The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Scoutingsrapporten
Misschien een idee om scoutingsrapporten in een nieuw topic onder te brengen. Zo kunnen we beoordelingen vergelijken en makkelijker een idee krijgen hoe getalenteerd je nieuwe ster is.

Mijn eerste speler:

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ewold de Zwaluw heet en 15 jaar oud is.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Een 15-jarige matig PM zonder bijstats, denk ik dan. Ik heb hem aangenomen, in de hoop er over twee seizoenen een 17-jarig goed/uitstekend PM uit te krijgen. We zullen zien!
Reply
Ja? Oh, hallo adder20669!

Jelmer van der Sloot heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons. Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt!

Ik train scoren, dus heb hem aangenomen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote:Eise ter Linden heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn. Deze speler is waardeloos in Passen op dit moment in zijn loopbaan.

Gezocht op middenvelders, en dus aangenomen...
Reply
Commentaar van de scout
Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Sylvain den Adel en is 16 jaar.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bel Eugène Bamberger
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dennie Kolder heet en 15 jaar oud is.

Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Als je een scout belt voor een scoutingsrapport, betekent dat dan dat je afgelopen zondag geen YP op de ouderwetse manier hebt gedaan? Ik heb namelijk zondag gewoon gepulld en vraag me af of ik nu ook zo'n scoutingsrapport kan opvragen.
Reply
nope.... het een of t ander
The great old Ludwig von...
Reply
Telefoontje naar Norbert Veffer
Goed je te horen forever108! Even kijken wat ik deze keer voor je heb...

Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Stan Beem en is 15 jaar.

Wat zijn Spelmaken betreft, moet ik zeggen dat deze jongen bemoedigend is. Met zijn vaardigheden die globaal gezien zwak zijn, is hij misschien iets voor ons? Zonder extra training blijft hij wellicht rampzalig wat betreft Vleugelspel. Krijgt deze jongen de kans om zijn Passen verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel redelijk kunnen halen volgens mij.

Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
Hier stond iets veel te lang.
Reply

Forum Jump: