18-04-2007, 01:33 PM
ai de break. gonzo leidt hem zelf in met df
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Monte Carlo
|
18-04-2007, 01:33 PM
ai de break. gonzo leidt hem zelf in met df
18-04-2007, 01:37 PM
Voor het eerst een paar foutjes bij Andreev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-04-2007, 01:38 PM
Robredo breakt naar 4-2 en Massu gaat Ferrero pakken vandaag,,,,
18-04-2007, 01:38 PM
Gonzo rent meteen na de service naar zijn backhandhoek, grappig om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-04-2007, 01:39 PM
Ad Wim Wrote:Gonzo rent meteen na de service naar zijn backhandhoek, grappig om te zien.als hij daar wat op gevonden heeft gaat ie los...nu is hij zwaar in de problemen
18-04-2007, 01:46 PM
robredo is klaar... hup fernando nu een tempootje erbij
18-04-2007, 01:47 PM
Je zou toch zeggen dat Massu die marathon van gisteren moet voelen. Dus vroeg op voorsprong zou gunstig zijn voor JCF.
18-04-2007, 01:48 PM
Als ze beiden zo blijven spelen, gaat Gonzo dit zeker niet winnen.
18-04-2007, 01:49 PM
Als de backhand van Gonzo zo zwak blijft, dan wint hij geen partij weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-04-2007, 01:50 PM
nee gonzo gaat eraf...ik ga maar wat aan school doen. dramatische chileen
18-04-2007, 01:51 PM
6-2 andreev met een dubbele break. Heb hem al diverse keren zien spelen en elke keer maakt mij een bijzonder goede indruk op mij. Ga zo door Igor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
18-04-2007, 01:51 PM
buurs Wrote:Als de backhand van Gonzo zo zwak blijft, dan wint hij geen partij weer.Tijdens de AO liep hij super. Kon hij verdedigen met zijn backhand en wachten tot de tegenstander ongeduldig werd. Hopelijk voor hem blijft het niet bij 1 toernooi.
18-04-2007, 01:54 PM
Ferrero breakt :razz:
18-04-2007, 01:55 PM
centre court Wrote:6-2 andreev met een dubbele break. Heb hem al diverse keren zien spelen en elke keer maakt mij een bijzonder goede indruk op mij. Ga zo door Igor.Andreev is sinds zijn blessure echt weer op de goede weg. Jammer dat hij niet te kiezen was, anders had ik hem zeker genomen. Ik vermoedde al dat hij van Gonzo ging winnen en hij kan ook zeker van Ferrero winnen als hij zo blijft spelen.
18-04-2007, 01:56 PM
Mijn grote held van deze week de baan op. Vamos Rafa, sloop die Chela!
18-04-2007, 01:57 PM
Gonzo begint te draaien :|
18-04-2007, 02:02 PM
Je bent wel erg snel met conclusies trekken altijd zeg :roll:
18-04-2007, 02:04 PM
Jij bent toch ook aan het kijken?! Hij rost opeens alles in en geeft Andreev geen kans meer, twee games achter elkaar. Dat noem ik nou beginnen te draaien.
Andreev trouwens nu blessurebehandeling :cry:
18-04-2007, 02:05 PM
Nee ben niet aan het kijken
![]() ![]()
18-04-2007, 02:08 PM
Ferrero de set met 6-2 =D>
Roitman-Mirnyi van start, hup Roitman!
18-04-2007, 02:15 PM
AI, Andreev mist 2 bp's om terug in de set te komen...
18-04-2007, 02:16 PM
Ferrero naar 2-0 tweede set, ziet er goed uit.
Rafa breakt meteen :razz:
18-04-2007, 02:20 PM
Nadal ziet er goed uit zeg, de eerste games.
Ferrero walst nu over Massu heen. Dan moet hij Gonze maar pakken ![]()
18-04-2007, 02:30 PM
Ferrero 62 60 :eeeek:
Gonzalez is nu wel echt goed. Even een mindere game voor Rafa nu. Chela staat trouwens ook wel gewoon goed te spelen.
18-04-2007, 02:33 PM
heeej!!! dat is lekker...gonzo schijnbvaar ineens wel goed. hopen dat ie de derde ook pakt. ferrero wel erg indrukwekkend tegen iemand die het van het gravel moet hebben. nadal heeft het niet makkelijk.
max ook belangrijk tegen roitman. vertrouw op zn betere service
18-04-2007, 02:42 PM
Nadal heeft de dubbele break. Hij speelt nog niet heel goed, maakt te veel foutjes, vooral met zijn backhand. Maar dan alsnog een dubbele break voorstaan...
18-04-2007, 02:43 PM
ik ga weer leren want gonzo begint weer te klote...mirniy elke keer dichtbij de break
18-04-2007, 02:59 PM
Andreev mist gewoon 2 bp's door twee tweede service op de netband te slaan
![]()
18-04-2007, 03:01 PM
Maar dan toch de break, 3-1!
Gonzo wordt weer iets minder. Afmaken nou Andreev.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|