Threads: 8
tip: je kan iedereen ook voor 1 week een verhoogd salaris geven. Op deze manier krijgt Tool ook een verhoogd salaris
je moet er dan wel van op aan dat iedereen zijn oude contract weer tekent na die week
Threads: 14
Mooi die extra bonus. Ik kan eindelijk een PT2 aanschaffen. Dus ik mag nog bedelen voor een PT3
Insane life.
Threads: 312
hehe.. Dre? 4 berichten?
The great old Ludwig von...
Threads: 13
Bedankt voor de raise. Nog 2 weken en ik heb een PT3.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 114
Bedankt voor de bonus! =D>
Wanneer krijgen we de bonus voor een PT4? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 3
Een PT3, ik ben er erg blij mee. :razz:
Hier stond iets veel te lang.
gittermaster Wrote:hehe.. Dre? 4 berichten?
Yep begin weer met een schone lei
![Wink Wink](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/wink.gif)
Ik had mijn email adres veranderd en was opeens inactief en toen kwam Mac thuis en dacht, he ik ga even alle inactieven deleten en voila weg was ik.
Insane life.
Threads: 17
lekker hoor T00L. En dat zonder al te veel te morren..... :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Threads: 24
Hoe zit het met de kampioensbonus van vorig seizoen ? Is die al een keer verkapt uitgegeven (die 25K die iedereen heeft gehad) ? of kunnen we nog iets verwachten van Sint Tool ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 22
Die 25K die iedereen heeft gehad??? Ik heb niets gehad...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 57
Box Brother Wrote:Hoe zit het met de kampioensbonus van vorig seizoen ? Is die al een keer verkapt uitgegeven (die 25K die iedereen heeft gehad) ? of kunnen we nog iets verwachten van Sint Tool ?
heb je de wijzigingen voor dit seizoen niet gelezen?
ik kan geen tekengeld meer uitkeren
Had wel iets gelezen over hoger loon
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Waar hij al weken een paar eurookes achter Hemmo aanhobbeld is Beukman nu bijna 2 ton waard en blijft Kloppo steken op iets meer dan 182k. Hier is iets niet in den haak. Misschien (hopelijk) dat dit vanavond of morgen nog rechtgetrokken wordt?!
Threads: 3
Box Brother Wrote:Had wel iets gelezen over hoger loon ![Wink Wink](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/wink.gif)
En wat moeten wij daarmee? Een boot kopen?
Threads: 15
Quote:Levensstijl
Niveau Waardeloos
Maandelijkse kosten ââ¬24
Loon ââ¬3000
zal dit niveau op enige manier invloed hebben op de prestatie van de betreffende speler?
Threads: 103
Vietjes Wrote:Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Waar hij al weken een paar eurookes achter Hemmo aanhobbeld is Beukman nu bijna 2 ton waard en blijft Kloppo steken op iets meer dan 182k. Hier is iets niet in den haak. Misschien (hopelijk) dat dit vanavond of morgen nog rechtgetrokken wordt?!
Ik ben iets harder gaan trainen de laaste weken, ik denk dat dat het is :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Vietjes Wrote:Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Ik ben iets harder gaan trainen de laaste weken, ik denk dat dat het is :wink:
:
Threads: 99
net begonnen...krijg maar ââ¬500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel
Hoeveel geld hebben we momenteel in kas ? Volgend seizoen (als ik het goed lees) kunnen we namelijk het stadion uitbereiden en meer geld = meer salaris = betere leefstijl
of voor de minder italiaanse goden onder ons een betere PT
Threads: 325
we hebben 3,5 ton geloof ik in kas. Kunnen we een redelijke uitbreiding van doen. Heeft iemand al iets gevonden over een goede verhouding?
kooltje Wrote:net begonnen...krijg maar ââ¬500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel
Haha, ik denk dat je jezelf wel ergens op het forum in de aanbieding kan zetten. Salarisonderhandelingetje enzo... :lol:
Threads: 35
kooltje Wrote:net begonnen...krijg maar ââ¬500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel
Dat je daarvoor nog je voetbalschoenen aandoet :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 13
Hoe zit het met de financien na de verbouwing?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
we hebben nog 110k in kas die ik as vrijdag ga steken in nog een verbouwing
Moeten we het exorbitante salaris van onze ex-coach niet effe downgraden? :wink:
dat gaat niet helaas...de manager krijgt via een of andere formule uitbetaald.
vol huis bij ons... wanneer wordt het stadion vergroot ?
Bij komkommer zat het stadion ook vol ... 35.000 man. Stadion van ons zal ook minstens dat moeten zijn. Weet niet hoeveel geld we daarmee krijgen maar we moeten nu geen geld gaan verliezen omdat we het stadion niet vergroten...
Wil wel een beter masseuse hebben, wanneer komt het extra geld.
Insane life.
het geld is gewoon op op het moment. Gister nog 4000 plaatsen extra in aanbouw gezet maar dat was het toch echt.
.....en van een kale kip kan je zoals bekend niet plukken :wink: