The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo
Ik heb er een hard hoofd in, denk dat Soderling de partij wel naar zich toetrekt, 4-2 :x
Reply
raar dat max altijd beter is op gravel als indoor/hardcourt met zijn service
Reply
5-2 soderling, weg set.

Max wordt te voorspelbaar met zijn service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
minibreak terug, 6-5 nu
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjonge jonge, wat een kasn :letitallout:

Set Soderling
Reply
7-6 robin, bah
Reply
Helaas, dit gaat Max niet meer redden
Reply
Er was helemaal niets aan de hand. Max had gewoon een van die vier kansen op de dubbele break moeten pakken, dan was het een hele andere wedstrijd geweest. Kut Max! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
Berdych heeft wel meer grip op de wedstrijd, maar om van Robredo te winnen moet je wel echt twee sets lang heel constant goed spelen.
Reply
2-0 berdych

maar ik baal van max...denk dat in het begin alles lukte
Reply
Ik baal ook zeker van Max. Soderling begon slap en hij had absoluut het momentum. Een aangezien Soderling mentaal niet echt sterk is, had ik het dan nog moeten zien.
Nu gaat het helemaal mis, zo'n belangrijke wedstrijd en dat die dan zo loopt Sad
Reply
en meteen de break..max kan naar huis...wat zonde dit zeg
Reply
Erg zonde inderdaad Icon_twisted
Reply
En Berdych geeft ok nog eens heel makkelijk de break uit handen, JEZUS CHRISTUS! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
Berdych heeft echt kansen, maar hij maakt zoveel fouten :|
Reply
volgens jou was hij in vorm Wink.
straks schakelt robredo weer een tandje erbij net als in de eerste set.
Reply
kooltje Wrote:volgens jou was hij in vorm Wink.
straks schakelt robredo weer een tandje erbij net als in de eerste set.
Tja, had hem nog niet ging spelen. Hij is nu bij vlagen heel goed, maar hij maakt ook zoveel fouten. Robredo verdedigt alleen maar zoals gewoonlijk.

Max is echt helemaal niks meer, had liever Roitman daar gehad. Heb het gevoel dat een echte gravelaar veel meer kans heeft tegen Soderling.
Reply
Op 0-40 mist Berdych zo'n makkelijke bal #-o
Reply
Myrni er bijna uit, dat is gunstig. Berdych mag ook wel winnen.
Reply
En op 15-40 slaat ie een redelijk makkelijke volley uit Icon_evil
Reply
En dan is het weer deuce, sjonge jonge :letitallout:
Reply
Soderling toch weer erg snel naar de zege op deze manier.

En maak je nou niet te druk om al die kans van berdych. hij heeft 5 bps gehad, robredo 13. ik bedoel maar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Twee van zulke kansen missen op zo'n belangrijk moment, ik vrees dat dit niet mijn dag wordt.

KUTZOOI!
Reply
centre court Wrote:En maak je nou niet te druk om al die kans van berdych. hij heeft 5 bps gehad, robredo 13. ik bedoel maar.
Hou toch op zeg, die waren bijna allemaal in de eerste set. En die van Robredo in de tweede set waren allemaal in 1 game. Berdych is gewoon beter deze set, hij moet alleen zijn kansen pakken.
Reply
gelukkig zometeen een partij zonder dubbele belangen! Alles op Novak!!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is waar, als Ferrer straks Djokovic pakt is mijn dag al goed.
Reply
Weer een bp Berdych, nu dan!
Reply
Juuuiiiiissst! 5-3, nou uitserveren.
Reply
Woordt gewoon een re-break ... Dat weet jij ook =P~
Reply
6-3 :razz:

Robredo begint fouten te maken :Big Grin
Reply

Forum Jump: