Threads: 105
Eind mei wil ik met wat mensen naar Roland Garros om daar een paar dagen rond te lopen en eerste en tweede ronde partijen te bekijken. Omdat ik dit pas net bedacht heb, ben ik te laat met online reserveren van kaarten. Er worden nog wel kaarten aan de kassa verkocht volgens mij, maar zou wel enigzins zeker willen weten of ik daar niet voor niks sta straks..heeft iemand hier ervaring mee?
Threads: 5
dat zou ik ook graag willen weten :roll:
Threads: 21
Ik wil eigenlijk ook graag eens naar Roland Garros of Wimbledon. En eigenlijk heb ik dezelfde vragen. Is er nog voorverkoop en hoe zit 't met kaartverkoop op de wedstrijddagen zelf? Ik weet dat Eli eens op RG is geweest... mss kan hij ons meer vertellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 2
Ik vind net een site met ticket-info voor RG:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.budgetticket.nl/evenementen/evenement-16/Roland_Garros_2007_Tickets/">http://www.budgetticket.nl/evenementen/ ... 7_Tickets/</a><!-- m -->
Ik weet niet of dit al oud nieuws is, maar mss kunnen jullie daar eens kijken.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Threads: 26
centre court Wrote:Ik wil eigenlijk ook graag eens naar Roland Garros of Wimbledon. En eigenlijk heb ik dezelfde vragen. Is er nog voorverkoop en hoe zit 't met kaartverkoop op de wedstrijddagen zelf? Ik weet dat Eli eens op RG is geweest... mss kan hij ons meer vertellen.
Voor RG had ik kaarten gewonnen door TM2003 te winnen, voor de showcourts dan. Voor de dag erna heb ik zelf gewoon smorgens aan de kassa gekocht voor de buitenbanen. Dat ging toen prima omdat het de 2e week was, en alleen jeugd enzo. Daar is niet zoveel interesse voor. (Michaella Krajicek en Haase toen aangemoedigd
)
Voor Wimbledon ben ik gewoon dagelijks gaan queuen. Dat moet je gewoon doen voor de buitenbanen. Als je om half 8 in de rij staat heb je gewoon kaarten. Klaar.
Queueing voor Wimbledon moet je sowieso eens gedaan hebben. Mensen zien het als "4 uur wachten", maar dat is onzin, het is een fantastische ervaring, dat ik iedere tennisfan aan zou raden. Als je kaarten voor Showcourts wil moet je overnight queuen, maar voor de buitenbanen in de eerste week gewoon zorgen dat je om half 8 daarbent.
En ook deze site heeft tickets:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportfacility.nl/">http://www.sportfacility.nl/</a><!-- m -->
En zo zijn er nog wel enkele sites te vinden.
Dus ff googelen met onder "Roland Garros Tickets"
Threads: 21
Bedankt! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
De sites die Mailman noemt had ik idd ook gevonden, maar die bieden alleen kaarten aan voor de stadions volgens mij en niet voor de overige banen. Kaarten voor de overige banen zal je dan alleen aan de kassa kunnen krijgen daar. Voor de tweede week is dat geen probleem begrijp ik van Elikian, omdat er dan alleen jeugd speelt, maar hoe zit dat met de eerste week? De stadions zijn in mijn herinnering van tv iig bijna leeg in de eerste ronde partijen, dus je zou zeggen dat t geen probleem moet zijn..
Overdune Wrote:De sites die Mailman noemt had ik idd ook gevonden, maar die bieden alleen kaarten aan voor de stadions volgens mij en niet voor de overige banen. Kaarten voor de overige banen zal je dan alleen aan de kassa kunnen krijgen daar. Voor de tweede week is dat geen probleem begrijp ik van Elikian, omdat er dan alleen jeugd speelt, maar hoe zit dat met de eerste week? De stadions zijn in mijn herinnering van tv iig bijna leeg in de eerste ronde partijen, dus je zou zeggen dat t geen probleem moet zijn..
Op de site van sportsfacility staat wel dat er kaarten voor de overige banen besteld kunnen worden:
Bijbanen ( Alle prijzen zijn per kaart en inclusief BTW en service/administratiekosten) Van zondag 27 mei t/m zaterdag 2 juni
Roland Garros
Parijs, Frankrijk
â⬠69, 90
Van zondag 3 juni t/m zondag 10 juni
Roland Garros
Parijs, Frankrijk
â⬠59, 90
Je hebt gelijk, niet goed gekeken :oops: . Klinkt goed idd =D> .
Elikian, kan je je nog herinneren wat je toen betaalde voor een dagkaart voor de bijbanen?
ik heb de tickets hier op het prikbord hangen als herinnering
Samedi 29 mai 2004, Court Suzanne Lenglen: 42ä (die had ik dus gewonnen met TM) (*)
Dimanche 30 mai 2004: Courts Annexes: 10â⬠... geen geld dus
(*) is trouwens niet waar. Wij hadden kaartjes voor Court Central, maar na Federer-Kuerten hebben we die geruild voor Lenglen met anderen, zodat we naar Hewitt-Verkerk konden
Threads: 1
centre court Wrote:Ik wil eigenlijk ook graag eens naar Roland Garros of Wimbledon. En eigenlijk heb ik dezelfde vragen. Is er nog voorverkoop en hoe zit 't met kaartverkoop op de wedstrijddagen zelf? Ik weet dat Eli eens op RG is geweest... mss kan hij ons meer vertellen.
Wimbledon in de voorverkoop schijnt schier onmogelijk te zijn.
Toegang tot de kleine banen kan op de dag zelf.
Toegang tot de centre courts kan door een nacht in de rij te kamperen.
De dag dat ik er was/wilde gaan is er geen seconde getennist door regenval. We hadden wel gemakkelijk centre court tickets.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Wimbledon heeft alleen voorverkoop als je lid bent van een Engelse tennisvereniging. Onder leden van die vereninging houden ze jaarlijks een ballot.
Gewoon Queuen. Je wil dat ook