de desbetreffende regels geeft.
3. In juli 2004 verscheen in het FD een artikel over de invloed van IFRS op de beurskoers. Geef titel + datum en geef kort aan wat de essentie van het artikel is.
4. Ook Euronext waarschuwt bedrijven m.b.t. IFRS. Half oktober 2004 wordt hiervan een melding gemaakt in het FD. Geef titel +dtum + strekking.
5. Sommige bedrijven zijn gevoeliger voor de verandering van IFRS dan anderen. Een artikel in het FD van juli 2004 gaat hierover. Geef de titel van het artikel + datum. Geef 3 voorbeelden van bedrijven die genoemd worden + het waarom.
6. Ook de Deense toezichthouder is niet gerust op invoering van IFRS. Geef een artikel uit de FT
waaruit dat blijkt. Om welk artikel gaat het met name ?"

7e "Als de Amerikaanse verslaggevingsregels globaal worden vergeleken met de Nederlandse / Europese, dan wordt vaak gesteld dat bij de Nederlandse/Europese regels ""substance over form"" geldt.
1. Wat wordt daarmee bedoeld ? "
Reply
#48
Waar moest die aanslag precies gepleegd worden?
Reply
#49
Nog wat interessants op KJ? Eindelijk heb ik vrede gelsoten met de printer :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Zit nu 1 of ander programma te kijken over plastische chirurgie... dat schijnt elke dag te zijn.. moet echt niet gekker worden want ze laten echt alles zien...
Wie dit leest is gek
Reply
#51
Ekslem Wrote:Nog wat interessants op KJ? Eindelijk heb ik vrede gelsoten met de printer :razz:

Nu nog even vrede sluiten met je toetsenbord. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Nog wat interessants op KJ? Eindelijk heb ik vrede gelsoten met de printer :razz:

Nu nog even vrede sluiten met je toetsenbord. :wink:

:lol: Zal idd goed zijn als ik in mijn mandje lig! Ik denk trouwens dat ik het ook niet ga halen met mijn printpapier Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Dit weekend weer de nacht in.. lekker dik betaald door de paasdagen.. zondag en feestdagen toeslag :8:

Plus een leuk extraatje , de klok gaat zondag een uur vooruit dus een uurtje korter werken :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#54
Kleine Jan Wrote:Plus een leuk extraatje , de klok gaat zondag een uur vooruit dus een uurtje korter werken :Big Grin

Een uur minder bier drinken Sad
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#55
Vret Mien Gras Wrote:
Kleine Jan Wrote:Plus een leuk extraatje , de klok gaat zondag een uur vooruit dus een uurtje korter werken :Big Grin

Een uur minder bier drinken Sad

Nou dat houdt mij niet tegen hoor zo'n uurtje vooruit. Alleen mis ik een uurtje slaap. Kut paasbrunch!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#56
Ik ben er weer.. wie doet er mee? :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#57
Ik ben er nu even, maar ik ga zo even aan de zuip in de binnenstad. Viel spass in de nachtdienst, dames. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#58
*Geeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwwwwwwwww*
Wie dit leest is gek
Reply
#59
Ben er weer... hoop niet dat het op het forum weer net zo druk is als gisternacht.. anders komt er niets van werken terrecht :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#60
Zo ik heb de dienst er weer opzitten....nog even eten en douchen en morgen fris weer op en om 10.00 uur in de kroeg zitten \Big Grin/
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: