The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Kwartfinale's KNVB-Beker
Willem II - Ajax
NAC Breda - PSV
FC Utrecht - AZ
RKC Waalwijk - Roda JC

-
Mooi programma, bij alle wedstrijden is een stunt absoluut niet ondenkbaar. Ook altijd leuk ivm blessure's na het sluiten van de database. Ben ik altijd de lul mee. Icon_evil 1 ding snap ik echter niet. Waarom komt de nummer 14 - de nummer 2 live op tv en de nummer 6 - de nummer 1 niet Icon_question
Reply
Omdat er bij Ajax altijd wel iets gebeurt en PSV meestal saai en zakelijk is?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Daarom
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Omdat daar volgens mij voor gestemd is! En aangezien Ajax door heel het land supporters (lees gloryhunters) heeft, lijkt het me logisch dat die vaker gestemd hebben. Het zal me trouwens een bal jeuken welke pot ze uitzenden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Omdat er bij Ajax altijd wel iets gebeurt en PSV meestal saai en zakelijk is?

Avondje NAC is altijd wel leuk hoor :8:
Reply
Ekslem Wrote:Omdat daar volgens mij voor gestemd is! En aangezien Ajax door heel het land supporters (lees gloryhunters) heeft, lijkt het me logisch dat die vaker gestemd hebben. Het zal me trouwens een bal jeuken welke pot ze uitzenden!

Valt weinig glory te hunten op het moment.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Omdat daar volgens mij voor gestemd is! En aangezien Ajax door heel het land supporters (lees gloryhunters) heeft, lijkt het me logisch dat die vaker gestemd hebben. Het zal me trouwens een bal jeuken welke pot ze uitzenden!

Mijn ook niet want heb die avond toch geen tijd om te kijken, maar vind het toch een zeer kwalijke zaak dat niet de wedstrijd met de beste ploegen en waarschijnlijk meeste spanningen (cupfighter VS nr. 1), maar de wedstrijd die die hoogste kijkcijfers oplevert wordt uitgezonden. Zo hoort het niet te zijn bij volkssport nr. 1. Maar ach, verwacht toch weinig van PSV tegen de cupfighters uit Breda die eindelijk eens thuis mogen spelen qua resultaat. Qua wedstrijd lijkt me dat echter een stuk mooier op voorhand dan Willem II-Ajax.
Reply

:roll: Waarom moet dat er altijd bij?
Ik hoop dat PSV dit jaar de CL wint, kan ik dat argument de komende 20 jaar ook gebruiken.
Reply
Lamme Lennie Wrote:

Ik hoop dat PSV dit jaar de CL wint, kan ik dat argument de komende 20 jaar ook gebruiken.

Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er heel veel Ajax 'supporters' zijn die de Arena nog zelden tot nooit van binnen hebben gezien. Niets ten nadele van al die andere wel echte supporters. Maar ik denk dat dat eerste soort wel degelijk heeft gesmst voor die wedstrijd.
Reply
Ik snap wat je bedoelt, maar ik word wel eens moe van dat gloryhunters gedoe.

Ik zie trouwens ook liever NAC-PSV.
Reply
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er heel veel Ajax 'supporters' zijn die de Arena nog zelden tot nooit van binnen hebben gezien. Niets ten nadele van al die andere wel echte supporters. Maar ik denk dat dat eerste soort wel degelijk heeft gesmst voor die wedstrijd.

Begint dit weer, dus als je voor een club bent maar je kan niet/wil niet naar het stadion ben je een gloryhunter?
PSV heeft op dit moment de meeste gloryhunters, de mensen die 4 jaar geleden voor Ajax/F'noord waren en die nu voor PSV juichen, en die als een andere club volgend seizoen kampioen word voor die club zijn.
Reply
Je kan wel kijken toch, via dewedstrijden.tv ? Of moet je dan alsnog betalen ? Ik weet ook niet hoe de 'stemming' is gegaan, imo lijkt me NAC - psv een leukere wedstrijd, alhoewel Willem dos - Ajax altijd wel leuke wedstrijden geeft.
Reply
Was niet mijn bedoeling om de discussie 'gloryhunters' opnieuw te starten. Ging me puur om de uitleg waarom W2 - Ajax. Dus, never mind...........
Reply
Ik kijk ook liever NAC-PSV. Maar ja W2 - Ajax kan ook een leuke wedstrijd opleveren.
Reply
Utrecht-AZ lijkt me ook een leuke wedstrijd.

AZ heeft de laatste weken veel 'topwedstrijden' gehad.
Ik ben benieuwd of van Gaal de spelersmotivatie wel voldoende kan 'managen'.

@Peter: haal dat overbodige apostrofje even uit de titel van dit topic.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Peter Wrote:Willem II - Ajax
NAC Breda - PSV
FC Utrecht - AZ
RKC Waalwijk - Roda JC

-
Mooi programma, bij alle wedstrijden is een stunt absoluut niet ondenkbaar. Ook altijd leuk ivm blessure's na het sluiten van de database. Ben ik altijd de lul mee. Icon_evil 1 ding snap ik echter niet. Waarom komt de nummer 14 - de nummer 2 live op tv en de nummer 6 - de nummer 1 niet Icon_question

Daarom niet:

(inwonersaantallen)

Amsterdam 743,079
Tilburg 200,380

Eindhoven 209,172
Breda 169,709

Verder kan ik me niet indenken dat er (behalve wat wijken in Korea) veel lampies en naccers buiten Brabant wonen. Helaas wel veel gloryhunters. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
NAC - PSV komt live op Ketnet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:NAC - PSV komt live op Ketnet.

:lol:
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik snap wat je bedoelt, maar ik word wel eens moe van dat gloryhunters gedoe.

ik ook, maar waarom houden die meelopers daar dan niet mee op?
Reply
Utrecht-AZ?
In de competitie dezelfde wedstrijd hehe grappig.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Utrecht-AZ?
In de competitie dezelfde wedstrijd hehe grappig.

en PSV moet binnenkort voor de competitie ook nog naar NAC, en Ajax ook naar Willem II en Roda JC ook naar RKC Waalwijk. Met van die vooropgezette lotingen krijg je dat he.
Reply
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Omdat er bij Ajax altijd wel iets gebeurt en PSV meestal saai en zakelijk is?

Avondje NAC wel, maar avondje psv niet. Zal dan dus wel een middelmatige avond worden :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:

Avondje NAC wel, maar avondje psv niet.

Vertel! Vertel! Welke wedstrijden van NAC en PSV heb je zoal bezocht zodat je dat zo goed weet?
Reply
Ben benieuwd wat het wordt. Ga maar eens een keer kijken, altijd mooi een avondje Nac..
Reply
Als je in de laatste 5 jaar 1x de halve finale bereikt, ben je niet gelijk een CUPFIGHTER...
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dat komt omdat ze alles uit moesten spelen. Ondanks dat een halve finale plek en in die jaren boekten ze wel uitzeges bij bijvoorbeeld PSV, Twente (dit jaar nog) en Ajax voor de beker. Dan vind ik dat je best van een cupfighter mag spreken.
Reply
En broekpoepert Wegereef is van NAC-PSV gehaald. =D>
Reply
Nac doet het inderdaad veelal goed in de beker.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Nac doet het inderdaad veelal goed in de beker.

Een ontmoeting tussen cupfighter NAC en cupfighter Fc Eindhoven had wellicht wel een spannende pot kunnen opleveren ( Puke )
Reply
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes - Alcides, Da Costa, Alex, Sun - Mendez, Cocu, Culina, Afellay (Vayrynen) - Koné, Farfan

ps. zegt natuurlijk niks voor het weekend. Kromkamp, Simons en Salcido krijgen uit voorzorg rust met hele lichte pijntjes. Afellay misschien ook.
Reply

Forum Jump: