The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
'Nieuw bod Valencia op Sneijder afgewezen'
Volgens De Telegraaf heeft Wesley Sneijder een verzoek van Ajax om het contract van Sneijder open te breken, afgewezen. Valencia zou ondertussen een tweede bod hebben uitgebracht, dat opnieuw te laag was voor de Amsterdammers. Ajax zou aanzienlijk meer vragen dan 15 miljoen euro.
Reply
Quote:maar 9 mio
Ik hou m liever dan dat we er 9 miljoen voor vangen
The great old Ludwig von...
Reply
Ajax weer in de race voor Wilhelmsson
Ajax heeft weer belangstelling voor de Zweedse vleugelspeler Christian Wilhelmsson. Dat was een jaar geleden ook zo, maar toen koos hij voor Nantes. De Franse club verhuurde hem aan AS Roma. Daar speelt hij veel, maar de Italiaanse nummer twee wil geen drie miljoen voor hem betalen.



Een terugkeer naar Frankrijk ligt niet voor de hand. Nantes, ook de club van Vitesse-keeper Vladimir Stojkoviv, staat op de laatste plaats en degradatie lijkt nauwelijks te vermijden voor de voormalige topclub. Ajax is echter niet de enige gegadigde. Ook Engelse, Italiaanse en Belgische clubs hebben interesse in de 27-jarige ex-Anderlecht-speler.
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:'Barcelona meldt zich voor Afonso Alves'
Bron: Sportbladet

De Spaanse grootmacht FC Barcelona heeft zich gemengd in de strijd om de topscorer van de Nederlandse eredivisie, Afonso Alves (26).

De ploeg die onder leiding staat van de Nederlandse oefenmeester Frank Rijkaard wil diep in de buidel tasten om de Braziliaanse goalgetter naar Spanje te halen. Volgens het Zweedse Sportbladet zouden de Cataloniërs een bod nabij de 25 mijoen euro aan het voorbereiden zijn op Alves.

De aanvalsleider heeft de clubs momenteel voor het uitkiezen. Naast Ajax zouden diverse topploegen uit Duitsland, Spanje en Italië hun oog hebben laten vallen op de Braziliaan.

Alves' landgenoot Ronaldinho heeft al een goed woordje gedaan voor de sluipschutter. "Ik heb Afonso Alves zien spelen voor SC Heerenveen op de televisie, en ik moet zeggen dat hij het fantastisch deed," zei Ronaldinho tegenover de Zweedse zender SVT. "Ik hoor ook van anderen dat hij momenteel de sterren van de hemel speelt. Als hij zo doorgaat, heeft hij een zeer grote toekomst voor zich liggen."

De in Belo Horizonte geboren Alves is zelf blij met de lovende woorden van de sterkhouder van Barça. "Het is zeer belangrijk voor mij om een speler van het kaliber Ronaldinho zulke dingen over mij zegt. Het is een heel mooi gebaar, maar dat betekent niet dat ik er al ben. Ik besef zelf ook dat ik keihard moet werken om te spelen op het niveau waar hij momenteel op speelt."

Ze heben bij Barcelona meer verstand van voetbal dan ene Peter uit Best.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
je hebt nu zeker alle tijd om stukjes voor sportbladet te schrijven mukkus?

ronaldinho die op televisie een wedstrijd gaat kijken van heerenveen. kan het ongeloofwaardiger?
:wink:
Reply
waf Wrote:kan het ongeloofwaardiger?
:wink:

Ja. Charisteas naar Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoorde ik nou goed op 10 dat Feyenoord Lindenbergh een 3 jarig contract heeft aangeboden?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Hoorde ik nou goed op 10 dat Feyenoord Lindenbergh een 3 jarig contract heeft aangeboden?

dat dacht ik ook te horen. dan is hij volgens bosz dus beter dan engelenhaar.....
Reply
Als dit waar is en hij tekent kan je me wegdragen, Lindenbergh is de slechtste speler die we hebben in de selectie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Doen Olaf, doen !! :Big Grin
Reply
Ik betaal de strik wel =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Doen Olaf, doen !! :Big Grin

Een middenveld met Lucius en Lindenbergh Notworthy
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Willen ze Mietje de Mul misschien ook hebben?
Reply
waf Wrote:dat dacht ik ook te horen. dan is hij volgens bosz dus beter dan engelenhaar.....

cry
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Eerst Charisteas en nu dit................waar hebben we al die goedheid aan te danken?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Eerst Charisteas en nu dit................waar hebben we al die goedheid aan te danken?

hoho, het is een gerucht he, stond vast op v-bal en is overgenomen door de talpapresentator. ik heb het nog nergens bevestigd gezien.

de mul hoorde ik ook, maar dat zou helemaal opmerkelijk zijn indachtig castelen, slory, vincken en biseswar voor die positie.
Reply
Quote:Kennedy Bakircioglu ondergaat keuring bij Ajax

EXCLUSIEF - Ajax heeft na Laurent Delorge zijn tweede aanwinst bijna binnen. Kennedy Bakircioglu ondergaat donderdagochtend een medische keuring bij de Amsterdamse club.
Bakircioglu moet Ajax meer rendement geven vanaf de flanken. Coach Henk ten Cate is niet helemaal tevreden over het spel van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul, die te weinig produceren.

Babel scoorde afgelopen competitie vijfmaal en verzorgde vijf assists, De Mul maakte vier doelpunten en leverde acht beslissende passes af. Namens FC Twente produceerde Bakircioglu negen assists. Daarnaast maakte hij vijftien doelpunten tijdens zijn tweede seizoen in dienst van de Tukkers.

De 26-jarige Zweed staat nog één seizoen onder contract bij de Enschedese club. Maar Bakircioglu heeft al vaker aangegeven op zoek te zijn naar een nieuw avontuur. Naast Ajax zou ook PSV belangstelling hebben gehad voor de rechtspoot.
Reply
kale tiefes zweed.

babel 5 goals en 5 assists? en dan wil arsenal 9 mio betalen? dan zijn ze echt niet goed wijs.
Reply
Zonneveld op weg naar PSV
Geschreven door Harm Jan Deuring op donderdag, 10 mei om 11:29

PSV hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Mike Zonneveld, zo meldt het Brabants Dagblad. De 26-jarige middenvelder heeft bij NAC Breda nog een contract tot medio 2008, maar voerde onlangs al een gesprek met trainer Ronald Koeman.

In Eindhoven is de technische staf hard op zoek naar een opvolger voor Philip Cocu, die deze zomer de club gaat verlaten. Mike Zonneveld is zowel links op het middenveld als in een verdedigende rol inzetbaar.

Naast Zonneveld staat ook Tom van der Leegte hoog op de lijst van PSV. De 30-jarige middenvelder heeft nog een doorlopend contract bij VfL Wolfsburg, maar heeft wel oren naar een terugkeer naar Eindhoven.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Welkom Kennedy.....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Welkom Kennedy.....

Kennedienog?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nee, Kennedynie
Reply
Depor Wrote:Als dit waar is en hij tekent kan je me wegdragen, Lindenbergh is de slechtste speler die we hebben in de selectie.

Hij kan wel goed penalty´s nemen... :wink:
Reply
Quote:'Kluivert vertrekt bij PSV en wil naar Ajax'
10 mei 2007


Patrick Kluivert hoopt op een terugkeer naar Ajax. In een interview met gratis krant De Pers, dat morgen verschijnt, laat de spits weten te vertrekken bij PSV en op zoek te zijn naar een nieuwe club. Als het aan hem ligt, keert hij terug op het oude nest. "Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax."


Vorige week liet Kluivert nog weten te hopen op een langer verblijf bij PSV
, maar inmiddels heeft hij, volgens het interview, te horen gekregen dat zijn contract in Eindhoven niet zal worden verlengd. Aan stoppen denkt hij echter nog niet. "Mijn ambitie ligt nog steeds bij het voetbal. Op het veld voel ik mij als een vis in het water."

Kluivert kwam afgelopen zomer naar PSV, maar kwam mede door blessures niet uit de verf in Eindhoven. Deze fysieke problemen waren voor veel mensen een bevestiging dat het lichaam van Kluivert topvoetbal niet meer aankan, maar de spits ziet dat anders. "Mensen weten hoe mijn knie eruit ziet. Die is niet meer van een 18-jarige. Maar dat betekent niet dat ik versleten ben", zegt de 30-jarige aanvaller.

Je kunt iig wel lachuh met hem :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Rosanna zal wel in Nederland willen blijven. :roll:
Reply
Quote:Het bericht van Voetbal International dat Kennedy Bakircioglü vanochtend een medische keuring onderging bij Ajax, blijkt vals alarm te zijn. Dit heeft zaakwaarnemer Chiel Dekker laten weten tegenover Tien.

“Een medische keuring bij Ajax?”, keek Dekker verbaasd op. “Dat lijkt me sterk. Op dat moment stond hij namelijk bij FC Twente op het trainingsveld.” Ontkennen deed de zaakwaarnemer echter ook niet. “Dit is natuurlijk een delicate kwestie, omdat beide teams elkaar nog kunnen treffen in de play-offs. Maandag pas weten we meer.”

De Zweedse vleugelspeler heeft bij Twente een gelimiteerde transfersom van 1.3 miljoen in zijn contract op laten nemen, waardoor hij voor dat bedrag mag vertrekken. Naast de Amsterdammers zijn ook onder meer PSV en Hamburger SV in de race voor zijn handtekening.

In de Amsterdam ArenA moet Bakircioglü voor nieuw elan op de flanken moeten zorgen. Trainer Henk ten Cate is niet geheel tevreden over de prestaties van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul. Daarnaast is het nog altijd niet zeker of beide spelers ook komend seizoen in de Amsterdam Arena te bewonderen zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Kluivert en Reiziger OUT, Zonneveld IN bij PSV. Net als v/d Leegte voor de breedte van de selectie. Zie Zonneveld komend seizoen zelfs nog wel behoorlijk wat minuten pakken als linksback. Hij kan aan die kant precies hetzelfde doen wat Kromkamp op rechts doet als aanvallende back die de cornervlag durft te halen.
Reply
Stel dat Zonneveld zou komen dan geef ik hem vooralsnog het voordeel vd twijfel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik ook, maar ik blijf erbij dat AZ zich doodlacht nu Ajax, PSV en Feyenoord zich 'versterken' met spelers als Kennedy, Zonneveld, Delorge, v/d Leegte en Lindenbergh. :eeeek:
Reply
Quote:Ajax contracteert Laurent Delorge

Amsterdam, 10 mei 2007


Ajax heeft overeenstemming bereikt over de overgang van Laurent Delorge van ADO Den Haag naar Ajax. Het contract van Delorge gaat in op 1 juli 2007 en loopt tot en met 30 juni 2009.



Ajax heeft het recht heeft om de overeenkomst met nog eens twee jaar te verlengen.

De Belgische aanvallende middenvelder werd geboren op 21 juli 1979 te Leuven (België). Op 19-jarige leeftijd werd Delorge gecontracteerd door AA Gent. Vanaf 1998 speelde hij achtereenvolgens voor Coventry City, Lierse SK en Anderlecht, waarna hij de overstap maakte naar ADO Den Haag. Delorge speelde 28 wedstrijden voor de Haagse club waarin hij vijf doelpunten maakte.

Een brede glimlach vormde zich op het gelaat van Delorge nadat hij zijn handtekening had gezet onder het contract dat hem voor tenminste twee jaar aan de Amsterdamse club bindt. ,,Ik heb er hard voor gewerkt, maar ik had ook niet kunnen denken dat ik ooit voor Ajax zou mogen spelen'', vatte de Belg zijn eerste gevoelens samen. ,,Ik hoop me nu snel aan te kunnen passen aan het hogere niveau.''

De overgang van de middenvelder was snel beklonken. Binnen tien dagen was Delorge van speler van het gedegradeerde ADO Den Haag opeens een Ajacied. ,,Het kan snel gaan in het voetbal'', aldus Delorge. ,,Ik denk dat Ajax voortdurend veel spelers bekijkt en weet wie een eventuele versterking voor het team zouden zijn. Al begrijp ik ook dat dit geen logische stap is, van een degradant naar een absolute topclub. Het was natuurlijk wel altijd mijn doel, en ik ben blij met de kans die ik nu gekregen heb. Ook ben dankbaar voor de kans die ADO Den Haag mij heeft gegeven om me te ontwikkelen en mezelf te kunnen laten zien in de Eredivisie.''

,,Nu ga ik verder als speler van een topclub'', sprak de middenvelder. Delorge gaat zich uiteraard goed voorbereiden op zijn eerste seizoen in Amsterdamse dienst, maar pakt ook zijn rust na een tumultueus seizoen in Den Haag. ,,Het was een zwaar seizoen, met veel negativiteit. Degraderen is natuurlijk ook mentaal belastend. Nu ga ik wat rust nemen, maar tegelijk besef ik dat de voorbereiding voor het nieuwe seizoen nu al begint. Ik zal dus wel zorgen dat ik topfit aan de start verschijn, want ik weet hoe belangrijk het is om de voorbereiding zonder kleerscheuren door te komen.''

ajax.nl
Reply


Forum Jump: