05-08-2004, 08:49 PM
Ik zie dat je al op vasquez hebt geboden > suc-6!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
05-08-2004, 08:49 PM
Ik zie dat je al op vasquez hebt geboden > suc-6!
05-08-2004, 08:52 PM
Tan Wrote:heb ik jouw overboden? nee toch, anders MIJN EXCUSES nee, er zat nog iemand tussen.
05-08-2004, 09:01 PM
Meteen maar ook nieuwe verdediger gekocht voor ââ¬816.000:
Randall Heck (20782460) 19 jaar, matig in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Israel Total Skill Index (TSI): 1 520 Loon: 1 110 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: 1.FC Kicks4Cash Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
05-08-2004, 09:09 PM
Netjes gedaan Tan!!!! Leuke koop!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
05-08-2004, 09:58 PM
Mac Wrote:ow ja lance hier is de link trouwens: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~vandoes/ass_012.jpg">http://www.xs4all.nl/~vandoes/ass_012.jpg</a><!-- m --> Leuke vriendin Mac, maar ze loopt zo de hele dag rond?
05-08-2004, 10:09 PM
GoNZaleZ Wrote:Mac Wrote:ow ja lance hier is de link trouwens: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~vandoes/ass_012.jpg">http://www.xs4all.nl/~vandoes/ass_012.jpg</a><!-- m --> Nee, ze heeft ook wel eens geen pet op.
06-08-2004, 01:11 AM
Geil wijf...
Ruilen?...........je mag me zusje hebben
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
06-08-2004, 01:45 AM
Nieuwe trainee gekocht voor 50k! (jaja)
Patrick Keuler TSI = 540 , 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Schijnt volgens Hattrick Buddy 150.000 waard te zijn.
06-08-2004, 03:32 AM
Moker Wrote:Nieuwe trainee gekocht voor 50k! (jaja) En toch vind ik dat nogal veel. Dit is bijvoorbeeld mijn aankoop van afgelopen week: Pietro Caldara (36982858) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Ik betaalde 4000 euro
06-08-2004, 09:40 AM
het verschil tussen 17 en 18 jaar is vrij groot...maar 150 000 vind ik ook btje te veel. 50k is een zeer nette prijs in ieder geval...ennuh depor...foto? en leeftijd?
06-08-2004, 12:47 PM
Ik heb een spitsenprobleem..
Renata Generoso de Assis Lira TSI = 3 250 , 26 jaar, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een slecht leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht Haalt in deze vorm 3* Markus Koller TSI = 330 , 30 jaar, uitstekend in vorm Heeft zwak ervaring en is een matig leider Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos Haalt in deze vorm ook 3* ===== Welke kan ik nu het beste opstellen (beide 3*)?? Degene met de veel betere vorm, of degene met het veel betere scoren? Alvast bedankt...
06-08-2004, 12:51 PM
Ik zou toch voor die eerste gaan.
Sowieso beter voor je aanvalratings.
06-08-2004, 12:52 PM
de tweede, het verschil in vorm is té groot.
06-08-2004, 01:14 PM
k hoop binnenkort mijn middenveld te gaan versterken. En ik denk er over om een middenvelder met uitstekend pm en uitstekende conditie te gaan kopen. Hij mag maximaal iets van 28 jaar zijn en het liefst ook geen broekie. Dus met minimaal iets van slecht ervaring. Hoeveel gaat me dit kosten?Dus eentje zonder bijstats.
En als hij wel bijvoorbeeld redelijk verdedigen of redelijk passen heeft. Wat zou je er dan voor betalen. (ik denk dat die te duur voor mij zijn) De vraag komt doordat veel spelers een aardig hoge vraagprijs hebben en ik niet weet of deze prijzen conform de marktprijs zijn. Zie aardig vaak dat die bedragen ook niet geboden worden.
06-08-2004, 01:16 PM
Tsja ik postte gisteren of vanmorgen precies hetzelfde dus ik ben ook nog zoekende naar 't antwoord .
06-08-2004, 03:24 PM
GoNZaleZ Wrote:Pietro Caldara (36982858) Na 1 weekje is hij Positiespel: GOED En dat voor 4000 euro! whahaha :
06-08-2004, 03:35 PM
GoNZaleZ Wrote:GoNZaleZ Wrote:Pietro Caldara (36982858) Maar nog steeds een slechte conditie.....
06-08-2004, 03:36 PM
Ja ach; boeie?
En dat train ik wel bij in het tussenseizoen! :wink: (Vergeet niet dat ik pas 3-4 weekjes Hattrick speel he)
06-08-2004, 03:42 PM
Peter Wrote:Ik heb een spitsenprobleem.. HELP ME MENSEN!! HOUDT EEN SD'ER IN DE V!! (als ik deze nie win sta ik wel erg dik laatste, dus moet het weten! :eeeek: ) Tot nu toe 1 iemand die de 1e zou nemen en 1 iemand die de 2e zou nemen. Een foute keuze kan me mn plekkie in de V kosten
06-08-2004, 03:49 PM
Als ze allebei 3* halen, zou ik kiezen voor degene met de hoogste stat 'scoren'.
06-08-2004, 04:05 PM
Ik zou ook de eerste houden, aangezien "de lange termijn" toch zo belangrijk is bij Hattrick! Die 30-jarige gaat alleen nog maar dalen nu. En vergelijk die TSI eens! Met een beetje geluk gaat Renata Generoso de Assis Lira volgende week naar redelijke vorm.
EDIT: verkeerd gelezen; ik dacht dat je er eentje wou verkopen :oops: Markus Koller opstellen natuurlijk! Als het aantal sterren gelijk is, dan zul je zien dat in de wedstrijdbeoordeling de vorm zwaarder telt dan bij de be-oordeling met sterren! De betere ervaring weegt ook mee!
06-08-2004, 04:07 PM
Ik zou gewoon gaan voor deze :
Renata Generoso de Assis Lira TSI = 3 250 , 26 jaar, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een slecht leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht Aangezien zijn scoren veel beter is dan de andere, ookal heeft hij een mindere vorm dan die andere. Was die andere goed dan had ik wel voor de tweede gekozen.
06-08-2004, 04:11 PM
Ik zit trouwens zelf ook in de diepe shit! Ik moet tegen iemand die een team heeft die op alle fronten beter is zeg maar.... :eeeek: Die gast speelt 5-3-2 en heeft nog steeds enorm goed middenveld en aanval!! (zijn middenveld is waardeloos (hoog).... hoogste wat ik ooit heb gehaald is waardeloos (heel laag) )
Enige tips? :eeeek: Ik denk dat ik 4-4-2 met ALLES op normaal ga spelen. Zo krijg ik het beste middenveld met 2 IM-ers, IMO.
06-08-2004, 04:12 PM
Mijn nieuwe aankoop:
Christer Svensson (14900795) 20 jaar, zwak in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 1 670 Loon: 1 067 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: vorwärts ittigen Waarschuwingen: 1 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos kostte slechts 781k. koopje..
06-08-2004, 04:12 PM
Peter Wrote:Tot nu toe 1 iemand die de 1e zou nemen en 1 iemand die de 2e zou nemen. Een foute keuze kan me mn plekkie in de V kosten Renata Generoso vs Markus Koller 3-2 :
06-08-2004, 04:36 PM
GoNZaleZ Wrote:Peter Wrote:Tot nu toe 1 iemand die de 1e zou nemen en 1 iemand die de 2e zou nemen. Een foute keuze kan me mn plekkie in de V kosten Bedankt voor de hulp iedereen, meer tips natuurlijk nog welkom!! Ik hoop dat deze 3-2 ook staat voor het aantal doelpunten dat ze zouden scoren als ik ze opstel :p Dan zou ik bijna mijn 4* spits in uitstekende vorm op de bank moeten laten voor deze 2! :8: ps. tot nu toe ga ik denk ik toch maar voor Renata Generoso.
06-08-2004, 04:46 PM
maar wat denk je zélf eigenlijk?
06-08-2004, 05:06 PM
Niet te geloven, waar sláát dit op?
De volgende ex-speler van mij staat te koop, en is 4 weken geblesseerd: Cees de Bruijn (20199806) 4 20 jaar, uitstekend in vorm, geblesseerd (4 weken) Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 350 Loon: 681 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: de goalegetters Waarschuwingen: 1 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Ik kocht hem ooit als matige verdediger voor 1k, en verkocht hem enkele weken later voor het vijftigvoudige. Degene die hem van me overkocht heeft hem nu te koop gezet voor 150k, en dat is nog geboden ook .
06-08-2004, 05:35 PM
Piter Wrote:maar wat denk je zélf eigenlijk? Renato zit ik zelf aan te denken onder het motto: "zelfs uit vorm kan een uitstekend spits er zomaar 1tje inprikken!" :|
06-08-2004, 05:39 PM
GoNZaleZ Wrote:Ja ach; boeie? Als een middenvelder geen Uitstekend conditie heeft scheelt dit al gauw de helft in zn opbrengst bij verkoop.... en van Slecht naar Uitstekend trainen duurt toch zeker wel 5 weken. Bakke Wrote:Niet te geloven, waar sláát dit op? Dat lijkt me een gevalletje van n00b of cheating, ik denk het laatste! |
« Next Oldest | Next Newest »
|