24-03-2007, 01:23 PM
Winger nodig ?
Goddelijk en Mythisch voor nop d'r op ! :lol:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers
|
24-03-2007, 01:23 PM
Winger nodig ?
28-03-2007, 08:22 PM
El Parasito Wrote:Even een klapper gekocht om mn middenveld te versterken; En nog maar 1: Tom Boyd (28331479) 28 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 106 690 Loon: 64 000 ââ¬/week Eigenaar: Riverside United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: buitenaards Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig Doelpunten in carrière: 27 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 ook 850k Het loon van Pol de Laat is niet schrikbaren gestegen, van 49k naar 63 820 ââ¬/week
28-03-2007, 10:01 PM
Had nog 200k op mijn bank staan.....schuld dan wel en dacht laat ik wat spelers kopen die ik leuk kan trainen of tegen een pop aan zitten. Deze week conditie training en daarna weer vleugel. Zo heb ik nu deze 2 spelers gehaald.
Quote:Jesse Ooms4K Quote:Philippe Baufays125k
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
10-04-2007, 10:35 AM
In de strijd tegen hoge salarissen een buitenaardse kale IM verkocht en deze roemeen ervoor terug gekocht.
Valerian Radu (54905643) 26 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: România Total Skill Index (TSI): 24 120 Loon: 17 520 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 0 Fysiek: licht geblesseerd Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk Beetje jammer van zijn conditie maar dit scheelt me wel 75K p/w in loon. Kosten 1.3M en dat is volgens mij een redelijke prijs.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
Dublin Bay Packers (73500)
10-04-2007, 05:36 PM
Behalve zijn conditie is ook zijn ervaring niet best, liever had je er eentje gekocht met redelijk/goed ervaring (van dezelfde leeftijd). Alleen zullen die idd wel weer duurder zijn...
10-04-2007, 06:24 PM
Sjeffer Wrote:Behalve zijn conditie is ook zijn ervaring niet best, liever had je er eentje gekocht met redelijk/goed ervaring (van dezelfde leeftijd). Alleen zullen die idd wel weer duurder zijn... als basisspeler heb je door zijn conditie dus heel weinig aan hem, als je hem puur als positiespel of passen trainee hebt gekocht (voor je B-team) dan kan ik het nog wel begrijpen...goed conditie is toch wel minimaal vereist voor een IM...dat kost je dus 4/5 weken conditietraining
11-04-2007, 10:42 AM
Devlin Wrote:Sjeffer Wrote:Behalve zijn conditie is ook zijn ervaring niet best, liever had je er eentje gekocht met redelijk/goed ervaring (van dezelfde leeftijd). Alleen zullen die idd wel weer duurder zijn... Ik zit een divisie die ik makkelijk moet kunnen winnen. Ik denk dat ik het met minder 2-3 weken conditie ook kan. Misschien koop ik nog wat andere spelers zonder conditie om zodoende nog wat geld te verdienen bij de verkoop.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
13-04-2007, 05:49 PM
Een 24-jarige wonderbaarlijk PM, uitstekend passen verkocht voor 1543k. Dit is z'n vervanger, gekocht voor 969k:
Quote:Tyrone Altman (51168462) goede deal lijkt me..
14-04-2007, 07:28 PM
Vanwege woensdag opgelopen blessures van de 1e keeper en een basisspits, en de aankomende belangrijke fase in de competitie (twee must-win thuiswedstrijden), zijn er twee noodgedwongen aankopen gedaan.
Diego España (39906374) 29 jaar, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 23 160 Loon: 10 368 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: rampzalig Keepen: briljant Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig Robert Tomasik (15541479) 29 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 6 410 Loon: 4 392 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: briljant Spelhervatting: redelijk Kosten: 1209K en 750K. De keepert mag waarschijnlijk weer weg als de vaste 1e keeper (eveneens briljant) er weer bij is. De nieuwe spits blijft waarschijnlijk aan als reserve.
15-04-2007, 07:49 PM
Om de lonen niet meer zo hoog te maken, heb ik deze speler maar als mid erbij gehaald.
Dominik Brach TSI = 9 700, 25 jaar, matig in vorm Heeft zwak ervaring en is een zwak leider Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig 550 K
Insane life.
16-04-2007, 11:51 AM
In de strijd tegen de hoge salarissen:
Oliviu Blaga (70053990) 24 jaar, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: România Total Skill Index (TSI): 44 970 Loon: 24 552 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
16-04-2007, 02:47 PM
Als je echt wilt besparen, waarom ga je dan niet opzoek naar spelers uit Ierland? Dat scheelt toch echt 20%, daar pak je de kosten op en je behoud dezelfde soort spelers.
Mijn selectie van 19 spelers die ik nu heb bestaat uit 6 buitenlandse spelers. 3 trainees, coach, toekomstige coach en één speler waar ik een zwak voor heb. Die draait al 8 seizoenen mee in mijn elftal. Mijn doelstelling is 75% NL spelers. Doordat ik de 20% niet betaal kom ik uit op 220k ipv 300+ per week.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
16-04-2007, 02:59 PM
Denk niet dat er echt gek veel van dit soort Ierse spelers rondlopen. Maar ik kan het mis hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
16-04-2007, 04:13 PM
Binnenkort bij mij ook maar eens wat investeren... Inmiddels zijn 3 middenvelders de 30+ gepasseerd en met een 2wekelijkse winst van 30k schiet het niet echt op... :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
16-04-2007, 04:33 PM
Mukkus Wrote:Denk niet dat er echt gek veel van dit soort Ierse spelers rondlopen. Maar ik kan het mis hebben. Het is echt lastig Ierse spelers te krijgen. De talentenpool is toch minder groot. Ben dit seizoen toch flink in de salariskosten aan het snijden. Bespaar nu toch zo'n 83K p/w.
16-04-2007, 04:39 PM
Marshall Wrote:Binnenkort bij mij ook maar eens wat investeren... Inmiddels zijn 3 middenvelders de 30+ gepasseerd en met een 2wekelijkse winst van 30k schiet het niet echt op... :oops: Lijkt me zeer gevaarlijk met blessures. 8-[
16-04-2007, 11:18 PM
Yeps maar goed, aangezien ik al bijna 2 seizoenen geen echte financien heb voor aankopen.... :roll:
Nu dus maar eens de koe bij de horens vatten
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
17-04-2007, 09:44 AM
Herman2608 Wrote:Marshall Wrote:Binnenkort bij mij ook maar eens wat investeren... Inmiddels zijn 3 middenvelders de 30+ gepasseerd en met een 2wekelijkse winst van 30k schiet het niet echt op... :oops: Ik heb momenteel 3 dertig-plussers en 1 van 29. Valt mee met de blessures. Gokje wel waard.
17-04-2007, 03:08 PM
Mukkus Wrote:Herman2608 Wrote:Marshall Wrote:Binnenkort bij mij ook maar eens wat investeren... Inmiddels zijn 3 middenvelders de 30+ gepasseerd en met een 2wekelijkse winst van 30k schiet het niet echt op... :oops: Wacht maar tot er een paar een week of 7 op +4 staan. :. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe duur ze zijn in salaris?
17-04-2007, 04:19 PM
Herman2608 Wrote:Mukkus Wrote:Herman2608 Wrote:Marshall Wrote:Binnenkort bij mij ook maar eens wat investeren... Inmiddels zijn 3 middenvelders de 30+ gepasseerd en met een 2wekelijkse winst van 30k schiet het niet echt op... :oops: 1 Reusachtig (met wereldklasse ervaring!)en 2 bovennatuurlijke mids, per speler rond de 20k per week. Daarnaast nog een formidabel spits voor 1200 euro per week. Gok durf ik wel te nemen, hoewel ik ze straks wel wat goedkoper ga aanschaffen ivm de sh-training.Die 29-jarige werd afgelopen zondag de wedstrijd uitgeschopt, had gelukkig maar +1 en vanmorgen stond ie alweer op een pleister. Dat komt mede ook door de zalfjes van mijn vietnamese wonderdokter Fuk Mi Ho. :wink:
25-04-2007, 09:39 AM
Iuliu Dordea (39159907)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: România Total Skill Index (TSI): 71 710 Loon: 47 208 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Holbytlan Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: reusachtig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 22 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Wijzig je aantekeningen VOLGEN VIA SMS Om deze speler via SMS te volgen moet je Hattrick Credits hebben, die je kunt kopen in onze Winkel. Noodzakelijk: Registreer je telefoon eerst. RUGNUMMER Wanneer je Hattrick Supporter bent, mag je shirtnummers geven aan je spelers. Kies nummer STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Middenvelder Deadline: 25-04-2007 om 10:46 Vraagprijs: 900 000 â⬠Hoogste bod: 1 152 000 â⬠door Rea| Madrid CF Plaats een bod op deze speler: â⬠Transfervergelijking Nog een uurtje staat hij erop, valt me niet tegen.
26-04-2007, 11:39 AM
MÃÂ¥ns Larsson (145843862)
20 jaar, waardeloos in vorm, gezond Een gemeen persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 540 Loon: 816 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: goed 23. 000 kon ik niet laten liggen.
Insane life.
18-05-2007, 11:41 AM
Zo eindelijk, dankzij wat goede verkopen, weer meer geld op de bank voor echte aankopen. Financieel sta ik weer goed.
Yu Ey-un (38995173) 26 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Singapore Total Skill Index (TSI): 113 270 Loon: 85 824 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: buitenaards Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: matig 612 000 ââ¬
Insane life.
18-05-2007, 12:33 PM
612.000 :eeeek: :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
18-05-2007, 09:42 PM
Randy Corbin (34253872)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: USA Total Skill Index (TSI): 34 820 Loon: 22 680 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: wereldklasse Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: slecht 669 000 â⬠Ietsje duurder, maar hij kan goed koppen Na een weekje druk handelen, ben ik voorlopg weer even klaar met shoppen. Kapitaal: -112 786 â⬠(26 336) ââ¬
Insane life.
18-05-2007, 09:53 PM
Quote:Rik Vellinga (37817539) Prijs: 1.125.000 of zo. Beetje conditie en verder veel spelhervatting en hij kan weer verkocht worden met heel veel winst.
19-05-2007, 01:15 AM
Mooie bedragen,ik zie helaas elke week mij team minder waard worden.
23-05-2007, 12:55 PM
aankoop voor de breedte, kosten 714k
zal vanmiddag in de 9de bekerronde spelen als aanvallende centrale verdediger...heb bovendien nog geen spelhervatter in de selectie, dus heel tevreden met deze aankoop. Quote:Kim Nykvist (21464754) EDIT: wat een debuut! :lol: Quote:Kim Nykvist bracht Devlinshire met 1-0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
23-05-2007, 07:28 PM
Magnus Lennart Leiner (31316799)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Schweiz Total Skill Index (TSI): 104 490 Loon: 103 248 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: brasillia Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: mythisch Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 17 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 staat te koop voor 10000? alleen erg hoog salaris
23-05-2007, 07:44 PM
zou het niet doen als ik jou was
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|