The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:en waarom zou feyenoord volgens jaar niet op kunnen krabbelen. ik vergelijk de situatie van het huidige feyenoord met de situatie van ajakkes vorig jaar, jij vergelijkt het huidige feyenoord met het huidige ajakkes. dat is het verschil.

ik ben toch reeel als ik zeg dat we getalenteerde jeugdige voetballers hebben rondlopen. en ik zie ook dat we juist wat ervaren spelers missen waar die jeugd zich aan op kant trekken. maar juist zulke spelers zijn enorm schaars. dan kom je bij de boatengen en bronkhorsten.

Allereerst zeg ik nergens dat Feyenoord niet op kan krabbelen. Ik constateer slechts enkele grote problemen en vrees dat Feyenoord zich niet enkel moet blindstaren op clubs als AZ, PSV en Ajax de komende seizoenen maar dat ze ook wel eens achterom mogen kijken. Ik hoop dat jullie er weer bovenop komen maar een garantie is het absoluut niet. Op het vlak van begrotingen en toeschouwersaantallen zijn enkele sub-toppers al aardig aan het bijhalen. Dan kun je wel de naam Feyenoord hebben en het imago van een veel grotere club maar daar heb je 0.0 aan. Ik zeg Leeds United, momenteel nummer 24 en daarmee hekkensluiter in de first division.

Ik grijp het voorbeeld Ajax aan om hun veerkracht te tonen. Ook al zijn ze er nog lang niet, Feyenoord mag hopen dat ze opeens zo'n kwaliteit impuls krijgen. Jullie hebben een paar talenten maar kijk eens wat er bij de concurrentie rondloopt momenteel. Heerenveen gaat binnekort weer een transferklapper maken met Alves, wanneer was dat de laatste keer het geval bij Feyenoord?

Ik hoop echt dat Feyenoord weer terug komt aan de top, laat dat wel even duidelijk zijn. Tevens kan ik mij je irritatie wel voorstellen van sub-toppers die bloed ruiken en nu meteen een grote mond hebben. In dit geval wijs ik dan weer graag op Fc Groningen. Niks mis met hun terugval overigens, zo'n seizoen een vervolg geven is verrekte moeilijk.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Heerenveen gaat binnekort weer een transferklapper maken met Alves, wanneer was dat de laatste keer het geval bij Feyenoord?

Pak hem beet, driekwart jaar geleden: Kuyt. :wink:

Maar inderdaad: Feyenoord heeft maar 1 klapper in de zoveel jaar. Ajax, PSV, AZ en Heerenveen hebben bijna jaarlijks zo'n klapper. En met die inkomsten wordt dan ook eens serieus mee om gesprongen (behalve de spitsen bij Ajax). :wink:

Bij Feyenoord worden de inkosten gebruikt gebruikt om de financiele zwarte gaten te dekken....waarna vooral middelmaat gehaald wordt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:man, je wee niet waar je over praat, ze hebben veel meer geboden voor die timochuk.

Wat dan nog meer? Gratis parkeerplaats bij de kuip? Een fles wodka als winstbonus? Een bakje patat als assistbonus (vooruit een frikadel als bonus als de ploeg de nul houdt, laten we eens gek doen.....) Kom op, die Tymosjuk was onhaalbaar voor Feyenoord....

Goed: interessant rijtje van middelmatige Feyenoord-spelers, die de afgelopen jaren zijn aangetrokken, imo Feyenoord onwaardige spelers:
Bosschaart, Leonard, de Ceulaer, Boussaboun, Collen, Kolkka, Gibbs, Acuna, de Graef, Mtiliga, Gyan, Aerts, Donde en nog een aantal dure braziliaantjes. En dan ben ik nog wel wat Gullit-versterkingen vergeten.

Een aantal 'Feyenoord'-talenten die te vroeg en te makkelijk van de hand zijn gedaan: Sno, Davids, Zuiverloon, van Persie, Kalou, Loovens, Sprockel, Lazovic, Smolarek, Leonard.

Zie hier de teloorgang van Feyenoord in een notendop.

makkelijk he, nakaarten. jij praat daar echt veeeeel te makkelijk over.

boussaboun, collen, de graaf, aerts en bosschaart hadden wel degelijk potentie. ook voor hen geld dat je ook te laat had kunnen zijn. some you win, some you lose. idt bij van wonderen en bosvelt ging het wel goed. gyan heeft de uefacup gewonnen. :razz: mtiliga werd bij excelsior gehaald toen er 2 linksbacks geblesseerd waren.

sno moet het allemaal nog maar eens laten zien, dat geldt ook (en al helemaal) voor davids. zuiverloon komt wel degelijk te kort, van persie was onhoudbaar, geldt ook voor kalou. loovens heeft kansen zat gehad, evenals lazovic (die ook nog heeft staan vechten op de training, op een gegeven moment ben je klaar met iemand), smolarek kwam en komt tekort en leonardo had geen zin meer.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:en waarom zou feyenoord volgens jaar niet op kunnen krabbelen. ik vergelijk de situatie van het huidige feyenoord met de situatie van ajakkes vorig jaar, jij vergelijkt het huidige feyenoord met het huidige ajakkes. dat is het verschil.

ik ben toch reeel als ik zeg dat we getalenteerde jeugdige voetballers hebben rondlopen. en ik zie ook dat we juist wat ervaren spelers missen waar die jeugd zich aan op kant trekken. maar juist zulke spelers zijn enorm schaars. dan kom je bij de boatengen en bronkhorsten.

Allereerst zeg ik nergens dat Feyenoord niet op kan krabbelen. Ik constateer slechts enkele grote problemen en vrees dat Feyenoord zich niet enkel moet blindstaren op clubs als AZ, PSV en Ajax de komende seizoenen maar dat ze ook wel eens achterom mogen kijken. Ik hoop dat jullie er weer bovenop komen maar een garantie is het absoluut niet. Op het vlak van begrotingen en toeschouwersaantallen zijn enkele sub-toppers al aardig aan het bijhalen. Dan kun je wel de naam Feyenoord hebben en het imago van een veel grotere club maar daar heb je 0.0 aan. Ik zeg Leeds United, momenteel nummer 24 en daarmee hekkensluiter in de first division.

Ik grijp het voorbeeld Ajax aan om hun veerkracht te tonen. Ook al zijn ze er nog lang niet, Feyenoord mag hopen dat ze opeens zo'n kwaliteit impuls krijgen. Jullie hebben een paar talenten maar kijk eens wat er bij de concurrentie rondloopt momenteel. Heerenveen gaat binnekort weer een transferklapper maken met Alves, wanneer was dat de laatste keer het geval bij Feyenoord?

Ik hoop echt dat Feyenoord weer terug komt aan de top, laat dat wel even duidelijk zijn. Tevens kan ik mij je irritatie wel voorstellen van sub-toppers die bloed ruiken en nu meteen een grote mond hebben. In dit geval wijs ik dan weer graag op Fc Groningen. Niks mis met hun terugval overigens, zo'n seizoen een vervolg geven is verrekte moeilijk.

waarom al deze dramatische conclusie's na 1 seizoen mindere prestaties? iedereen praat de pers maar na en iedereen in de pers praat elkaar na. opportunistisch gewauwel. wederom: ook ajakkes was vorig jaar slecht, ook met adriaanse was dat al eens het geval, maar toen zijn ze toch ook niet gelijk afgeschreven als topclub? er zitten gewoon wel eens mindere jaren tussen net zoals roda, willem 2 en twente wel eens 2de worden.
Reply
waf Wrote:makkelijk he, nakaarten. jij praat daar echt veeeeel te makkelijk over.

Ja, inderdaad makkelijk. Aan jou de beurt om het transferbeleid van Ajax, PSV, AZ, Heerenveen en Twente na te kaarten.

Met deze 5 clubs kom je samen nog niet eens tot dat schrikbarende lijstje van Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:makkelijk he, nakaarten. jij praat daar echt veeeeel te makkelijk over.

Ja, inderdaad makkelijk. Aan jou de beurt om het transferbeleid van Ajax, PSV, AZ, Heerenveen en Twente na te kaarten.

Met deze 5 clubs kom je samen nog niet eens tot dat schrikbarende lijstje van Feyenoord.

ajakkes: mitea, mangokarian (of zo) leonerdo, machlas, lindenbergh, krohn-deli, rosenberg, garestejas, rosales, huntelaars :wink: en vd vaart, de jong (en maduro) veel te makkelijk laten gaan (en dan ga ik nog niet eens zo ver terug als jij bij fainoid ging)

psvee: ball, reiziger, addo, culina en te makkelijk huntelaars laten gaan (meer jeugd hadden ze niet, kun je het ook niet kwijtraken)

twente heeft interesse in denneboom en van de meysje. dan houd ik op met analyseren. :razz:

friend, tarwejarinen, een of andere noor die al weer terug is hansen of zo?, een of andere deen die al weer terug is, zuiverloon, en meer spelers van heerenveen ken ik niet. wordt niet over geschreven in de randstad. :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Pak hem beet, driekwart jaar geleden: Kuyt. :wink:

Maar inderdaad: Feyenoord heeft maar 1 klapper in de zoveel jaar. Ajax, PSV, AZ en Heerenveen hebben bijna jaarlijks zo'n klapper. En met die inkomsten wordt dan ook eens serieus mee om gesprongen (behalve de spitsen bij Ajax). :wink:

Bij Feyenoord worden de inkosten gebruikt gebruikt om de financiele zwarte gaten te dekken....waarna vooral middelmaat gehaald wordt.

Kuyt inderdaad, hoe kon ik hem vergeten. En die financiële gaten bij Feyenoord zijn ook het grootste zorgenkindje in mijn optiek. Als die schulden zijn weggewerkt zie ik Feyenoord wel weer terugkomen maar de vraag is dan wel hoever andere clubs zijn. Ik heb namelijk het idee dat de Nederlandse competitie iets aan het groeien is qua begrotingen etc.

waf Wrote:waarom al deze dramatische conclusie's na 1 seizoen mindere prestaties? iedereen praat de pers maar na en iedereen in de pers praat elkaar na. opportunistisch gewauwel. wederom: ook ajakkes was vorig jaar slecht, ook met adriaanse was dat al eens het geval, maar toen zijn ze toch ook niet gelijk afgeschreven als topclub? er zitten gewoon wel eens mindere jaren tussen net zoals roda, willem 2 en twente wel eens 2de worden.

Omdat Ajax kapitaalkrachtiger is mischien? Ajax had vorig seizoen een minder seizoen maar ging er wel weer met het CL geld vandoor. Miljoenen. Feyenoord praat nogmaals nu zelf over een 5 jaren plan en dat heb ik Ajax nog niet horen doen. Dan krijg ik als buitenstaander het idee dat de problemen bij Feyenoord niet bepaald kinderachtig zijn.

Wat de media schrijft laat me koud, alle 'kenners' beweerden vorig seizoen dat wij kansloos 18e werden en ironisch genoeg was dat dit seizoen weer het geval. Ik geef niet meer veel om de mening van de media. Hier in het oosten hebben we ook zo'n Enschedees krantje, de TC Tubantia (lees fcttubantia). 'Sterke' punten: het verdramatiseren van nederlagen Heracles. Ze noemen zich 'de twentsche courant' en doen er werkelijk ook alles aan om zich objectief te richten op de hele regio. Niet dus. Na onze derbywinst dit seizoen stond er 'calimero verslaat fct'. Objectief hé Puke . Het zal je denk ik ook niet verbazen dat ze als huis-stijl foeilelijk rood hebben gekozen.
Reply
Als we de vergelijking Feyenoord - Ajax maken m.b.t. het opkrabbelen: Kijk een naar de potentiele waarde van de selectie. Bij Feyenoord zijn er twee die echt geld kan gaan opleveren: de Guzman en Hofs. Ik denk niet dat die opgevoerde brommer van een Kolkka voor 12 miljoen verkocht gaat worden....
Ajax: o.a. Emanuelson, Sneijder, Heitinga, Babel, Huntelaar, Stekelenburg.
AZ: o.a. Mendes, Luirink, Martens, de Zeeuw, Schaars, Dembele
PSV: o.a. Afellay (de rest is van Chelsea) :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Omdat Ajax kapitaalkrachtiger is mischien? Ajax had vorig seizoen een minder seizoen maar ging er wel weer met het CL geld vandoor. Miljoenen. Feyenoord praat nogmaals nu zelf over een 5 jaren plan en dat heb ik Ajax nog niet horen doen. Dan krijg ik als buitenstaander het idee dat de problemen bij Feyenoord niet bepaald kinderachtig zijn.

ja, ze dachten dat ze er met het cl geld vandoor gingen, maar kopenhagen dacht van niet. :razz:

ze zullen wel kapitallkrachtiger zijn, maar geld is niet alles. arsenal heeft meer geld dan psvee zeg maar. en rkc heeft meer geld dan excelsior.

bij ajakkes hebben ze ook een beleidsplan hoor. heeft van gaal geschreven. en blind heeft het aangepast. en daarna van geel. of zo.
Reply
Mukkus Wrote:Als we de vergelijking Feyenoord - Ajax maken m.b.t. het opkrabbelen: Kijk een naar de potentiele waarde van de selectie. Bij Feyenoord zijn er twee die echt geld kan gaan opleveren: de Guzman en Hofs. Ik denk niet dat die opgevoerde brommer van een Kolkka voor 12 miljoen verkocht gaat worden....
Ajax: o.a. Emanuelson, Sneijder, Heitinga, Babel, Huntelaar, Stekelenburg.
AZ: o.a. Mendes, Luirink, Martens, de Zeeuw, Schaars, Dembele
PSV: o.a. Afellay (de rest is van Chelsea) :wink:

vlaar, castelen, vincken en drenthe eerder dan de overschatte hofs. komt bruins bij. naast guzman, maar je moet nog maar zien of die wil bijtekenen.

je kan wel allemaal waarden opnoemen, maar bij ajakkes lopen ze doorgaans ook pas weg aan het eind van het contract. of een jaartje eerder. dat is voor de spelers ook aantrekkelijker. behalve als je bij heerneveen speelt, dan wil je graag eerder weg. :razz:
Reply
Bruins / Slory? Je zegt net zelf dat het prestatieniveau voor dit soort spelers vele malen hoger is. Die moet zich nog maar bewijzen dat ze stand houden bij Feyenoord. Castelen is een ook opgevoerde brommer, die meer onderhoud vergt dan dat ie rijdt. Vincken? Die heeft net een handjevol wedstrijden in Feyenoord 1 achter zijn naam staan. Drenthe idem dito. Vlaar? Vreemd, dat je die niet noemde in het rijtje 'mislukte spelers nadat ze AZ verlaten hadden'...ik heb bij Feyenoord nooit de Vlaar gezien, zoals ie bij AZ speelde. Hofs dus overschat. Guzman tekent niet bij. Dan mag je hopen dat je volgend jaar Lodewijks of Timmer kunt verkopen voor 2500 euro, om nog wat transfervrije versterkingen te halen....

Bij Feyenoord is het de afgelopen jaren een gigantisch wanbeleid geweest, da's niks nieuws. Op een gegeven moment hadden ze zelf 5(!) gekochte keepers onder contract: Babos, Timmer, Aerts, Lodewijks en Ekramy....maar waf zal wel zeggen dat een beetje concurrentie niet verkeerd is. :roll:

Is zwaar om dat bord zolang voor je hoofd te houden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bruins / Slory? Je zegt net zelf dat het prestatieniveau voor dit soort spelers vele malen hoger is. Die moet zich nog maar bewijzen dat ze stand houden bij Feyenoord. Castelen is een ook opgevoerde brommer, die meer onderhoud vergt dan dat ie rijdt. Vincken? Die heeft net een handjevol wedstrijden in Feyenoord 1 achter zijn naam staan. Drenthe idem dito. Vlaar? Vreemd, dat je die niet noemde in het rijtje 'mislukte spelers nadat ze AZ verlaten hadden'...ik heb bij Feyenoord nooit de Vlaar gezien, zoals ie bij AZ speelde. Hofs dus overschat. Guzman tekent niet bij. Dan mag je hopen dat je volgend jaar Lodewijks of Timmer kunt verkopen voor 2500 euro, om nog wat transfervrije versterkingen te halen....

Bij Feyenoord is het de afgelopen jaren een gigantisch wanbeleid geweest, da's niks nieuws. Op een gegeven moment hadden ze zelf 5(!) gekochte keepers onder contract: Babos, Timmer, Aerts, Lodewijks en Ekramy....maar waf zal wel zeggen dat een beetje concurrentie niet verkeerd is. :roll:

Is zwaar om dat bord zolang voor je hoofd te houden?

je gaat niet in op wat ik zeg. maar je komt wel telkens met wat nieuws. als je nu eerst eens een stelling uitdiscussieerd, en dan met wat nieuws komt, dan praat dat makkelijker.

aerts en babos waren afgeschreven, lodewijks te oud, ekramy geblesseerd, dus wilden ze een nieuwe keeper. vind ik niet gek. zondag speelde ekramy en stond mulder (de 6de!) reserve.

hoeveel niet zelf opgeleide keepers heeft heerenveen onder contract? bussche, waterman en vast nog een? ook az heeft er een stuk of 4. ik vind dat werkelijk allemaal zo gek niet, maar ja, als je toch spijkers op laag water aan het zoeken bent....

maar goed, kennelijk heb ik een andere mening dan jij, die je overigens voor het grootste gedeelte niet gemoitiveerd weerlegt, je gaat er gewoon niet op in. noem jij dat gerust een bord voor mijn kop. :roll:
Reply
Ik moet steeds wel met iets nieuws komen, aangezien jij alle reeele zaken die ik aankaart, (bijna) meteen afdoet als flauwekul.

Waar moet ik op ingaan? Op die berichten dat spelers al heel vroeg bij Heerenveen willen vertrekken? Jouw geanalyseer dat Twente belangstelling heeft voor Denneboom en van der Meyde. Als jij nu een met serieuze stellingen komt, kan ik dat uitdiscussieren. Dat praat nl. wat makkelijker.

AZ heeft 2 geblesseerde keepers, vandaar dat ze nu met Waterman (tijdelijke oplossing) en Bulters (jeugdkeeper) 4 keepers onder contract hebben.

Heerenveen heeft momenteel 2 keepers onder contract: VandenBussche en Rob van Dijk (tijdelijke oplossing, omdat Waterman verhuurd is). Daarachter nog een jeugdkeeper. Waterman is op zeer jonge leeftijd al de jeugdopleiding ingestroomd, nadat zijn contract bij Ajax ten einde liep.
VandenBussche is ooit gehaald als talentvolle, goedkope stand-inn voor Waterman. Die is uitgegroeid van tweede keeper bij sparta tot 2e keeper bij het belgisch nationaal elftal.

Toch een wat beter beleid. Hetzelfde bij PSV, Utrecht, Twente, Groningen, Roda, etc,etc,
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik moet steeds wel met iets nieuws komen, aangezien jij alle reeele zaken die ik aankaart, (bijna) meteen afdoet als flauwekul.

Waar moet ik op ingaan? Op die berichten dat spelers al heel vroeg bij Heerenveen willen vertrekken? Jouw geanalyseer dat Twente belangstelling heeft voor Denneboom en van der Meyde. Als jij nu een met serieuze stellingen komt, kan ik dat uitdiscussieren. Dat praat nl. wat makkelijker.

AZ heeft 2 geblesseerde keepers, vandaar dat ze nu met Waterman (tijdelijke oplossing) en Bulters (jeugdkeeper) 4 keepers onder contract hebben.

Heerenveen heeft momenteel 2 keepers onder contract: VandenBussche en Rob van Dijk (tijdelijke oplossing, omdat Waterman verhuurd is). Daarachter nog een jeugdkeeper. Waterman is op zeer jonge leeftijd al de jeugdopleiding ingestroomd, nadat zijn contract bij Ajax ten einde liep.
VandenBussche is ooit gehaald als talentvolle, goedkope stand-inn voor Waterman. Die is uitgegroeid van tweede keeper bij sparta tot 2e keeper bij het belgisch nationaal elftal.

Toch een wat beter beleid. Hetzelfde bij PSV, Utrecht, Twente, Groningen, Roda, etc,etc,

Wat ik van Waterman zelf heb begrepen en uit andere bronnen, is dat Heerenveen hem heeft gekocht voor een paar ton, en hij was 20 toen hij naar Heerenveen ging, niet al te jonge leeftijd dacht ik zo.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Waar moet ik op ingaan? Op die berichten dat spelers al heel vroeg bij Heerenveen willen vertrekken? Jouw geanalyseer dat Twente belangstelling heeft voor Denneboom en van der Meyde. Als jij nu een met serieuze stellingen komt, kan ik dat uitdiscussieren. Dat praat nl. wat makkelijker.

ja, ik had ff geen zin om alle individuele gevallen van 4 clubs te gaan bespreken. dus ik heb een uittreksel gemaakt. gek he?

de boodschap was dat die 4 clubs gezamelijk wel degelijk meer rotzooi hebben dan feyenoord en dat was de (ridicule, of ook een serieuze?)stelling waar ik tegen in ging. ten eerste is niet alles wat jij noemde een wanbeleid aankoop geweest, ten tweede heb je ook bij andere clubs kommer en kwel.

dat het bij feyenoord meer is dan bij andere clubs erken ik, maar ik zie ook waardoor dat komt en dat is niet alleen wanbeleid, dat heeft met meer dingen te maken. pranjic was bij ons zeker een mislukking geworden, terwijl jullie er wat aan hebben.

Quote:AZ heeft 2 geblesseerde keepers, vandaar dat ze nu met Waterman (tijdelijke oplossing) en Bulters (jeugdkeeper) 4 keepers onder contract hebben.

juist, en feyenoord had 2 geblesseerde keepers en 1 keepr die bij nec zat. dan kom je ook al snel bij 5 keepers. voor alles is een verklaring, het is niet per definitie wanbeleid.

Quote:Heerenveen heeft momenteel 2 keepers onder contract: VandenBussche en Rob van Dijk (tijdelijke oplossing, omdat Waterman verhuurd is). Daarachter nog een jeugdkeeper. Waterman is op zeer jonge leeftijd al de jeugdopleiding ingestroomd, nadat zijn contract bij Ajax ten einde liep.
VandenBussche is ooit gehaald als talentvolle, goedkope stand-inn voor Waterman. Die is uitgegroeid van tweede keeper bij sparta tot 2e keeper bij het belgisch nationaal elftal.

dus jij mag babos die uitgeleend was wel meetellen, en ik mag waterman die uitgeleend is niet meetellen. apart. en als bussche en van dijk nu geblesseerd raken, nemen jullie dan een andere keeper, of is dat ook wanbeleid?

Quote:Toch een wat beter beleid. Hetzelfde bij PSV, Utrecht, Twente, Groningen, Roda, etc,etc,

je vergelijkt appels met peren. als feyenoord tegelijk 5 nieuwe keepers zou aantrekken had je gelijk, maar zo lag het uiteraard niet.
Reply
Bij andere clubs werken ze met een tijdelijke oplossing. Waterman verhuurd? Dan halen we Rob van Dijk tot het einde van het seizoen! Didulica en Sinouh geblesseerd, we halen tijdelijk Waterreus! Oh, Waterreus wil niet meer, dan halen we Waterman tot het einde van het seizoen! Feyenoord: keeper geblesseerd, keeper niet goed genoeg, keeper te oud, keeper te onervaren, keeper verhuurd. Kom, we kopen nog een keeper, want we hebben een keepersprobleem!

AZ en Heerenveen hebben allebei aan het einde van het seizoen 'gewoon' weer 2 keepers. Feyenoord zit aan het einde van het seizoen 'opgescheept' met 5 keepers. Die stelling probeerde ik duidelijk te maken.

Waarom zou Pranjic bij Feyenoord mislukt zijn? O jah! Feyenoord scout op een veel hoger plan natuurlijk! Dan haal je Pardo's en Kolkka's en Leonards..

Ik overdreef met dat die andere clubs samen een groter lijstje zouden hebben dan Feyenoord. You win some, you loose some. Feyenoord valt toch duidelijk qua transferbeleid in die laatste categorie. Het aan- en verkoop van Feyenoord is dramatisch vergeleken met de top-8 van de eredivisie.

Quote:Als je 3 euro krijgt om bij de supermarkt een kratje bier te halen, kom je uiteindelijk thuis met een fles ammoniak.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bij andere clubs werken ze met een tijdelijke oplossing. Waterman verhuurd? Dan halen we Rob van Dijk tot het einde van het seizoen! Didulica en Sinouh geblesseerd, we halen tijdelijk Waterreus! Oh, Waterreus wil niet meer, dan halen we Waterman tot het einde van het seizoen! Feyenoord: keeper geblesseerd, keeper niet goed genoeg, keeper te oud, keeper te onervaren, keeper verhuurd. Kom, we kopen nog een keeper, want we hebben een keepersprobleem!


AZ en Heerenveen hebben allebei aan het einde van het seizoen 'gewoon' weer 2 keepers. Feyenoord zit aan het einde van het seizoen 'opgescheept' met 5 keepers. Die stelling probeerde ik duidelijk te maken.

hoe kom je erbij? timmer is niet gekocht vanwege een keepersprobleem, maar omdat lodewijks aan het eind van het seizoen stopt en hij opeens beschikbaar was. babos is niet van feyenoord.

we hebben nu timmer en ekramy. lodewijks is gestopt en hij wordt keeperstrainer. aerts verhuurd. precies hetzelfde als bij heerenveen. 2 keepers en 1 verhuurd (en die ene komt niet meer in aanmerking omdat hij de druk niet aan kon, hetgeen hem bij heerenveen niet zou overkomen). je bent problemen aan het zoeken.


Quote:Waarom zou Pranjic bij Feyenoord mislukt zijn? O jah! Feyenoord scout op een veel hoger plan natuurlijk! Dan haal je Pardo's en Kolkka's en Leonards..

omdat pranjic toen hij kwam niet beter was dan pardo. kolka was voor de breedte en bovendien gratis. gold ook voor leonard. pranjic was niet gratis, maar was ook voor de breedte nodig, maar op dat moment hadden we helemaal geen behoefte aan een linkermiddenvelder. oftewel, wederom appels en peren.

ik kan wel op elk individueel geval ingaan, maar ik ga daar maar eens mee ophouden denk ik.

Quote:Ik overdreef met dat die andere clubs samen een groter lijstje zouden hebben dan Feyenoord. You win some, you loose some. Feyenoord valt toch duidelijk qua transferbeleid in die laatste categorie. Het aan- en verkoop van Feyenoord is dramatisch vergeleken met de top-8 van de eredivisie.

jij neemt mij kwalijk dat ik niet serieus reageer (terwijl ik dat voor 95% doe). je bent het nu wederom aan het opblazen. als het aan en verkoop beleid van heerenveen (minimaal net zo goed was geweest dan waren zij de afgelopen 10 jaar misschien net als feyenoord gemiddeld derde geworden. dat is niet het geval.

je maakt het dramatischer dan het is en dat is omdat je imo de media napraat.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik geef niet meer veel om de mening van de media. Hier in het oosten hebben we ook zo'n Enschedees krantje, de TC Tubantia (lees fcttubantia). 'Sterke' punten: het verdramatiseren van nederlagen Heracles. Ze noemen zich 'de twentsche courant' en doen er werkelijk ook alles aan om zich objectief te richten op de hele regio. Niet dus. Na onze derbywinst dit seizoen stond er 'calimero verslaat fct'. Objectief hé Puke . Het zal je denk ik ook niet verbazen dat ze als huis-stijl foeilelijk rood hebben gekozen.

De tubantia zuigt inderdaad. Een waardeloze krant waar ze een stel afgekeurde 'sportjournalisten' op hebben gezet. Al is dat zelfs al te veel eer voor die koekenbakkers. Trouwens elke dinsdag is er zo'n wedstrijd rapport door drie 'prominenten' uit de regio over de thuiswedstrijd van Heracles of FC Twente. In januari stond er nog 1 van jullie, om onbegrijpelijke redenen bovenaan, hoe is dat nu?
Reply
waf Wrote:het aan en verkoop beleid van heerenveen (minimaal net zo goed was geweest dan waren zij de afgelopen 10 jaar misschien net als feyenoord gemiddeld derde geworden. dat is niet het geval.

Ten eerste: ik praat de media niet na. Het is gewoon een feit dat Feyenoord een aantal jaren gelden meer dan 50 spelers onder contract had staan, waarvan het merendeel gewoon middelmaat was. Zat ook een groot gedeelte jeugd bij, okay.

Heerenveen was 15 jaar geleden top eerste divisie (met een oud stadion, een dikke 10.000 toeschouwers), Feyenoord is in die perdiode landskampioen geworden. In de afgelopen 15 jaar is dat gat aardig gedicht. Feyenoord strijdt tegenwoordig met Heerenveen om die 5e plek. Heerenveen heeft dat gat kunnen overbruggen door een goed aan- en verkoopbeleid, maar ook vooral door een goed scoutingsapparaat. (o.a. Huntelaar, Samaras, van Nistelrooy, Lurling, Jensen, Radomski, Vayrynen, Tomasson, Hansson, Pranjic, Alves, Nilsson). Niet doordat er zoveel broodjes warme worsten worden verkocht voor, tijdens en na de wedstrijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
lulring??
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Lurling, ja. Je wilt niet weten hoeveel Feyenoord daarvoor betaald heeft! #-o
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik denk dat het belangrijkste verschil is tussen de verschillende clubs, dat er bij Feijenoord te veel spelers komen die niet beter worden. Elke club koopt spelers en moet die na verloop van tijd weer weg doen, omdat ze teleurstellend presteren of niet door konden groeien. Daar heeft elke club last van. Maar Het probleem van Feijenoor dis dat er te weinig spelers wel die stap maken. Het hoeft echt niet aan geld te liggen; de meeste spelers die Heerenveen haalt, zijn echt niet duur. Maar er groeit een redelijk percentage door naar een hoger niveau. Een percentage wat bij Feijenoord te laag is...
Mijn gras is groener
Reply
:| :| :|

Ik denk dat sommige discussies zinloos zijn, zonde van de tijd.....doe wat zinnigs!!!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ik denk dat Mukkus en waf vandaag een vrije dag hadden :lol:
Reply
Babel en Vermeer verlengen contracten bij AjaxGeplaatst op 09-03-2007 16:24 door Marnis Mastenbroek


Ryan Babel en Kenneth Vermeer tekenden vandaag een nieuw contract. Babel verlengde zijn contract dat in 2008 zou aflopen tot 2011 terwijl Kenneth Vermeer zijn contract tot 2010 verlengde, de sluitpost had nog een contract tot medio 2008.

Onlangs zou Arsenal een bod op Babel uit willen brengen van negen miljoen euro. Babel prefereert een langer verblijf omdat de aanvaller gelukkig is in Amsterdam en nog niet is uitgeleerd.

''Ik woon hier in de buurt en ken iedereen. Maar ook op technisch gebied ben ik nog lang niet zover om te vertrekken. Ik heb nog veel te leren. Weliswaar heb ik nu de goede lijn te pakken, maar ik moet de komende jaren gaan doordrukken. Ik hoop ook nog een keer kampioen te worden met Ajax.''

Kenneth Vermeer verklaarde te hopen ooit in het eerste elftal van de Amsterdammers te mogen keepen en dat het openbreken en verlengen van zijn contract vertrouwen opwekt. ''Hopelijk sta ik ooit onder de lat in Ajax 1'', sprak de talentvolle goalie kort na het signeren van de verbintenis. ''Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken.''
The great old Ludwig von...
Reply
Amor Fati Wrote:Ik denk dat het belangrijkste verschil is tussen de verschillende clubs, dat er bij Feijenoord te veel spelers komen die niet beter worden. Elke club koopt spelers en moet die na verloop van tijd weer weg doen, omdat ze teleurstellend presteren of niet door konden groeien. Daar heeft elke club last van. Maar Het probleem van Feijenoor dis dat er te weinig spelers wel die stap maken. Het hoeft echt niet aan geld te liggen; de meeste spelers die Heerenveen haalt, zijn echt niet duur. Maar er groeit een redelijk percentage door naar een hoger niveau. Een percentage wat bij Feijenoord te laag is...

ben ik het mee eens. ze worden niet beter bij feyenoord of er komt niet uit wat er in zit (behalve dan de echt goeie spelers, zoals kuijt en kalou). DAT is het probleem. en daarom ben ik er onder meer van overtuigd dat pranjic niet geslaagd was bij feyenoord. en dus ook dat het niet aan de kwaliteit ligt, althans niet in meer gevallen dan bij andere clubs.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:De tubantia zuigt inderdaad. Een waardeloze krant waar ze een stel afgekeurde 'sportjournalisten' op hebben gezet. Al is dat zelfs al te veel eer voor die koekenbakkers. Trouwens elke dinsdag is er zo'n wedstrijd rapport door drie 'prominenten' uit de regio over de thuiswedstrijd van Heracles of FC Twente. In januari stond er nog 1 van jullie, om onbegrijpelijke redenen bovenaan, hoe is dat nu?

Ik vraag me werkelijk af wat ze aan het doen zijn tijdens die wedstrijden. Met de buurman aan het kletsen over het weer? Of doen ze het toch met Talpa beelden. Die cijfers kloppen soms voor geen meter.

Pieckenhagen stond inderdaad bovenaan. Of het terecht is of niet laat ik in het midden, het is wel een hele goede keeper hoor. Enfein, Al Ahmadi (excuses voor eventuele schrijf fouten) heeft hem ingehaald. Ik heb me suf gelachen, dat die fct'er Piecke had ingehaald stond namelijk als nieuws op de voorpagina! Haha, het is toch niet te geloven. Blijkbaar waren de fct-geilende redacteuren zo verheugd dat een Heraclied eindelijk van de troon was gestoten.

De tubantia vond het afgelopen maandag intressant om de problemen van Heracles duidelijk aan te kaarten. Sukkels, die problemen waren er al wekenlang en na een zege op ADO lijkt het mij niet het juiste moment om dat maar eens te onderstrepen. Dat wij afstand hebben genomen van rechtstreekse degradatie lees je niet. De stelling luidde; 'de zege op ADO camoefleert de zwakte van Heracles'. Ik stel volgende week voor om de volgende stelling in de tubantia te pleuren 'de positie van fct weergeeft de zwakte van Ajax en Feyenoord'. Maar nee, dan zal Munsterman wel woest opbellen want dat kan natuurlijk niet :wink:

Maar mooi om te lezen dat fct'ers de krant ook niet altijd bejubelen!
Reply
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:Ik denk dat het belangrijkste verschil is tussen de verschillende clubs, dat er bij Feijenoord te veel spelers komen die niet beter worden. Elke club koopt spelers en moet die na verloop van tijd weer weg doen, omdat ze teleurstellend presteren of niet door konden groeien. Daar heeft elke club last van. Maar Het probleem van Feijenoor dis dat er te weinig spelers wel die stap maken. Het hoeft echt niet aan geld te liggen; de meeste spelers die Heerenveen haalt, zijn echt niet duur. Maar er groeit een redelijk percentage door naar een hoger niveau. Een percentage wat bij Feijenoord te laag is...

ben ik het mee eens. ze worden niet beter bij feyenoord of er komt niet uit wat er in zit (behalve dan de echt goeie spelers, zoals kuijt en kalou). DAT is het probleem. en daarom ben ik er onder meer van overtuigd dat pranjic niet geslaagd was bij feyenoord. en dus ook dat het niet aan de kwaliteit ligt, althans niet in meer gevallen dan bij andere clubs.

Is dat dan niet gewoon een falen van het technisch beleid bij Feyenoord?
Als je tenminste in ogenschouw neemt dat een hoop zogenaamde middelmaat in de subtop wel die stap voorwaarts maakt en doorstroomt voor leuke transferprijzen.
En dat zie je bij Feyenoord toch erg weinig gebeuren de laatste jaren.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:Ik denk dat het belangrijkste verschil is tussen de verschillende clubs, dat er bij Feijenoord te veel spelers komen die niet beter worden. Elke club koopt spelers en moet die na verloop van tijd weer weg doen, omdat ze teleurstellend presteren of niet door konden groeien. Daar heeft elke club last van. Maar Het probleem van Feijenoor dis dat er te weinig spelers wel die stap maken. Het hoeft echt niet aan geld te liggen; de meeste spelers die Heerenveen haalt, zijn echt niet duur. Maar er groeit een redelijk percentage door naar een hoger niveau. Een percentage wat bij Feijenoord te laag is...

ben ik het mee eens. ze worden niet beter bij feyenoord of er komt niet uit wat er in zit (behalve dan de echt goeie spelers, zoals kuijt en kalou). DAT is het probleem. en daarom ben ik er onder meer van overtuigd dat pranjic niet geslaagd was bij feyenoord. en dus ook dat het niet aan de kwaliteit ligt, althans niet in meer gevallen dan bij andere clubs.

Is dat dan niet gewoon een falen van het technisch beleid bij Feyenoord?
Als je tenminste in ogenschouw neemt dat een hoop zogenaamde middelmaat in de subtop wel die stap voorwaarts maakt en doorstroomt voor leuke transferprijzen.
En dat zie je bij Feyenoord toch erg weinig gebeuren de laatste jaren.

ja, maar zowel scouting als training valt toch onder technisch beleid?

kijk, kolka en huysegems kwamen in een periode dat al niets meer kon, maar daarvoor was dat niet zo. en ik denk ook dat daar best goeie spelers tussen zaten maar dat die niet de goeie trainers hadden en ook niet tegen de druk bestand bleken. het is van alles wat en veel te complec om maar even te roepen: de aankopen deugen niet.

maar goed, dat feyenoord dit jaar niet voldoende presteert is duidelijk. dan kun je 2 kanten op: de spelers zijn niet goed genoeg (media) ofwel de spelers kunnen heus wel wat maar er wordt niet het maximale uitgehaald (ik). mijn probleem is alleen dat iedereen maar de media napraat "er is niet voldoende kwaliteit". dat si veel te makkelijk. er is imo voldoende kwaliteit om nu 4de te staan.

vorig jaar waren de prestaties nog prima, en niet alleen door kujt en kalou.
Reply
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:Ik denk dat het belangrijkste verschil is tussen de verschillende clubs, dat er bij Feijenoord te veel spelers komen die niet beter worden. Elke club koopt spelers en moet die na verloop van tijd weer weg doen, omdat ze teleurstellend presteren of niet door konden groeien. Daar heeft elke club last van. Maar Het probleem van Feijenoor dis dat er te weinig spelers wel die stap maken. Het hoeft echt niet aan geld te liggen; de meeste spelers die Heerenveen haalt, zijn echt niet duur. Maar er groeit een redelijk percentage door naar een hoger niveau. Een percentage wat bij Feijenoord te laag is...

ben ik het mee eens. ze worden niet beter bij feyenoord of er komt niet uit wat er in zit (behalve dan de echt goeie spelers, zoals kuijt en kalou). DAT is het probleem. en daarom ben ik er onder meer van overtuigd dat pranjic niet geslaagd was bij feyenoord. en dus ook dat het niet aan de kwaliteit ligt, althans niet in meer gevallen dan bij andere clubs.

Is dat dan niet gewoon een falen van het technisch beleid bij Feyenoord?
Als je tenminste in ogenschouw neemt dat een hoop zogenaamde middelmaat in de subtop wel die stap voorwaarts maakt en doorstroomt voor leuke transferprijzen.
En dat zie je bij Feyenoord toch erg weinig gebeuren de laatste jaren.

ja, maar zowel scouting als training valt toch onder technisch beleid?

kijk, kolka en huysegems kwamen in een periode dat al niets meer kon, maar daarvoor was dat niet zo. en ik denk ook dat daar best goeie spelers tussen zaten maar dat die niet de goeie trainers hadden en ook niet tegen de druk bestand bleken. het is van alles wat en veel te complec om maar even te roepen: de aankopen deugen niet.

maar goed, dat feyenoord dit jaar niet voldoende presteert is duidelijk. dan kun je 2 kanten op: de spelers zijn niet goed genoeg (media) ofwel de spelers kunnen heus wel wat maar er wordt niet het maximale uitgehaald (ik). mijn probleem is alleen dat iedereen maar de media napraat "er is niet voldoende kwaliteit". dat si veel te makkelijk. er is imo voldoende kwaliteit om nu 4de te staan.

vorig jaar waren de prestaties nog prima, en niet alleen door kujt en kalou.

Wel voor een groot deel, die gasten hadden samen 50 goals ofzo, toen kreeg F'noord ook veel goals tegen maar maakte ze er vaak meer dus verloren ze niet, nu staat die zwakke verdediging er nog maar mist F'noord een normale aanval
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: