The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Met alle respect hoor, maar dit is toch geen PSV speler!? Doet het aardig bij twente, maar niet meer dan dat.

Quote:PSV hengelt naar goedkope Touma

16/4/2007 22:39

EXCLUSIEF - PSV is druk bezig de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. De Eindhovenaren zitten niet al te ruim bij kas en azen daarom vooral op transfervrije spelers. Mede om die reden is Sharbel Touma een reële kandidaat.
De Zweedse aanvaller kent een goed seizoen bij FC Twente, waar hij dit seizoen al negen keer scoorde en goed was voor zes assists. Touma is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede en tekende tot de zomer van 2007, waardoor hij op 1 juli gratis naar een andere club kan overstappen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En Engelaar wilden ze ook al. En dan komen Aissati en Bakkal terug. Nu nog wachten of geruchten rondom Kennedy, N'Kufo en Zomer, hebben we alle kwaliteit binnen FCT overgenomen. #-o
Reply
Quote:Heerenveen heeft bijna tweede 'Zweedse Braziliaan' binnen.

SC Heerenveen is in een vergevorderd stadium met het aantrekken van Ariclenes da Silva Ferreira (21). De spits van Kalmar FF zou, na het aantrekken van Afonso Alves afgelopen zomer, de tweede 'Zweedse Braziliaan' bij de Friezen zijn.

Ari is bezig aan zijn tweede seizoen bij Kalmar. Zijn eerste seizoen werd hij gelijk topscorer, met vijftien goals in 23 wedstrijden.

Heerenveen heeft wel concurrentie van vele andere Europese clubs, waaronder HSV. De Friezen zouden echter de voorkeur van Ari genieten, omdat de club heeft bewezen een goede springplank naar grotere clubs voor Scandinavische spelers te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:En Engelaar wilden ze ook al. En dan komen Aissati en Bakkal terug. Nu nog wachten of geruchten rondom Kennedy, N'Kufo en Zomer, hebben we alle kwaliteit binnen FCT overgenomen. #-o

Ik weet dat je alleen wat van PSV weet, maar je vergeet in dit verhaal toch El Ahmadi en Wilkshire. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:En Engelaar wilden ze ook al. En dan komen Aissati en Bakkal terug. Nu nog wachten of geruchten rondom Kennedy, N'Kufo en Zomer, hebben we alle kwaliteit binnen FCT overgenomen. #-o

Ik weet dat je alleen wat van PSV weet, maar je vergeet in dit verhaal toch El Ahmadi en Wilkshire. :wink:

Dat zijn voorlopig eendagsvliegen voor mij. Ik wil wel eens zien hoe bijvoorbeeld zo Ahmadi presteert zonder Engelaar en Bakircioglu naast zich.
Reply
Mijn broer heeft vorige week zondag met Kennedy gesproken. Die zei dat Galatasary Twente niet of hem niet benaderd heeft. En hij weet niet waar dat bericht vandaan komt. Dus hij gaat iig niet naar Turkije.
Reply
Quote:'Feyenoord wil Kevin Hofland'
17 april 2007


Feyenoord gaat een poging wagen om Kevin Hofland over te nemen van VfL Wolfsburg. Volgens RTV Rijnmond was een delegatie van de Rotterdamse club vorig weekend in Duitsland, om de verdediger (27) te bekijken in het duel met Mainz 05.


Hofland debuteerde in het seizoen 1997/1998 bij Fortuna Sittard in het betaald voetbal. Na drie seizoenen in Limburg maakte hij medio 2000 de overstap naar PSV. Vier jaar later stapte hij over naar Wolfsburg, waar hij nog een contract heeft tot medio 2008. Sinds dit seizoen is hij aanvoerder van de Duitse middenmoter.



Eerder dit jaar deed Wolfsburg de verdediger al een nieuw contractvoorstel. Destijds liet hij in De Telegraaf weten te twijfelen over een langer verblijf in Duitsland. "Het aanbod is verleidelijk, want ik heb het in Wolfsburg goed naar mijn zin. Maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik graag hogerop wil. Het is mijn ambitie om Europees voetbal te spelen."

In totaal kwam Hofland zeven keer uit voor het Nederlands elftal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:'Feyenoord wil Kevin Hofland'
17 april 2007


Feyenoord gaat een poging wagen om Kevin Hofland over te nemen van VfL Wolfsburg. Volgens RTV Rijnmond was een delegatie van de Rotterdamse club vorig weekend in Duitsland, om de verdediger (27) te bekijken in het duel met Mainz 05.


Hofland debuteerde in het seizoen 1997/1998 bij Fortuna Sittard in het betaald voetbal. Na drie seizoenen in Limburg maakte hij medio 2000 de overstap naar PSV. Vier jaar later stapte hij over naar Wolfsburg, waar hij nog een contract heeft tot medio 2008. Sinds dit seizoen is hij aanvoerder van de Duitse middenmoter.



Eerder dit jaar deed Wolfsburg de verdediger al een nieuw contractvoorstel. Destijds liet hij in De Telegraaf weten te twijfelen over een langer verblijf in Duitsland. "Het aanbod is verleidelijk, want ik heb het in Wolfsburg goed naar mijn zin. Maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik graag hogerop wil. Het is mijn ambitie om Europees voetbal te spelen."

In totaal kwam Hofland zeven keer uit voor het Nederlands elftal.

En dan de link met Feyenoord... :lol:
Reply
Hofland is ook een veelgehoorde naam in de wandelgangen bij PSV. Bovendien post hij nog wel eens een berichtje op het PSV Netwerk over hoe het met hem gaat enzo. Echte clubman. Zou me niks verbazen als hij komt.
Reply
Peter Wrote:Hofland is ook een veelgehoorde naam in de wandelgangen bij PSV. Bovendien post hij nog wel eens een berichtje op het PSV Netwerk over hoe het met hem gaat enzo. Echte clubman. Zou me niks verbazen als hij komt.

Stopt Edward Linskens dan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Klaas komt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Klaas komt.

[Image: campert-tjeempieoflisje.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zoals ik al zei:

Hofland sluit terugkeer naar PSV niet uit

In de gratis krant De Pers liet Kevin Hofland weten een terugkeer naar PSV niet uit te sluiten. De verdediger wil graag een stap hogerop. Hij zou het liefst naar een club in Engeland of Duitsland gaan die Europees voetbal speelt. Hij zou gebruik kunnen maken van de regeling voor spelers tot 28 jaar, die na meer dan drie jaar hun nog doorlopende contract kunnen afkopen. Dat zou naar verluidt een bedrag van 1,4 miljoen euro zijn.

Een terugkeer naar PSV sluit hij niet uit. 'Ik heb er vier jaar gespeeld en een supermooie tijd gehad. Ik vind het nog altijd jammer dat ik ben weggegaan, maar het was toen niet anders. In mijn tijd daar is het m'n cluppie geworden, net als Fortuna Sittard.'

Radio Rijnmond meldde vandaag dat Feyenoord hem zou volgen, Peter Bosz ontkende dat overigens. Ook AZ zou belangstelling hebben.'
Reply
Tadaa.. zoals verwacht:

'PSV ziet ook Kennedy Bakircioglu wel zitten'

De goede prestaties van FC Twente dit seizoen zijn duidelijk niet onopgemerkt gebleven bij PSV. Met Kennedy Bakircioglu heeft de Eindhovense koploper een derde speler van de Tukkers op het oog als versterking voor volgend seizoen, zo meldt De Telegraaf.
Eerder sijpelde al het nieuws door dat PSV zijn zinnen heeft gezet op de komende zomer transfervrije Sharbel Touma en in Orlando Engelaar een kandidaat ziet om Phillip Cocu op te volgen. Bovendien keren de huurlingen Ismail Assaiti en Otman Bakkal komend seizoen terug in de selectie van de Eindhovenaren.

Rechtsbuiten Bakircioglu meldde eerder al FC Twente te willen verlaten. De 26-jarige Zweed, dit seizoen goed voor veertien doelpunten en negen assists, zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Naast PSV is er ook buitenlandse interesse in de achtvoudig international, die voor een gelimiteerde transfersom kan vertrekken uit Enschede.
Reply
FC Twente 2.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat triest zeg. Twente draait een keer een goed seizoen en PSV wil meteen iedereen kopen. Bakircioglu, Touma en Engelaar zullen volgend jaar wel van Liverpool winnen Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Wat triest zeg. Twente draait een keer een goed seizoen en PSV wil meteen iedereen kopen. Bakircioglu, Touma en Engelaar zullen volgend jaar wel van Liverpool winnen Undecided

Tsja.. PSV heeft geen cent te makken op andere positities omdat ze dure centrumspitsen willen halen, dus dan moet je het van dat soort mensen hebben helaas. :|

Ik vind het alledrie leuke spelers voor de breedte van de selectie, maar zeker geen basisspelers die er meteen staan. Wel beter dan de huidige bankbezetting van PSV, als je voor weinig geld 5 basisspelers van het huidige FC Twente als bankbezetting hebt komend seizoen is dat heel behoorlijk en mss breekt er 1tje (Engelaar of Kennedy) wel meteen door.
Reply
Legion Wrote:Wat triest zeg. Twente draait een keer een goed seizoen en PSV wil meteen iedereen kopen. Bakircioglu, Touma en Engelaar zullen volgend jaar wel van Liverpool winnen Undecided

Ach, dat zie je toch elke keer als een subtopper het goed doet? Dat was bij Roda, Willem2 en Heerenveen ook zo toen ze een keer 2e werden. AZ heeft het 'voordeel' dat ze zelf goed in de slappe was zitten, zodat de salarissen (met aandelenpakketten) op (of boven) het niveau van de traditionele Top-3 zitten. Maar ook daar werden de afgelopen jaren een diverse spelers weggehaald onder het mom van 'een stap hogerop'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
briljant hoe weet je dat van die aandeel pakketjes :| WOOOOOW
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:briljant hoe weet je dat van die aandeel pakketjes :| WOOOOOW

Heeft ie vast ergens gelezen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:briljant hoe weet je dat van die aandeel pakketjes :| WOOOOOW

Heeft ie vast ergens gelezen.

Stond 'gewoon' op dit forum, dus dan klopt het. :roll: Maar Boca verbaast zich al over het feit dat iemand anders buiten hemzelf weet hoe je je veters moet strikken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waarom wil je dat dan zo graag vermelden Gezo. Om te laten zien hoe goed je het allemaal snapt?

Ik heb geen veters, ik heb klitteband :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Zaakwaarnemer Ari ,,zeer positief'' over sc Heerenveen

18/04 (12:52) De zaakwaarnemer Ari da Silva zegt dat de speler en zijn gevolg ,,zeer positief'' zijn over een eventuele transfer naar sc Heerenveen. Eerder bevestigde de voorzitter van Da Silva's huidige club al dat Heerenveen interesse heeft.

,,We zijn in gesprek met enkele clubs en hopen snel tot een akkoord te komen'', zegt zaakwaarnemer Oliver Cabrera woensdag in Voetbal International. ,,In ieder geval staan we zeer positief tegenover sc Heerenveen. Die club heeft bewezen een uitstekende vervolgstap te zijn voor spelers uit de Zweedse competitie.'' De kans dat sc Heerenveen de slag om Da Silva wint, lijkt dus redelijk groot. Ook HSV, Borussia Mönchengladbach, Anderlecht en Getafe toonden belangstelling.

Cabrera: ,,Dunga vergeleek Ari met Romario. Hij is ongelooflijk sterk, razendsnel en kan scoren uit alle hoeken en standen. Hij wil zich dolgraag laten zien op een hoger niveau. Dat heeft hij ook meegekregen van de Braziliaanse bondscoach Dunga, die hem scherp in de gaten houdt.''

Ari da Silva was de topscorer van de Zweedse competitie in het jaar 2006. Hij scoorde vijftien keer in 23 wedstrijden. Het is niet bekend wat de aanvaller moet kosten. In Zweedse media circuleren bedragen van tussen vier en acht miljoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ari? Is dat niet de dochter van Deelder?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Lijkt wederom op een mooie aanwinst van Heerenveen en hierdoor zal Alves wel voor een slordige 15M verkocht gaan worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Lijkt wederom op een mooie aanwinst van Heerenveen en hierdoor zal Alves wel voor een slordige 15M verkocht gaan worden.

Hoezo? Nilsson wil bijvoorbeeld weg. Het kan ook zomaar zijn dat Heerenveen volgend seizoen met een braziliaanse voorhoede speelt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoe gaat de friese samba?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik hoorde gisteren uit betrouwbare bron dat er een ruil tussen Heerenveen en AJAX in de maak is. Alves voor Perez en Maduro (en een fors bedrag).
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Ik hoorde gisteren uit betrouwbare bron dat er een ruil tussen Heerenveen en AJAX in de maak is. Alves voor Perez en Maduro (en een fors bedrag).

Ik vraag me af of Maduro wel naar Heerenveen wil.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Maduro naar Den Haag?
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: