The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie: Ht Utd vs FC CT
#31
Komen die beelden nog? Lijkt me beter om daarna pas te gaan discussieren.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#32
T00L Wrote:de 'good old' 3-5-2 met Henk EN Eddy op het middenveld hebben we nog niet geprobeerd, moeten Muk en ik alleen nog ff knokken wie van ons de bank warm houdt. zal denk ik weinig verschil uitmaken, aangezien we beiden crap presteren de laatste wedstrijden

Dat laatste is waar. Maar er is er eentje die nog crapper presteert. Ik noem geen namen. Lips heeft iets extra's (afstandschoten), Acda heeft iets extra's (tackling) en heeft van deze 4 het hoogste gemiddelde cijfer obv competitiewedstrijden, Meerte Janse persteert qua cijfers goed en veel assists, allround middenvelder. Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet). Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.

Als jij die beruchte 4e middenvelder wilt noemen als de 'meest complete middenvelder', LL, dan snap je of dit spel nog niet of je hebt nooit de regels gelezen of je analyseert de wedstrijden niet of je probeert voor jezelf weer een basisplaats te creeren of een hetze tegen mij vanwege het openbaar maken van die PB. Komt voor mij iig niet serieus over.

Ik bang voor mijn plek? Want dat zal ongetwijfeld jouw reactie zijn....nee.
- Sta altijd op meer dan 95% fitness voor elke wedstrijd. Hee, wie niet?
- Qua prestaties nog altijd de beste middenvelder.
- Train niet alleen om het hoogste waarde binnen FC CT te hebben, maar gericht op basis van wedstrijd-analyses.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
=D> Hulde. Ik probeer met mijn stelling wat woorden bij de coach te ontlokken maar helaas geen reactie. Bedankt Muk. Nu hoef ik het zelf niet te posten en wordt mij niet gezeur over de Klop verweten.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#34
Legion Wrote:=D> Hulde. Ik probeer met mijn stelling wat woorden bij de coach te ontlokken maar helaas geen reactie. Bedankt Muk. Nu hoef ik het zelf niet te posten en wordt mij niet gezeur over de Klop verweten.

Gezeur over wie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:de 'good old' 3-5-2 met Henk EN Eddy op het middenveld hebben we nog niet geprobeerd, moeten Muk en ik alleen nog ff knokken wie van ons de bank warm houdt. zal denk ik weinig verschil uitmaken, aangezien we beiden crap presteren de laatste wedstrijden

Dat laatste is waar. Maar er is er eentje die nog crapper presteert. Ik noem geen namen. Lips heeft iets extra's (afstandschoten), Acda heeft iets extra's (tackling) en heeft van deze 4 het hoogste gemiddelde cijfer obv competitiewedstrijden, Meerte Janse persteert qua cijfers goed en veel assists, allround middenvelder. Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet). Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.

Als jij die beruchte 4e middenvelder wilt noemen als de 'meest complete middenvelder', LL, dan snap je of dit spel nog niet of je hebt nooit de regels gelezen of je analyseert de wedstrijden niet of je probeert voor jezelf weer een basisplaats te creeren of een hetze tegen mij vanwege het openbaar maken van die PB. Komt voor mij iig niet serieus over.

Ik bang voor mijn plek? Want dat zal ongetwijfeld jouw reactie zijn....nee.
- Sta altijd op meer dan 95% fitness voor elke wedstrijd. Hee, wie niet?
- Qua prestaties nog altijd de beste middenvelder.
- Train niet alleen om het hoogste waarde binnen FC CT te hebben, maar gericht op basis van wedstrijd-analyses.

Damn zeg, voel je niet elke keer zo aangevallen man. Waarom nog steeds die hetze tegen De Klop? Ik dacht dat je daar klaar mee was? Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat jij de beste middenvelder bent qua prestaties. Dat is zeker niet op basis van de stats van de laatste wedstrijden het geval (zeker niet de laatste wedstrijd). Ik weet niet of je het doorhebt, maar cijfers zeggen erg weinig. Stel dat ik een wereldspits ben met 20 op finishing en ik scoor niet, dan krijg ik een lager cijfer dan iemand met finishing op 5 die wel een keer scoort maar toevallig tegen een mindere tegenstander speelt.

Ik probeer in geen geval een hetze tegen wie dan ook te creeeren, waar leidt je dat uit af? Omdat ik denk dat het slimmer is om zonder jou te spelen dan met jou? Dan is puur gebasseerd op het feit dat ik denk dat 4-4-2 een goede optie is en we dan geen verdedigende middenvelder nodig hebben maar een meer aanvallende middenvelder. Dat jij dat ziet als een aanval op je basisplek dan zegt dat meer over jou dan over mij.

Tevens zit je theorie vol met aannamens. Krijgt Bostoen meer ballen doordat Lips speelt? In nagenoeg alle voorgaande wedstrijden hebben de vleugelspelers meer balbezit wanneer De Klop speelt. Ik ben heel benieuwd waar jij je mening dan op baseert? Op alleen de laatste wedstrijd? Over een hetze gesproken. Van een toekomstig assistent-trainer verwacht ik iets meer objectiviteit en een mening op basis van feiten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Mukkus Wrote:Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet). Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.

Beetje kort door de bocht, deze analyse.
Gitter heeft afgelopen wedstrijd geen enkele pass gegeven (als middenvelder nogwel!), wel 1 succesvolle tekkel gemaakt (uit 9 pogingen!) en verder alleen zelf met de bal gelopen. Je maakt mij dan niet wijs dat Legion dan ineens zoveel balbezit heeft dankzij Gitter.

Zoals het niet reeel zou zijn als ik Gitter afreken op de slechte stats van deze ene wedstrijd (aangezien dat z'n 1e comp wedstrijd was), lijkt het me net zo min reeel om nu al te beweren dat dankzij Gitter andere spelers beter gingen spelen.
Reply
#37
Aangevallen? Ik reageer hier als toekomstig AM.

* Beste middenvelder qua cijfers. Obv 'goede' dingen doen in een wedstrijd. Tackles, assists, passes etc.etc. Lijkt me een goede graadmeter. Zelfs als geherpositioneerde DC'er. Kijk zelf maar in de regels voor de straffen op korte pass, lange pass, positiespel en spelinzicht.... Niet op basis van de stats? Kijk jij eens naar de 4 middenvelders, naar de competiewedstrijden en het gemiddelde van de rapportcijfers. Kijk jij wel bij het goede team? Wij heten trouwens 'FC CT', misschien helpt dat bij het zoeken.

* Geen hetze tegen die 4e middenvelder: 3 maanden geleden heb ik geprobeerd een discussie met hem aan te gaan over zijn training. O.a. over achterblijven van zijn snelheid. Daar werd op gereageerd: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc." Dan houdt het voor mij op en moet ie het verder maar uitzoeken. Wat weten we 3 maanden later: snelheid is retebelangrijk. Als je niet de gehel inhoud weet over deze hetze, moet je je gewoon lekker stil houden, LL. Als toekomstig AM heb ik hier menig MSN-gesprek met Tool over gehad.

* 4-4-2 is een goede optie voor de fitness-training-vergetende Beukman. Prima. Maar dan wel 2 middenvelders met de keuze uit Lips, Acda en Meerte Janse (zoals ik hierboven aangeef).Dat is niks ten nadele van die ene middenvelder, maar ten voordele van deze 3 middenvelders. Als de keuze valt op Lips (afstandschoten, linksbenig) en Meerte Janse (allround, rechtsbenig) vind ik dat zeer reeel. Dan kan Acda als een (aanvallende) centrale verdediger spelen.

* Dus de vleugels krijgen meer bbz als 'dinges' speelt? Hij speelt als linker centrale middenvelder, dus over een rechterwinger hoef je niet te spreken. Bostoen had de laatste weken veel minder bbz als afgelopen zaterdag. Welke wedstrijden heb jij geanalyseerd? Dat zijn geen aannames, dat is (grondig) geanalyseerd met Tool.

Ps: Die Assistent Manager mogen jullie daar steken, waar de zon niet schijnt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
T00L Wrote:Beetje kort door de bocht, deze analyse.

Heb je je korte-termijn hersencellen verzopen tijdens je concertweekend?
Hier hebben onlangs een uur over op MSN gesproken.

Of het door Gitter komt, hebben we (nog) niet besproken. Maar imo opvallend genoeg om Gitter het voordeel van de twijfel te geven.

Lekker zo'n draaikonterige trainer...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat ik geen coach ben, maar ik zou gaan voor:

Born/De Wit (maakt weinig uit m.i.)

Souer
Oosterhuis
Beukman
Van de Poel
(de 4 beste verdedigers)

Bostoen (dribbling 11 en speed 6)
Kloppenberg (meest complete middenvelder als je niet kiest voor een verdedigende middenvelder)
Lips (snelle speler met goed afstandsschot om aanval te ondersteunen)
Van Ijperen (dribbling 10 en speed 6)

Van den Berg/Van Boxel/Van Merkenstein (lijken me nagenoeg gelijkwaardig)
Van den Berg/Van Boxel/Van Merkenstein (lijken me nagenoeg gelijkwaardig)

Hoe kom je hier nou bij? Een verdedigende middenvelder die niet kan tackelen en lange passes vanuit het achterveld kan geven.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:Souer
Oosterhuis
Beukman
Van de Poel
(de 4 beste verdedigers)

Waar baseer je dit op? (Verbazingwekkend dat je je er zelf wel bijzet. Hebben we niet meer centrale verdedigers?) Alleen op Tackling? Ik kijk verder, moet jij ook eens doen. Kijk eens naar snelheid (we zijn immers tot de conclusie gekomen dat dit zeer belangrijk is) Beukman zit maar op 4, Poel zelfs op 3. Daarnaast heb ik ook veel rondgekeken bij topteams uit het buitenland, spelers op elke linie hebben daar een hoge stat op korte pass. En niet alleen op Lange pass om maar te proberen de spitsen te bereiken om zo een assist achter je naam te krijgen....maar goed, dat zal je wel ontkennen. Het is gewoon jammer dat teveel spelers van FC CT voor eigen succes gaan en daarbij is het nog verwonderlijker dat de coach hierin niet een standvastig punt inneemt m.b.t. het aanspreken van spelers op het achterblijven van bepaalde stats of instructies geven over het wel/niet aanvinken van individuele orders. Maar dat kun je hem niet verwijten, als het voor bepaalde spelers (ik noem geen namen) al zo moeilijk is om voor een wedstrijd op 95% fitness te zitten.....

Maar da's verder mijn probleem niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:Beetje kort door de bocht, deze analyse.

Heb je je korte-termijn hersencellen verzopen tijdens je concertweekend?
Hier hebben onlangs een uur over op MSN gesproken.

Of het door Gitter komt, hebben we (nog) niet besproken. Maar imo opvallend genoeg om Gitter het voordeel van de twijfel te geven.

Lekker zo'n draaikonterige trainer...

Over
Quote:Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.
hebben we het inderdaad vaak gehad en daar ben ik het ook helemaal mee met je eens.
Wat ik kort door de bocht vind is deze conclusie:
Quote:Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet).
Wat betreft Gitter, hij krijgt gewoon meerdere wedstrijden de kans om zichzelf te bewijzen, net als bv Levi die gelijkwaardig is aan Box en pas 2 comp. wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen.
Reply
#42
Mukkus Wrote:Aangevallen? Ik reageer hier als toekomstig AM.

* Beste middenvelder qua cijfers. Obv 'goede' dingen doen in een wedstrijd. Tackles, assists, passes etc.etc. Lijkt me een goede graadmeter. Zelfs als geherpositioneerde DC'er. Kijk zelf maar in de regels voor de straffen op korte pass, lange pass, positiespel en spelinzicht.... Niet op basis van de stats? Kijk jij eens naar de 4 middenvelders, naar de competiewedstrijden en het gemiddelde van de rapportcijfers. Kijk jij wel bij het goede team? Wij heten trouwens 'FC CT', misschien helpt dat bij het zoeken.

* Geen hetze tegen die 4e middenvelder: 3 maanden geleden heb ik geprobeerd een discussie met hem aan te gaan over zijn training. O.a. over achterblijven van zijn snelheid. Daar werd op gereageerd: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc." Dan houdt het voor mij op en moet ie het verder maar uitzoeken. Wat weten we 3 maanden later: snelheid is retebelangrijk. Als je niet de gehel inhoud weet over deze hetze, moet je je gewoon lekker stil houden, LL. Als toekomstig AM heb ik hier menig MSN-gesprek met Tool over gehad.

* 4-4-2 is een goede optie voor de fitness-training-vergetende Beukman. Prima. Maar dan wel 2 middenvelders met de keuze uit Lips, Acda en Meerte Janse (zoals ik hierboven aangeef).Dat is niks ten nadele van die ene middenvelder, maar ten voordele van deze 3 middenvelders. Als de keuze valt op Lips (afstandschoten, linksbenig) en Meerte Janse (allround, rechtsbenig) vind ik dat zeer reeel. Dan kan Acda als een (aanvallende) centrale verdediger spelen.

* Dus de vleugels krijgen meer bbz als 'dinges' speelt? Hij speelt als linker centrale middenvelder, dus over een rechterwinger hoef je niet te spreken. Bostoen had de laatste weken veel minder bbz als afgelopen zaterdag. Welke wedstrijden heb jij geanalyseerd? Dat zijn geen aannames, dat is (grondig) geanalyseerd met Tool.

Ps: Die Assistent Manager mogen jullie daar steken, waar de zon niet schijnt.

Heerlijk weer die denigrerende toon, vooral als toekomstig AM :roll:

Ik reageer niet meer als het op deze manier moet. Het plezier in het spelletje (wat al steeds minder werd) wordt er op deze manier niet groter op. Ik train en zie wel wanneer ik speel. Discussies laat ik over aan jou, aangezien jij blijkbaar alles beter weet. Zoek het maar lekker uit. :cheers:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Souer
Oosterhuis
Beukman
Van de Poel
(de 4 beste verdedigers)

Waar baseer je dit op?

Of ie het nou op tekkelen of iets anders baseert, het klopt wel dat dit de 4 beste verdedigers in ons team zijn. Of zie je jezelf ook nog als verdediger, dan zou het misschien anders zijn. Dre en EB zijn (helaas) gewoon nog geen echte concurrentie voor de andere 4
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:Heerlijk weer die denigrerende toon, vooral als toekomstig AM :roll:

Vind je het erg als ik niet meer reageer als het op deze manier gaat?

Prima, als jij graag je kop in het zand wil steken....of durf je de discussie niet aan?

Lees daarna ook even meteen die laatste regel. Interesse LL? Mag je ook discussieren met mensen die meteen hun kop in het zand steken. Kun je wat mij betreft mij denigerend toespreken, maar ik zal niet naar je luisteren. Ik ga dan alleen gemene PB's met scheldwoorden als 'flapdrol' naar sturen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Souer
Oosterhuis
Beukman
Van de Poel
(de 4 beste verdedigers)

Waar baseer je dit op?

Of ie het nou op tekkelen of iets anders baseert, het klopt wel dat dit de 4 beste verdedigers in ons team zijn. Of zie je jezelf ook nog als verdediger, dan zou het misschien anders zijn. Dre en EB zijn (helaas) gewoon nog geen echte concurrentie voor de andere 4

Ja, ondanks dat Acda dit gehele seizoen als M C gespeeld heeft, staat er nog steeds D C achter zijn naam. Imo behoort Acda tot de 5 beste verdedigers van FC CT, dus ik ben wel benieuw waarop LL dit dan baseert.

Helaas horen we dat niet meer van hem. Hij zit met zijn kop in het zand.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Zal ik het doen?? nah.. Of toch... Vooruit dan. Wanneer tik je Elmo nou eens op de vingers coach. Hij begint nu toch wel erg vervelend/irritant/dominant te worden. Hij zal waarschijnlijk wel zeggen dat dit mening verkondigen is, wat natuurlijk ook zo is, maar de manier waarop kan toch best anders? Voor mij gaat de lol er door toedoen van deze persoon er in ieder geval in snel tempo af.

Misschien is het wel verstandig dat deze heer een eigen team opzet waar hij z'n eigen lakens uit kan delen?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#47
Vietjes Wrote:Voor mij gaat de lol er door toedoen van deze prsoon er in ieder geval in snel tempo af.

Turkije een optie voor je?

Mooi inhoudsloos betoog van je, Vietjes. Wanneer reageert er nou iemand eens een keer met tegenargumenten?

Iedereen strijd hier een beetje voor zijn eigen plekje. Als ik met gegronde redenen kom om bijvoorbeeld Lips te laten spelen ipv de tegenvallende andere middenvelder, dan springt iedereen meteen op.

Ohohoh, wat zijn we allemaal bang om zijn/haar plekkie te verliezen.
Kijk eens naar de reactie van Mac over zijn '4' afgelopen zaterdag, iemand die daar serieus naar kijkt en over gaat nadenken en zijn training gaat aanpassen.

Iemand? Anyone? Of gaan we alleen reageren dat ik te fel en denigrerend reageer? Als we dan doen, zak dan maar lekker in stront. Stelletje 'flapdrollen'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Misschien, ligt eraan hoe T00L met jouw gedrag omgaat en wat de anderen van jouw manier van optreden vinden. Ik krijg de indruk dat je gewoon met opzet aan het kloten bent.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#49
Het zou inderdaad goed zijn als de coach wat meer trainingsorders zou uitdelen. Van IJperen traint precies hetzelfde als Bostoen. Wat hebben we daaraan? Verschillende spelers in de selectie lijkt me beter zodat we tactieken uit kunnen proberen en het spel beter onder de knie kunnen krijgen.
De Leede is qua dribbelen,voorzetten en speed stats zelfs minder dan Bostoen maar geeft meer assists. Wel heeft hij een 3 op korte pass. Ik zeg er nog wel even bij dat ik vind dat de Leede zeker in de basis moet.

@ Klop: Mukkus komt iedere keer met een heel betoog waarom hij denkt dat jou stats niet goed zijn. Reageer daar nou eens op

EDIT: Het valt mij ook op dat spitsen in wedstrijden steeds terugpassen, terwijl ze eigenlijk op het goal moeten schieten. Welke orders hebben onze spitsen aanstaan? hebben ze al eens met 'loop met de bal geprobeerd'? Lijkt misschien raar maar ze zullen dan in ieder geval niet afpassen. Waarschijnlijk lopen ze hem de goal in Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#50
Vietjes Wrote:Misschien, ligt eraan hoe T00L met jouw gedrag omgaat en wat de anderen van jouw manier van optreden vinden. Ik krijg de indruk dat je gewoon met opzet aan het kloten bent.

IK PROBEER MENSEN TE LATEN NADENKEN OVER HUN SPELER!
(ik typ het even groot, misschien kun je het lezen....)

Je haalt 4'en en 5'en, terwijl Meerte Janse, Acda en ook Lips regelmatig een 6 halen. Wat roep je? "Mijn tijd komt nog wel". Ooit nagedacht over verkeerde individuele orders? Ooit nagedacht om je training aan te passen? Snelheid? Dribbelen? Afstandschoten? Vast niet, want je bent de duurste speler van FC CT qua waarde, die vreemd genoeg het slechtst presteert. Geeft niks, want jou tijd komt nog wel.

Hoe vaak is het nu al niet tegen jou gezegd dat het niet voldoende is om alleen SI en PS op 9 te hebben. Om niet 'schiet van afstand' aan te zetten als je maar 3 hebt. Om te gaan dribbelen, terwijl je dat niet kan. Dat je geen snelheid hebt.

Zit LL nu soms naast je met zijn kop in het zand?
(Of zitten jullie met je kop bij elkaar in het lichaam, kan ook natuurlijk)

Ik wacht rustig je PB'tje af.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Vietjes Wrote:Misschien, ligt eraan hoe T00L met jouw gedrag omgaat en wat de anderen van jouw manier van optreden vinden.

Zieltjes aan het winnen? Misschien moet je poll maken.

Vietjes Wrote:Ik krijg de indruk dat je gewoon met opzet aan het kloten bent.

Zie mijn vorige betoog. Je snapt het dus blijkbaar echt niet. Maar dat vermoedde ik al.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Over welke tegenargumenten heb je het nou toch man? Ik heb toch allang gezegd dat Klop ondermaats presteert en dat het terecht is dat ie op de bank zit? Wat wil je nou nog meer lezen?

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht Klop wel niet is en dat ie alleen maar aan het trainen is om z'n waarde te verhogen. Zou niet weten hoe dat moet, gebeurd gewoon. Wat ik ook al heb gemeld is dat Klop bewust een andere tactiek volgt. Eerst de nog steeds imo belangrijke skills als PS en SI opschroeven vervolgens de snelheid en pass op dubbele kracht bij te trekken. Dat ie dan vervolgens niet in de competitiebasis staat zal me een worst wezen. Klop z'n tijd komt nog wel.

Dit hele gezijk is begonnen de reactie dat Klop ineens zonder melding buiten de basis stond en er is niemand geweest die de moeite heeft genomen te begrijpen dat dat en dat alleen op dat moment de boodschap was. Vervolgens laat ik alle andere verwijten,onwaarheden en veronderstellingen van bepaalde types niet over m'n kant gaan en loopt alles natuurlijk weer uit de hand. En daar ben ik niet de veroorzaken van.

Als laatste: jij schijnt je maar niet te realiseren dat iedere speler in dit spel een rol en een persoonlijkheid heeft en dat sommige uitspraken en reacties ook naar de aard van deze rol worden gedaan.

Voorbeeld: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc."

Tip: Klop is een arrogante middenvelder, net als Acda trouwens.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#53
Legion Wrote:Het zou inderdaad goed zijn als de coach wat meer trainingsorders zou uitdelen. Van IJperen traint precies hetzelfde als Bostoen. Wat hebben we daaraan? Verschillende spelers in de selectie lijkt me beter zodat we tactieken uit kunnen proberen en het spel beter onder de knie kunnen krijgen.
De Leede is qua dribbelen,voorzetten en speed stats zelfs minder dan Bostoen maar geeft meer assists. Wel heeft hij een 3 op korte pass. Ik zeg er nog wel even bij dat ik vind dat de Leede zeker in de basis moet.

@ Klop: Mukkus komt iedere keer met een heel betoog waarom hij denkt dat jou stats niet goed zijn. Reageer daar nou eens op

EDIT: Het valt mij ook op dat spitsen in wedstrijden steeds terugpassen, terwijl ze eigenlijk op het goal moeten schieten. Welke orders hebben onze spitsen aanstaan? hebben ze al eens met 'loop met de bal geprobeerd'? Lijkt misschien raar maar ze zullen dan in ieder geval niet afpassen. Waarschijnlijk lopen ze hem de goal in Wink


Ik vind niet dat de coach moet bepalen wie wat gaat trainen. We zijn zelf grote mensen en met een beetje logisch nadenken weet je vast wel wat je moet trainen voor je speler.

Orders van mij zijn doelgericht spelen. Zaterdag doe ik er afstandschieten bij. Lopen met de bal heb ik een paar weken geleden gedaan en ik raakte geen skippybal.

De discussie tussen Muk en "de rest" kom ik vanavond wel op terug, heb nu helaas geen tijd meer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
Vietjes Wrote:Over welke tegenargumenten heb je het nou toch man? Ik heb toch allang gezegd dat Klop ondermaats presteert en dat het terecht is dat ie op de bank zit? Wat wil je nou nog meer lezen?

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht Klop wel niet is en dat ie alleen maar aan het trainen is om z'n waarde te verhogen. Zou niet weten hoe dat moet, gebeurd gewoon. Wat ik ook al heb gemeld is dat Klop bewust een andere tactiek volgt. Eerst de nog steeds imo belangrijke skills als PS en SI opschroeven vervolgens de snelheid en pass op dubbele kracht bij te trekken. Dat ie dan vervolgens niet in de competitiebasis staat zal me een worst wezen. Klop z'n tijd komt nog wel.

Dit hele gezijk is begonnen de reactie dat Klop ineens zonder melding buiten de basis stond en er is niemand geweest die de moeite heeft genomen te begrijpen dat dat en dat alleen op dat moment de boodschap was. Vervolgens laat ik alle andere verwijten,onwaarheden en veronderstellingen van bepaalde types niet over m'n kant gaan en loopt alles natuurlijk weer uit de hand. En daar ben ik niet de veroorzaken van.

Als laatste: jij schijnt je maar niet te realiseren dat iedere speler in dit spel een rol en een persoonlijkheid heeft en dat sommige uitspraken en reacties ook naar de aard van deze rol worden gedaan.

Voorbeeld: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc."

Tip: Klop is een arrogante middenvelder, net als Acda trouwens.

Teambelang interesseert je dus geen hol. En dan spreken ze mij hier op aan. FC CT Heeft helemaal geen zak aan jou op deze manier.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#55
:cry:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#56
Adder Wrote:Ik vind niet dat de coach moet bepalen wie wat gaat trainen. We zijn zelf grote mensen en met een beetje logisch nadenken weet je vast wel wat je moet trainen voor je speler.

Orders van mij zijn doelgericht spelen. Zaterdag doe ik er afstandschieten bij. Lopen met de bal heb ik een paar weken geleden gedaan en ik raakte geen skippybal.

De discussie tussen Muk en "de rest" kom ik vanavond wel op terug, heb nu helaas geen tijd meer.

ALs je ziet hoeveel bbz en mooie passes we hebben zouden we gewoon bovenaan moeten staan. Waarom denk jij dat die spitsen terugpassen? Als we dat wisten zouden we echt een stap verder zijn. Meer spitsen die lopen met de bal gedaan hebben?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#57
Teambelang interesseert je dus geen hol. En dan spreken ze mij hier op aan. FC CT Heeft helemaal geen zak aan jou op deze manier.

Misschien moest je hier dan maar eens een polletje over opzetten.
Ben er zelf zo onderhand ook wel benieuwd naar.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#58
8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#59
Vietjes Wrote:Over welke tegenargumenten heb je het nou toch man? Ik heb toch allang gezegd dat Klop ondermaats presteert en dat het terecht is dat ie op de bank zit? Wat wil je nou nog meer lezen?

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht Klop wel niet is en dat ie alleen maar aan het trainen is om z'n waarde te verhogen. Zou niet weten hoe dat moet, gebeurd gewoon. Wat ik ook al heb gemeld is dat Klop bewust een andere tactiek volgt. Eerst de nog steeds imo belangrijke skills als PS en SI opschroeven vervolgens de snelheid en pass op dubbele kracht bij te trekken. Dat ie dan vervolgens niet in de competitiebasis staat zal me een worst wezen. Klop z'n tijd komt nog wel.

Dit hele gezijk is begonnen de reactie dat Klop ineens zonder melding buiten de basis stond en er is niemand geweest die de moeite heeft genomen te begrijpen dat dat en dat alleen op dat moment de boodschap was. Vervolgens laat ik alle andere verwijten,onwaarheden en veronderstellingen van bepaalde types niet over m'n kant gaan en loopt alles natuurlijk weer uit de hand. En daar ben ik niet de veroorzaken van.

Als laatste: jij schijnt je maar niet te realiseren dat iedere speler in dit spel een rol en een persoonlijkheid heeft en dat sommige uitspraken en reacties ook naar de aard van deze rol worden gedaan.

Voorbeeld: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc."

Tip: Klop is een arrogante middenvelder, net als Acda trouwens.

Ik zeg niet dat jij slecht bent, ik zeg dat jij meer uit je speler kan halen dan dat je nu doet! Waarom nu geen passen en snelheid op dubbele kracht bijtrekken, wanneer wil je dat gaan doen?

Dus jij vind zelf dat je ondermaats presteert, en dus daarmee akkoord gaat dat je op de bank zit? Is er dan niet 1 hersencelletje die gaat denken: Heh, misschien moet ik iets doen aan mijn individuele orders of aan mijn training?

Ik heb het even vetgedrukt voor je gemaakt.

En je hoeft je niet te verschuilen achter het karakter van je speler. Dat je reinste flauwekul.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Vietjes Wrote:Teambelang interesseert je dus geen hol. En dan spreken ze mij hier op aan. FC CT Heeft helemaal geen zak aan jou op deze manier.

Misschien moest je hier dan maar eens een polletje over opzetten.
Ben er zelf zo onderhand ook wel benieuwd naar.

Dat heeft niks met de mening van anderen te maken. Vraag Tool anders ff over 1 van onze laatste MSN-gesprekken hierover. Mag je best per PB doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: