The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CT
#61
Wat betreft het middenveld geef ik je gelijk, ik maak mijn team meestal op de door jou aangegeven wijze. Ik speel ook meerdere voetbalmanagementgames, maar de puntentelling bij CM vind ik tot nu toe de beste.


Punten in mindering (-3) voor het missen van een strafschop vind ik overigens ook een goed plan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
ons idee achter de puntentelling was idd niet zozeer welke kans is groter of kleiner maar meer waar zijn ze voor gemaakt.

Doel van spitsen is vooral scoren en eventueel assists geven
middenvelders vooral assists geven en eventueel scoren.

Als je namelijk gaat redeneren wat is de grootste/kleinste kans worden verdedigers zwaar bevoordeeld door punten te geven voor de nul en veel punten voor een eventuele assist/doelpunt. Zo worden verdedigers als escude en lee en dergelijke veeel te waardevol omdat die regelmatig de nul houden (in het geval van lee dan Wink) en ook nog regelmatig een assist of een doelpuntje meepikken.

We hebben dan ook de basis van CM aangehouden en die een beetje gefinetuned naar onze ideeen. Denk dat dit wel een aardige basis is opzich.
Reply
#63
Quote:Als je namelijk gaat redeneren wat is de grootste/kleinste kans worden verdedigers zwaar bevoordeeld door punten te geven voor de nul en veel punten voor een eventuele assist/doelpunt

Ze worden bevoordeeld als ze scoren, maar dat doen ze in het algemeen ook minder dan spitsen. Vandaar het verschil in punten.

Maar goed, ik ben benieuwd!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#64
Als je inlogt kom je nu op je teampagina terecht waar je je logo ziet (jaja nu nog t originele skandalouz scoring logo!) en je een persbericht kan uitgeven Big Grin. Ik ga nu even in orde maken dat als je bij deelnemers op een naam klikt je de teampagina van iemand anders te zien krijgt.
Reply
#65
oeeh oeeh mn starz logooo Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
logo is geplaatst Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
:lol: =D>
Reply
#68
Ziet er echt cool uit, ben nog een bugje tegen gekomen. Mijn opstelling was eerst 4-4-2. Toen had ik een aantal spelers opgesteld en wisselde ik naar 4-3-3. Van Bommel werd toen ineens spits Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#69
toch niet zo vreemd, hij scoort best vaak Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#70
gittermaster Wrote:Ziet er echt cool uit, ben nog een bugje tegen gekomen. Mijn opstelling was eerst 4-4-2. Toen had ik een aantal spelers opgesteld en wisselde ik naar 4-3-3. Van Bommel werd toen ineens spits Smile

Klopt! Geen probleem echter want Bommel staat in DB als Mid en zal ook punten krijgen als een Mid. Op je veldje staat dan misscien al 4-3-3, je speelt eigenlijk nog steeds 4-4-2. Pas als je Bommel wisselt voor een aanvaller speel je echt 4-3-3.

Het is misschien klein beetje verwarrend en we zullen er tzt wat aan doen. Het maakt echter weinig uit dus heeft het nog geen hoge prioriteit.
Reply
#71
Gebeurt dit niet bij SD trouwens?
Reply
#72
nopes dan wordt de speler die van positie wisselt automatisch uit je team gezet.
Reply
#73
who tha hell is bonk trouwens?
Reply
#74
verwijder hem aub!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#75
want?
Reply
#76
lang verhaal. Is een vriend van mij.. Ik zat mijn team te maken toen hij bij mij was. Hij heeft nu zonder mijn medeweten een team aangemaakt, terwijl ik het hem nog stellig had verboden.

Mijn excuses..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#77
ok maakt niet uit hoor Smile ik zal register pagina ff verwijderen trouwens
Reply
#78
Dat voorkomt veel problemen idd :lol:
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#79
Wanneer beginnen we eigenlijk? Heeft het zin om 2x Ajax op te stellen en ook een Ajacied je aanvoerder te maken of telt de wedstrijd van morgen niet?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
We zijn al begonnen, de wedstrijd van vandaag telt dus mee. Deadline half uur voor de aftrap. De regels zijn deze week precies zoals die van CM. De puntentelling staat er al bij tabje regels.


edit morgen=vandaag Wink
Reply
#81
Kheb nog enkele opmerkingen:

Als ik m'n budget precies opmaak krijg ik dit:
u heeft 12.00 miljoen verbruikt
u heeft nog 128.00 miljoen over

Daarnaast had ik eerst een 4-4-2 systeem, nu ben ik overgeschakeld naar een 4-3-3 systeem. Daarna heb ik de middenvelder, die nu in de aanval stond, gewisseld voor een aanvaller. Deze aanvaller is de enige waarbij zijn naam de kleur zwart krijgt, de rest van de spelers zijn nu blauw, alsof ze niet gekozen zijn ofzo...

EDIT: Nu wil ik m'n linksback wisselen en krijg ik de, eerder al genoemde, foutmelding 'NOT FOUND'.
Reply
#82
je zit op /test!!! je moet niet de oude link gebruiken maar gewoon via <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl">http://www.competitieteam.nl</a><!-- w --> gaan!
Reply
#83
Ik weet niet of het een grote aanpassing vereist o.i.d. maar ik kan het altijd vragen.

Als je een speler wil selecteren, dan moet je op het rondje drukken en vervolgens submitten. Is het niet mogelijk om met 1 druk op de knop een speler te selecteren?

Het is natuurlijk geen groot probleem, het is alleen wat gebruiksvriendelijker.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#84
zoiets leer ik net op school...ik zal eens kijken.

je kan trouwens ook gewoon op enter drukken...is ook stukje makkelijker
Reply
#85
Hoi ik ben er ook
CT is goed!
Reply
#86
jepke Wrote:Hoi ik ben er ook

Welkom, Jepke. Je timing is niet heel erg sterk, maar desondanks hoop ik dat je een leuke tijd hebt gehad met CT. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#87
=D> =D> =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#88
Ik heb er weer zin an !
Bangkok resident.
Reply
#89
Willem II 2.0M? Is dat niet wat goedkoop? Alleen Excelsior is goedkoper!
Reply
#90
Willem II werd toch eennalaatste vorig seizoen? ik heb de ranglijst van vorig seizoen erbij genomen
Reply


Forum Jump: