Threads: 5
Dre Wrote:Kezmania Wrote:Dre Wrote:Kezmania Wrote:Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.
Hoeveel heb je geleent???
Ik heb in totaal 3 M geleend ,toen ik nog geen geld had. Maar dat geld is al opgeraakt aan nieuwe spelers en vergroting van het stadion. De twee spelers die ik verkocht had, brachten me 8,3 M in het laatje.
Dat moeten dan wel 2 toppers geweest zijn!
Yep waren 2 overbodige spelers, een aanvaller die gemaxed was op 70 shooting and 80 control en een verdediger die gemaxed was op 70 tackling and 80 awareness. Beide een rating van 27.
Ik denk dat er weinig teams zijn die 2 van die overbodige spelers hebben
Threads: 27
Heb voor het eerst met 2 doelpunten verschil gewonnen, 2-0. Het is echt pieken (1e week), dalen (2e week) en piekendalen (deze week) met dit spel... :wink:
Overigens zijn mij spelers nog niet verder dan 21/100...
Matador! Wrote:Heb voor het eerst met 2 doelpunten verschil gewonnen, 2-0. Het is echt pieken (1e week), dalen (2e week) en piekendalen (deze week) met dit spel... :wink:
Overigens zijn mij spelers nog niet verder dan 21/100...
Koop wat overbodige spelers van Dre :wink:
Jah volgende week gaan er wat 30 jarige eruit, die zullen dan ruim plaats maken voor de jongere spelers.
Threads: 31
Weer met 1-0 gewonnen van de nummer 5, sta nu weer eerste met een 'simpel' potje tegen de nummer laatst voor de boeg, die heeft zijn team al een week niet meer aangepast ofzo, zijn spits staat op 31% conditie :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink:
Edit.. Ik heb maar het maximum geboden!
Threads: 22
Eindelijk aar 3 verlies partijen heb ik weer een winst behaald. Sta nog steeds hopeloos in de onderste regionen. 15de plek met 14pnt. Over het algemeen ben ik één van de sterkste teams in mijn divisie, maar het wilt nog uitbetalen in goede resultaten. Door de slechte resultaten heb ik mijn coach ontslagen en een 100/100 gecontracteerd voor 4 seizoenen.
Verder ben ik opzoek naar jonge CM en CV. Helaas zijn er niet veel van te vinden en wordt er steeds overheen geboden. Spoedig zullen er ook een aantal te koop staan.
Wa ik wel een beetje vaag vind is dat ik een aantal spelers op bepaalde stats al op max. heb getraind, maar hun balk is niet helemaal vol. Waarom is dat?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 35
Kezmania Wrote:Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink:
wil je die tribuneklant echt hebben :O
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 131
Antidote Wrote:Wa ik wel een beetje vaag vind is dat ik een aantal spelers op bepaalde stats al op max. heb getraind, maar hun balk is niet helemaal vol. Waarom is dat?
Omdat ze blijkbaar niet meer potentie hebben. Er zijn maar weinig spelers die alle stats op 100 kunnen krijgen. De max. van de stats loopt tussen 70 en 100 volgens mij, waarbij spelers dus sommige stats op 70 gemaxed hebben en andere op 80, 90 of 100.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink:
wil je die tribuneklant echt hebben :O
Ja ik heb maar 1 goeie RB...en een ouwe knar van 32.
Ik moet er gewoon snel iemand bij hebben. Bovendien is hij nog jong
alsjeblieft heb em geaccepteert voor je
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
bocaloca Wrote:alsjeblieft heb em geaccepteert voor je
Dank je, nu moet hij zelf nog willen.. het is wel een stapje terug natuurlijk
pfft als et van mijn tribune al een stapje terug is naar jou elftal
hij heeft bij mij nog geeeeeen minuut gespeeld :S
Dat valt wel mee...zelfs al 5x
Season statistics and bookings
Appearances 5
Goals 0
Yellow cards 2
Red cards 0
Injuries 0
Own goals 0
Threads: 34
Vandaag weer gewonnen en sta nu 6e. Morgen de nummer 1 te gaan.
Iemand nog een rechtermiddenvelder te koop?
Ik heb nu al 13 x het maximum op een speler geboden, maar toch wordt ik het elke keer niet. Ik vind het transfersysteem maar bagger #-o
ik heb spelers genoeg
Ook een GOEIE RM...uiteraard mag hij niet ouder dan 24 zijn
hmm Jamie Martin wil ik wel hebben
jamie martyn blijft op et nest, afhankelijk van of zn vervanger komt
Threads: 22
Ik heb binnenkort wel linkermiddenvelders en verdedigers in de aanbieding.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Ik krijg die spelers maar niet binnen, kut tl !
Bied steeds de max, maar het wil niet lukken !!!
Fabian Wrote:Ik krijg die spelers maar niet binnen, kut tl !
Bied steeds de max, maar het wil niet lukken !!!
Bij mij dus ook niet...het transfersysteem is echt bagger.
Bovendien vandaag met 3-0 :eeeek: verloren van de nummer 2.
Ik snap er helemaal niks van. Mijn selectie is veel sterker!
Threads: 131
Ik heb 1-1 gelijkgespeeld in een uitwedstrijd na 3 winstpartijen, dus dat is een kleine tegenvaller al had de tegenstander ook net weer 11 verse krachten in het veld gebracht, maar zijn selectie was een stuk slechter. Misschien de volgende keer tegen zulke teams ook maar 3-5-2 spelen. :|
Morgen weer tegen een medemiddenmoter met een gelijkwaardige selectie, maar wel thuis en met mijn 35-overall A-selectie, dus dat moet toch lukken, zou je zeggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
pffft 1-1 gespeeld tegen een uberloser, en nu mn eerste plek kwijt
bocaloca Wrote:pffft 1-1 gespeeld tegen een uberloser, en nu mn eerste plek kwijt
Sorry ik heb mijn best gedaan.
Ik snap nog steeds niet hoe ik 3-0 kan verliezen.
met 2-0 gewonnen van de nummer laatst, sta dus nog steeds eerste! Heb een speler verkocht om nieuwe te halen maar mij lukt het niet spelers aan te trekken..
Weer verloren, nu van plek 1 al naar plek 11 gezakt....
Pffff
Ik heb trouwens een RM nodig, iemand 1 in de aanbieding??
Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander...
Threads: 3
Dre Wrote:Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander...
Maar je hebt wel lekker veel poen op de bank. :wink:
|