Threads: 103
Zoals aangegeven zal ik FC CT verlaten en zal ik naar een andere club verkassen in het buitenland. Ik heb met TOOL overlegd en ik heb met hem afgesproken dat ik de deal zelf af zal ronden (ook al zou ik niet meer posten), maar het leek ons zo fair dat dat pas zou gebeuren na goedkeuring van de andere teamleden. Er is een bod binnengekomen van 30K van een team waar ik wel oren naar heb (team van Boca). Dus bij deze vraag ik goedkeuring van de rest van het team om te mogen verkassen naar het buitenland voor dit bedrag.
Bij meer positieve antwoorden ben ik dus weg voor 30K, bij een negatief antwoord zou ik graag horen waarom ik niet weg mag en wat de vraagprijs eventueel dan zou moeten zijn. Ik zal de poll open laten staan tot komende woensdag.
Alvast bedankt voor de reakties.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 11
Van mij mag je uitbuiken in het buitenland.
What, me worry?
Threads: 133
ja, ik hoop alleen dat het bod naar minimaal 50k kan.
Zo niet, jammer dan en het ga je goed.
Zweden toch, koud.....
Ik zou proberen om in een zonniger oord te komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 114
Hoezo toestemming? Je hebt toch zelf aangegeven weg te willen.
Moeten we je nu opeens zielig gaan vinden ofzo?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 10
Succes
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 11
Mukkus Wrote:Hoezo toestemming? Je hebt toch zelf aangegeven weg te willen.
Moeten we je nu opeens zielig gaan vinden ofzo? .
Hij wil toestemming krijgen, snap dat nou.
What, me worry?
Threads: 3
Van mij mag je je transfer hebben. Verwacht alleen dat 30k. wel een koopje is. Valt er niet iets meer te krijgen?
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 325
ik snap ook even niet waarom je toestemming wilt hebben...wat mij betreft blijf je lekker hier namelijk. Jij hebt echter zelf besloten er een punt achter te zetten bij fc ct en dan zal het me weinig boeien waar je naartoe gaat en hoeveel we voor je krijgen.
Laat het even duidelijk zijn. Ik vraag geen toestemming om weg te mogen (want dat is reeds een feit), maar toestemming om weg te mogen voor het geboden bedrag van 30K. Leek me wel net zo netjes, aangezien Tool en ik er ook voor konden kiezen om me zonder overleg te laten vertrekken voor welk bedrag dan ook. Was misschien een beetje onduidelijk. Als het geboden bedrag niemand wat boeit hoor ik het ook graag, dan kan ik de poll eerder sluiten.
Threads: 114
Okay, begrepen. Footstar-technisch gezien vind ik 30k te weinig voor dit kaliber speler.
Voor Jonas Boer hebben 'we' bijvoorbeeld 50k betaald (niks ten nadele van Jonas overigens).
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 22
Vind dat we het maximum eruit moeten halen
Als Jonas 50K was moet Lennie minimaal 50+ opleveren
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Als het voor dit bedrag is dan mag er wel wat meer betaald worden. Dan graag eerst een tegenbod en dan maar gaan onderhandelen.
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 13
=; Lekker boeiend of het nou 30 of 50k is. Als er maar rust komt
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Onzin, 50K plus dat hij zo graag weg wilt is prima maar niet mijn probleem, we hebben als CT zijnde geld in gestoken en dat moet terugkomen.
Threads: 93
Mukkus Wrote:Okay, begrepen. Footstar-technisch gezien vind ik 30k te weinig voor dit kaliber speler.
Voor Jonas Boer hebben 'we' bijvoorbeeld 50k betaald (niks ten nadele van Jonas overigens).
Inderdaad! Als we voor die prutser van een Jonas Boer al 50K op tafel leggen is 30K echt te weinig voor jou.
Gun je echter wel een vertrek naar een club waar jij je goed zal voelen maar 70K moet toch minstens te doen zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 312
75k + en dan natuurlijk een leuke spelersbonus voor die personal trainer upgrade
The great old Ludwig von...
Ik kan begrijpen dat 30K niet genoeg is. Ik heb aangegeven aan de manager van de club dat de vraagprijs 75K is. Het blijft toch vreemd dat ik moet onderhandelen over mijn eigen transfer :razz: (maar je moet wat als je weg wilt en er geen coach meer is)
Threads: 57
De coach is er nog wel, maar gaat dit niet afwikkelen... Jij wil weg, dan is het jouw probleem :p
Ok prima en logisch, ik ben druk bezig en probeer er het meeste uit te slepen :
Hij biedt 60K :x
Ik zal aangeven dat 75K een deal is en dat het anders (jammer genoeg voor mij) ophoudt.
Lamme Lennie Wrote:Hij biedt 60K :x
Ik zal aangeven dat 75K een deal is en dat het anders (jammer genoeg voor mij) ophoudt.
Je kan ook zelf 15k. inbrengen.
Threads: 133
ach schei uit.
60 k, strik er om heen en weg. Het is maar een verdediger :wink:
Zonder gekheid, wat mij betreft mag ie weg voor dat bedrag.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Ik vind het ook prima..
Threads: 312
tuurlijk mag ie weg, maar als die gast van 30k naar 60k gaat, dan wil hij heus die 15 ook nog wel bijleggen
The great old Ludwig von...
60K vind ik prima en LL veel succes in het buitenland met Boca samen!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 14
Yep laat hem maar gaan. Veel plezier LL.
Insane life.
Threads: 35
Antidote Wrote:60K vind ik prima en LL veel succes in het buitenland met Boca samen!
:excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Thanks allen! Het is 70K geworden. Succes verder met FC CT en wellicht dat we elkaar nog tegenkomen in de Champions League.
Tool, wil jij het verder definitief afronden (aangezien ik dat zelf niet kan)?
Threads: 35
:excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited: :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 57
|