06-03-2007, 10:34 AM
Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
06-03-2007, 10:34 AM
Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.
06-03-2007, 11:16 AM
Mukkus Wrote:Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.Anders moet iemand een nieuwe groep aanmaken. Aan de hand van de topic deelnemerslijst. In de huidige groep zijn aardig wat managers uit SD of ermee gekapt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
06-03-2007, 11:19 AM
Ik heb gewoon dit seizoen gemiddeld gezien de hoogste ratings gehaald. :razz:
Ondanks dat moet ik in de laatste wedstrijd nog punten pakken. Anders degradeer ik uit de 4de klasse. :roll:
Hier stond iets veel te lang.
06-03-2007, 11:27 AM
Antidote Wrote:Mukkus Wrote:Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.Anders moet iemand een nieuwe groep aanmaken. Aan de hand van de topic deelnemerslijst. In de huidige groep zijn aardig wat managers uit SD of ermee gekapt. Die taak neem ik wel op me. Zorg ik ervoor dat voor het begin van het nieuwe seizoen alles er netjes in staat.
06-03-2007, 11:30 AM
Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden.
Momenteel heb ik al een U20 speler, die overigens in de verkoop staat. Verder al 2 spelers die komend seizoen U20 worden. Echt een luxe probleem.
Kay Bleeker (5937)
06-03-2007, 11:31 AM
gittermaster Wrote:toppie Mukkus...=D>
Kay Bleeker (5937)
06-03-2007, 11:33 AM
Antidote Wrote:Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden. Ze hoeven toch geen competitie te spelen om U20 te blijven of wel ? anders zou ik hem gewoon doortrainen... vaste waardes in de U20 leveren ongeveer 50% meer op dan potentiele U20s
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
06-03-2007, 11:53 AM
Box Brother Wrote:Ze moeten wel elke week spelen om training te krijgen. En daar valt volgens mij de U20 wedstrijden niet onder. Daar ben ik in ieder geval niet vanuit gegaan. Had de coach al een pb gestuurd op welke positie hij staat in zijn leeftijd categorie. Staat hij op plek 3 of lager dan is het voor mij de moeite niet waard.Antidote Wrote:Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden.
Kay Bleeker (5937)
06-03-2007, 01:51 PM
Antidote Wrote:gittermaster Wrote:toppie Mukkus...=D> De groep heet nu 'CT.tk', volgens mij. Ik maak, zodra ik tijd heb, een nieuwe aan die ik 'Competitieteam.nl' noem. De teams die ik daar invoeg, zijn de teams die op dit moment in de federatie zitten. edit: Dat kan natuurlijk niet, dan neem je niet de HT-supporters mee.
06-03-2007, 02:51 PM
CT.tk is het inderdaad nu
![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
06-03-2007, 03:32 PM
Mukkus Wrote:Antidote Wrote:gittermaster Wrote:toppie Mukkus...=D> heb je een link want ik kan zo snel niks vinden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
06-03-2007, 03:39 PM
Box Brother Wrote:heb je een link want ik kan zo snel niks vinden... Eén pagina ervoor box! Devlin Wrote:http://alltid.org/group/6216/topteamratings
Kay Bleeker (5937)
06-03-2007, 04:14 PM
Antidote Wrote:Box Brother Wrote:heb je een link want ik kan zo snel niks vinden... Maar daar staat nog altijd SD.tk en o.a. issie... klopt dat ?
06-03-2007, 04:29 PM
gittermaster Wrote:Muk is ermee bezig.... ah... ik was weer te gretig... Go Muk !!
11-03-2007, 03:24 AM
Economie
Kapitaal: -1 088 328 â⬠(-1 357 767) â⬠Sponsors: in de zevende hemel Fanclub: 1968 leden Supporters: in de wolken ![]() Volgende week gaan er een hoop spelers uit....
The great old Ludwig von...
11-03-2007, 09:17 PM
Mukkus Wrote:Lekker wat rente of niet? Rente 54 416
The great old Ludwig von...
11-03-2007, 09:41 PM
Wedstrijd van concurrent.
37 minuten: Bij een snelle uitbraak van WSC trok de verdediging van de tegenstander aan de noodrem. Chin Soo-Cheng zag dat de keeper nog niet klaar stond en schoot de vrije trap snel binnen. De scheidsrechter keurde het doelpunt goed: 2-3! ala manchester united... helaas wel in mijn nadeel. Ik sta met 2-1 voor tegen 10 man. Spanning is te snijden.
Insane life.
11-03-2007, 11:02 PM
En de Dredevils hebben het net kunnen redden, hoewel de stats flink beter waren. Concurrent verloor, maar was niet genoeg. Speelde tegen 10 man maar helaas scoorde mijn tegenstander ook. DIt seizoen slechts 1 wedstrijd verloren, maar door de 4 gelijke spellen heb ik het verspeeld.
1. Helmond kickers 14 10 1 3 53 - 32 +21 31 2. Dredevils 14 9 4 1 46 - 28 +18 31 Corvex Eupali - WSC Wolvega 5 - 3 Dredevils - Helmond kicke 4 - 3 Dredevils Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goddelijk (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: reusachtig (oud) Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud) Rechteraanval: briljant (oud) Centrale aanval: buitenaards (oud) Linkeraanval: wonderbaarlijk (oud) Helmond kickers Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: wonderbaarlijk (oud) Rechterverdediging: wonderbaarlijk (oud) Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: wereldklasse (oud) Centrale aanval: magisch (oud) Linkeraanval: wonderbaarlijk (oud) Supporterstatistieken Wedstrijdverslag Ik had gezegd als ik geen kampioen zal worden, zal het mijn laatste seizoen zijn geweest. Door de nieuwe omstandigheden, ver gekomen in de beker, nieuwe training en zo close bij de finish, heb ik mijn contract nog een jaartje laten verlengen.
Insane life.
11-03-2007, 11:19 PM
Een kleine pleister op de wond.
11-03-2007 Een speler uit je team is topscorer van de competitie geworden. Als bonus krijgt je club 10 000 ââ¬.
Insane life.
12-03-2007, 12:07 AM
Ga volgend seizoen door met keeperstrainen maar denk er ook hard over om mijn coach te vervangen.
Waar moe tik bij het aantrekken van een nieuwe coach op letten en aan wat voor investering moet ik denken? Huidige coach: Juho Skippari (89123140) 39 jaar, zwak in vorm, gezond Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld. Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
12-03-2007, 12:08 AM
ligt er helemaal aan hoeveel je ervoor wil en kunt besteden
12-03-2007, 12:17 AM
Bumme Wrote:Ga volgend seizoen door met keeperstrainen maar denk er ook hard over om mijn coach te vervangen. verstandig om een nieuwe coach aan te schaffen, nu zijn leiderschap zo ver is gedaald is het volgende dat daalt het niveau van de coach zelf...redelijk coach wordt dus langzaam een matig coach als je geen speler intern kan opleiden (speler met redelijk/goed leiderschap) dan adviseer ik om een goed coach met slecht leiderschap (extern) aan te stellen...kosten 268k dacht ik
12-03-2007, 10:02 AM
4e geworden hahaha toch nog een briljant MF met die jonge prutsers =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
12-03-2007, 10:47 AM
Heb het vermoeden dat mijn keepers tegen een POP aanzitten. Is het verstandig om dan nog een weekje keepen door te trainen en daarna in het tussenseizoen even de conditie te trainen.
Keeper 1: TSI = 35 800, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider Keeper 2: TSI = 11 820, 18 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
12-03-2007, 10:57 AM
volgens hottrick (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php">http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php</a><!-- m -->):
Keeper 1: Goaltending: wereldklasse (13.586831158) Keeper 2: Goaltending: uitmuntend (10.6684977747)
12-03-2007, 04:15 PM
T00L Wrote:volgens hottrick (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php">http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php</a><!-- m -->): ??? Hoe moet ik dit lezen? Gaan ze vrijdag stijgen?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|