The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
O nee, jij stond natuurlijk ook in de halve finale :oops:

Maar tweede is ook mooi :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Kabaggaan Wrote:Gaat deze week erg lekker, nu dan ook maar all the way.

Maximaal geprofiteerd van mijn pokersessie tot 7 uur zondagmorgen gevolgd door kampioenswedstrijd en kampioenschap op zondag.
Reply
Zal vanavond even de nieuwe ranking en loting maken voor Miami.
Reply
Kan ik hier nog aan meedoen?
Reply
Uiteraard, maar je begint wel op 0 in de stand en zult dus kwalificaties moeten spelen om in het hoofdtoernooi te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsjonge in de qualies, krijg ik geen SE? :wink:
Reply
Wellicht een WC, maar dan moet je Eli lief aankijken :razz:

Sowieso moet je vriendjes met hem worden, want hij verricht wekelijks de loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zal lastig worden. Op naar de qualies.
Reply
met zoveel mensen erbij is het misschien beter om geen qualies meer te spelen, maar gewoon een extra ronde te maken, waarbij eventueel de top seeds een bye krijgen. Denk dat wel met de 'laatste ronde qualies' begonnen moet worden, omdat er anders niet genoeg wedstrijden zijn.

Zal even nadenken over een format als ik vanavond de ranking heb bijgewerkt.
Reply
Op zich wel een idee inderdaad. Maar krijgen de geplaatste spelers dan ook 0 punten als ze er in de tweede ronde afgaan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja Wink
Reply
En Elikian, krijg ik een Wild Card?
Reply
Maar het pollen van de quali's lijkt me niet bepaald ideaal aangezien mensen het nu al vergeten, kun je nagaan wat er met polls op zondag gebeurt. Bovendien lopen bij sommige toernooien de quali's en de eerste ronde door elkaar.

Misschien een poulesysteem? Of toch met dagen en dus OOP werken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als het te lastig wordt, dan moet je de inschrijving gewoon stop zetten.
Reply
Nieuwe ranking: <!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Reply
Half 3, maar hier is het dan:

Voor de komende week lijkt het me beter om niet met qualies meer te werken, maar gewoon een eerste ronde. We hebben dan 22 deelnemers.

Met qualies zou iedereen zo'n beetje qualies spelen behalve the seeds. Dan kun je dat beter een Bye noemen.

Dus bij deze. Er zijn nu 10 mensen met een bye in de eerste ronde. Als zij net als in het echt hun eerste ronde verliezen krijgen ze ook maar punten alsof 1e ronde nederlaag. Denk dat dat ook beter is omdat anders de qualies heel weinig punten scoren en achterstand nooit meer goedmaken. Nu moeten Ad en Kuiper misschien weer wat meer werken voor hun ranking.
Als er nog meer mensen gaan meedoen in de toekomst, zullen er gewoon minder byes zijn.

Op Mist zijn voorstel zal ik deze week de regels eens opnieuw even helemaal opschrijven.

1e ronde partijen:
Ad Wim (1) - Bye
Bye - Mitch
Elikian - Jansoe
Bye - Tampie (6)

Omyaca (7) - Bye
Chiel-Montagne - Jappiesevic
XL - Bye
Bye - De Kabaggaan (4)

The Mailman (3) - Bye
Mist - Scholten!
Fred Naaigaren - Haggie
Bye - Juan Zueco (8)

São Paulo (5) - Bye
Dr. Pils - Kooltje
Centre Court - Mac
Bye - Kuiper (2)

1e ronde Miami = 1e ronde hier (7 punten voor voor 1e ronde nederlaag)
2e ronde Miami = 2e ronde hier (15p voor 2e, 7 voor verliezende byes)
3e+4e ronde Miami = QF hier (25p voor QF)
QF (met sets) = SF hier (45p voor SF)
SF+F (met sets) = F hier (100 p voor winnaar, 70 p voor RU)

Voor het vervolg (32 draw toernooien) trouwens dat terug gaan naar OOP pollen het beste is.
Maandag = onze 1e ronde
Dinsdag + woensdag = 2e ronde (1e ronde voor de seeds)
Donderdag = onze QF
Vrijdag = onze SF met sets.
Za + Zo is onze finale met sets.
Reply
Oftewel, voor Miami hoeven er dus geen qualies gepolled te worden. Iedereen begint met de 1e ronde op woensdag (of heeft een bye). Ik hoop dat jullie hier het een beetje mee eens konden zijn. Ik vond het een beetje raar worden dat meer dan de helft van het veld q's moest spelen voor 1 entry punt, terwijl de seeds al heel snel naar de 10 punten gaan.
Reply
Gefeliciteerd met de zege in Indian Wells Ad Wim, maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Als ik me gerealiseerd had dat ik nog tegen jou speelde in de eerste ronde en niet zoals ik dacht een grote achterstand in de tweede ronde moest goed maken (doordat ik te laat voorspelde), dan was de eerste ronde gewoon je waterloo geweest.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
De Kabaggaan had zich afgemeld (zie vorige pagina).
Reply
Ah, dacht al dat er eentje was die zich had teruggetrokken, kon het alleen niet meer terugvinden.

Heb ff gekeken om XL als 9e te plaatsen. Moest ik nog wat meer verschuiven omdat XL anders twee bye's zou krijgen ;). Haggie en Jappie krijgen nu een bye, daardoor speelt Chiel tegen Fred Naaigaren.

1e ronde partijen:
Ad Wim (1) - Bye
Bye - Mitch
Elikian - Jansoe
Bye - Tampie (6)

Omyaca (7) - Bye
Chiel-Montagne - Fred Naaigaren
Jappiesevic - Bye
Bye - XL (9)

The Mailman (3) - Bye
Mist - Scholten!
Haggie - Bye
Bye - Juan Zueco (8)

São Paulo (5) - Bye
Dr. Pils - Kooltje
Centre Court - Mac
Bye - Kuiper (2)

(ziet er een beetje raar uit met zoveel byes, maar het is beter dan een qualie ronde denk ik) ... feitelijk is het zelfs hetzelfde, alleen is de puntenverdeling nu eerlijker.
Reply
GOed bezig, Eli, klasse opzet zo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Na een finaleplaats en een helaas gedwongen opgave nu dan eindelijk de toernooizege. En nog wel in een TMS!

Ik verheug me alweer op volgende week, eindelijk als eerste geplaatst!

Dat had je gedacht. :wink:
Je hebt me niet ingehaald.
Kijk nog eens goed Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had er niet bij stil gestaan dat er zoveel punten verschil zou zijn tussen de winnaar en de halve finalist.

Maar geniet ervan, het zal tijdelijk zijn. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Die bye komt me goed uit! Ik heb nog wat lichtelijke pijntjes. Juan Zueco moet een makkelijk 1e ronde kunnen zijn :roll: Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:Nieuwe ranking: <!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Ik wil natuurlijk niet zeiken, maar klopt dit schema wel?! Volgens mij zijn we namelijk begonnen in Costa met deze opzet en niet in BA... En we hebben nu volgens mij pas 3 toernooiweken gespeeld volgens dit systeem, Costa, Dubai en IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat kost jou alleen maar punten...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn eerste finale tegen Mailman was in Costa, niet in BA.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En volgens mij was BA eigenlijk in de week na Costa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan in dit topic niets terugvinden over de week van Rotterdam, BA en Memphis, en ik kan het me ook niet herinneren. Hebben we toen wel gepolld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb ff gekeken. de labels van Costa en Buenos aires zijn blijkbaar omgedraaid. Punten kloppen verder wel.

En Rotterdam enzo is wel gepolled, maar is toen bijgehouden door Sao Paulo. Die week was ik op wintersport. (0 punten voor mij Wink)
Reply


Forum Jump: