The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Miami
Ad Wim Wrote:En dat slaat dus nergens op. Baghdatis staat al meer dan een jaar in de top 20 en Del Potro komt net kijken.
Hoe kun je dan zeggen dat Del P beter is?!

Ranking zegt toch niet alles.
Canas is toch ook beter, dan zijn ranking doet vermoeden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bovendien heeft Bagh dit jaar al een toernooi gewonnen en een finale gehaald, waar hebben we het over?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bagh kwam uit het niets en zal verdwijnen zonder op te vallen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lees nog eens mijn bovenstaande post :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.

Daar hebben we het vorig jaar uitgebreidt over gehad, maar hij snapt het nog steeds niet :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.

Daar hebben we het vorig jaar uitgebreidt over gehad, maar hij snapt het nog steeds niet :roll:

:8:
Reply
Sjonge jonge, lul toch niet zo slap man. Baghdatis heeft 2x zoveel wedstrijden gewonnen dit jaar als Del Potro, dus wie is beter in vorm?
Baansoort: HC, Baghdatis zijn beste ondergrond, zelfs finale GS op gehaald en een finale dit jaar in Marseille.
Reply
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, lul toch niet zo slap man. Baghdatis heeft 2x zoveel wedstrijden gewonnen dit jaar als Del Potro, dus wie is beter in vorm?
Baansoort: HC, Baghdatis zijn beste ondergrond, zelfs finale GS op gehaald en een finale dit jaar in Marseille.

Ondergrond AO is rebound ace.

Hier zijn het gravel omstandigheden :wink: :8:

Marseille was indoor.

Dat is allemaal heeeeeeeeeeeeel wat anders

Reply
Waarom wedden jullie dan niet op Del P. Hij kreeg iets van 2.40 of zo. Of zaten de bookies er ontzettend naast? :roll:
Reply
Ik wed niet meer

Reply
En Baghdatis was vorig jaar in super vorm tijdens AO.
Dat lukt 1x in zijn leven

Reply
En als het dan zo'n groot talent is die heel veel mensen kan verslaan, waarom heeft ie dan elk toernooi muv het eerste 2e ronde maar gehaald.
Ik snap niet dat jullie dit vol blijven houden.
Tuurlijk was het een lastige loting voor Baghdatis, maar het is en blijft gewoon een verrassing dat Baghdatis hier verliest van Del Potro, klaar.
Reply
Baghdatis verloor z'n laatste 3 wedstrijden, waaronder vorige week tegen fucking GGL in straight sets. Del Potro heeft nog niet zoveel gespeeld dit jaar en vaak verloor ie van goede spelers. Uiteraard omdat ie nog nergens geplaatst is.
Reply
buurs Wrote:En Baghdatis was vorig jaar in super vorm tijdens AO.
Dat lukt 1x in zijn leven
Waarom staat ie dan het jaar erna nog steeds in de top 20 :roll:
Reply
centre court Wrote:Baghdatis verloor z'n laatste 3 wedstrijden, waaronder vorige week tegen fucking GGL in straight sets. Del Potro heeft nog niet zoveel gespeeld dit jaar en vaak verloor ie van goede spelers. Uiteraard omdat ie nog nergens geplaatst is.
Del Potro verloor vorige week van fucking Seppi. Kulargument dus.
Reply
Als Seppi Tipsarevic niet tegen was gekomen hier had ie de finale gehaald. :wink: Zo slecht was 't dus niet van Del Potro.
Reply
Ik ga voetballen. Ik spreek jullie later weer, stelletje tennisnoobs Wink
Reply
Seppi is een held, simpel

Tipsarevic is een potentiele wereldtopper, simpel

Del Potro is de nieuwe Federer, duidelijk

Safin is een loser :letitallout:
Reply
Nieminen gaat met 6-0 6-0 van Korolev winnen :eeeek: :eeeek: =D> =D>

Reply
:eeeek:

Dit had ik nog eerder andersom verwacht.
Reply
Grosjean is goed bezig in de 2e set tegen Gasquet:
hij staat voor met 3-0*

Allez Sebastien....... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
4-0 Grosjean.. :lol:
Reply
5-0* al :lol:
Reply
Waar is die gasquet mee bezig dan?! Hij moet Canas pakken als JCF dat vergeet. Icon_twisted
Reply
centre court Wrote:Waar is die gasquet mee bezig dan?! Hij moet Canas pakken als JCF dat vergeet. Icon_twisted

Vergeet niet dat Grosjean dat ook kan......het zou mij nog beter uitkomen.
Volgende ronde: Canas vs Grosjean..... :razz: :razz:
Reply
Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.
Reply
Haggie Wrote:Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.

Een mens moet keuzes maken in zijn leven nietwaar?
En ik heb gekozen voor Grosjean...
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.

Een mens moet keuzes maken in zijn leven nietwaar?
En ik heb gekozen voor Grosjean...

Belangrijke keuzes maak jij in je leven dan :8:
Reply
come on Haas en Tipsa! Zal toch heerlijk zijn als Tipsa hier Chela pakt. Haas moet gewoon met 2x 6-2 winnen natuurlijk.
Reply

Forum Jump: