The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Drent gaat naar Cambuur Leeuwarden heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Daar had ie in oktober/november al een aanbieding van, maar hij wilde eerst afwachten of de FC G. nog met hem verder wilde, maar aangezien die dus afzien van een nieuw contract gaat ie een stukkie westelijker voetballen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Yeah Drent, van Rijswijk en Houwing. Echt een top aanval :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Legion Wrote:Volgens mij hadden we Bandalovski al aangetrokken als linksachter. Agh ja een Tjech hebben we nog niet. Weer leuk voor de merchandise. Overigens is Basto prima.
Bandalovski is een rechtsback
Reply
Vanmiddag half 2 is er een persconferentie bij FC Twente.
Koevermans en vd Bergh gaan gepresenteerd worden, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.

EDIT:
toch niet, de seizoenskaarten gaan duurder worden (':-
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Is die bron van jou wel heel goed?


Chicago Fire blijft azen op Van den Bergh

24/3/2005 12:08

Chicago Fire heeft zich opnieuw bij Sparta Rotterdam gemeld voor Ricky van den Bergh, die momenteel kampt met een blessure. 'Maar dit seizoen maakt Ricky hoe dan ook af bij Sparta', zegt algemeen directeur Peter Bonthuis in het Rotterdams Dagblad.
Aan het begin van het seizoen stonden de Amerikanen ook al op de stoep voor de Hagenaar, maar het bod dat ze toen brachten was veel te laag. 'Dat moet echt vier keer zo hoog zijn willen we serieus gaan nadenken over de verkoop van Ricky', aldus Bonthuis. 'Dat heb ik ze ook verteld.'

Omdat Chicago Fire de Jamaicaan Damani Ralph verkocht aan FC Rubin Kazan uit Rusland, kwam de club opnieuw terecht op het Kasteel. 'Wat er na dit seizoen met Ricky gebeurt, is van veel factoren afhankelijk', aldus Bonthuis.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ik heb al ge-edit!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
NEC geïnteresseerd in Edwin Zoetebier | Door: Jeroen
Gepubliseerd: Gisteren 09:11 | Laatst bijgewerkt: Gisteren 11:12 | 22 reacties

[Exclusief] In de zoektocht naar een nieuwe eerste doelman zijn al verschillende namen gepasseerd. Zo hengelde NEC onlangs naar de diensten van Lierse-keeper Yves Van der Straeten. Een nieuwe naam die aan dit lijstje toegevoegd kan worden, is PSV-doelman Edwin Zoetebier.

Volgens onze informatie heeft NEC al met de 34-jarige reservedoelman van de Eindhovense club gesproken. Een mogelijk probleem kan een eventuele transfersom zijn, aangezien het contract van Zoetebier nog tot 2006 doorloopt.

Technisch directeur Leen Looyen ontkent, noch bevestigt de geruchten tegenover ForzaNEC: ''We hebben op dit moment vier doelmannen op het oog. Op namen wil ik echter niet ingaan.''

---------

Makaay mogelijk derde doelman NEC | Door: Jeroen
Gepubliseerd: Gisteren 20:23 | Laatst bijgewerkt: Gisteren 20:23 | 6 reacties

Erik Makaay, broer van Bayern München-spits Roy, wordt in het geruchtencircuit genoemd als derde doelman van NEC.

De huidige derde keeper, Raymon van Emmerik, wordt waarschijnlijk tweede doelman. De contractbesprekingen tussen hem en NEC zijn echter nog niet afgerond.

Door het stoppen van Albert van der Sleen en Dennis Gentenaar is NEC op zoek naar nieuwe keepers. Als mogelijk eerste keeper wordt Edwin Zoetebier genoemd.

Eric makaay, ooit speelde ie bij een amateur club in de hoofdklasse, was daar keeper maar door personele problemen moest ie in de basis starten als spits. Wat denk je...scoorde 5 goals in 1 wedstrijd :eeeek: Dat wordt dus onze TOPspits
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat is wel een hele dikke Vitesselink! :razz:
Reply
Roy Makaay komt uit Wijchen... Dat is, naast Nijmegen, een andere wijk van Arnhem... :lol:
Reply
Keyzer Wrote:een andere wijk van Arnhem... :lol:

Ach ja....toch jammer dat het wijkje Nijmegen groter is als BIGGGG CITY Arnep!

Wie der ooit op is gekomme om Arnhem hoofstad van Gelderland te maken moet toch wel goed op zun achterhoofd zijn gevallen :wink: . Wat hebben ze daar nou meer dan in Nijmegen of Apeldoorn? Arnhem heeft niet eens een Uni.

Statistische gegevens over Nijmegen:
(Stand: februari 2005)
Aantal inwoners 157.473

Statistische gegevens over Apeldoorn:
(Stand: februari 2005)
Aantal inwoners 156.000

Statistische gegevens over Arnhem:
(Stand: februari 2005)
Aantal inwoners 141.514
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bovendien is Nijmegen de oudste, nog bestaande plaats/stad van Nederland, dus dat zou toch 'beloond' moeten worden, zou je zeggen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dennis Gentenaar naar PSV? | Door: Jeroen
Gepubliseerd: Eergisteren 12:58 | Laatst bijgewerkt: Gisteren 17:57 | 6 reacties

Dennis Gentenaar vertrekt aan het eind van het seizoen bij NEC, maar naar welke club gaat hij? Volgens onze informatie lonkt voor Gentenaar een transfer naar PSV...

De kwaliteiten van PSV's huidige doelman, Gomes, staan bij de Eindhovenaren niet ter discussie. Gentenaar zal zich dus moeten schikken in de rol van tweede keeper en mag hopen op zijn kans bij de vrijwel zekere kampioen van dit seizoen.

PSV's huidige tweede doelman zou de omgekeerde weg kunnen maken. Hij staat in de belangstelling van NEC. Van een spelersruil kan geen sprake zijn, aangezien Gentenaar transfervrij is aan het eind van het seizoen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
jammer, gentenaar moet onder de lat staan en geen 2e keeper zijn vind ik.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Bovendien is Nijmegen de oudste, nog bestaande plaats/stad van Nederland, dus dat zou toch 'beloond' moeten worden, zou je zeggen. :8:

Is daar bewijs van?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ja vind ik ook, niet echt verstandige keuze lijkt me. Kdenk dat ie kwa lijnkeeper zeker beter is als Gomes, echter is minder als Gomes met hoge ballen en zijn Dennis' spelhervattingen 10 x slechter als die van Gomes :|
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hoofdstad zuidholland: geen uni en kleiner dan rotterdam
hoofdstad noord holland: geen uni en kleiner dan amsterdom
hoofdstad brabant: geen uni, zal wel de grootste zijn daaro

gentenaar moet het gewoon doen, daar tweede keeper worden. een blessure is er zo. en ik moet nog zien hoe goed die flapoor is als hij wel onder druk komt te staan, ik ben nog niet zo van hem onder de indruk, itt de hosanna verhalen. gentenaar kan op deze wijze rustig aan een topclub wennen en rustig gebracht worden en een inzinking zoals babos kan voorkomen worden. ik zou het echt doen als ik hem was.
Reply
waf Wrote:gentenaar moet het gewoon doen, daar tweede keeper worden. een blessure is er zo. en ik moet nog zien hoe goed die flapoor is als hij wel onder druk komt te staan, ik ben nog niet zo van hem onder de indruk, itt de hosanna verhalen. gentenaar kan op deze wijze rustig aan een topclub wennen en rustig gebracht worden en een inzinking zoals babos kan voorkomen worden. ik zou het echt doen als ik hem was.

Met het eerste gedeelte ben ik het uiteraard niet eens. Met het 2e gedeelte wel. Voor Gentenaar is dit een kans om bij een topclub terecht te komen, wie weet raakt Gomes wel geblesseerd. Kijk maar na Ajax, de ene keeper is nog niet uit de lappenmand, of de andere is al weer geblesseerd.

Babos en Feyenoord moeten bij zichzelf maar eens te raden gaan waarom het misgaat.
Reply
Kezmania Wrote:Babos en Feyenoord moeten bij zichzelf maar eens te raden gaan waarom het misgaat.

Ik denk dat ze dat ook doen, maar met raden schiet je natuurlijk geen drol op :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:Babos en Feyenoord moeten bij zichzelf maar eens te raden gaan waarom het misgaat.

fainoid heeft altijd goeie keepers gehad, dus ik durf te stellen dat ik de kans zeer klein acht dat het aan fainoid ligt.

ik zeg wat ik altijd al heb gezegd: het ligt aan de korte mouwtjes!
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Babos en Feyenoord moeten bij zichzelf maar eens te raden gaan waarom het misgaat.

fainoid heeft altijd goeie keepers gehad, dus ik durf te stellen dat ik de kans zeer klein acht dat het aan fainoid ligt.

ik zeg wat ik altijd al heb gezegd: het ligt aan de korte mouwtjes!


Babos is gewoon een goede keeper.
Blijkbaar is het een gevoelige jongen, die alleen in een bepaalde sfeer kan presteren. Het is dus aan Babos en aan Feyenoord om te zorgen dat die sfeer aanwezig is.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Babos en Feyenoord moeten bij zichzelf maar eens te raden gaan waarom het misgaat.

fainoid heeft altijd goeie keepers gehad, dus ik durf te stellen dat ik de kans zeer klein acht dat het aan fainoid ligt.

ik zeg wat ik altijd al heb gezegd: het ligt aan de korte mouwtjes!


Babos is gewoon een goede keeper.
Blijkbaar is het een gevoelige jongen, die alleen in een bepaalde sfeer kan presteren. Het is dus aan Babos en aan Feyenoord om te zorgen dat die sfeer aanwezig is.

maar dat gold voor dudek ook, dat blijkt bij liverpool, maar ook in het begin bij fainoid (juve uit). bij hem was die sfeer kennelijk aanwezig en bij alle keepers daarvoor ook. ik denk dat fainoid altijd goeie keepers had omdat het legioen enorm veel vertrouwen gaf. zoetebier moesten ze om een of andere reden niet, en die had het ook vreselijk lastig. lodewijks moeten ze wel en die speelt vreselijk zelfverzekerd.

ik vermoed dat het aan babos zelf ligt door externe factoren, elleboog, overlijden van z'n pa. maar daarbij heeft doesburg aangegeven dat zijn instelling niet deugd, hij schijnt eenvoudigweg niet hard genoeg te trainen. als hij die instelling niet verandert kun je sfeerscheppen wat je wilt, maar dan wordt het nooit wat. en als je het legioen niet meekrijgt al helemaal niet.

waarom ben je het er niet mee eens trouwens dat ik nog niet overtuigd ben van de kwaliteiten van gomes? ik zeg niet dat hij geen goede keeper is, ik zeg dat ik nog niet overtuigd ben van zijn kwaliteiten? hoe kun je het daar nu niet mee eens zijn? vooral het woordje uiteraard vind ik een beetje sneu. betekent dat dat je het er niet mee eens bent alleen omdat het een keeper van psvee is? :roll:
Reply
FC Barcelona heeft volgens de Spaanse krant Sport zijn pijlen gericht op Thierry Henry. De Catalanen denken dat de Franse spits van Arsenal samen met de huidige Barça-aanvallers Samuel Eto'o en Ronaldinho de beste voorhoede van de wereld vormt. Volgens Sport vindt Henry zelf dat het tijd is om uit Engeland te vertrekken.

De 27-jarige Fransman, die sinds 1999 in Londen speelt, is ook een favoriet van Joan Laporta. De voorzitter van Barcelona wil dat Henry "de volgende topspeler wordt die in Nou Camp wordt geïntroduceerd" en hij heeft daar zo'n veertig miljoen euro voor over. Momenteel is Eto'o de diepste spits van Barça. Ronaldinho speelt hangend op links en Henry zou volgens Sport een zelfde rol kunnen vervullen op de rechterflank.

De Spaanse krant Marca meldt daarnaast dat Barcelona ook op zoek is naar een nieuwe doelman. Paul Robinson van Tottenham Hotspur zou hoog op het lijstje staat, maar de Engelse international kost twintig miljoen euro en dat bedrag vindt Barça nog te hoog
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
als dat zo is wordt het inderdaad smullen volgend jaar!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
bocaloca Wrote:FC Barcelona heeft volgens de Spaanse krant Sport zijn pijlen gericht op Thierry Henry. De Catalanen denken dat de Franse spits van Arsenal samen met de huidige Barça-aanvallers Samuel Eto'o en Ronaldinho de beste voorhoede van de wereld vormt. Volgens Sport vindt Henry zelf dat het tijd is om uit Engeland te vertrekken.

De 27-jarige Fransman, die sinds 1999 in Londen speelt, is ook een favoriet van Joan Laporta. De voorzitter van Barcelona wil dat Henry "de volgende topspeler wordt die in Nou Camp wordt geïntroduceerd" en hij heeft daar zo'n veertig miljoen euro voor over. Momenteel is Eto'o de diepste spits van Barça. Ronaldinho speelt hangend op links en Henry zou volgens Sport een zelfde rol kunnen vervullen op de rechterflank.

De Spaanse krant Marca meldt daarnaast dat Barcelona ook op zoek is naar een nieuwe doelman. Paul Robinson van Tottenham Hotspur zou hoog op het lijstje staat, maar de Engelse international kost twintig miljoen euro en dat bedrag vindt Barça nog te hoog

Ik weet er nog wel 1, tranfervrij! Topper!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
FEYENOORD LEGT BENJAMIN DE CEULAER VAST

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met het Belgische Sint Truiden over de komst van Benjamin De Ceulaer. De Belgische spits tekent binnenkort een contract voor drie seizoenen in De Kuip, met een optie voor nog eens twee jaar. Feyenoord en De Ceulaer waren al eerder persoonlijk rondgekomen. Bij Sint Truiden had De Ceulaer nog een contract voor één seizoen.

In overleg met de speler zelf zal technisch directeur Mark Wotte binnenkort bepalen hoe de nabije toekomst van De Ceulaer in Rotterdam er uit zal gaan zien. ‘In dat gesprek zullen we bepalen of we Benjamin het eerste jaar uitlenen of dat hij direct begint in de A-selectie. Als we besluiten tot uitlenen, ligt onze voorkeur bij een club in de eredivisie’, aldus Wotte, die De Ceulaer ‘een talentvolle en snelle aanvaller’ noemt.

De Ceulaer verblijft momenteel nog in Italië. Hij verblijft daar met Jong België na de met 0-4 gewonnen interland tegen Jong San Marino. De Ceulaer was een van de doelpuntenmakers. In de vorige wedstrijd van Jong België was hij ook al succesvol.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoord.nl">http://www.feyenoord.nl</a><!-- w -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik weet er nog wel 1, tranfervrij! Topper!

Van der Sleen lijkt mij te oud voor Barca !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
GDL WIL GELRESYNDROME !!!!!
Geloof het of niet, maar een heel goede bron heeft ons verteld dat onze GDL samen met zijn miljonairsvriendjes Marcel Boekhoorn en Ton Hendriks het Gelresyndrome wil kopen. Deze week werd bekend dat het stadion (?) in Arnep te koop is voor 23 miljoen euro. De gemeente Arnep wil er vanaf wegens te grote risico's voor de gemeentekas. Nog maar iets meer dan een jaar geleden betaalde Arnep 30 miljoen euro voor het Gelresyndrome. GDL en zijn vrienden zijn vooral geinteresseerd omdat de nieuwe eigenaren het recht krijgen de vier hoeken van het stadion vol te bouwen met kantoren, hotels of iets dergelijks. Ook krijgen de nieuwe eigenaren een voorkeursbehandeling bij de ontwikkeling van de rest van het stadionterrein

hehehe als ze die Blokkendoos kopen lach ik me rot!!! Hopelijk kunnen ze de huur verhogen naar miljoentje of 6 per jaar :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Undecided
'AZ meldt zich voor Patrick Kluivert'
Harm Jan Deuring | 06-04-2005 09:30:55

AZ wil zich volgend seizoen versterken met Patrick Kluivert, zo meldt Sky Sports. Mocht Kluivert naar Alkmaar komen, dan wordt de spits herenigd met Louis van Gaal. Hij liet de spits bij Ajax debuteren en samen kenden ze in Amsterdam grote successen.

Kluivert heeft nog een contract bij Newcastle United tot medio 2007, maar beschikt over een clausule dat beide partijen de samenwerking komende zomer kunnen opzeggen. Newcastle-manager Souness heeft al laten doorschemeren dat er voor Kluivert, zeker nu Shearer ook blijft, weinig toekomst meer is op St. James Park.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:eeeek: :eeeek: :^o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Straks gaan davids en Seedorf er ook nog heen . Je weet wel

De Kabel
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: